quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:17 schreef Gellius het volgende:
Vanavond. Eerst even werken, participeren, de centen verdienen, bijdragen, méédoen, niet-aan-de-kant-blijven-staan.
Ja, dezequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
Een dino! Dat is nog veel leuker.
Het was zolang geleden dat ik een topic heb geopend dat ik even moest nadenken
De dino helt een beetje over naar rechtsquote:
Ja, maar het was geen automatisme meerquote:Is goedgekomen toch?
Ja, slotdebat met 1 persoon op dit moment. Ik ga zo maar naar bed denk ik....quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De dino helt een beetje over naar rechts![]()
[..]
Ja, maar het was geen automatisme meer
Ha, het slotdebat
In Amsterdam heeft de PvdA ook gewonnen tov de vorige verkiezingen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik las net nog even de voorlopige uitslagen in Enschede... PvdA nog steeds de grootste!!
En nu naar bed... slaap lekker
Zo slecht was Cohen dus nog niet voor Amsterdam....quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Amsterdam heeft de PvdA ook gewonnen tov de vorige verkiezingen.
Trusten
Er hadden iets meer mensen mee moeten gaan in jullie plan.quote:
Asjeblieft niet, het is al erg genoeg dat ze zo groot zijn geworden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
Nou ja, misschien moet de PVV ook maar gewoon gaan regeren en afgaan!! .. dan droogt het misschien wel op.
Ik ben wel erg benieuwd hoe het nu verder gaat....quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Asjeblieft niet, het is al erg genoeg dat ze zo groot zijn geworden.
Het lijkt me duidelijk dat wat de crisis gebracht heeft, graaien en de HRA, gewoon ongebreideld kan voort blijven bestaan. Dat blijft gewoon betaald worden door degenen die daar geen voordeel bij hebben. Gelukkig voorziet de VVD in een heleboel werkgelegenheid....... in 2040, tegen die tijd ben ik 73quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben wel erg benieuwd hoe het nu verder gaat....
Laat ze maar lekker gaan regeren, dan krijg je dezelfde toestanden als destijds met de LPF en blijft er na de volgende verkiezingen (binnen een half jaar) helemaal niets van over.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Asjeblieft niet, het is al erg genoeg dat ze zo groot zijn geworden.
Precies... ik vind sommige mensen ook wel een beetje dom. Horen ze het woord HRA dan schieten ze meteen in de stress... alsof ze een huis hebben van ruim 5 ton!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat wat de crisis gebracht heeft, graaien en de HRA, gewoon ongebreideld kan voort blijven bestaan. Dat blijft gewoon betaald worden door degenen die daar geen voordeel bij hebben. Gelukkig voorziet de VVD in een heleboel werkgelegenheid....... in 2040, tegen die tijd ben ik 73
Rutte hield vannacht zijn overwinnings-speech staande naast een poster met hun leus mbt de HRA. Hij had net zo goed niets kunnen zeggen, het beeld zei alles al.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies... ik vind sommige mensen ook wel een beetje dom. Horen ze het woord HRA dan schieten ze meteen in de stress... alsof ze een huis hebben van ruim 5 ton!!![]()
![]()
Hij kan zoiezo beter niets zeggen...quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rutte hield vannacht zijn overwinnings-speech staande naast een poster met hun leus mbt de HRA. Hij had net zo goed niets kunnen zeggen, het beeld zei alles al.
Gisteravond zei hij nog tegen Paul Witteman dat hij het kiezersbedrog zou vinden als hij dat breekpunt nu al zou laten vallen. 12 uur later denkt hij daar kennelijk heel anders over. Ik ben benieuwd wat hij daarvoor terug wilquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij kan zoiezo beter niets zeggen...
http://www.nu.nl/nieuws/2(...)nt-meer-wilders.html![]()
![]()
Precies... en dan andere partijen en vooral PvdA draaikonten noemen. Benoem dan gewoon geen breekpunt als je je er toch niet aan houdt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gisteravond zei hij nog tegen Paul Witteman dat hij het kiezersbedrog zou vinden als hij dat breekpunt nu al zou laten vallen. 12 uur later denkt hij daar kennelijk heel anders over. Ik ben benieuwd wat hij daarvoor terug wil
Goeiemorgen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:59 schreef peaceman het volgende:
Wel grappig dat Wilders een breekpunt binnen 24 uur verandert in een lichte voorkeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |