abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82561775
Hallo,
Ik heb vrijdag een sollicitatie bij de vierstroom voor alphahulo. ik ga schoonmaken bij mensen thuis.
Ik heb geen idee wat ik ga verdienen ik ben 19 jaar en het is voor in de zomervakantie als vakantie werk. heeft iemand een idee wat het salaris hiervan ongeveer is?
pi_82561826
20 euro vragen per uur en niet lager gaan dan 10
pi_82561841
En zwart uiteraard
pi_82561878
het is zoiezo gewoon wit want het is van de vierstroom dus kan niet zelf bepalen wat ik verdien
pi_82562014
Ik denk dat je blij mag zijn als je 7.50 netto krijgt, wel straks een T-biljet invullen voor de belasting dan krijg je nog wat geld terug.
pi_82562639
Ik denk dat je ongeveer 8 euro per uur verdient
  woensdag 9 juni 2010 @ 18:55:07 #7
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_82562935
Weinig, alfahulpen krijgen niet veel. De zorginstelling krijgt van de overheid ook maar een schijntje voor de uren van de alfahulp. En er zal ook niet veel onderhandelingsruimte zijn, ze zitten waarschijnlijk aan een vrij strak budget vast.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_82564632
Vragen even goed door naar je (netto) verdiensten. Was het niet zo dat Alpha hulpen zelf voor hun belasting moeten zorgen? Dat ze het bedrag dus geheel in eigen hand krijgen en jaarlijks in de aangifte IB hier pas de belasting over gaan betalen?
de wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar door consistente vasthoudende minderheden…
(Roos Vonk)
pi_82565312
Ja het is gewoon van de vierstroom maar het heet alphahulp hoef dus niet voor eigen salaris te zorgen ofzoo..
Het is echt van alphahulp dat is namelijk een andere organisatie
  woensdag 9 juni 2010 @ 20:22:35 #10
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_82567748
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 19:28 schreef Essebes het volgende:
Vragen even goed door naar je (netto) verdiensten. Was het niet zo dat Alpha hulpen zelf voor hun belasting moeten zorgen? Dat ze het bedrag dus geheel in eigen hand krijgen en jaarlijks in de aangifte IB hier pas de belasting over gaan betalen?
Als een zorgaanbieder de alphahulp aanbiedt, mag die, sinds 2010, alleen nog personeel daarvoor inzetten dat in loondienst is. Er zal dus ook loonbelasting en premies volksverzekeringen worden ingehouden.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  donderdag 10 juni 2010 @ 09:57:47 #11
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_82604316
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 18:28 schreef Karzai het volgende:
En zwart uiteraard
Thuiswerkers kunnen op zich moeilijk zwart werken.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')