Heb er zelf ook zin in, ben erg benieuwd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed kijkt........zie je hier letters staan.
Ehquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:57 schreef babybel het volgende:
branden er nog lampjes op de router?
welke kleuren en welke lampjes?
5 minuten stroomloos is overdreven...quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:59 schreef babybel het volgende:
[..]
of de modem stuurt de router verkeerd aan door een "omgevallen bitje".
stroom v/d modem en router af, dan stroom van de modem er weer op, 5 minuten wachten, stroom van de router er weer op, weer 5 minuten wachten, kans dat het dan nog werkt is best aanwezig.
werkt het dan niet, dan router kaduuk waarschijnlijk
iddquote:
Doe eens een plaatje van dat apparaatquote:
Dat is nog best een eind jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:01 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
iddKmoet alleen nog ff aan ouders goedkeuring vragen als ze terug zijn van vakantie, maar dat zit wel goed
![]()
Kheb alleen geen zin om vanaf dat kutzeeland hier via antwerpen naar breda te rijden, en dan tot aan Emmen, dan ben ik keilang onderweg
zekerheid.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
5 minuten stroomloos is overdreven...
Daarom heb ik het ook over stroomloosquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:03 schreef babybel het volgende:
[..]
zekerheid.
heb het in een ver, ver verleden een aantal keren met @home gehad.
Modem stroom eraf en weer erop, en het duurde LETTERLIJK 20-30 minuten voordat er weer internetverbinding was.
De stroom hoeft nergens 5 minuten af, maar na aansluiten neem ik sindsdien altijd 5 minuten tijd om te wachten tot de verbinding zich herstelt
De ene is een appel, de ander is een peer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |