Al is ie nog net zo betrouwbaar als de vorige, dan is ie nog steeds betrouwbaarder dan handmatig stemmen wat mij betreft. Kijk naar alle fouten die de vorige keer gemaakt zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:48 schreef golfer het volgende:
want het duurt eindeloos lang om al die handmatig ingevulde stembiljetten te tellen en de uitslagen van de gemeentes blijven maar heel langzaam binnen komen.
Het moet toch mogelijk zijn om in het huidige technologie- en computertijdperk een betrouwbare stemcomputer te bouwen?
Hallo. Ik open het topic en ik ben babyboomer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:50 schreef Sheepcidus het volgende:
babyboom generatie met hun technofobie
Dat dus. Stemcomputers zijn niet onbetrouwbaarder dan stemmen op papier.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:50 schreef marcodej het volgende:
Ik ook. We lijken wel een derdewereldland. Jammer dat de overheid is gezwicht voor een paar van die aluhoedjes.
Ja, maar de jaren 80 zijn al voorbij, we gaan niet meer met zijn allen ooh en aah roepend om een computer heen staan en dan bedenken wat we er allemaal mee kunnen doen. We kijken naar de plek van technologie in een proces.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:48 schreef golfer het volgende:
Het moet toch mogelijk zijn om in het huidige technologie- en computertijdperk een betrouwbare stemcomputer te bouwen?
Inderdaad dat waren juist de computernerds die liepen te piepen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Hallo. Ik open het topic en ik ben babyboomer.
Juist die nerds van nu houden het weer tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |