quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:02 schreef Fruppel het volgende:
Wat een geweldige foto's weer!
Emma, klein poppetje! Zo fijn je lekker thuis te zien & niet meer op zoekenhuis foto's!
Minke ik vind je zo;n plaatje! Zo een wil ik er ook nog wel bij
& dan onze dame maar weer een keertje, vandaag van de opvang naar huis door de regen. Madam wist niet zo goed wat ze er nou van moest vinden:
Je gebruikt precies de juiste smileys, mijn reactie toen ik dit tafereeltje aantrofquote:
Met hipstamatics gemaakt (stond er al bovenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:39 schreef Groofsken het volgende:
Oh wauw, Rocka, wat een bijzondere foto's. Van twee bijzonder mooie jongens. Waarmee heb je die bewerkt?
Iets op de I-phone zegt googlequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:46 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Met hipstamatics gemaakt (stond er al boven)
KD, wat nou fel
Die onderste is trouwens in natuurlijke kleuren. Ik heb een hele serie gemaakt voor een schilderij dat ik gemaakt had en wat wel leuk als achtergrond leek.
Zo'n zandbak staat al in de bestelling voor als de hele voortuin wordt aangepakt vanuit mijn bouwdepot als de koop van mijn huis rond isquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:02 schreef trui het volgende:
groofsken, je kunt ook eigenlijk beter een zandbak nemen die niet waterdicht is. dan kan het water er zo doorheen sijpelen en/of verdampen. bovendien ontwikkelen zich dan geen (nou ja minder snel) schimmels in de zandbak. wij hebben op de bodem van de zandbak van dat worteldoek gespannen, dan heb je toch een duidelijke bodem waar geen andere aarde doorheen komt (noch onkruid), maar waar het regenwater dus wel door kan weglopen. hij mag dus best een deksel hebben (tegen kattenpoep bijv.) maar die hoeft niet helemaal dicht te zijn.
geweldige foto's allemaal weer!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |