Cohen, Rutte en Pechtold?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:11 schreef Coos het volgende:
Zat er alleen bij de PVV ver naast.
Probeer nu maar eens een coalitie te vormen met deze voorlopige uitslag.
Cohen, Rutte, Pechtold & Femke. . .quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's Paars, ongeloofwaardig en niet genoeg
Misschien is over vier jaar de nieuwe coalitie rond??quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's Paars, ongeloofwaardig en niet genoeg
Daar komen ze nooit uitquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Cohen, Rutte, Pechtold & Femke. . .
Dat heet paars+ hoor ik net.
Of we gaan over een jaar maar weer stemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien is over vier jaar de nieuwe coalitie rond??
Optimistquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien is over vier jaar de nieuwe coalitie rond??
Dat schreef ik vanmiddag al dat ik het gevoel heb dat we veel eerder weer gaan stemmen dan over vier jaar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Of we gaan over een jaar maar weer stemmen
Doe Femke dan maar MP.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Cohen, Rutte, Pechtold & Femke. . .
Dat heet paars+ hoor ik net.
Valt nog maar te bezien. Als het CDA aan het pluche wil blijven kleven zullen ze toch de PVV als coalitiegenoot moeten omarmen. Met Terpstra als voorman is dat ondenkbaar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doekle Terpstra, dat is de gedroomde opvolger van JP. Mark my words.
Rutte had 't over 1 juni 2011quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef Gert het volgende:
Doe Femke dan maar MP.
Een hele lastige formatie, maar andere coalities zie ik ook niet zo snel.
Dat de PVV zoveel stemmen heeft valt me wel een beetje tegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |