Weet ik tochquote:
Ik heb er juist een topic over lopen in FB, alsof ik niet zou weten dat het konquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:44 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
Stelletje opa's. Ga mee met de tijd.
Het gaat niet om het weten, het gaat om het gebruiken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb er juist een topic over lopen in FB, alsof ik niet zou weten dat het kon
Ik weet ook hoe ik een pistool moet gebruiken, wil niet zeggen dat ik het doe...quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Het gaat niet om het weten, het gaat om het gebruiken.
Slechte vergelijking, want een tvp vermoord niemand. Bovendien heeft het niet met voortgang te maken van iets nieuws.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik weet ook hoe ik een pistool moet gebruiken, wil niet zeggen dat ik het doe...
Ik gebruik ook geen Twitter en Hyves [meer] ben ik dan ook een opa?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Slechte vergelijking, want een tvp vermoord niemand. Bovendien heeft het niet met voortgang te maken van iets nieuws.
Je kan bewust kiezen dat je het niet wilt gebruiken, maar je blijft een opa op zo'n manier.
Nee, want een kutsite maakt het niet meteen nieuw.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik gebruik ook geen Twitter en Hyves [meer] ben ik dan ook een opa?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:46 schreef Milou__ het volgende:
JAIR IS ELIA UIT DE SELECTIE AAN HET ZETTEN!
Twitter is gewoon kut.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik gebruik ook geen Twitter en Hyves [meer] ben ik dan ook een opa?
Ja, wie niet? Zo moeilijk is aanpassen echt niet hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:52 schreef The_Dean het volgende:
Dit is de enige tvp die ik in jaren heb gezet man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |