Dat is van iemand die in dit topic de percentages checkt en de ozo moeilijke berekening naar zetelaantallen maakt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:55 schreef Arcee het volgende:
Exit-poll zetelaantallen
Zijn er echt 2 topics nodig?
Ik heb ze bij elkaar gezetquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:55 schreef Arcee het volgende:
Exit-poll zetelaantallen
Zijn er echt 2 topics nodig?
Makkelijk toch voor de fokkers?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:57 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Dat is van iemand die in dit topic de percentages checkt en de ozo moeilijke berekening naar zetelaantallen maakt.
Ja, of de zetelaantallen tot 75quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:59 schreef Tyr80 het volgende:
Om coalities te proberen kun je toch net zo goed in je hoofd de percentages optellen tot je bij de 50 zit?
Check de cursieve tekst eronderquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:03 schreef Seam het volgende:
De labels voor links en rechts vind ik trouwens debiel, PVV is economisch zo links als maar kan, terwijl D66 juist economisch rechts is.
Nee dat is een goede redenquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:07 schreef JohnLocke het volgende:
Toch D66, met heel veel twijfel en tegenzin. Het liefst had ik gewoon niet gestemd maar dan krijg ik constant irritante reacties van de mensen om me heen.
Gefeliciteerd, je hebt nou precies uitgevogeld waarom stemmen via internet slecht is voor het opkomstpercentage.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:07 schreef JohnLocke het volgende:
Toch D66, met heel veel twijfel en tegenzin. Het liefst had ik gewoon niet gestemd maar dan krijg ik constant irritante reacties van de mensen om me heen.
En dan toch de beste veilige keuze gemaakt, huldequote:
Op zich had ik nu ook niet kunnen stemmen en dan liegen, maar ik houd niet van liegen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:08 schreef Igen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt nou precies uitgevogeld waarom stemmen via internet slecht is voor het opkomstpercentage.
Dat was ook deel van de overweging, plus dat ik me wel in hun HRA standpunt, onderwijsplannen en groene signatuur kan vinden. Ik zou alleen willen dat ze wat minder idealistisch zouden zijn wat betreft mensen, zeker bij onderwerpen als immigratie en criminaliteit.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:09 schreef Seam het volgende:
[..]
En dan toch de beste veilige keuze gemaakt, hulde
Dat kan juist zorgen voor een mooie balans in een coalitie met de VVDquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:14 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dat was ook deel van de overweging, plus dat ik me wel in hun HRA standpunt en groene signatuur kan vinden. Ik zou alleen willen dat ze wat minder idealistisch zouden zijn wat betreft mensen, zeker bij onderwerpen als immigratie en criminaliteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |