abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82541418

vanavond op Animal Planet, doc. over parasieten in je lichaam en meer van die leuke beestjes die kroelen in en op je lichaam.

Het spektakel begint om 16.00 uur vanmiddag, dus voel je je geroepen om meer te weten over de beestjes die we niet zien maar wel degelijk aanwezig zijn, je kan je lol dus op.

heb je geen zin in parasieten, kan je vanavond je hart ophalen op ned.1 en ned. 3 en RTL 4 daar zijn de uitslagen rondom de verkiezingen te bewonderen.
ik persoonlijk zou voor ned. 3 kiezen, met Wim de bie en Jan Jaap vd Wal.

Bed bug plagen, maden groeien in de hoofdhuid van een man, en parasitaire wormen kweken in de menselijke longen. Sex Maniacs explores the different strategies parasites use to reproduce. Sex Maniacs verkent de verschillende strategieën gebruiken om parasieten te reproduceren.

Een parasiet die intentie op het eten van een tiener hoornvlies, een runner-contracten een teek geboren ziekte, en een parasitaire worm verwoestingen een 72-jarige man darmen. Masters of Disguise examines the various ways parasites use disguise and deception to trick their victims. Meesterbedriegers onderzoekt de verschillende manieren gebruik van parasieten te verhullen en bedrog om hun slachtoffers te misleiden.

[ Bericht 48% gewijzigd door Toverheks op 09-06-2010 11:55:42 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_82541437
Fipo
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:49:10 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82541665
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jezus, je klinkt net als mijn moeder. Die vindt ook dat ik minder waard ben als mens omdat ik niet dezelfde levensbeschouwing heb als zij.
Ga je lekker met je kotssmiley?!

Of je leest eens wat ik post voor je het op jezelf betrekt, ik zou teleurgesteld zijn in de manier waarop ik hem opgevoed heb als hij PVV of Verdonk zou stemmen.
Verder is hij vrij iedere levensbeschouwing (waar politiek IMHO sowieso al niet onder valt) te hebben die hij wil zonder dat ik mij daar druk om maak, maar als hij zo dom zou zijn dat hij Wilders stemt, en dus voor het "de Islam is boehoe gevaarlijk, gevaarlijk, gevaarlijk" mantra valt, dan zou ik dat wel zeker als gebrek aan opvoeding zien, en dat zou mijzelf dus aan te rekenen zijn.

Maar ga vooral lekker door met je kortzichtigheid, misschien moet je het scherm wat dichterbij houden, dat maakt het begrijpend lezen waarschijnlijk wat makkelijker
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 11:52:40 #4
184769 crew  Deisyy
pi_82541816
Ik heb pas een groot probleem

Ik ben mijn woonkamer aan het dweilen en dan doe ik altijd eerst onder de eethoek, dus eerst de stoelen weg schuiven, dweilen,drogen en de stoelen weer terug, zodat ik de rest kan dweilen.

Maar het droogt goftedomme voor geen meter, ik heb 3 kwartier geleden al gedweild en het is nog niet droog en de rest moet ook nog.

Wat een kutleven heb ik toch
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:52:45 #5
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82541821
Ik kan me dat wel voorstellen Lea, dat zo'n keuze totaal voorbij gaat aan alle waarden en normen die je probeert mee te geven dat je dan aan jezelf gaat twijfelen.
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 11:53:48 #6
184769 crew  Deisyy
pi_82541862
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of je leest eens wat ik post voor je het op jezelf betrekt, ik zou teleurgesteld zijn in de manier waarop ik hem opgevoed heb als hij PVV of Verdonk zou stemmen.
Verder is hij vrij iedere levensbeschouwing (waar politiek IMHO sowieso al niet onder valt) te hebben die hij wil zonder dat ik mij daar druk om maak, maar als hij zo dom zou zijn dat hij Wilders stemt, en dus voor het "de Islam is boehoe gevaarlijk, gevaarlijk, gevaarlijk" mantra valt, dan zou ik dat wel zeker als gebrek aan opvoeding zien, en dat zou mijzelf dus aan te rekenen zijn.

Maar ga vooral lekker door met je kortzichtigheid, misschien moet je het scherm wat dichterbij houden, dat maakt het begrijpend lezen waarschijnlijk wat makkelijker
Ik las kotszichtigheid
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:54:25 #7
241662 Jian
Well, well, well
pi_82541884
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat ik toevallig (tot vandaag) wel hetzelfde stemde als mijn ouders heeft niets te maken met het luisteren naar hen, dat deed ik sowieso niet, en of mijn kind SP of VVD stemt, of wat dan ook daar tussenin maakt me echt niets uit, maar als hij PVV of Verdonk zou stemmen dan zou ik mezelf dat zeker aanrekenen.
Dat is voor mij alle grenzen voorbij, en dat zou ik werkelijk als tekortschieten in zijn opvoeding zien.

Met pijn in mijn hart stem ik vandaag op "VVD-light" zoals Femke dat gisteren noemde, omdat ik er op geen enkele manier aan mee wil werken dat er eventueel een coalitie met de PVV komt, en of Mark Rutte het nu uit tactische overwegingen heeft geroepen (stemmen trekken) of omdat hij regeren met de PVV werkelijk een optie vindt maakt me al niet meer uit, het feit dat hij met de PVV flirt vind ik al dusdanig zum kotzen dat er voor het eerst in 25 jaar geen VVD stem door mij wordt uitgebracht, en ik ben er letterlijk verdrietig van.
Ik ben maar gewoon trouw gebleven en heb VVD gestemd. Om niet op de VVD te stemmen vanwege een mogelijke coalitie met de PVV gaat mij te ver. Dan kan je ook wel rekening gaan houden met alle mogelijke coalities met gevaarlijke partijen als de SGP of de CU.
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 11:54:53 #8
184769 crew  Deisyy
pi_82541904
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:52 schreef Marrije het volgende:
Ik kan me dat wel voorstellen Lea, dat zo'n keuze totaal voorbij gaat aan alle waarden en normen die je probeert mee te geven dat je dan aan jezelf gaat twijfelen.
Ik kan me wel heel goed voorstellen dat je daar als ouder heel veel moeite mee hebt , maar ik vind niet dat het de ouders aan is te rekenen.
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:55:32 #9
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82541933
Wat is VVD Light?
PvdA?
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:56:33 #10
241662 Jian
Well, well, well
pi_82541991
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:55 schreef Marrije het volgende:
Wat is VVD Light?
PvdA?
D66(6)
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 11:56:38 #11
184769 crew  Deisyy
pi_82541996
quote:
Wat is VVD Light?
PvdA?
Ik weet het ook niet, maar snap nu wel waarom Rutte eruit ziet als Anna Rexia.
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:56:45 #12
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82542001
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb pas een groot probleem

Ik ben mijn woonkamer aan het dweilen en dan doe ik altijd eerst onder de eethoek, dus eerst de stoelen weg schuiven, dweilen,drogen en de stoelen weer terug, zodat ik de rest kan dweilen.

Maar het droogt goftedomme voor geen meter, ik heb 3 kwartier geleden al gedweild en het is nog niet droog en de rest moet ook nog.

Wat een kutleven heb ik toch
ff op je knieen met droge handdoek.
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2010 @ 11:57:07 #13
137949 Disana
pi_82542013
Ik snap het ook heel goed. Gelukkig zit ik niet met die zorgen en heb ik in mijn omgeving sowieso maar 1 persoon die Wilders stemt.

Sommige mensen zijn niet geëngageerd en laten alles aan hun straatje voorbijgaan zolang het niet direct henzelf raakt. 'Mwah, waarom zou ik eigenlijk gaan stemmen, wat maakt een zo'n stem nou helemaal uit.' 'PVV stemmen of Trots moet toch gewoon kunnen, waar maak je je druk om.'

Ik ben opgevoed met de gedachte dat stemmen en recht en een plicht is waar je gebruik van moet maken, en dat alle mensen gelijk zijn en gelijk behandeld moeten worden. Ik word er ziek van als ik lees dat hoogopgeleide allochtonen Nederland verlaten vanwege de sfeer en de slechte invloed daarvan op hun kinderen.
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:57:38 #14
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82542031
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:56 schreef Jian het volgende:

[..]

D66(6)
Ah ok, want die zeggen net als de PvdA een coalitie met de PVV uit te sluiten?
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 11:57:48 #15
184769 crew  Deisyy
pi_82542040
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:56 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ff op je knieen met droge handdoek.

Daar heb ik natuurlijk geen Leifheit dweilsysteem voor aangeschaft.
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:57:54 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82542045
quote:
Wat is VVD Light?
PvdA?
D66?
Ik weet het ook niet. Weet alleen dat ik PvdA ga stemmen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_82542050
quote:
Tatjana gaat niet naar het stemhokje, omdat ze in België woont. "Ik ga lekker uit eten met Ronny en me niet druk maken om de verkiezingen."
En ja hoorrrrr, daar is Ronny weer.

Ronny is de tourette van Tatjana.
Go hard or go home
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:00:18 #18
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82542144
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:58 schreef Noek het volgende:

[..]

En ja hoorrrrr, daar is Ronny weer.
[ afbeelding ]
Ronny is de tourette van Tatjana.
wat lult die Tatjana nou, ze is toch yougoslavisch
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:01:15 #19
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82542187
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:57 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Daar heb ik natuurlijk geen Leifheit dweilsysteem voor aangeschaft.
ja ik denk, geef je ff een dure tip zo tussendoor is het nog niet goed
nou tip 2 dan maar..........
met de fohn
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:01:29 #20
241662 Jian
Well, well, well
pi_82542198
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:57 schreef Disana het volgende:
Ik snap het ook heel goed. Gelukkig zit ik niet met die zorgen en heb ik in mijn omgeving sowieso maar 1 persoon die Wilders stemt.

Sommige mensen zijn niet geëngageerd en laten alles aan hun straatje voorbijgaan zolang het niet direct henzelf raakt. 'Mwah, waarom zou ik eigenlijk gaan stemmen, wat maakt een zo'n stem nou helemaal uit.' 'PVV stemmen of Trots moet toch gewoon kunnen, waar maak je je druk om.'

Ik ben opgevoed met de gedachte dat stemmen en recht en een plicht is waar je gebruik van moet maken, en dat alle mensen gelijk zijn en gelijk behandeld moeten worden. Ik word er ziek van als ik lees dat hoogopgeleide allochtonen Nederland verlaten vanwege de sfeer en de slechte invloed daarvan op hun kinderen.
En naar welk (politiek) paradijs gaan die allochtonen dan naar toe
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2010 @ 12:03:14 #21
137949 Disana
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2010 @ 12:04:16 #22
137949 Disana
pi_82542303
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:01 schreef Jian het volgende:

[..]

En naar welk (politiek) paradijs gaan die allochtonen dan naar toe
Dubai bijvoorbeeld. Ik hoorde dat vorige week van een wetenschapper op de radio. Die wilde niet dat zijn kinderen beïnvloed worden door het klimaat hier.
pi_82542312
Emiel Roemer, gewoon omdat hij op de lijst stond
pi_82542452
Mijn moeder zou niet alleen teleurgesteld zijn als ik op de PVV zou stemmen maar ook boos.
Go hard or go home
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:08:17 #25
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_82542474
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het was een vergelijking die ik toevallig weet en die ging over mijn moeder
Deze keer was het eens niet de bedoeling om het op mezelf te betrekken

Ik denk dat hoe je politiek gezien tegen bepaalde dingen aankijkt wel degelijk een vorm van levensbeschouwing is. Sterker nog, dat heb ik altijd geleerd bij maatschappijleer vroeger

Jij kunt Wilders en/of VVD stom vinden wat je wilt, maar als je kids daarvoor kiezen is dat dus in hún ogen helemaal niet stom. Wellicht IS het ook helemaal niet stom, en dus geen tekortkoming van jouw opvoeding. Als jij het een tekortkoming van je opvoeding vindt, wil je dus eigenijk liever je eigen ideeën opdringen aan je kind
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')