Dat doe ik ook altijd bij fietstertjes vinden ze alleen nooit zo leuk. Gek hequote:Op woensdag 9 juni 2010 15:47 schreef babybel het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een verschrikkelijk goed idee eigenlijk!!!
Wat ben jij gemeenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd bij fietstertjes vinden ze alleen nooit zo leuk. Gek he
ja, da`s echt zo gigantisch raar!quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd bij fietstertjes vinden ze alleen nooit zo leuk. Gek he
ik zal mijn leven beterenquote:
Met de hoeveelheid dat jij rookt, rook ik gewoon meequote:Op woensdag 9 juni 2010 15:46 schreef babybel het volgende:
[..]
ho ho ho;
SMIGHT mag niet roken in mijn Saabje
Hij doet het nog nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:48 schreef babybel het volgende:
[..]
aan de andere kant kan je er nu helemaal nix mee...
beter 5 minuten opstarten dan helemaal niets toch?
Misschien issie uitgelult door jou?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:50 schreef babybel het volgende:
@Smight;
Ben je stil gevallen?
Ik wacht nog steeds ergens op
vuurtje?quote:
Zie je hem helemaal niet of kom je er gewoon niet in?quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:50 schreef babybel het volgende:
[..]
ja, da`s echt zo gigantisch raar!
Dan fietsen er fietsers keihard door de regen, muts op de kop, soms zelfs een paraplu in de hand.
Dan zijn er een miljoen druppels gevallen, het water zit al in hun sokken, zo erg.
Dan rijd je door een plas, spoel je de fietsers schoon (nat waren ze toch al), en dan kijken ze je boos aan..
Heb die fietsers nooit begrepen...
Nee hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:51 schreef LittleBlonde het volgende:
[..]
Misschien issie uitgelult door jou?
Ah, hij is er nog!quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:51 schreef Smight het volgende:
[..]
Zie je hem helemaal niet of kom je er gewoon niet in?
Af en toe zie ik hem, en dan wil hij niet. Net had ik hem even alleen toen had ik nog geen internetverbinding. Nu ligt hij er weer helemaal af en zit ik weer op een of ander paupernetwerkquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:51 schreef Smight het volgende:
[..]
Zie je hem helemaal niet of kom je er gewoon niet in?
Hoe ver zit je bij je router vandaan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Af en toe zie ik hem, en dan wil hij niet. Net had ik hem even alleen toen had ik nog geen internetverbinding. Nu ligt hij er weer helemaal af en zit ik weer op een of ander paupernetwerk
of de modem stuurt de router verkeerd aan door een "omgevallen bitje".quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |