Cohen, Rutte en Pechtold?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:11 schreef Coos het volgende:
Zat er alleen bij de PVV ver naast.
Probeer nu maar eens een coalitie te vormen met deze voorlopige uitslag.
Cohen, Rutte, Pechtold & Femke. . .quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's Paars, ongeloofwaardig en niet genoeg
Misschien is over vier jaar de nieuwe coalitie rond??quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's Paars, ongeloofwaardig en niet genoeg
Daar komen ze nooit uitquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Cohen, Rutte, Pechtold & Femke. . .
Dat heet paars+ hoor ik net.
Of we gaan over een jaar maar weer stemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien is over vier jaar de nieuwe coalitie rond??
Optimistquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien is over vier jaar de nieuwe coalitie rond??
Dat schreef ik vanmiddag al dat ik het gevoel heb dat we veel eerder weer gaan stemmen dan over vier jaar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Of we gaan over een jaar maar weer stemmen
Doe Femke dan maar MP.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Valt nog maar te bezien. Als het CDA aan het pluche wil blijven kleven zullen ze toch de PVV als coalitiegenoot moeten omarmen. Met Terpstra als voorman is dat ondenkbaar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doekle Terpstra, dat is de gedroomde opvolger van JP. Mark my words.
Rutte had 't over 1 juni 2011quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef Gert het volgende:
Doe Femke dan maar MP.
Een hele lastige formatie, maar andere coalities zie ik ook niet zo snel.
Dat de PVV zoveel stemmen heeft valt me wel een beetje tegenquote:
Hier noemen we het RISK.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben wel erg benieuwd naar de prognose dadelijk om 2130.quote:
Tenenkrommend, inderdaad.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef Jian het volgende:
Wat een eikel die interviewer, die Albayrak is toch vrij duidelijk met haar verhaal
Daarom denk ik ook dat het er nog meer als 23 worden. Deze poll is gebaseerd op wat stemmers verteld hebbenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef Coos het volgende:
Van de Volkskrant:
PVV
De PVV llijkt groter te worden dan de opiniepeilingen de laatste dagen suggereerden. Blijkbaar heeft de partij geprofiteerd van de 'gordijnbonus'. Mensen die wel voor de PVV kiezen in het stemhokje, maar dit niet tegen de opiniepeilers durven te zeggen.
De gordijnbonus.
Nee joh, ik zie dat nog steeds niet als serieuze optie. Het CDA wil na een halvering ook niet heul graag regeren, lijkt me.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:25 schreef Gert het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd naar de prognose dadelijk om 2130.
Nederland is maar één zetel verwijderd van een rechts kabinet hè.
True, elke stem is er één te veel, maar Geert MP zit er niet in. Nu nog hopen dat de VVD niet de grootste partij is/wordt zodat de kans ook klein is dat ie uberhaupt onderdeel uitmaakt van een coalitie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat de PVV zoveel stemmen heeft valt me wel een beetje tegen
Nicolae Ceauşescu wilde ook nog doorregeren, zelfs toen het executiepeloton zijn handen al gebonden had.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee joh, ik zie dat nog steeds niet als serieuze optie. Het CDA wil na een halvering ook niet heul graag regeren, lijkt me.
Ze staan vast niet te springen, maar dat levert wel een stevige onderhandelingspositie op.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee joh, ik zie dat nog steeds niet als serieuze optie. Het CDA wil na een halvering ook niet heul graag regeren, lijkt me.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze staan vast niet te springen, maar dat levert wel een stevige onderhandelingspositie op.
Maar ja, aan de andere kant: een coalitie met de PVV, die dan ministers moeten gaan leveren... succes.![]()
Zoals het er nu naar uitziet, is Paars+ misschien nog wel het meest reeël.
Je benadeelt het cda nu wel heel ergquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:31 schreef Gert het volgende:
Definitieve prognose NOS: (vergeleken met vorige prognose)
CDA 2
Pvda 31
SP 16 (+1)
VVD 31
PVV 22 (-1)
GL 11
CHU 5
D66 10
PvDD 1
SGP 2
Ik schat de ministerquote:
Welke van de tig ministers?quote:
De wens is de vader van de gedachte.quote:
Oh die streamen ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef Jian het volgende:
Ik zit even op 4 te kijken en die Peper zit een eind in de ruimte te zwammen zeg
Waar zijn de raketwerpersquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef Coos het volgende:
Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat.![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/25(...)nd-in-de-gaten.dhtml
Het is nog niet gedaan, het kan nog,....... zegt Ritaquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Je zal toch als journalist bij de NOS werken en deze avond naar de bijeenkomst van Rita Verdonk gestuurd worden door je baas.
Vooral met dit klamme weerquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Je zal toch als journalist bij de NOS werken en deze avond naar de bijeenkomst van Rita Verdonk gestuurd worden door je baas.
Ik denk dat Rita de verkiezingsuitslag gewoon naast zich neerlegt en doodleuk weer in de Tweede Kamer gaat zitten. Ze neemt gewoon een eigen kampeerstoeltje mee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is nog niet gedaan, het kan nog,....... zegt Rita
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is nog niet gedaan, het kan nog,....... zegt Rita
denk ook wel dat je gelijk hebt, want het rommelt al aardig in de PVV, en het lijkt me echt zo een mannetje van weg met Wilders ik richt een partij op en wordt de grootste.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:46 schreef Coos het volgende:
In de laatste prognose net zakte de PVV 1 zetel.
Maar waar ik het gisteren met mijn vriend over had was dat de kans groot is dat Hero zich met 1 of 2 anderen afsplitst van de PVV.Zou zomaar kunnen toch??
Da's best leuk. Als stagiair.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
De officiële uitslag is altijd laat bekend, van de grote steden. Maar ik mag toch aannemen dat de exitpolls representatief zijn voor het land, en dat ze die niet gebaseerd zijn op Limburg-Zuidquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:46 schreef Toverheks het volgende:
Ik zei al van de week en vanmiddag, PVV wordt groot omdat er in de grote steden echt wel op de PVV gestemd wordt, denk mijn prognose..........
VVD
PVDA
PVV
Voor ieder ander van de redactie zou het een signaal zijn zich loopbaansgewijs breder te oriënteren dan alleen bij de huidige werkgever.quote:
Já! Vuurwerk!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:52 schreef Jian het volgende:
Wat is nou het probleem; VVD 31, PvdA 31 en de PVV 22 = 84 een ruime meerderheid. Grote kans dat ze elkaar letterlijk op de muil rammen wat weer geweldige beelden voor het kanaal politiek 24 oplevert. Geweldige RLS streams dus en hartstikke goed voor dit sub-forum
Maurice gaf bij DWDD aan dat er door de omstandigheden (potlood en kiezerspas) nog wel "behoorlijke" verschuivingen zouden kunnen plaatsvinden later op de avond of vannacht en zelfs morgen;, maar ja weet die man veelquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
De officiële uitslag is altijd laat bekend, van de grote steden. Maar ik mag toch aannemen dat de exitpolls representatief zijn voor het land, en dat ze die niet gebaseerd zijn op Limburg-Zuid
Jep, is er iets beters?quote:
Ik ben allergisch voor Mingelen en Co dus wij hebben 4 op...daarmee wil ik niet zeggen dat dát persé beter is hoorquote:
Bijna verlegenquote:
Overdosis vrouwenhormonenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bijna verlegen
En heel Nederland vraagt zich af hoe het kan dat zij er maar niet vermoeid uit gaat zien. Zou ze doping gebruiken?
Alleen puur natuur, Cocaïnequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bijna verlegen
En heel Nederland vraagt zich af hoe het kan dat zij er maar niet vermoeid uit gaat zien. Zou ze doping gebruiken?
Ik zag een oprechte (glim) lachquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bijna verlegen
Ja, zeg dat wel. Agnes is een goed mens maar ze is beter af op de plek van onderzoek op de werkvloer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De 100 dagen van Roemer noemden ze het in DWDD. Wat een verademing na Agnes.
Kamp is scherp, zoals gewoonlijk, dat is ook heel belangrijk om naar te kijkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kamp: centrum rechts in de kamer een meerderheid (incl SGP)
Precies, Agnes bedoelde het echt heel goed maar kon niet relativeren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zeg dat wel. Agnes is een goed mens maar ze is beter af op de plek van onderzoek op de werkvloer.
Ja, weg met die gluip.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Terpstra wil dat Verhagen ook weggaat.
Waarom is VVD, PvdA, CDA geen optie?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:25 schreef Jian het volgende:
Ik acht een coalitie VVD, PvdA, CDA ook echt niet onmogelijk hoor, misschien nog wel eerder als Paars +
Wat niet relativeren????quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies, Agnes bedoelde het echt heel goed maar kon niet relativeren.
Ik denk dat Balkenende zichzelf niet meer mag laten zien omdat we allemaal ziek van hem zijn en ze wel graag met VVD en PvdA verder willenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat niet relativeren????![]()
[ afbeelding ]
![]()
Balkie nog niet geweest toch??
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:27 schreef Coos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Ja, ik ken het topic, maar Bos is weg, Balkenende gaat weg en ik zie Rutte niet met een combinatie PvdA Groen Links in zee gaan, waarbij hij van Pechtold ook niet zoveel te verwachten heeft. Wat er dan overblijft is deze combinatiequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom is VVD, PvdA, CDA geen optie?
Nee, Maxime deed het woord, JP zit nog altijd wezenloos voor zich uit te murmelenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:27 schreef Coos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Nu maar hopen dat Rutte het niet voor het zeggen krijgt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik ken het topic, maar Bos is weg, Balkenende gaat weg en ik zie Rutte niet met een combinatie PvdA Groen Links in zee gaan, waarbij hij van Pechtold ook niet zoveel te verwachten heeft. Wat er dan overblijft is deze combinatie
Ik vind die Rutte een soort van Balkenende IIquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Rutte het niet voor het zeggen krijgt.
Lijkt er wel opquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Is de VVD samengekomen op de Loveboat?
Is z'n moeder d'r ook??quote:
Was die vuil van binnen?quote:
Hij feliciteerde alleen degenen die ten opzichte van de vorige keer hebben gewonnen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:39 schreef Coos het volgende:
Die lul feliciteerde wel Pechtold en Halsema maar niet Roemer en Cohen.
Exact! Misselijkmakend welquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:43 schreef Jian het volgende:
Hop weer één op wachtgeld....... dat heet politieke verantwoordelijkheid
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:43 schreef Gert het volgende:
Balkenende treedt af als partijleider.
Ook zal hij niet terugkeren als kamerlid.
Krijg je als je zelf mag stemmen over je eigen arbeidsvoorwaarden!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:43 schreef Jian het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:43 schreef Jian het volgende:
Neuh heeft ie nooit gezegd. Dit zag je dan ook al van ver aankomen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:45 schreef Coos het volgende:
Zie je nou wat een smerige leugenaar het is??
Hij peert hem gewoon als partijleider en gaat ook niet in de kamer terwijl hij tig keer heeft gezegd dat hij wél de kamer in zou gaan!!![]()
Maar gelukkig hoeven we dus niet meer tegen die rotkop aan te kijken.
Niet doen. Daar stond gewoon een kwaad ventje dat de pest in heeft dat hij niet genoeg is gewaardeerd.quote:
Hij heeft echt wel gezegd dat ie de kamer in zou gaan!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh heeft ie nooit gezegd. Dit zag je dan ook al van ver aankomen.
Een ex-MP mag van mij best een paar maanden bijkomen, doorbetaald. Het is een keiharde baan. Maar die heeft na de zomer echt wel weer een baantje hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:43 schreef Jian het volgende:
Klopt, aanvankelijk niet, later wel. En nu laat hij iedereen die op hem stemde in de modder zakken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij heeft echt wel gezegd dat ie de kamer in zou gaan!!
ja toch....dat ie weg moet oke....maar toch is het een beetje sneu....beetjequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet doen. Daar stond gewoon een kwaad ventje dat de pest in heeft dat hij niet genoeg is gewaardeerd.
Nu die wezel van een Verhagen nog.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet doen. Daar stond gewoon een kwaad ventje dat de pest in heeft dat hij niet genoeg is gewaardeerd.
Had ie maar niet zo'n bord voor zijn kop moeten hebbenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja toch....dat ie weg moet oke....maar toch is het een beetje sneu....beetje
Ik weet niet of je met Rutte of Cohen beter uit bent, laten we het hopenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Balkenende is dood, leve de nieuwe premier!
Dat idee had ik ook.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:44 schreef Disana het volgende:
Wel een beetje erg laat. Hij snapt het ook echt niet.
Volgens mij heeft zijn vrouw de pest in.
Misschien wordt hij ook wel Huispapa....das een trend voor verliezende politiciquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Een ex-MP mag van mij best een paar maanden bijkomen, doorbetaald. Het is een keiharde baan. Maar die heeft na de zomer echt wel weer een baantje hoor.
Die krijg je ook met geen tien stokken weg.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu die wezel van een Verhagen nog.
Precies!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, aanvankelijk niet, later wel. En nu laat hij iedereen die op hem stemde in de modder zakken.
Maar wij zijn dan ook geen mod hè.quote:
Dat baantje wordt aangevuld tot het geld waar hij recht op heeft volgens de wachtgeldregeling. Dure krantenwijk gaat dat worden voor Nlse belastingbetalers!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Een ex-MP mag van mij best een paar maanden bijkomen, doorbetaald. Het is een keiharde baan. Maar die heeft na de zomer echt wel weer een baantje hoor.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vrienden vrinden.....en....... Hero Brinkman
Inderdaad, hij heeft een grijze uitgroei van jewelstequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:54 schreef Laysa het volgende:
Het valt me op dat het haar van Wilders steeds minder blond wordt....Want als MP kan je natuurlijk niet met een hooiberg bij je collega's in het buitenland op bezoek
Jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nieuwe voorspelling:
Partij Brinkman (+1 zetel)
PVV (-1 zetel)
Erg ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fucking tering, 1,5 miljoen kiezers.
Tokkies.....hoera en alaafquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom zien de meeste PVV'ers er uit alsof ze ieder moment Houzee! kunnen gaan roepen?
Disclaimer: strikt retorisch.
Ik ga wel eens naar een stadion, en dan hoor ik dezelfde leuzen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom zien de meeste PVV'ers er uit alsof ze ieder moment Houzee! kunnen gaan roepen?
Disclaimer: strikt retorisch.
Wel confettie met ''mist''...quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga wel eens naar een stadion, en dan hoor ik dezelfde leuzen.
Alleen "hamas hamas alle joden aan het gas" ontbreekt want dat wil Geertje niet hebben.
Met 23 zetels vertegenwoordig je vrij veel van Nederland.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geloof ik niet in. Er zijn ontzettend veel normale mensen die op hem gestemd hebben.
Wat is normaal, maar ik begrijp wat je bedoelt, ze komen uit al de lagen van de bevolking hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geloof ik niet in. Er zijn ontzettend veel normale mensen die op hem gestemd hebben.
Ik denk toch dat 80 % van de stemmers op de PVV "one issue stemmers" zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
De PVV is zo groot dankzij de bestaande politieke partijen hè, vergeet dat niet
Dat kunnen ze zich aanrekenen
Hij heeft kogelvrije body guardsquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef Deisyy het volgende:
Zou hij een kogelvrij vest dragen?
toen Wilders zolang op zich liet wachten op het podium zei ik ook al dat hij een Pimmetje deed.quote:
De mensen die ik ken en op hem gestemd hebben zijn dat niet, al speelt het wel een redelijk grote rolquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk toch dat 80 % van de stemmers op de PVV "one issue stemmers" zijn.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
toen Wilders zolang op zich liet wachten op het podium zei ik ook al dat hij een Pimmetje deed.
Veelal protest stemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De mensen die ik ken en op hem gestemd hebben zijn dat niet, al speelt het wel een redelijk grote rol
Ja dat vond ik geloof ik ook het meest verrassende van de hele avondquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:03 schreef Toverheks het volgende:
ik hoop zo he, dat al die mensen die daar een feestje bouwen met Geert Wilders, dat hun zonen of dochters met een leuke turk of een lekkere marocaan thuis komen![]()
Ik denk eigenlijk wel een doorslaggevende rol hoor, bij verreweg de meeste PVV-stemmers.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De mensen die ik ken en op hem gestemd hebben zijn dat niet, al speelt het wel een redelijk grote rol
ja dat draagt hij, en zo gek hij lacht zo leuk en in de wandelgangen is hij zo een aardige kerel, maar zijn partijprog. vind ik gevaarlijke normen aannemen.quote:
Ja., die is cool.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Paradiso, mooie locatie om zoiets te doen.
Ik sluit niet uit dat er ook een hoop strategische stemmers onder zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In mijn favoriete kerkquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:06 schreef Toverheks het volgende:ohhhhhhh ik zie mijn oud burgemeester
![]()
![]()
ff zwaaien maar.
Met de nadruk op "oud"quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:06 schreef Toverheks het volgende:ohhhhhhh ik zie mijn oud burgemeester
![]()
![]()
ff zwaaien maar.
wilde eerst posten en Jian heeft de grootste vlagquote:
Ik sluit ook niks uit, maar ik weet wel redelijk zeker dat je het de grotere zittende partijen kunt aanrekenen en dat is triest. Allerminst een reden tot vreugdequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat er ook een hoop strategische stemmers onder zijn
Joh, relax, met het "coalitiestelsel" wat we hier hebben zal er nooit echt veel veranderenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:08 schreef Toverheks het volgende:
toch vind ik het ook eng, Wilders die veel stemmen heeft gewonnen, wat gaat er veranderen in nederland, want dat er gediscrimineerd wordt is zo duidelijk ook hou ik me hart vast voor de toekomst van mijn kinderen en eventuele kleinkinderen.
Je hebt een beesie achter je naamquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik sluit ook niks uit, maar ik weet wel redelijk zeker dat je het de grotere zittende partijen kunt aanrekenen en dat is triest. Allerminst een reden tot vreugde
ja en zo hoort het ook vind ik. wat je ook van een andere partij denkt dit is netjes.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
Heel netjes van Cohen, om de PVV te feliciteren.
Teun waarom heb jij een man in een kangoeroe-pak achter je naam?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik sluit ook niks uit, maar ik weet wel redelijk zeker dat je het de grotere zittende partijen kunt aanrekenen en dat is triest. Allerminst een reden tot vreugde
Ik zie m liever in Den Haag als in Amsterdamquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wilde eerst posten en Jian heeft de grootste vlag
misschien krijg je dat vanaf een bepaalde leeftijdquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
misschien krijg je dan vanaf een bepaalde leeftijd
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Teun waarom heb jij een man in een kangoeroe-pak achter je naam?
fossielquote:
Jaaa de dino-waardige leeftijdquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
misschien krijg je dat vanaf een bepaalde leeftijd
Ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
De uitslag in Renswoude, who cares.
nou je krijgt toch gauwer maar ja wilders heeft gewonnen, en wilders heeft gelijk en meer van dat bla bla bla, het is in amsterdam best wel weer toegenomen het discrimineren, ik merk het om me heen, hoor ook gemopper op die vieze buitenlanders etcetc. en voor wilders zelf, die mag wel een bodygard erbij nemen die is zijn leven niet zeker want reken maar dat er ook flink verzet zal komen van de andere kant.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Joh, relax, met het "coalitiestelsel" wat we hier hebben zal er nooit echt veel veranderen
Goed zo Heksie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
al loop je in je blootje als iemand dat wi moet ie dat vooral doen.
Ik zie niks hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Teun waarom heb jij een man in een kangoeroe-pak achter je naam?
Daarom dusquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:16 schreef Laysa het volgende:
Topic verwijderen uit MyAT
Een soort van je hoort er nog niet bij beessie![]()
Er staat een fossiel achter jouw naam en die van Coos, maar mij zijn ze vergeten.quote:
Iets met bagger layoutquote:
Waar heb ik een beessie???quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:19 schreef Disana het volgende:
Coos heeft ook al zo'n beessie. Even kijken naar mezelf.
Nou![]()
Wees blij dat jij er niet één van bentquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:20 schreef Deisyy het volgende:
Ik snap het nut niet van dat fossiel en het erge is dat wij er tegen aan moeten kijken en de fossielen zelf zien er niets van
Dit stond achter je naam en ook achter die van Coosquote:
Ik zag het ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit stond achter je naam en ook achter die van Coos [ afbeelding ]
Zijn vast symbolen voor de vrijdenkersquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aanklagen dat Fok.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je en ?quote:
Dat zal het zijn. Ik trek mijn aanklacht weer in.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zijn vast symbolen voor de vrijdenkers
En daar is ie weerquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een man in een kangoeroe-pak wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |