quote:Eigen songs
Ook aan het geluid heeft EA gesleuteld, en daarmee komen we bij de laatste grote feature die we op de EA Showcase kregen te zien. Nieuw in FIFA 11 is namelijk de mogelijkheid om eigen songs en chants te gebruiken in het spel. Spelers kunnen mp3-bestanden die op de harde schijf van de console zijn gezet in het spel laden en aan een bepaald team koppelen. Daarbij kunnen er verschillende songs worden gehangen aan de opkomst van de spelers op het veld, aan goals en aan het einde van de wedstrijd. Hierin word je als speler slechts gelimiteerd tot wat voor mp3's je voor handen hebt en hoe groot je harde schijf is. Ben je PSV-supporter en wil je je thuiswedstrijden beginnen met 'Simply the Best', dan kan dat in FIFA 11.
Daarnaast is er ook de mogelijkheid om mp3's te koppelen aan het publiek. Deze zullen op willekeurige tijden worden ingezet door de fans op de tribunes. Hierbij wisselt het spel de door EA gemaakte songs af met de door de speler toegevoegde mp3's. Volgens EA is dit de manier om de stadionervaring dichterbij te brengen, en daar heeft het een punt. Iemand die regelmatig zijn favoriete club bezoekt, zal de meeste vaste liedjes wel kennen. De aanwezigheid van die liedjes in een voetbalspel geeft het geheel een geloofwaardiger uitstraling. De enige kanttekening bij dit systeem is dat je de liedjes alleen op je eigen console hoort. Speel je online, dan kan je tegenstander jouw toegevoegde songs niet horen. De reden daarvoor is simpel: mensen zijn in principe vrij om de meest vreselijke spreekkoren aan hun team toe te voegen. Zou je als nietsvermoedende speler online verrast kunnen worden door dergelijke geluiden, dan komt FIFA's lage PEGI-classificatie in gevaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:52 schreef TJV het volgende:
Ik was niet van plan om Fifa weer te kopen, maar dat toevoegen van je eigen muziek is wel heel. Ik vrees dat dit jaar 16 op rij wordt dat ik Fifa koop, al is het alleen om de muziek.
Wordt steeds realistischer he.Is toch geweldig dat je tijdens je match stadionsongs hebt.Dat maakt het wederom beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
Evert zij laatst nog dat ie naar Utrecht moest om met Youri nieuwe opnames te maken voor FIFA 11quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat is op de x360 en ps3 versie niet anders.
Die standaard camera stand ziet er nog steeds uit als een ps2 spel.
Natuurlijk kan je wel met de focus camera spelen waarbij het er wel mooi uitziet maar dat is dan weer onhandig. En ja ik heb beide versies op en met een HDMI tv gespeeld .
Ook hoop ik dat ze eens wat doen aan die irritante bugs .
Zo is het bij Fifa 10 fucking irritant dat wanneer je een nieuwe speler koopt het spel dan zelf heel je opstelling gaat lopen verkloten.
Ook moeten ze Youri Mulder en Evert Ten Appel er uit donderen en wil ik weer de terugkeer van nieuwe jeugd spelers na het eerste gespeelde seizoen in 07 ofzo zat dat er voor het laatst bij.
*Nog een puntje in de manager mode moeten de clubs die zich in het echt geplaatst hebben voor de champions league dat in het eerste seizoen ook al spelen.
En dan nog een ergenis als ik met een ploeg de champions league win hoe kan het dan in hemelsnaam dat ik dan nog steeds Maximaal 2sterren heb en alleen maar naar derde divisie clubs in Engeland en Italie kan ?![]()
Gebruik gewoon het Engels commentaar, je moet vooral het Nederlands commentaar gebruiken als je het stoned aan het spelen bent.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Evert zij laatst nog dat ie naar Utrecht moest om met Youri nieuwe opnames te maken voor FIFA 11
Spaansquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gebruik gewoon het Engels commentaar, je moet vooral het Nederlands commentaar gebruiken als je het stoned aan het spelen bent.
Spelers krijgen straks echt emotie op hun gezicht, ze hebben nu ook character models, als je bij FIFA10 een kleine spelers zag dan was het gewoon een verkleinde speler als je het met de rest vergelijkt.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:05 schreef Doublepain het volgende:
Als Fifa de graphics beter maakt(van de spelers) dan is het helemaal top![]()
Precies. Heerlijk om met een paar vrienden in aangeschoten toestand de gesproken zinnen van Evert en Youri sarcastisch af te makenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gebruik gewoon het Engels commentaar, je moet vooral het Nederlands commentaar gebruiken als je het stoned aan het spelen bent.
Eredivisie.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:08 schreef SoldMayor het volgende:
Ik hoop dat ze eens een keer NL stadions er in doen...![]()
Phillips Stadion![]()
En BTW... MARCUS BERG NAAR PSV![]()
Bron??quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:08 schreef SoldMayor het volgende:
Phillips Stadion![]()
Ik denk dat het dit jaar sowieso de Arena gaat worden aangezien die ook al in WC2010 zat.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:08 schreef SoldMayor het volgende:
Phillips Stadion![]()
Slecht bronquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bron??
Niet Voetbalcentraal die zuigt
Ajaxquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:10 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Slecht bron![]()
![]()
http://www.ajaxshowtime.c(...)rt-marcus-berg-.html
Dus mischien is het wel helemaal niet waar... ik zocht gewoon via google nieuws...
Maar hoe dan ook morgen wordt het bekend gemaakt
quote:PSV haalt de ene na de andere (goede) versterking, ik begin me zorgen te maken.
quote:Dit had ik nou een prima spits voor Ajax gevonden, jong, talentvol en doelgericht. Potverdomme gaat hij naar de concurrent...
Ajax en geldquote:als ajax geen nummer 9 haalt weten wel al wie de nieuwe kampioen volgend jaar is die tering boeren
Flikker toch op PSV gaat dan echt niet die Gouden Duo uitelkaar halenquote:Gloeiende gloeiende, daar baal ik van als het waar is. Misschien moet Jol achter Toivonen aan gaan. Die past beter bij ons dan bij PSV. Misschien kunnen we Aisatti in de deal betrekken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |