idd dat bedoel ikquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:07 schreef suikertaartje het volgende:
Of zijn het nou verliefdige onzekerheidjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ze wil we lafspreken weer heeft ze al gezegd, alleen destijds (zondag) geen datum afgesproken omdat ze druk isquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, als je graag wilt afspreken en zij zegt okee, dan is een datum prikken toch gewoon logisch?
ze wil vast, en anders is ze een suffie
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
Weten jullie wat ook zo lekker is?goed plan, ik moet mee of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
Weten jullie wat ook zo lekker is?weltrsuten jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en thnx voor je steun!ik ga ook maar eens zo
A man's got to do what a man's got to do
door de week koken voor haar als ze heeft gewerktquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:08 schreef Olle. het volgende:
[..]
ze wil we lafspreken weer heeft ze al gezegd, alleen destijds (zondag) geen datum afgesproken omdat ze druk isde komende 2 weekenden...
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:07 schreef Myraela het volgende:
"If I'm young and stupid
At least I'm doing it while I'm young and stupid
And not while it's out of style
If we carry on, if we play along
You can't say we're wrong, you can't say so long
At least we did it our way and learned the hard way
It's all that these scars say, at least we did it our way"
ik doe het met liefdequote:Op donderdag 10 juni 2010 00:09 schreef Olle. het volgende:
[..]
weltrsuten jij!
en thnx voor je steun!ik ga ook maar eens zo
ja goed idee!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
door de week koken voor haar als ze heeft gewerkt
ja, slim meisje!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:10 schreef Olle. het volgende:
[..]
ja goed idee!
maar dat was een weddenschap als NL geen Wereld kampioen wordt ga ik koken
ze wilde alleen geen tegen bod bieden omdat ik toch ging verliezen...
slim!? ik wil een tegenbod!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, slim meisje!![]()
en dat koken kan je ook aanpassen he, maak een simpele pasta en p(r)esto!
olle en een meijse (of jongen beide goed)quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:16 schreef Socios het volgende:
Wie zijn er flieft?
ik wil je niet beledigen hoor maar een dame van lichte zeden achter het glas is soms minder vrijpostigquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:19 schreef Myraela het volgende:
Serieus, zo'n flirt ben ik toch ook weer niet hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |