Als je met 1 vriend pre-made doet, telt dat alsnog mee voor solo. Heb je iig 1 goede teammate die geen complete mongool isquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:54 schreef backgammon het volgende:
Ik kan niet uit solo qeue elo komen met een pre-made
Dit. Zo veel beter voor je ELOquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:08 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Als je met 1 vriend pre-made doet, telt dat alsnog mee voor solo. Heb je iig 1 goede teammate die geen complete mongool is
Je zou denken dat die 5% extra AP niet zoveel uitmaakt. Man, man, man wat had ik het mis XDquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:58 schreef ems. het volgende:
Die deathcap gister even gedaan op Anivia. Arm andere team
Tijd om Sona weer eens uit de kast te halen danquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:19 schreef backgammon het volgende:
ik gebruik ze nu beide op Soraka, leuk extratje van Riot en met die nieuwe boots voel ik me ook in mn nopjes...
ik heb zo'n 24%CD voor level 10 (Visage en Boots)
Sona zal nooit meer de oude worden nu ze de Innervating Locket hebben verwijderdquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:27 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Tijd om Sona weer eens uit de kast te halen dan
Ik mis Innervating Locket eigenlijk vooral op Gragas (tank Gragas).quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:18 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Sona zal nooit meer de oude worden nu ze de Innervating Locket hebben verwijderd.
Spam die heals en die silences maar, dan win je nog eens watquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:54 schreef backgammon het volgende:
uiteraart moet je wennen aan de verandering maar op Soraka gaat het me goed af, lekker Starfall spammen
Mjah de servers werkten niet, maar je kon wel inloggen. Dat duurde dan een paar minuten, vervolgens zou een game zoeken 20 minuten duren, toen heb ik het maar opgegevenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:50 schreef nyny83 het volgende:
Iemand de rel van zondag (toen het niet werkte) nog meegemaakt?Ik was de hele dag weg, maar toen ik terugkwam was er op het LoL-europe forum een complete shitstorm losgebarsten.
Totaal niet meegekregen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:50 schreef nyny83 het volgende:
Iemand de rel van zondag (toen het niet werkte) nog meegemaakt?Ik was de hele dag weg, maar toen ik terugkwam was er op het LoL-europe forum een complete shitstorm losgebarsten.
Toevallig had ik het op tweakers ook over nasus:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:05 schreef Thormodo het volgende:
Nasus als Abunis en nu Renekhton als Sobek. Ben benieuwd of ze wat leuks doen met het krokodillen/water thema. Nasus heeft me nooit echt kunnen bekoren, maar misschien moet ik hem nog eens een keertje weer gaan proberen.
quote:Nasus is altijd een van mn favorieten geweest, maar ik vind het met hem moeilijk om in het team te passen. Mensen zien je namelijk niet als off-tank maar als tank, dus verwachten dat je initieert. En daar wringt hem nou de schoen: je hebt geen ablities om te initieren zoals de powerball + taunt combo van rammus, de ultimate van malphite of de stun + ultimate van Sion.
Ik speel de laatste tijd veel met Sion en die bevalt me wel. Meestal een positief k/d-ratio en ik kan aardig wat damage tanken mits ik early game veel kan farmen met mijn E-skill.
True. Denk ook dat ik Kog later wel een keer voor de lol koop, of hem in rotation speel. Wordt dan toch Corki.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:21 schreef ems. het volgende:
Dat absoluut. Toch vind ik corki all-round een stuk handiger en leuker om te spelen. Met name omdat Kog totaal geen escape abilities heeft en altijd op nukes kan rekenen.
Precies. Een goed team focust kogmaw en dan ben je compleet nutteloos terwijl je met Corki meestal nog kan wegkomen met je lava-ability-dingesje. Tipje van mijn kant: bouw wel een AD (attack damage) corki en geen AP corki. Je passive geeft dan namelijk nog 10% extra damage en dat tikt aardig aan. Bovendien is die Gatling gun ability helemaal de shit, en dat werkt het beste met een AD build.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:21 schreef ems. het volgende:
Dat absoluut. Toch vind ik corki all-round een stuk handiger en leuker om te spelen. Met name omdat Kog totaal geen escape abilities heeft en altijd op nukes kan rekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |