Dan doe je het toch? Van mij krijg je iig geen complimenten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:41 schreef The_Dean het volgende:
Heb het in een paar weken voor elkaar... maarja
Ik doe daar jaren over manquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:41 schreef The_Dean het volgende:
Heb het in een paar weken voor elkaar... maarja
Zoen je hem dan nog wel?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan doe je het toch? Van mij krijg je iig geen complimenten.
Een geile blik teruggeven.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:41 schreef jna het volgende:
Hihi er staat de hele tijd een chick naar me te kijken op het station.
HELP ME! WAT MOET IK DOEN?!
Ja, daar zal het vanaf hangenquote:
sleur haar mee de toilet van de trein in en ga met haar kussen!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:41 schreef jna het volgende:
Hihi er staat de hele tijd een chick naar me te kijken op het station.
HELP ME! WAT MOET IK DOEN?!
Terwijl de coupé bijna leeg is?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:49 schreef jna het volgende:
Ok, ik maakte net nog een beetje grap maar odertussen is ze naast me gaan zitten in de trein.
Doe haar de groeten. We verwachten op zijn minst een foto!quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:49 schreef jna het volgende:
Ok, ik maakte net nog een beetje grap maar odertussen is ze naast me gaan zitten in de trein.
WOEEHOOOEEEE! JNA GAAT SCOREN! stop met je telefoon te spelen en ga met haar "spelen" !!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:49 schreef jna het volgende:
Heb ik geen last van.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, daar zal het vanaf hangen
Volgens mij jeuk je je ook helemaal dood met zo'n baardIk heb het nu al als het wat te lang wordt
Succes.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:49 schreef jna het volgende:
Mja, het moet of echt lang, of kortquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb ik geen last van.
Dan scheer je je te vaak, laat het eens een paar keer wat langer groeien
JE MAG JE BAARD LATEN GROEIEN!!!!!quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
JE MAG JE BAARD LATEN GROEIEN!!!!!
Ja, maar tegen wat voor prijsquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
JE MAG JE BAARD LATEN GROEIEN!!!!!
boeiend! JE MAG JE BAARD LATEN GROEIEN!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |