abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82559258
Bedankt voor de aangeboden hulp, LB en sigme. . De eerste houder zit vast, met als mantra de woorden van m'n vader als iets niet wil: deade dingen gjin baas. Op naar nummer twee en drie, en dan kan 'ie eraan, hoop ik.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_82559425
Die verkiezingen zorgen altijd wel voor een grappige sfeer hier in Den Haag. Gisteren gingen we wegens algehele luiheid uit eten, en fietsten we op onze route over het Binnenhof, daar stonden al allerlei modellen vrachtautootjes klaar met enorme zendschotels op het dak. Kabels, politiebewaking, veel gedoe. En de Belgische tvmeneer was al zijn intro aan het oefenen op de hoek van de Hofvijver, dus de mini probeerde daarachter weer rondjes te springen en te hollen Als jullie nog het hoofd van een blond kindje op en neer in beeld zien stuiteren op de Vlaamse tv straks...

Jeugdsentiment: vroegah zat ik op de middelbare school vlak bij het centrum, en toen het kabinet eens was gevallen (reiskostenforfait geloof ik) gingen we met wat mensen van onze klas naar Paleis Noordeinde, en de stoersten gingen dan proberen op de tv te komen Pubers!
  woensdag 9 juni 2010 @ 17:36:22 #28
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_82559596
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt voor de aangeboden hulp, LB en sigme. . De eerste houder zit vast, met als mantra de woorden van m'n vader als iets niet wil: deade dingen gjin baas. Op naar nummer twee en drie, en dan kan 'ie eraan, hoop ik.
Half-Fries verzoekt om vertaling!
The love you take is equal to the love you make.
pi_82559693
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Half-Fries verzoekt om vertaling!
Ja, het fascineert mij ook! Ik denk nu iets als: jij bent de baas over dode dingen?
pi_82559890
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:38 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, het fascineert mij ook! Ik denk nu iets als: jij bent de baas over dode dingen?
Inderdaad. Dode dingen geen baas!
  woensdag 9 juni 2010 @ 17:49:37 #31
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82560288
even weer ontopic, mijn lijstje van vandaag (ben er wel trots op, alleen nog even wat groente fixen)
o: 2 musliebollen
m: 2 boterhammen met kipfilet en komkommer
t: appel
a: pilaf (rijst met kip en perzik in saus van perziksap en tomatenpurree, ook gezond volgens mij!)
t: nog geen idee
pi_82560541
O Dad, als je niet weet hoe iets moet wil ik het best proberen uit te leggen.

Ik heb het meeste zelf gedaan wegens gebrek aan zin/tijd van t vriendje en vaders.
pi_82560592
Mijn lijstje!!

O: broodje pindakaas en vifit
T: meergranenkoekjes
L: 2 broodjes kipfilet
T: plakjes kipfilet en forelfilet
D: spinazie, gekookt ei en gehaktballetje
T: wenog ni ...

Heb met vrijgezellenfeest zondag gestept in Amsterdam. Hoe cool!
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_82560600
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:54 schreef P.F het volgende:
O Dad, als je niet weet hoe iets moet wil ik het best proberen uit te leggen.

Ik heb het meeste zelf gedaan wegens gebrek aan zin/tijd van t vriendje en vaders.
Niet weten hoe het moet is het probleem niet. Geen kracht hebben, dat is het probleem.

Ik moet maar weer gaan krachttrainen. Of überhaupt, sporten. .
  woensdag 9 juni 2010 @ 18:10:33 #35
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82561164
Doe je geen pilates meer?
  woensdag 9 juni 2010 @ 18:11:19 #36
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82561192
Komt goed DaD. Zal ook wel willen helpen maar als ik aan een boor denk raak ik al in paniek

Mijn calorien vandaag: 2200. Heb lekker een hele dikke ribkarbonade met vet gegeten, dan schiet het wel op. Maar mijn hemel wat lekker!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 9 juni 2010 @ 18:13:07 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82561252
Ik wil DaD ook best helpen, maar ik kan ook niet echt met een boor overweg . Maar als je hulp nodig hebt bij iets anders, dan moet je het laten weten hoor! .

Bleh, twee keer vergeten de pil te slikken en nu ben ik je-weet-wel en voel ik me vies, dus even lekker douchen nu .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 9 juni 2010 @ 18:17:18 #38
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82561399
Ik ga zo uit eten

Bij de Groene Weyde, dus wel aardig gezond, en vooral lekker en gezellig
  woensdag 9 juni 2010 @ 18:18:38 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82561451
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 18:17 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga zo uit eten

Heb ik ook wel eens gegeten en ik vond het maar zo-zo.
Maar misschien hebben ze nu een nieuwe kok .

Veel plezier iig!
Niet meer actief op Fok!
pi_82561463
Boren is best leuk. Schroeven indraaien is een stuk minder leuk.

LB, op zich wel, maar de laatste weken is het er even niet van gekomen.
pi_82561469
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 18:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil DaD ook best helpen, maar ik kan ook niet echt met een boor overweg . Maar als je hulp nodig hebt bij iets anders, dan moet je het laten weten hoor! .

Bleh, twee keer vergeten de pil te slikken en nu ben ik je-weet-wel en voel ik me vies, dus even lekker douchen nu .
Vruchtbaar?
pi_82561480
Oh, en veel plezier!
pi_82561746
Miss wet tshirt meldt zich!
Half uur in de regen gefietst
pi_82561883
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 18:17 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga zo uit eten

Wat ga je eten/heb je gegeten? Bij de Groene Weyde hebben ze hun gerechten toch hele literaire benamingen gegeven?

En DaD, ik heb nooit in een eigen grote mensen huis gewoond en ik vind nog steeds dat je het heel goed doet!

Verder was ik dus net bij het stembureau, en net na het stemmen (pvda) brak de hemel open en daalde er een stortbui op ons neer. Wij bleven even schuilen in het portiekje van het stembureau, samen met twee mannen. De ene had Groen Links gestemd en toen de ander zei dat hij Wilders had gestemd, en daar een tirade tegen de Islam aan vastknoopte, keek de Groen Linkser naar boven, naar ons, en zei toen: "Ach, zo hard regent het nou ook weer niet."
  woensdag 9 juni 2010 @ 18:30:04 #45
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82561900
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 18:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heb ik ook wel eens gegeten en ik vond het maar zo-zo.
Maar misschien hebben ze nu een nieuwe kok .

Veel plezier iig!
Nou ze hebben wel een nieuwe kaart zie ik

Ik verheugde me eigenlijk al op 1 gerecht, maar dat is er dus niet meer Nouja, nieuwe dingen zijn ook lekker
  woensdag 9 juni 2010 @ 18:32:21 #46
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82561994
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 18:29 schreef anna82 het volgende:

[..]

Wat ga je eten/heb je gegeten? Bij de Groene Weyde hebben ze hun gerechten toch hele literaire benamingen gegeven?

En DaD, ik heb nooit in een eigen grote mensen huis gewoond en ik vind nog steeds dat je het heel goed doet!

Verder was ik dus net bij het stembureau, en net na het stemmen (pvda) brak de hemel open en daalde er een stortbui op ons neer. Wij bleven even schuilen in het portiekje van het stembureau, samen met twee mannen. De ene had Groen Links gestemd en toen de ander zei dat hij Wilders had gestemd, en daar een tirade tegen de Islam aan vastknoopte, keek de Groen Linkser naar boven, naar ons, en zei toen: "Ach, zo hard regent het nou ook weer niet."

Mooi statement

Ik weet nog niet wat ik ga eten, maar de benamingen van de gerechten zijn daar inderdaad hilarisch
"Op ieder potje past een dekseltje" (bakje van filodeeg), "Bavrewatte" (bavarois) en meer van dat soort grapjes
pi_82562191
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet maar weer gaan krachttrainen. Of überhaupt, sporten. .
Sporten is goed!

En misschien doe je daar nog wat leuke contacten op.
pi_82562230
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 18:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
Miss wet tshirt meldt zich!
Half uur in de regen gefietst
Hee, een zelfgetekende avatar!
Nieuw?
  woensdag 9 juni 2010 @ 18:44:26 #49
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82562489
haha Anna, we zweven hetzelfde en we kiezen hetzelfde. Hoop niet dat iedereen dat zo doet, ik hoop toch ook dat D66 redelijk wat stemmen krijgt!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_82562983
Lijstje, want je mag geen TVP meer plaatsen

O: yoghurt met muesli
T: appel, rijstwafel
L: 2 boterhammen salami
T: 3 blokjes chocola, paar dropjes
D: nasi, beetje kip en rundvlees, boontjes en 2 gefrituurde garnalen
T: vanilleyoghurt
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')