Ga je lekker met je kotssmiley?!quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jezus, je klinkt net als mijn moeder. Die vindt ook dat ik minder waard ben als mens omdat ik niet dezelfde levensbeschouwing heb als zij.
Ik las kotszichtigheidquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga je lekker met je kotssmiley?!
Of je leest eens wat ik post voor je het op jezelf betrekt, ik zou teleurgesteld zijn in de manier waarop ik hem opgevoed heb als hij PVV of Verdonk zou stemmen.
Verder is hij vrij iedere levensbeschouwing (waar politiek IMHO sowieso al niet onder valt) te hebben die hij wil zonder dat ik mij daar druk om maak, maar als hij zo dom zou zijn dat hij Wilders stemt, en dus voor het "de Islam is boehoe gevaarlijk, gevaarlijk, gevaarlijk" mantra valt, dan zou ik dat wel zeker als gebrek aan opvoeding zien, en dat zou mijzelf dus aan te rekenen zijn.
Maar ga vooral lekker door met je kortzichtigheid, misschien moet je het scherm wat dichterbij houden, dat maakt het begrijpend lezen waarschijnlijk wat makkelijker
Ik ben maar gewoon trouw gebleven en heb VVD gestemd. Om niet op de VVD te stemmen vanwege een mogelijke coalitie met de PVV gaat mij te ver. Dan kan je ook wel rekening gaan houden met alle mogelijke coalities met gevaarlijke partijen als de SGP of de CU.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ik toevallig (tot vandaag) wel hetzelfde stemde als mijn ouders heeft niets te maken met het luisteren naar hen, dat deed ik sowieso niet, en of mijn kind SP of VVD stemt, of wat dan ook daar tussenin maakt me echt niets uit, maar als hij PVV of Verdonk zou stemmen dan zou ik mezelf dat zeker aanrekenen.
Dat is voor mij alle grenzen voorbij, en dat zou ik werkelijk als tekortschieten in zijn opvoeding zien.
Met pijn in mijn hart stem ik vandaag op "VVD-light" zoals Femke dat gisteren noemde, omdat ik er op geen enkele manier aan mee wil werken dat er eventueel een coalitie met de PVV komt, en of Mark Rutte het nu uit tactische overwegingen heeft geroepen (stemmen trekken) of omdat hij regeren met de PVV werkelijk een optie vindt maakt me al niet meer uit, het feit dat hij met de PVV flirt vind ik al dusdanig zum kotzen dat er voor het eerst in 25 jaar geen VVD stem door mij wordt uitgebracht, en ik ben er letterlijk verdrietig van.
Ik kan me wel heel goed voorstellen dat je daar als ouder heel veel moeite mee hebt , maar ik vind niet dat het de ouders aan is te rekenen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:52 schreef Marrije het volgende:
Ik kan me dat wel voorstellen Lea, dat zo'n keuze totaal voorbij gaat aan alle waarden en normen die je probeert mee te geven dat je dan aan jezelf gaat twijfelen.
Ik weet het ook niet, maar snap nu wel waarom Rutte eruit ziet als Anna Rexia.quote:
ff op je knieen met droge handdoek.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb pas een groot probleem![]()
Ik ben mijn woonkamer aan het dweilen en dan doe ik altijd eerst onder de eethoek, dus eerst de stoelen weg schuiven, dweilen,drogen en de stoelen weer terug, zodat ik de rest kan dweilen.
Maar het droogt goftedomme voor geen meter, ik heb 3 kwartier geleden al gedweild en het is nog niet droog en de rest moet ook nog.
Wat een kutleven heb ik toch
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ff op je knieen met droge handdoek.
D66?quote:
En ja hoorrrrr, daar is Ronny weer.quote:Tatjana gaat niet naar het stemhokje, omdat ze in Belgiė woont. "Ik ga lekker uit eten met Ronny en me niet druk maken om de verkiezingen."
wat lult die Tatjana nou, ze is toch yougoslavischquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:58 schreef Noek het volgende:
[..]
En ja hoorrrrr, daar is Ronny weer.
[ afbeelding ]
Ronny is de tourette van Tatjana.
ja ik denk, geef je ff een dure tip zo tussendoor is het nog niet goedquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Daar heb ik natuurlijk geen Leifheit dweilsysteem voor aangeschaft.
En naar welk (politiek) paradijs gaan die allochtonen dan naar toequote:Op woensdag 9 juni 2010 11:57 schreef Disana het volgende:
Ik snap het ook heel goed. Gelukkig zit ik niet met die zorgen en heb ik in mijn omgeving sowieso maar 1 persoon die Wilders stemt.
Sommige mensen zijn niet geėngageerd en laten alles aan hun straatje voorbijgaan zolang het niet direct henzelf raakt. 'Mwah, waarom zou ik eigenlijk gaan stemmen, wat maakt een zo'n stem nou helemaal uit.' 'PVV stemmen of Trots moet toch gewoon kunnen, waar maak je je druk om.'
Ik ben opgevoed met de gedachte dat stemmen en recht en een plicht is waar je gebruik van moet maken, en dat alle mensen gelijk zijn en gelijk behandeld moeten worden. Ik word er ziek van als ik lees dat hoogopgeleide allochtonen Nederland verlaten vanwege de sfeer en de slechte invloed daarvan op hun kinderen.
Dubai bijvoorbeeld. Ik hoorde dat vorige week van een wetenschapper op de radio. Die wilde niet dat zijn kinderen beļnvloed worden door het klimaat hier.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:01 schreef Jian het volgende:
[..]
En naar welk (politiek) paradijs gaan die allochtonen dan naar toe
Het was een vergelijking die ik toevallig weet en diequote:Op woensdag 9 juni 2010 11:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga je lekker met je kotssmiley?!
Of je leest eens wat ik post voor je het op jezelf betrekt, ik zou teleurgesteld zijn in de manier waarop ik hem opgevoed heb als hij PVV of Verdonk zou stemmen.
Verder is hij vrij iedere levensbeschouwing (waar politiek IMHO sowieso al niet onder valt) te hebben die hij wil zonder dat ik mij daar druk om maak, maar als hij zo dom zou zijn dat hij Wilders stemt, en dus voor het "de Islam is boehoe gevaarlijk, gevaarlijk, gevaarlijk" mantra valt, dan zou ik dat wel zeker als gebrek aan opvoeding zien, en dat zou mijzelf dus aan te rekenen zijn.
Maar ga vooral lekker door met je kortzichtigheid, misschien moet je het scherm wat dichterbij houden, dat maakt het begrijpend lezen waarschijnlijk wat makkelijker
oh Disana, volgens mij is de serie van oeranoetangeiland afgelopen, keek gisterenavond 11 uur en was oude aflevering, zo jammer, vond het zo intressant en leuk al die weesjes in een kruiwagen en op de bosschool en werd een klein beetje verliefd op Jordan, een oeranoetang die buiten de groep valt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:03 schreef Disana het volgende:
Heks, vaker naar de dierentuin:
Orang-oetans houden van mensen kijken
Ja joh, aan alle mooie dingen komt een eind, zeggen ze. Vaker naar de dierentuin dus, ze vinden het leukquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh Disana, volgens mij is de serie van oeranoetangeiland afgelopen, keek gisterenavond 11 uur en was oude aflevering, zo jammer, vond het zo intressant en leuk al die weesjes in een kruiwagen en op de bosschool en werd een klein beetje verliefd op Jordan, een oeranoetang die buiten de groep valt.
heb respect voor die Lone huppeldepup, goede baan als stewardess gooit ze allemaal aan de kant en richt zoiets op.
ja ga met mijn nichtje van 7 van de zomer als zij vakantie heeft een dagje Artis doen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja joh, aan alle mooie dingen komt een eind, zeggen ze. Vaker naar de dierentuin dus, ze vinden het leuk
Een door de olie, wanstaltig rijke Islamitische Staat die deels hunkert en streeft naar Westerse normen en waarden ......... waar twaalfjarige meisjes worden veroordeeld omdat ze "vrijwillig" seks hebben gehad met meerderen volwassen mannen of een vijftienjarige Franse jongen wordt veroordeeld na een aangifte dat hij was verkracht door 3 volwassen mannelijke ingezetenen omdat hij deze mannen zou hebben aangemoedigd seks met hem te hebben.....zal ik nog even doorgaan. Nee, daar is het toch veel beter gesteld als in Nederlandquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dubai bijvoorbeeld. Ik hoorde dat vorige week van een wetenschapper op de radio. Die wilde niet dat zijn kinderen beļnvloed worden door het klimaat hier.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:03 schreef Disana het volgende:
Heks, vaker naar de dierentuin:
Orang-oetans houden van mensen kijken
Volgens hem worden 'buitenlanders' daar met respect behandeld en met rust gelaten, maar dat is het punt niet (heb je het trouwens niet over SA?).quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Een door de olie wanstaltig rijke Islamitische Staat die deels hunkert en streeft naar Westerse normen en waarden ......... waar twaalfjarige meisjes worden veroordeeld omdat ze vrijwillig seks hebben gehad met meerderen volwassen mannen of een vijftienjarige Franse jongen wordt veroordeeld na een aangifte dat hij was verkracht door 3 volwassen mannelijke ingezetenen omdat hij deze mannen zou hebben aangemoedigd seks met hem te hebben.....zal ik nog even doorgaan. Nee, daar is het toch veel beter gesteld als in Nederland
Ja, heb ik ook. Ik heb ook altijd het gevoel dat ze veel te weinig ruimte hebben.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat verbaast me niets. Orang Oetans zitten precies zo naar de mensen te kijken als de mensen naar hun. (toch kan ik er slecht tegen dat zo'n beessie daar opgesloten zit)
Ik kan niet voor Lea praten maar volgens mij is dat niet de strekking van het verhaal, volgens mij gaat het er meer om dat je bijvoorbeeld de PVV als discriminerend ziet en daarom die stemkeuze niet kunt waarderen, dat is wat anders dan je eigen idee opdringen aan je kind. Dus het kind hoeft niet dezelfde stemkeuze te maken als moeders, maar tussen dat en stemmen op een discriminerende partij (als je dat zo zou zien) liggen nog tal van partijen. En op zich, als je de PVV ziet als discriminerende partij kan ik me dus goed voorstellen dat je het gevoel hebt dat je faalt als ouder opdat gebied als je kind dat stemt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als jij het een tekortkoming van je opvoeding vindt, wil je dus eigenijk liever je eigen ideeėn opdringen aan je kind
Ik snap wel wat de strekking is van het verhaalquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik kan niet voor Lea praten maar volgens mij is dat niet de strekking van het verhaal, volgens mij gaat het er meer om dat je bijvoorbeeld de PVV als discriminerend ziet en daarom die stemkeuze niet kunt waarderen, dat is wat anders dan je eigen idee opdringen aan je kind. Dus het kind hoeft niet dezelfde stemkeuze te maken als moeders, maar tussen dat en stemmen op een discriminerende partij (als je dat zo zou zien) liggen nog tal van partijen. En op zich, als je de PVV ziet als discriminerende partij kan ik me dus goed voorstellen dat je het gevoel hebt dat je faalt als ouder opdat gebied als je kind dat stemt.
Nee, ik heb het niet over SA, maar over Dubai. Het feit dat Dubai buitenlanders en buitenlandse investeerders nodig heeft, noopt dat Emiraat om meer Westerse normen en waarden na te streven, bijvoorbeeld door meer bewegingsvrijheid aan vrouwen te gunnen. Maar dat neemt niet weg dat Dubai bijvoorbeeld gewoon de Sharia hanteert, lekker dan ...quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens hem worden 'buitenlanders' daar met respect behandeld en met rust gelaten, maar dat is het punt niet (heb je het trouwens niet over SA?).
Het punt is dat we hier een braindrain hebben van hoogopgeleide allochtonen dankzij de moslimhaat en Wilders.
Volgens mij gaat het verder dan het ergens anders over denken. Dat ie anders denkt is denk ik prima. Zodra dat discriminerend wordt is dat denk ik teleurstellend.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik snap wel wat de strekking is van het verhaal![]()
Ik denk alleen dat het principe hetzelfde is als levensbeschouwing. Jij denkt er anders over dan je kind, en baalt dus van je opvoeding (of in elk geval van de keuze van je kind) als dat iets anders kiest. Maar het ligt niet aan jou of aan datgene wat je kind kiest - het is je kind's overtuiging, en dat is net zo dom of slim of in elk geval gerechtvaardigd als jóuw keuze. Veel mensen zien dat alleen niet.
Dat is ook wat ik begrijp. En die gedachte steun ik. Geen lui egocentrisch relativisme dat alle ideeėn op een lijn stelt voor mijquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het verder dan het ergens anders over denken. Dat ie anders denkt is denk ik prima. Zodra dat discriminerend wordt is dat denk ik teleurstellend.
Ik denk (mening) dat als de PVV in dit geval écht zo discriminerend was, het verboden zou zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het verder dan het ergens anders over denken. Dat ie anders denkt is denk ik prima. Zodra dat discriminerend wordt is dat denk ik teleurstellend.
Ik ook, maar wellicht dat Lea het zelf beter kan verwoordenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik begrijp. En die gedachte steun ik. Geen lui egocentrisch relativisme dat alle ideeėn op een lijn stelt voor mij
Ik ga wel een eind met je meequote:Op woensdag 9 juni 2010 12:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk (mening) dat als de PVV in dit geval écht zo discriminerend was, het verboden zou zijn.
Misschien zijn ze helemaal niet zo discriminerend als dat jij het vindt.
Dat van die sharia is me bekend, maar ik hoor nooit anders dan dat het daar voor mensen van buitenaf goed toeven is. Zelf vind ik het doodzonde dat hoogopgeleide mensen dit land verlaten vanwege het klimaat dat Wilders en zijn sympathisanten scheppen. Overigens zijn er ook Nederlanders die om die reden weg willen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet over SA, maar over Dubai. Het feit dat Dubai buitenlanders en buitenlandse investeerders nodig heeft, noopt dat Emiraat om meer Westerse normen en waarden na te streven, bijvoorbeeld door meer bewegingsvrijheid aan vrouwen te gunnen. Maar dat neemt niet weg dat Dubai bijvoorbeeld gewoon de Sharia hanteert, lekker dan ...
Mijn punt is dat allochtonen die met die mededeling Nederland verlaten gewoon boter op hun hoofd hebben en dat ze dan ook maar lekker moeten gaan
Ik zeg niet dat ik dat vind Mera, ik heb een paar keer aangegeven dat als je van mening bent dat dat zo is, dat het dan niet zo gek is dat je dat niet onder anders denken schaart maar als daarbuiten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk (mening) dat als de PVV in dit geval écht zo discriminerend was, het verboden zou zijn.
Daaraan toegevoegd: wellicht heeft je kind zich verdiept in de standpunten van de PVV en is het daar gewoon grotendeels mee eens. Wil nog absoluut niet zeggen dat je kind discrimineert, dus ik blijf erbij dat teleurgesteld zijn niet rechtvaardig is. Ten eerste omdat je hen hebt bijgebracht dat ze hun eigen mening mogen hebben (en dat is belangrijker denk ik), en ten tweede omdat je zelf misschien bevooroordeeld bent door de media.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ga wel een eind met je mee
De PVV heeft overigens een aantal punten, zoals ook de SP die heeft, waarvan ik zou willen dat de VVD die in haar programma zou hebben
Ik denk dat de PVV over het algemeen als discri wordt gezien, omdat ze in de overwegend linkse media (met name tv) zo bestempeld worden. Niet gek natuurlijk, zo werkt het nu eenmaal.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik dat vind Mera, ik heb een paar keer aangegeven dat als je van mening bent dat dat zo is, dat het dan niet zo gek is dat je dat niet onder anders denken schaart maar als daarbuiten.
En dat het verboden zou zijn als het écht zo was, denk je dat echt? Of denk je dat het ook zou kunnen dat mensen precies de mazen in de wet zouden kunnen gebruiken waardoor het lijkt alsof het niet zo zou zijn.
Precies, en zoals Lea aangaf, de mantra boehoeeee islam is eng aanhangen is niet iets waar iedere ouder zich zomaar bij neer zou leggen. Die zouden misschien aan zichzelf twijfelen waarom een politieke partij die alleen dat punt benadrukt (want laten we elkaar geen gekke henkie noemen, dat is wel waar het om draait) meer indruk maakt dan alle waarden en normen die zijn meegegeven tijdens de opvoeding.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Daaraan toegevoegd: wellicht heeft je kind zich verdiept in de standpunten van de PVV en is het daar gewoon grotendeels mee eens. Wil nog absoluut niet zeggen dat je kind discrimineert, dus ik blijf erbij dat teleurgesteld zijn niet rechtvaardig is. Ten eerste omdat je hen hebt bijgebracht dat ze hun eigen mening mogen hebben (en dat is belangrijker denk ik), en ten tweede omdat je zelf misschien bevooroordeeld bent door de media.![]()
Echter, als je kind iets kiest waarvan je zelf heel goed weet waar het precies over gįįt (bijvoorbeeld een verslaving waar je zelf ook mee gekampt hebt), dan is het een ander verhaal.
Nou, dat betwijfel ik dus. Dat is waar de media de nadruk op legt, ja. Maar dat hoeft niet hetgene te zijn waar het om draait.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, en zoals Lea aangaf, de mantra boehoeeee islam is eng aanhangen is niet iets waar iedere ouder zich zomaar bij neer zou leggen. Die zouden misschien aan zichzelf twijfelen waarom een politieke partij die alleen dat punt benadrukt (want laten we elkaar geen gekke henkie noemen, dat is wel waar het om draait) meer indruk maakt dan alle waarden en normen die zijn meegegeven tijdens de opvoeding.
Ja zo zijn er ook Nederlanders die het land verlaten omdat het land steeds onveiliger wordt of omdat ze de belastingen de pan uit vinden rijzen. Ik bedoel laten we nou toch eerlijk wezen er valt genoeg te klagen en ook te verbeteren, maar kijkend naar de rest van de wereld is het in Nederland allemaal niet zo slecht geregeld met onze vrijheden en rechten. Dat bedoel ik ook met "naar welk paradijs gaan ze dan" want ik geloof niet dat het elders veel beter is (elk huisje heeft zijn kruisje) Dat met de PVV er nu van ALLES gaat veranderen daar geloof ik gewoon niet in.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat van die sharia is me bekend, maar ik hoor nooit anders dan dat het daar voor mensen van buitenaf goed toeven is. Zelf vind ik het doodzonde dat hoogopgeleide mensen dit land verlaten vanwege het klimaat dat Wilders en zijn sympathisanten scheppen. Overigens zijn er ook Nederlanders die om die reden weg willen.
Je staat er toch iedere keer nog versteld van wat die vier jarigen allemaal kunnen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb in india een gave zonnebril op sterkte laten maken, zó goedkoop daar
Ik denk dat de PVV over het algemeen als discriminerend wordt gezien omdat bepaalde standunten en niet om wat de media er van maakt. Bijvoorbeeld: de kopvoddentax. Alleen die benaming getuigt al van disrespect, maar ok, daar even doorheen kijkend: geldt dat alleen voor moslima's of ook voor de dames in staphorst en autochtone oudere dames met een doekje op het hoofd?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat de PVV over het algemeen als discri wordt gezien, omdat ze in de overwegend linkse media (met name tv) zo bestempeld worden. Niet gek natuurlijk, zo werkt het nu eenmaal.
Hoeveel procent van de PVV stemmers stemmen PVV om standpunten die niets met de islam te maken hebben. . .quote:Maar als je echt niets tegen islamieten over het algemeen, of mensen met een andere huidskleur dan jij hebt, maar het wel heel erg eens bent met een heleboel dingen waar de PVV voor staat. Ben je dan discriminerend? Ik vind van niet.
Als Cohen het voor het zeggen krijgt overweeg ik te emigreren, dat is pas een aderlating voor Nederlandquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:37 schreef Anniebab het volgende:
Ik ga zo op Rutte stemmen, er moet iig voorkomen worden dat Cohen er nog een groter rotzooitje van gaat maken, dan dat zijn voorgangers al hebben gedaan....
Inderdaad. Wilders heeft het zelf immers nauwelijks over de schrikbeelden van massa-imigratie ...quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nou, dat betwijfel ik dus. Dat is waar de media de nadruk op legt, ja. Maar dat hoeft niet hetgene te zijn waar het om draait.Die mantra is wat je voorgeschoteld krijgt. Wil niet zeggen dat het echt zo erg is.
Eensch. Accute verandering, dat wil (bijna) niemand. Ook al zeggen ze van wel. We zijn allemaal kudde- en gewoontedieren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja zo zijn er ook Nederlanders die het land verlaten omdat het land steeds onveiliger wordt of omdat ze de belastingen de pan uit vinden rijzen. Ik bedoel laten we nou toch eerlijk wezen er valt genoeg te klagen en ook te verbeteren, maar kijkend naar de rest van de wereld is het in Nederland allemaal niet zo slecht geregeld met onze vrijheden en rechten. Dat bedoel ik ook met "naar welk paradijs gaan ze dan" want ik geloof niet dat het elders veel beter is (elk huisje heeft zijn kruisje) Dat met de PVV er nu van ALLES gaat veranderen daar geloof ik gewoon niet in.
Ja wat een aanfluiting der politici.....quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Als Cohen het voor het zeggen krijgt overweeg ik te emigreren, dat is pas een aderlating voor Nederland
Die mantra wordt door Geert zelf onophoudelijk opgedreund, daar ligt dus wel degelijk de nadruk opquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou, dat betwijfel ik dus. Dat is waar de media de nadruk op legt, ja. Maar dat hoeft niet hetgene te zijn waar het om draait.Die mantra is wat je voorgeschoteld krijgt. Wil niet zeggen dat het echt zo erg is.
Dat laatste heb ik niet gehoord of gelezen. Wel dat de PVV een stem geeft aan ongenoegen en onvrede en dat dat zich met name uit in het schuin aankijken van moslims.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja zo zijn er ook Nederlanders die het land verlaten omdat het land steeds onveiliger wordt of omdat ze de belastingen de pan uit vinden rijzen. Ik bedoel laten we nou toch eerlijk wezen er valt genoeg te klagen en ook te verbeteren, maar kijkend naar de rest van de wereld is het in Nederland allemaal niet zo slecht geregeld met onze vrijheden en rechten. Dat bedoel ik ook met "naar welk paradijs gaan ze dan" want ik geloof niet dat het elders veel beter is (elk huisje heeft zijn kruisje) Dat met de PVV er nu van ALLES gaat veranderen daar geloof ik gewoon niet in.
Je lijkt wel een Marokkaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:48 schreef Anniebab het volgende:
Tis ook wel een kolerezooitje in dit land hoor, mijn buurman was gemachtigd door zijn vrouw en had zijn ID mee en de hare niet, maar stempas was wel voorzien van handtekening, mocht hij niet voor haar stemmen.En ik weet nog goed met de laatste keer stemmen liepen sommige buitenlanders met 4 stembiljetten de hokjes in en uit......daar wordt ik nou echt pissig van.....![]()
Ho, wacht even. Jij hebt al in een veel eerder stadium gezegd dat als Cohen de premier wordt, je gaat emigreren. Nu niet opeens terugkrabbelen door te zeggen dat je het "overweegt".quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Als Cohen het voor het zeggen krijgt overweeg ik te emigreren, dat is pas een aderlating voor Nederland
Dus omdat die buurman haar id niet bij zich had is het hier een kolerezooi.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:48 schreef Anniebab het volgende:
Tis ook wel een kolerezooitje in dit land hoor, mijn buurman was gemachtigd door zijn vrouw en had zijn ID mee en de hare niet, maar stempas was wel voorzien van handtekening, mocht hij niet voor haar stemmen.
Ik denk niet dat ik heel bijzonder en apart ben, dus wellicht nog aardig watquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoeveel procent van de PVV stemmers stemmen PVV om standpunten die niets met de islam te maken hebben. . .
Ja, is ook zo'n beetje het enige wat hem gevraagd wordt natuurlijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad. Wilders heeft het zelf immers nauwelijks over de schrikbeelden van massa-imigratie ...
even er op in haken, ik vind dat er geen moskeen meer bijgebouwd mogen worden, geen dure vakantiegelden in de zomervakantie voor de thuisblijvers.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat de PVV over het algemeen als discri wordt gezien, omdat ze in de overwegend linkse media (met name tv) zo bestempeld worden. Niet gek natuurlijk, zo werkt het nu eenmaal.
Maar als je echt niets tegen islamieten over het algemeen, of mensen met een andere huidskleur dan jij hebt, maar het wel heel erg eens bent met een heleboel dingen waar de PVV voor staat. Ben je dan discriminerend? Ik vind van niet.
De enige Marrokkaan die ik ken, en die hier in de gemeente woont ,en er een shoarma/pizzatent heeft, stemt op Wilders....quote:
Dus ... gokt ie vooral op de mensen die bang zijn voor de islamisering ...quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, is ook zo'n beetje het enige wat hem gevraagd wordt natuurlijk![]()
Bovendien weet hij ook wel dat dat aandacht trekt, dus naamsbekendheid, dus stemmen, dus gaat 'ie er graag op in.
Nou ja ze vertrekken neem ik aan omdat ze "bang" zijn voor de toekomst, of vinden ze het nu als zo slecht, dan blijf ik zeggen, succes elders waar het zoooo goed is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik niet gehoord of gelezen. Wel dat de PVV een stem geeft aan ongenoegen en onvrede en dat dat zich met name uit in het schuin aankijken van moslims.
Ik denk nog geen 10%quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik heel bijzonder en apart ben, dus wellicht nog aardig wat![]()
Precies, dus dat wordt wel degelijk benadrukt en niet in de laatste plaats door Geert zelf.quote:[..]
Ja, is ook zo'n beetje het enige wat hem gevraagd wordt natuurlijk![]()
Bovendien weet hij ook wel dat dat aandacht trekt, dus naamsbekendheid, dus stemmen, dus gaat 'ie er graag op in.
Ja ik geef een voorbeeld van hoe scheef t hier af en toe is, en ja soms vind ik t een koelerezooj hier....quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Dus omdat die buurman haar id niet bij zich had is het hier een kolerezooi.
Cool!![]()
Nederland bestaat!
Goh, en die voelt zich niet gediscrimineerd? Wat gekquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
De enige Marrokkaan die ik ken, en die hier in de gemeente woont ,en er een shoarma/pizzatent heeft, stemt op Wilders....Hoeza lijk ik een marokkaan?
![]()
Vond het tot nu toe nog enigszins gelijk op gaan, maar dit is echt lariekoek. Wilders laat geen mogelijkheid onbenut om het gevaar van "de islam" aan te kaarten. Zie alleen al de twee live-debatten van de afgelopen week (waar dus niet in geknipt kan zijn door de media want het was live).quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook zeggen als ik de enige Marokkaan in de gemeente zou zijn en ik wil nog een beetje shoarma slijten. Voor je het weet is iedereen weer aan de vis. Daaaag toko!quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
De enige Marrokkaan die ik ken, en die hier in de gemeente woont ,en er een shoarma/pizzatent heeft, stemt op Wilders....![]()
Wat is er in hemelsnaam scheef aan een man die niet aan de eisen voldoet om voor zijn vrouw te stemmen dit ook daadwerkelijk mee te delen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:55 schreef Anniebab het volgende:
Ja ik geef een voorbeeld van hoe scheef t hier af en toe is, en ja soms vind ik t een koelerezooj hier....
Omdat je je bij voorbaat al achtergesteld voelt bij de buitenlanders die wel mochten stemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
De enige Marrokkaan die ik ken, en die hier in de gemeente woont ,en er een shoarma/pizzatent heeft, stemt op Wilders....Hoeza lijk ik een marokkaan?
![]()
Nu het dichterbij komt begin ik m te knijpenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ho, wacht even. Jij hebt al in een veel eerder stadium gezegd dat als Cohen de premier wordt, je gaat emigreren. Nu niet opeens terugkrabbelen door te zeggen dat je het "overweegt".
Regels zijn regels. Die buurman had gewoon even goed moeten lezen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:55 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik geef een voorbeeld van hoe scheef t hier af en toe is, en ja soms vind ik t een koelerezooj hier....
Nee hij voelt zich hier zeer thuis tussen de volendammers....en is heel aardig.....en een harde werker.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Goh, en die voelt zich niet gediscrimineerd? Wat gek
Er is op de radio al twee weken lang heel duidelijk te horen dat je minimaal een kopie van het ID mee moet nemen van degene voor wie je gaat stemmen. Buurman dus dom, heeft geen donder met 'buitenlanders' te maken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:55 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Het gras is niet groener al ziet het er in Oostenrijk heel mals uit.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:55 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat het een echte Marokkaan is?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:57 schreef Anniebab het volgende:
Nee hij voelt zich hier zeer thuis tussen de volendammers....en is heel aardig.....en een harde werker.
Volgens jou gebeurt een live uitzending heel spontaan en wordt van tevoren niet bepaald waar het over zal gaan ? Je weet toch wel beter neem ik aanquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Vond het tot nu toe nog enigszins gelijk op gaan, maar dit is echt lariekoek. Wilders laat geen mogelijkheid onbenut om het gevaar van "de islam" aan te kaarten. Zie alleen al de twee live-debatten van de afgelopen week (waar dus niet in geknipt kan zijn door de media want het was live).
En dan hebben we ook nog het woord "kopvoddentax". Een politicus die zich op die wijze uitlaat, kun je toch niet meer in bescherming gaan nemen met het argument dat de media het benadrukken?
Zegt ie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
![]()
zal me tassie maar vast gaan inpakkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Nu het dichterbij komt begin ik m te knijpen
Je bedoelt Tatjana?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Het gras is niet groener al ziet het er in Oostenrijk heel mals uit.
Eigenlijk vind ik Nederland wel oké. Waar is Rita??![]()
Heb je überhaupt wel gekeken? Gisteren begon hij er zelf over en moest hij afgekapt worden omdat het over iets anders ging.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Volgens jou gebeurt een live uitzending heel spontaan en wordt van tevoren niet bepaald waar het over zal gaan ? Je weet toch wel beter neem ik aan
Ja en hij heet Mohammed.....quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat het een echte Marokkaan is?
Zo heten ze allemaalquote:
Nee hoor zolang je hier geen rottigheid uithaalt en je sociaal gedraagt mag je blijven ,dat geldt trouwens voor iedereen....quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Zegt ie.Om geen slachtoffer te worden van een oud Volendams volksgericht en als een soort glasverzekering.
Wacht effe Deiss na het journaal ga ik met je mee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:02 schreef Deisyy het volgende:
Genoeg gelachen, ik ga even een hokje kleuren
Nee, ik heb niet gekeken. Ik vertrouw liever op wat de partijen zelf vinden, zonder sturing van regiemensen of belangen van tv-lui. Dus wat ze op papier zetten, en of en in hoeverre ik het daar mee eens ben. En niet hoe één al dan niet bekwame leider gebekt is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel gekeken? Gisteren begon hij er zelf over en moest hij afgekapt worden omdat het over iets anders ging.
Die ene leider is in dit geval dus ook echt de enige hč, dus what he says is what you get. Maar dat weet je natuurlijk omdat je zoveel hebt gelezen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet gekeken. Ik vertrouw liever op wat de partijen zelf vinden, zonder sturing van regiemensen of belangen van tv-lui. Dus wat ze op papier zetten, en of en in hoeverre ik het daar mee eens ben. En niet hoe één al dan niet bekwame leider gebekt is.
Je hoeft niet gelijk zo neerbuigend te doen omdat ik mijn mening op een andere manier vorm dan jijquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Die ene leider is in dit geval dus ook echt de enige hč, dus what he says is what you get. Maar dat weet je natuurlijk omdat je zoveel hebt gelezen.
Net om het één of ander hoor, maar jij wilt dus zeggen dat "linkse" media/politiek sowieso niet elke gelegenheid aangrijpen om dat punt op de hun meest passende manier naar voren te brengen ? Kom op zegquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Vond het tot nu toe nog enigszins gelijk op gaan, maar dit is echt lariekoek. Wilders laat geen mogelijkheid onbenut om het gevaar van "de islam" aan te kaarten. Zie alleen al de twee live-debatten van de afgelopen week (waar dus niet in geknipt kan zijn door de media want het was live).
En dan hebben we ook nog het woord "kopvoddentax". Een politicus die zich op die wijze uitlaat, kun je toch niet meer in bescherming gaan nemen met het argument dat de media het benadrukken?
Het is zeker die linkse mediamaffia?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Volgens jou gebeurt een live uitzending heel spontaan en wordt van tevoren niet bepaald waar het over zal gaan ? Je weet toch wel beter neem ik aan
Ja, is het weer lachen gieren brullen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja dus.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:08 schreef Jian het volgende:
Net om het één of ander hoor, maar jij wilt dus zeggen dat "linkse" media/politiek sowieso niet elke gelegenheid aangrijpen om dat punt op de hun meest passende manier naar voren te brengen ? Kom op zeg
Ik doe niet neerbuigend, je zegt dat je heel veel hebt gelezen dus dan weet je ook dat de PVV = Wilders.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk zo neerbuigend te doen omdat ik mijn mening op een andere manier vorm dan jij![]()
Ik zou nooit op Wilders stemmen. Wellicht wel PVV, maar niet die 'blonde' schreeuwert die daar staat.
Niet dat ik dat uit hoef te leggen trouwens
Ik kies mijn eigen woorden wel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Net om het één of ander hoor, maar jij wilt dus zeggen dat "linkse" media/politiek sowieso niet elke gelegenheid aangrijpen om dat punt op de hun meest passende manier naar voren te brengen ? Kom op zeg
Ik ken een Turk bij Nova, helaas geen moslimquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja dus.
Goede vriend van me werkt bij NOVA. Was op de academie al het buitenbeentje, want VVD.
Da's een goeiequote:Op woensdag 9 juni 2010 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goede vriend van me werkt bij NOVA. Was op de academie al het buitenbeentje, want VVD.
Maar dat ie zich dan toch handhaaft, in zo'n links bolwerk.quote:
Er moet iemand zijn die de neuzen ten kantore zal afhakken in opdracht van de blonde profeet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat ie zich dan toch handhaaft, in zo'n links bolwerk.
Jouw poging mislukte alvast.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe het zorgvuldig zou ik zeggen, voordat je het weet vangen ze je erop ......
Heb je wel eens een grafiek gezien (er stond er onlangs nog één afgebeeld, ik weet helaas niet meer waar) met de "politieke" verhoudingen binnen de publieke omroep. Als de stemmingsuitslag vandaag daar conform aan is, regeert Job morgen alleenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat ie zich dan toch handhaaft, in zo'n links bolwerk.
Nee, ik zeg dat ik teveel gelezen heb.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik doe niet neerbuigend, je zegt dat je heel veel hebt gelezen dus dan weet je ook dat de PVV = Wilders.
Hoe staat Wilders tegenover nichten, want mijn vriend zou in de toekomst toch nog eens de volgende op het lijstje kunnen zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Er moet iemand zijn die de neuzen ten kantore zal afhakken in opdracht van de blonde profeet.
Genieten Coos, misschien duurt het wel weer vier jaarquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:16 schreef Coos het volgende:
Zo, nu even mijn stoeltje in de linkse kerk inkleuren.
Boehoe!quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zucht, naja laat ook maar, ik blijf mezelf niet verdedigen tegen jullie, zoals gewoonlijk. Het ligt vast aan mijn rare hoofdGa weer wat doen
![]()
Wilders heeft een soort Machiavellistisch verbond met de gay-scene. Daar zullen zijn Amerikaanse supporters toch ook wel van fronsen, me dunkt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe staat Wilders tegenover nichten, want mijn vriend zou in de toekomst toch nog eens de volgende op het lijstje kunnen zijn.
Die heeft hij omarmd!quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe staat Wilders tegenover nichten, want mijn vriend zou in de toekomst toch nog eens de volgende op het lijstje kunnen zijn.
Relax meis, ik vond je vandaag best wel okeequote:Op woensdag 9 juni 2010 13:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat ik teveel gelezen heb.
Ik zeg nergens dat dat heel veel was, maar wel teveel om direct te kunnen kiezen.![]()
Als in, alle partijprogramma's, dat soort dingen. Dat was eigenlijk al teveel informatie want teveel waar ik het mee eens ben en teveel waar ik het niet mee eens ben, bij elke partij.
Zucht, naja laat ook maar, ik blijf mezelf niet verdedigen tegen jullie, zoals gewoonlijk. Het ligt vast aan mijn rare hoofdGa weer wat doen
![]()
Jij was anders degene die allerlei weetjes en meningen van anderen ter discussie stelde. Het lag aan Leandra, het lag aan de linkse media, de PVV discrimineert niet, etceteraquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat ik teveel gelezen heb.
Ik zeg nergens dat dat heel veel was, maar wel teveel om direct te kunnen kiezen.![]()
Als in, alle partijprogramma's, dat soort dingen. Dat was eigenlijk al teveel informatie want teveel waar ik het mee eens ben en teveel waar ik het niet mee eens ben, bij elke partij.
![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Wilders heeft een soort Machiavellistisch verbond met de gay-scene. Daar zullen zijn Amerikaanse supporters toch ook wel van fronsen, me dunkt.
En volgens mij vindt die vriend zo'n bruin hemdje best sexy staan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:23 schreef Gert het volgende:
Die heeft hij omarmd!
Want die kunnen immers niet meer veilig over straat vanwege de moslims.
Hij is erop tegen ze met hun hoofd naar beneden van gebouwen af te gooienquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gatver, Disana. Hou op! Ik word onpasselijk bij het idee van de warme klamme boezem van Rita. Ik gebruik het niet vaak maar dit is toch echt: IEUWWWquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:29 schreef Disana het volgende:
Het is hier warm en klam, welke partij past daarbij?
Oh ik weet het: de moederlijke boezem van Rita.
Sorry.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gatver, Disana. Hou op! Ik word onpasselijk bij het idee van de warme klamme boezem van Rita. Ik gebruik het niet vaak maar dit is toch echt: IEUWWW
Volgens Maurice stemmen de lage inkomens niet met regen, dus dat is in het voordeel van rechts. Maar bij de PVV zitten allemaal laag opgeleiden, die dus naar ik aanneem niet bij de hoge inkomens behoren, dus dat is dan weer gunstig voor links. Als het heel mooi weer is gaan alle mensen met een uitkering naar het strand dus die stemmen dan ook weer niet, daarentegen moeten de strandtenthouders, die allemaal ondernemer zijn dan hard werken dus die hebben dan weer geen tijd om te stemmen op de VVD, dus rechts.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Het begint hier nu te regenen, als ik nu zou gaan stemmen zou dat volgens Maurice de Hond dus op het CDA zijn
Ben ik het waarachtig met je eenschquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's nou echt de partij waarvan ik lange tijd niets meer hoop te horen.
(een mens mag hopen)
Of we moeten er voor zorgen dat mensen niet het huis uit hoeven om te stemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens Maurice stemmen de lage inkomens niet met regen, dus dat is in het voordeel van rechts. Maar bij de PVV zitten allemaal laag opgeleiden, die dus naar ik aanneem niet bij de hoge inkomens behoren, dus dat is dan weer gunstig voor links. Als het heel mooi weer is gaan alle mensen met een uitkering naar het strand dus die stemmen dan ook weer niet, daarentegen moeten de strandtenthouders, die allemaal ondernemer zijn dan hard werken dus die hebben dan weer geen tijd om te stemmen op de VVD, dus rechts.
Ik vind dat we Nederland ten behoeve van de peilingen van Maurice in zijn geheel moeten overdekken. Of we laten die manipulerende waus gewoon lullen.
De hulptroepen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ik zou mogen stemmen zou ik Wilders PVV stemmen om jullie te zieken.
Het maakt toch allemaal niet uit
Ik luister een prachtig stuk klassieke muziek waarvan ik nogsteeds de naam niet ken (godverdomme) dus ik kan het niet zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik hoor allemaal valse noten, misschien moeten sommige instrumenten gestemd worden
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Er is toch zo'n iPhone app die muziek kan herkennen? Dat je zeg maar de iPhone de muziek laat "horen" en dat die dan met een beetje geluk weet wat het is?
Bestaat dat enkel en alleen voor iPhones? Of is daar toevallig zeg maar ook een pc versie van?quote:
Ja daaag, dan gaan al die slecht ter been zijnde bejaarden ook nog es op de PvdA stemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Of we moeten er voor zorgen dat mensen niet het huis uit hoeven om te stemmen
Wel hč? Daar laat de Grote Blonde Hoop zich makkelijk voor lenenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Op zich is het stemmen op de PVV om anderen te zieken wel een legitieme reden. Als dat je bedoeling is, kun je idd geen betere partij uitzoeken.
Da's de bedoeling van democratie hč? Dat al die mensen waar ik het niet mee eens ben ook mogen stemmen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja daaag, dan gaan al die slecht ter been zijnde bejaarden ook nog es op de PvdA stemmen
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Bestaat dat enkel en alleen voor iPhones? Of is daar toevallig zeg maar ook een pc versie van?
quote:
Ik weet wel dat je een website hebt waar je kan hummen, fluiten en die dan de melodie/ het nummer herkent (of zou moeten herkenen) http://www.midomi.com/quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bestaat dat enkel en alleen voor iPhones? Of is daar toevallig zeg maar ook een pc versie van?
Keck, dat gaan we 's even nader inspecterenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je een website hebt waar je kan hummen, fluiten en die dan de melodie/ het nummer herkent (of zou moeten herkenen) http://www.midomi.com/
Of ze stemmen op hem.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Zelfs mensen die geen kudt begrijpen van politiek schieten uit hun panty want hij is een enge Nazi enzo
Want hij is heul geen one-issue persoon! En hij heeft echte oplossingen! Voor alles!quote:
Dus toch de regenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:01 schreef Disana het volgende:
Daar hadden ze even niet aan gedacht: op sommige plaatsen zitten de stembussen al vol omdat de formulieren dit jaar groter zijn.
Lage opkomst trouwens, nog maar 28%.
Nou ik hoop dat die mensen de moeite alsnog nemen zodra het stopt met regenen. Nog tijd zat, wij stemmen ook pas vanavond.quote:
Als ik nu naar mijn auto loop kom ik langs het stembureauquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:05 schreef Jian het volgende:
Ik snap dat niet met die regen, er zit toch gewoon een dak op je auto
Ik snap niet dat je niet zou stemmen omdat het regent, maar dat ben ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:05 schreef Jian het volgende:
Ik snap dat niet met die regen, er zit toch gewoon een dak op je auto
Dat komt door de poltieke samenstelling van de redactie van Nova.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Argh, wat doet de PvdA zo hoog in mijn resultaat!?
Je bent gek op Rooibosthee en je hebt aan het eind van de maand altijd geldgebrek omdat je meer hebt uitgegeven als dat je hebt verdiend ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Argh, wat doet de PvdA zo hoog in mijn resultaat!?
Dat komt redelijk ....exact overheen met die van mij....quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:13 schreef Ian_Nick het volgende:
PvdA
PVV
SP
En ik heb 'm toch redelijk serieus in zitten vullen
Ik ben er zelf ook niet blij mee, eerlijk gezegdquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Je bent gek op Rooibosthee en je hebt aan het eind van de maand altijd geldgebrek omdat je meer hebt uitgegeven als dat je hebt verdiend ?
Je hoeft geen PVDA te stemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb godverdomme een teringhekel aan Mariėtte Hamer
die is nog steeds PVDA....quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mei Li Vos, het enige lichtpuntje op deze donkere, donkere dag
Ja, zo bedoel ik het ook.quote:
http://www.brandvoting.nl/quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar goed, die stemwijzert is natuurlijk ook maar door iemand in elkaar gezet
Ik kreeg met Guhl, het Parool en het Vara TV Magazine CDA.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:24 schreef Disana het volgende:
Pas maar op, ik kreeg met een Volvo en Cointreau de VVD.
Oh god. En ik had nog wel de VPRO-Gids.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kreeg met Guhl, het Parool en het Vara TV Magazine CDA.
Kun je nagaan wat een nonsensding dat was.quote:
Je moet 'm ook alleen voor de lol makenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit is duidelijk geen goeie test voor mijIk zit 90% van de tijd naar merken te kijken die ik niet eens echt ken
Bovendien kan het me bij ongeveer alles ook geen hol schelen welk merk het is
Ja, maar ik kom er niet door heen, wat kan mij het nou rotten welk merk spijkerbroek ik heb!?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet 'm ook alleen voor de lol maken
Nou ja, duidelijk dan dat jij bij de SGP zou uitkomen: jij kijkt geen tv met reclame.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom er niet door heen, wat kan mij het nou rotten welk merk spijkerbroek ik heb!?
Ik kijk geen tv.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, duidelijk dan dat jij bij de SGP zou uitkomen: jij kijkt geen tv met reclame.
Oeh! Is dįįr een test van!?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:34 schreef Copycat het volgende:
Wat zegt muzieksmaak over stemkeuze?
Ik zal wel in een bananenrepubliek thuishoren.
Ik weet alleen dat Femke, net als ik, vriend van Frank is op Hyvesquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:34 schreef Copycat het volgende:
Wat zegt muzieksmaak over stemkeuze?
Ik zal wel in een bananenrepubliek thuishoren.
Heb je gezien hoe onsmakelijk dat wijf tegenwoordig is? Ik begrijp die arme man wel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:37 schreef Jian het volgende:
Fernando Flores, voormalig bodyguard van Britney Spears, gaat de zangeres aanklagen wegens seksuele intimidatie.
Fernando voelde zich niet veilig met Britney in de buurt. "Ze liep altijd naakt rond in huis en lokte me vaak haar slaapkamer in", zegt de bodyguard in de Britse krant The Sun.
Ja, dat is wel erg zeg, die arme jongen is vast voor het leven getekend
Goede zaak.quote:
Of een latente nichtquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe onsmakelijk dat wijf tegenwoordig is? Ik begrijp die arme man wel.
Ben ik nu SGP'er?
Ben je nu al dronken?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:44 schreef Copycat het volgende:
Grijpt in kruis en roept: mannen die over seksuele intimidatie door vrouwen spreken zijn sukkels.
Echt macho's neuken alles.
Sorry, ik had natuurlijk moeten weten dat die aanklacht van die die jongen nooit om geld zou gaanquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:44 schreef Copycat het volgende:
Grijpt in kruis en roept: mannen die over seksuele intimidatie door vrouwen spreken zijn sukkels.
Echt macho's neuken alles.
Als dat beter is voor jouw gemoedsrust: ja hoor.quote:
Da's lief van jequote:Op woensdag 9 juni 2010 14:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als dat beter is voor jouw gemoedsrust: ja hoor.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed, that does it. Ik stem op Toverheks.
Ik meen het, stel jezelf beschikbaar en mijn stem heb je.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je bent liefja ja wacht maar als ik aan de *macht* kom, moet je kijken wat er dan allemaal gaat veranderen
ach zou wel willen hoor, de politiek in, heb de balle verstand er niet van maar ach, dat hebben de politici ook niet
lopen ook maar alles te beloven en te miereneuken en om wat??? hun wonen wel in hun villa`s of grachtenpandje hoor, en kunnen alles afschrijven en krijgen ook nog gratis koffie als ze de 2e kamer betreden.
( alleen Cohen wil maar kopjes thee) daar hebben ze speciaal een waterkokert voor aangeschaft.
Ja, as zondag ik wist het en als ik tijd heb ga ik zeker even neuzenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:58 schreef Toverheks het volgende:
o ja Schrutz en jian, er is op de Amstel boekenmarkt de 13e juni.misschien dat 1 van jullie er heen wilt.
voor Soury en FANN dan ook maar.
Wat een wereldquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:58 schreef Toverheks het volgende:
omdat je vandaag stemmen mag heeft iedereen op straat zeker een kort lontje), ben ik op de turkenmarkt is daar stadsdeelkantoor in de hal een beetje geschreeuw, jong stelletje, die gozer geeft die griet toch een optater in der gezicht bloed spoot eruit, staat daar een beveiliger en wat denk je, staat alleen maar te kijken doet niks, ik roep nog he mafkees hou je handen eens thuis, zegt die beveiliger, hey mevrouw niet mee bemoeien huh ik denk niet mee bemoeien, moet die griet nog meer klappen krijgen, inmiddels zat ze in haar felroze joggingpak op de grond te blerren, maar zo een beveiliger, waar is die voor aangenomen??? meisje krabbelt op, loopt met haar slamaarraak vriendje weg, hij schreeuwend ik sla je de kanker en vermoord je,meisje dribbelt er naast heel der gezicht lag open en bloede als een rund. en beveiliger staat nog steeds van afstandje te kijken, inmiddels nog meer mensen maar niemand steekt een poot uit ppfftt.
o ja Schrutz en jian, er is op de Amstel boekenmarkt de 13e juni.misschien dat 1 van jullie er heen wilt.
voor Soury en FANN dan ook maar.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik meen het, stel jezelf beschikbaar en mijn stem heb je.
ja echt hahaha het zal echt zo gaan, of ik zeg gewoon, wff ff vragen aan me vriendjes op FOK of die ff een vertaling aan me door twitterenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Toverheks in debat die dan gewoon zegt: "zit niet zo stom te lullen, ik versta geen hol van wat je zegt met al je dure engelse woorden"
Kwaliteits televisie.
Oh God, ik wil dit!quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:08 schreef Toverheks het volgende:
ik in de 2e kamer, ze zijn daar zo beleefd tegen elkaar, ik zou daar lopen roepen, hey ff dimmen, en nu je bek houwe, en meer van dat soort uitlatingen.
ja heb een barbeque maar wil liever naar de boekenmarkt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, as zondag ik wist het en als ik tijd heb ga ik zeker even neuzen
Hi, sad panda!quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:16 schreef Anniebab het volgende:
ik ga een weekendje naar Maastricht zaterdag, iemand nog uitgaantips???
Doet me denken aan:quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Toverheks in debat die dan gewoon zegt: "zit niet zo stom te lullen, ik versta geen hol van wat je zegt met al je dure engelse woorden"
Kwaliteits televisie.
Deze vind jij wel wat denk ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja heb een barbeque maar wil liever naar de boekenmarkt.
denk eerst daar even heen, wil een boek van Jacob olie, Schrutz zegt die zijn niet duur 2e hands dus denk dat ik maar vroeg op sta en ook ff ga struinen.
Ja zeer irritant , je wordt er gek van volgens mij als je t te lang aan je hoofd hebt.....quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:16 schreef Toverheks het volgende:
Van Marwijk wordt nu al gek van vuvuzela JOHANNESBURG - De training van het Nederlands elftal was woensdag bijna drie kwartier oud toen bondscoach Bert van Marwijk zich bijna wanhopig tot het massaal toegestroomde publiek wendde. Met een driftig handgebaar maakte de keuzeheer van Oranje duidelijk dat de vele supporters nu toch wel voldoende op hun vuvuzela hadden geblazen.
ik zie er ook wel tegenop hoor, tegen dat getoeter want het lijd wel af, en zachter kan je het geluid ook niet zetten want dan hoor ik het komentaar ook niet.
ja die bedoel ik, Schrutz had al getipt dat ik naar het spui moest maar heb daar nog geen gelegenheid voor gehad, maar via marktplaats is niet duur maar weet niet hoe dat werkt etc. en straks maak ik geld over en zit te wachten op boek en kalender en komt er niks, ben ik opgelicht.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Deze vind jij wel wat denk ik
http://link.marktplaats.nl/345500875
staat ook nog een kalender op';
http://link.marktplaats.nl/332949476
Heb een vreemd voorgevoel dat we over veel minder dan vier jaar weer in het stemhokje staan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Genieten Coos, misschien duurt het wel weer vier jaar
wees blij dat het beperkt blijft tot de tv, ik heb dat in mn 'achtertuin'quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:16 schreef Toverheks het volgende:
ik zie er ook wel tegenop hoor, tegen dat getoeter want het lijd wel af, en zachter kan je het geluid ook niet zetten want dan hoor ik het komentaar ook niet.
Die heeft zich juist geweldig teruggeknokt uit een heel diep dal van voortdurende dronkenschap, drugsgebruik en zelfmoordneigingen.quote:
En die kut-marokkanen zonder stempas mochten zeker wel stemmen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Kom ik bij dat stembureau was ik m'n stempas vergeten.![]()
Stel je niet aan, hop, ga van je democratisch recht gebruikmakenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:27 schreef Gert het volgende:
Net terug van het joggen in het park. Zeiknat geregend. Dus ik ga maar niet meer stemmen.
Ik woon in een blanke wijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En die kut-marokkanen zonder stempas mochten zeker wel stemmen?
oh hier woond ook ergens een jongetje die blaast er af en toe op, maar die dingen geven een herrie dus jij zit goed, maar echt het kon niet verboden worden, maar de herrie ontneemt je het plezier om naar een wedstrijd te kijken, zag het bij de africa cup, heb op het laatst steeds wedstrijden maar overgeslagen want zat me echt te ergeren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
wees blij dat het beperkt blijft tot de tv, ik heb dat in mn 'achtertuin'
Je hebt toch wel 1 Marokkaan in je wijk, anders kan je beter in Volendam gaan wonenquote:
en toch blijft ze triest Gert, zij zal nooit een normaal leven op kunnen bouwen, altijd maar achterna gezeten worden door paperazzi`s enzo.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Die heeft zich juist geweldig teruggeknokt uit een heel diep dal van voortdurende dronkenschap, drugsgebruik en zelfmoordneigingen.
De stupiditeit ook, om daar anderhalf uur op te gaan zitten blazen in het stadion.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja zeer irritant , je wordt er gek van volgens mij als je t te lang aan je hoofd hebt.....
Aan de overkant in die flat woont een stokoud Afhaans mannetje. Als ik hem zie moet ik altijd aan het liedje van Boudewijn de Groot denken, Meester Prikkebeen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt toch wel 1 Marokkaan in je wijk, anders kan je beter in Volendam gaan wonen
Heeft ie in de Spaanse bak geleerdquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:28 schreef Coos het volgende:
Een heel lang item over de verkiezingen hier op het Spaanse nieuws.![]()
En Nol van Schaik coffeeshophouder te Haarlem spreekt dus vloeiend Spaans.![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:35 schreef Gert het volgende:
[..]
De stupiditeit ook, om daar anderhalf uur op te gaan zitten blazen in het stadion.
Dat je je club of land aanmoedigt of de tegenstander de grafkanker wenst, OK. Maar dat doe je niet met dat achterlijke getoeter. Laat die mongolen dan triangels nemen, zo'n stadion vol getingeltangel is misschien nog wel knus.
Dat is een ander leven dan verreweg de meeste mensen leven. En moeilijk om daar je draai in te vinden. Maar het hoeft niet per se triest te zijn denk ik. Er zitten ook grote voordelen aan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en toch blijft ze triest Gert, zij zal nooit een normaal leven op kunnen bouwen, altijd maar achterna gezeten worden door paperazzi`s enzo.
Moet jij eens kijken hoe dat swingt op de tribunes.quote:
Volgens mij zijn ze op die tribune allemaal van de Josti-band.quote:
die herrie ontneemt me het plezier van een middagdutjequote:Op woensdag 9 juni 2010 15:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh hier woond ook ergens een jongetje die blaast er af en toe op, maar die dingen geven een herrie dus jij zit goed, maar echt het kon niet verboden worden, maar de herrie ontneemt je het plezier om naar een wedstrijd te kijken, zag het bij de africa cup, heb op het laatst steeds wedstrijden maar overgeslagen want zat me echt te ergeren.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet jij eens kijken hoe dat swingt op de tribunes.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze op die tribune allemaal van de Josti-band.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
die herrie ontneemt me het plezier van een middagdutjeEergisteren een onverlaat een paar straten verderop die op dat ding blaast, een gozer hier achter het huis in de speeltuin blaast terug en zo ging dat 20 minuten lang over en weer
Hier liggen ze in de prullenbak. Na 2 keer toeteren al. Lekker vlot en praktisch.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
die herrie ontneemt me het plezier van een middagdutjeEergisteren een onverlaat een paar straten verderop die op dat ding blaast, een gozer hier achter het huis in de speeltuin blaast terug en zo ging dat 20 minuten lang over en weer
Ik adviseer Maastrichtquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:16 schreef Anniebab het volgende:
ik ga een weekendje naar Maastricht zaterdag, iemand nog uitgaantips???
welke voordelen Gert, dat zij elke dag een biefstukje kan kopen? dat ze elke dag in de week een andere auto de garage kan uitrijden? dat ze vriendjes krijgt/heeft waar ze niet zeker van weet of ze het om haar doen of omdat ze beroemd is? dat ze haar kinderen moet afschermen omdat ze kunnen worden gekidknapt,quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is een ander leven dan verreweg de meeste mensen leven. En moeilijk om daar je draai in te vinden. Maar het hoeft niet per se triest te zijn denk ik. Er zitten ook grote voordelen aan.
Godver, waarom bestaat zoiets niet meer...quote:
Das waar maar in die docu destijds kwam ze op sommige momenten wel echt zielig over. Hoort ook bij het leven, daar niet van. Maar ze zei toen dat ze vrijwel nooit echt kon doen wat ze zelf wilde, waarop iemand anders toen zei jij kunt juist alles doen wat je wil, waarop zij wat sip keek en zei juist niet. Deels wel en deels niet en het is natuurlijk maar net wat zwaarder weegt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is een ander leven dan verreweg de meeste mensen leven. En moeilijk om daar je draai in te vinden. Maar het hoeft niet per se triest te zijn denk ik. Er zitten ook grote voordelen aan.
Oquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gewoon gaan liggen...het doet heul geen pijn![]()
Je maakt toch geen misbruik van de situatie he?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gewoon gaan liggen...het doet heul geen pijn![]()
Zij vroeg zich toen in die docu af of zij ooit vrij zou zijn. Mensen die in een gevangenis zitten komen wel ooit vrij, zij niet. Was echt wel sneu. Al vraag ik me af of ze nog wel zonder zou kunnen. Men zoekt het ook vaak weer op.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:37 schreef Gert het volgende:
[..]
nee...echt niet....zou ik toch nooooooooooooit doenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:45 schreef D. het volgende:
[..]
Je maakt toch geen misbruik van de situatie he?
Ow, gelukkigquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee...echt niet....zou ik toch nooooooooooooit doen
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, dat kan ik wel
*Tweet roept, en afwacht of Laysa daar iets mee kan
Zodra ik wakker lig van geflapper zullen mensen op hun hoede moeten gaan zijn....ik en mn schaarquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ben nog steeds de enigste in de straat samen met yvonne, en dat zal ook wel zo blijven.
Je kan nu ook ergens naar toe mailen als je het NIET eens bent dat de buren etc zo de straat versieren, en zijn mensen die wakker blijven van dat gewapper van de vlaggetjes en dat niet leuk vinden en meer bla bla bla.
ja dan neem je maar oordopjes zal ik tegen die mensen willen zeggen, wat staat er nu vrolijker, lekker fel oranje of het grauwe van een baksteen.
jij zit zeker alle filmpjes van de tegenpartij te bekijken he, leuk he had afgelopen zondag op tv weer gezien, ach zoiets komt nooit meer terug, welke caberatier het ook namaakt.quote:
Nederlandse humor op tv is sowieso zwaar naar de klote. Ze proberen allemaal Amerikaanse sitcoms na te doen maar dat werkt gewoon niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij zit zeker alle filmpjes van de tegenpartij te bekijken he, leuk he had afgelopen zondag op tv weer gezien, ach zoiets komt nooit meer terug, welke caberatier het ook namaakt.
vind Najib Amhali ook erg leuk, maar een jan jaap jannus van de wal of een bert visser nee, welke ik ook leuk vond was herman finkers maar ja die doet het geloof ik niet meer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nederlandse humor op tv is sowieso zwaar naar de klote. Ze proberen allemaal Amerikaanse sitcoms na te doen maar dat werkt gewoon niet.
Koot en Bie is een perfect voorbeeld van originele, goeie humor, gewoon gemaakt omdat het leuk is.![]()
Vroegah was alles beter
Theo Maassen vind ik af en toe ijzersterkquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind Najib Amhali ook erg leuk, maar een jan jaap jannus van de wal of een bert visser nee, welke ik ook leuk vond was herman finkers maar ja die doet het geloof ik niet meer.
brigitte kaandorp was ook leuk haar paar eerste sjows, maar toen zij moeder werd werd het zo afgezaagd vond ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |