Ik ben speciaal. Ik krijg er gewoon 2.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoezo 2 stembiljetten, wat een macht,
quote:heb je op Lotte gestemt?
I'd lie for you and that's the truth, move mountains if you want me to, I'd walk across the fire for you, walk on the wild for you, if you just believed in mequote:
Spamalot lijkt me echt geweldig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
lijkt me erg leuk spamalot![]()
hij komt net als We wil rock you niet in Eindhoven, dus die komen nog bij mijn reserveringen....![]()
morgen staatsloterij
Heb jij al iets gehoord?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
lijkt me erg leuk spamalot![]()
hij komt net als We wil rock you niet in Eindhoven, dus die komen nog bij mijn reserveringen....![]()
morgen staatsloterij
de film van Monty Python is al sterk natuurlijk niet zo sterk als Life of Brian, maar wel grappigquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb hem op DVD gezien (bootleg), was erg grappig inderdaad. Met Tim Curry
De mijne wordt ook steeds hoger (zoveel zout in het eten hier) en met die testosteron wordt het ook niet beter...quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:30 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zou eerst ook aan de pil gaan, maar mijn bloeddruk was zo hoog vanwege mijn stress/leef gewoonte!
is allemaal ook weer gezakt mjah, je kan er best lastvan hebben hoor, een hoge bloeddruk!
quote:
Ik hou echt zo hard niet van Monty Pythonquote:
Bij welke scene? Ik heb gister ook gekeken maar kan me even niets zieligs voor de geest halen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:34 schreef Ang3l het volgende:
Seizoensfinale van Glee....huuuhuuu, ik pinkte traantjes weg
dat testeron verhaal moet Stroekie me nog eens uitleggen, want ik krijg altijd maar de helft mee waardoor ik er nooit zoveel van snap, gelukkig is t 3 uur rijden naar thionville, dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
De mijne wordt ook steeds hoger (zoveel zout in het eten hier) en met die testosteron wordt het ook niet beter...
jawel de scene waarin iedereen verteld wat Glee voor ze betekende, dat vond ik ook ontroerendquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bij welke scene? Ik heb gister ook gekeken maar kan me even niets zieligs voor de geest halen.
Toch besloten om die nieuwe baan aan te pakken? Of heb ik dat helemaal gemist hier?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:18 schreef Ang3l het volgende:
Die nieuwe baan gaat ten koste van m'n foktijd
Ja. Maar met gympenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Toch besloten om die nieuwe baan aan te pakken? Of heb ik dat helemaal gemist hier?
Ik zie niets staan hoorquote:De losse kaartverkoop voor het nieuwe seizoen start vanaf dinsdag 8 juni. Vanaf dat moment kunt u op www.parktheater.nl zien voor welke voorstellingen u bent ingeloot.
Niks zeggen niks zeggen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:34 schreef Ang3l het volgende:
Seizoensfinale van Glee....huuuhuuu, ik pinkte traantjes weg
Recalcitrante pipoquote:
Ik gebruik veel dingen uit een pakje en daar zit een shitload aan sodium in.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:37 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat testeron verhaal moet Stroekie me nog eens uitleggen, want ik krijg altijd maar de helft mee waardoor ik er nooit zoveel van snap, gelukkig is t 3 uur rijden naar thionville, dus dat komt wel goed
Ik kook tegenwoordig volledig zoutloos!
Zout doen ze er aan tafel maar bij
Het risico is dan wel weer, dat je te weinig jodium binnen krijgt
goh je zit er wel echt bovenop zeg, zelf meer dan ikquote:
dat doe ik dan weer nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik gebruik veel dingen uit een pakje en daar zit een shitload aan sodium in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |