is toch ook leuk meegenomenquote:
ik heb alleen maar hoeven tellenquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:04 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Serieus kreeg je maar 25 euro? Hier 165 euro voor een dagdeel.
Ik heb niet de hele dag gezeten. Ik kwam pas rond 16:30 opdagen. Rond 21:00 begonnen met tellen en om 22:00 waren we al klaar. De voorzitter en zijn plaatsvervanger zitten de hele dag.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb alleen maar hoeven tellen
en dat alleen al was gek makend we hebben alles tot 4 keer toe opnieuw moeten tellen omdat we steeds op verschil uitkwamen, frustrerend
jij hebt de hele dag gezeten, helemaal erg dat is 15 uur....
Ik vind zijn shows echt geweldig!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:23 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
zijn zijn shows nou echt leuk eigenlijk?
nee dat kan nog wel even duren pas zo'n 30% van de stemmen is geteld dus kan nog wel erg veranderenquote:
Tot de Koningin het zat isquote:Op donderdag 10 juni 2010 06:54 schreef wonderer het volgende:
nou, dat wordt niks met die formatieHoe lang hebben ze daarvoor?
Rightquote:
Dat Nederland zo'n heerlijk verdeeld land is en de komende jaren weer rollend over straat gaat?quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Right
het grappige is, ik moest gister een filmpje maken met als thema "leer de kijkers iets" voor het youtube kanaal waar ik aan meedoe. Ik koos voor een filmpje over Nederland, dus ook over het politieke klimaat. Wel geinig.
Nou nee, ik had maar tien minutenquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat Nederland zo'n heerlijk verdeeld land is en de komende jaren weer rollend over straat gaat?
We zijn ook hard op weg om België achterna te gaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou nee, ik had maar tien minutenMaar wel dat het een zootje is en dat de kabinetten steeds vielen
Als we dat ook nog gaan merken in gastronomisch opzicht dan stem ik voor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We zijn ook hard op weg om België achterna te gaan
Jonnie en Sergio doen wat ze kunnenquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als we dat ook nog gaan merken in gastronomisch opzicht dan stem ik voor.
Als Willem Alexander dan maar niet Filippe als voobeeld gaat nemen, en Albert juist wel Beatrixquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We zijn ook hard op weg om België achterna te gaan
Er zouden zeker voordelen zijn. In België mag je feestdagen die in het weekend vallen inhalen op een latere dag. Voor verkiezingen krijg je een dag vrij etc.quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als we dat ook nog gaan merken in gastronomisch opzicht dan stem ik voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |