abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82541418

vanavond op Animal Planet, doc. over parasieten in je lichaam en meer van die leuke beestjes die kroelen in en op je lichaam.

Het spektakel begint om 16.00 uur vanmiddag, dus voel je je geroepen om meer te weten over de beestjes die we niet zien maar wel degelijk aanwezig zijn, je kan je lol dus op.

heb je geen zin in parasieten, kan je vanavond je hart ophalen op ned.1 en ned. 3 en RTL 4 daar zijn de uitslagen rondom de verkiezingen te bewonderen.
ik persoonlijk zou voor ned. 3 kiezen, met Wim de bie en Jan Jaap vd Wal.

Bed bug plagen, maden groeien in de hoofdhuid van een man, en parasitaire wormen kweken in de menselijke longen. Sex Maniacs explores the different strategies parasites use to reproduce. Sex Maniacs verkent de verschillende strategieėn gebruiken om parasieten te reproduceren.

Een parasiet die intentie op het eten van een tiener hoornvlies, een runner-contracten een teek geboren ziekte, en een parasitaire worm verwoestingen een 72-jarige man darmen. Masters of Disguise examines the various ways parasites use disguise and deception to trick their victims. Meesterbedriegers onderzoekt de verschillende manieren gebruik van parasieten te verhullen en bedrog om hun slachtoffers te misleiden.

[ Bericht 48% gewijzigd door Toverheks op 09-06-2010 11:55:42 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_82541437
Fipo
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:49:10 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82541665
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jezus, je klinkt net als mijn moeder. Die vindt ook dat ik minder waard ben als mens omdat ik niet dezelfde levensbeschouwing heb als zij.
Ga je lekker met je kotssmiley?!

Of je leest eens wat ik post voor je het op jezelf betrekt, ik zou teleurgesteld zijn in de manier waarop ik hem opgevoed heb als hij PVV of Verdonk zou stemmen.
Verder is hij vrij iedere levensbeschouwing (waar politiek IMHO sowieso al niet onder valt) te hebben die hij wil zonder dat ik mij daar druk om maak, maar als hij zo dom zou zijn dat hij Wilders stemt, en dus voor het "de Islam is boehoe gevaarlijk, gevaarlijk, gevaarlijk" mantra valt, dan zou ik dat wel zeker als gebrek aan opvoeding zien, en dat zou mijzelf dus aan te rekenen zijn.

Maar ga vooral lekker door met je kortzichtigheid, misschien moet je het scherm wat dichterbij houden, dat maakt het begrijpend lezen waarschijnlijk wat makkelijker
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 11:52:40 #4
184769 crew  Deisyy
pi_82541816
Ik heb pas een groot probleem

Ik ben mijn woonkamer aan het dweilen en dan doe ik altijd eerst onder de eethoek, dus eerst de stoelen weg schuiven, dweilen,drogen en de stoelen weer terug, zodat ik de rest kan dweilen.

Maar het droogt goftedomme voor geen meter, ik heb 3 kwartier geleden al gedweild en het is nog niet droog en de rest moet ook nog.

Wat een kutleven heb ik toch
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:52:45 #5
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82541821
Ik kan me dat wel voorstellen Lea, dat zo'n keuze totaal voorbij gaat aan alle waarden en normen die je probeert mee te geven dat je dan aan jezelf gaat twijfelen.
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 11:53:48 #6
184769 crew  Deisyy
pi_82541862
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of je leest eens wat ik post voor je het op jezelf betrekt, ik zou teleurgesteld zijn in de manier waarop ik hem opgevoed heb als hij PVV of Verdonk zou stemmen.
Verder is hij vrij iedere levensbeschouwing (waar politiek IMHO sowieso al niet onder valt) te hebben die hij wil zonder dat ik mij daar druk om maak, maar als hij zo dom zou zijn dat hij Wilders stemt, en dus voor het "de Islam is boehoe gevaarlijk, gevaarlijk, gevaarlijk" mantra valt, dan zou ik dat wel zeker als gebrek aan opvoeding zien, en dat zou mijzelf dus aan te rekenen zijn.

Maar ga vooral lekker door met je kortzichtigheid, misschien moet je het scherm wat dichterbij houden, dat maakt het begrijpend lezen waarschijnlijk wat makkelijker
Ik las kotszichtigheid
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:54:25 #7
241662 Jian
Well, well, well
pi_82541884
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat ik toevallig (tot vandaag) wel hetzelfde stemde als mijn ouders heeft niets te maken met het luisteren naar hen, dat deed ik sowieso niet, en of mijn kind SP of VVD stemt, of wat dan ook daar tussenin maakt me echt niets uit, maar als hij PVV of Verdonk zou stemmen dan zou ik mezelf dat zeker aanrekenen.
Dat is voor mij alle grenzen voorbij, en dat zou ik werkelijk als tekortschieten in zijn opvoeding zien.

Met pijn in mijn hart stem ik vandaag op "VVD-light" zoals Femke dat gisteren noemde, omdat ik er op geen enkele manier aan mee wil werken dat er eventueel een coalitie met de PVV komt, en of Mark Rutte het nu uit tactische overwegingen heeft geroepen (stemmen trekken) of omdat hij regeren met de PVV werkelijk een optie vindt maakt me al niet meer uit, het feit dat hij met de PVV flirt vind ik al dusdanig zum kotzen dat er voor het eerst in 25 jaar geen VVD stem door mij wordt uitgebracht, en ik ben er letterlijk verdrietig van.
Ik ben maar gewoon trouw gebleven en heb VVD gestemd. Om niet op de VVD te stemmen vanwege een mogelijke coalitie met de PVV gaat mij te ver. Dan kan je ook wel rekening gaan houden met alle mogelijke coalities met gevaarlijke partijen als de SGP of de CU.
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 11:54:53 #8
184769 crew  Deisyy
pi_82541904
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:52 schreef Marrije het volgende:
Ik kan me dat wel voorstellen Lea, dat zo'n keuze totaal voorbij gaat aan alle waarden en normen die je probeert mee te geven dat je dan aan jezelf gaat twijfelen.
Ik kan me wel heel goed voorstellen dat je daar als ouder heel veel moeite mee hebt , maar ik vind niet dat het de ouders aan is te rekenen.
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:55:32 #9
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82541933
Wat is VVD Light?
PvdA?
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:56:33 #10
241662 Jian
Well, well, well
pi_82541991
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:55 schreef Marrije het volgende:
Wat is VVD Light?
PvdA?
D66(6)
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 11:56:38 #11
184769 crew  Deisyy
pi_82541996
quote:
Wat is VVD Light?
PvdA?
Ik weet het ook niet, maar snap nu wel waarom Rutte eruit ziet als Anna Rexia.
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:56:45 #12
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82542001
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb pas een groot probleem

Ik ben mijn woonkamer aan het dweilen en dan doe ik altijd eerst onder de eethoek, dus eerst de stoelen weg schuiven, dweilen,drogen en de stoelen weer terug, zodat ik de rest kan dweilen.

Maar het droogt goftedomme voor geen meter, ik heb 3 kwartier geleden al gedweild en het is nog niet droog en de rest moet ook nog.

Wat een kutleven heb ik toch
ff op je knieen met droge handdoek.
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2010 @ 11:57:07 #13
137949 Disana
pi_82542013
Ik snap het ook heel goed. Gelukkig zit ik niet met die zorgen en heb ik in mijn omgeving sowieso maar 1 persoon die Wilders stemt.

Sommige mensen zijn niet geėngageerd en laten alles aan hun straatje voorbijgaan zolang het niet direct henzelf raakt. 'Mwah, waarom zou ik eigenlijk gaan stemmen, wat maakt een zo'n stem nou helemaal uit.' 'PVV stemmen of Trots moet toch gewoon kunnen, waar maak je je druk om.'

Ik ben opgevoed met de gedachte dat stemmen en recht en een plicht is waar je gebruik van moet maken, en dat alle mensen gelijk zijn en gelijk behandeld moeten worden. Ik word er ziek van als ik lees dat hoogopgeleide allochtonen Nederland verlaten vanwege de sfeer en de slechte invloed daarvan op hun kinderen.
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:57:38 #14
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82542031
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:56 schreef Jian het volgende:

[..]

D66(6)
Ah ok, want die zeggen net als de PvdA een coalitie met de PVV uit te sluiten?
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 11:57:48 #15
184769 crew  Deisyy
pi_82542040
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:56 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ff op je knieen met droge handdoek.

Daar heb ik natuurlijk geen Leifheit dweilsysteem voor aangeschaft.
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:57:54 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82542045
quote:
Wat is VVD Light?
PvdA?
D66?
Ik weet het ook niet. Weet alleen dat ik PvdA ga stemmen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_82542050
quote:
Tatjana gaat niet naar het stemhokje, omdat ze in Belgiė woont. "Ik ga lekker uit eten met Ronny en me niet druk maken om de verkiezingen."
En ja hoorrrrr, daar is Ronny weer.

Ronny is de tourette van Tatjana.
Go hard or go home
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:00:18 #18
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82542144
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:58 schreef Noek het volgende:

[..]

En ja hoorrrrr, daar is Ronny weer.
[ afbeelding ]
Ronny is de tourette van Tatjana.
wat lult die Tatjana nou, ze is toch yougoslavisch
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:01:15 #19
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82542187
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:57 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Daar heb ik natuurlijk geen Leifheit dweilsysteem voor aangeschaft.
ja ik denk, geef je ff een dure tip zo tussendoor is het nog niet goed
nou tip 2 dan maar..........
met de fohn
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:01:29 #20
241662 Jian
Well, well, well
pi_82542198
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:57 schreef Disana het volgende:
Ik snap het ook heel goed. Gelukkig zit ik niet met die zorgen en heb ik in mijn omgeving sowieso maar 1 persoon die Wilders stemt.

Sommige mensen zijn niet geėngageerd en laten alles aan hun straatje voorbijgaan zolang het niet direct henzelf raakt. 'Mwah, waarom zou ik eigenlijk gaan stemmen, wat maakt een zo'n stem nou helemaal uit.' 'PVV stemmen of Trots moet toch gewoon kunnen, waar maak je je druk om.'

Ik ben opgevoed met de gedachte dat stemmen en recht en een plicht is waar je gebruik van moet maken, en dat alle mensen gelijk zijn en gelijk behandeld moeten worden. Ik word er ziek van als ik lees dat hoogopgeleide allochtonen Nederland verlaten vanwege de sfeer en de slechte invloed daarvan op hun kinderen.
En naar welk (politiek) paradijs gaan die allochtonen dan naar toe
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2010 @ 12:03:14 #21
137949 Disana
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2010 @ 12:04:16 #22
137949 Disana
pi_82542303
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:01 schreef Jian het volgende:

[..]

En naar welk (politiek) paradijs gaan die allochtonen dan naar toe
Dubai bijvoorbeeld. Ik hoorde dat vorige week van een wetenschapper op de radio. Die wilde niet dat zijn kinderen beļnvloed worden door het klimaat hier.
pi_82542312
Emiel Roemer, gewoon omdat hij op de lijst stond
pi_82542452
Mijn moeder zou niet alleen teleurgesteld zijn als ik op de PVV zou stemmen maar ook boos.
Go hard or go home
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:08:17 #25
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_82542474
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het was een vergelijking die ik toevallig weet en die ging over mijn moeder
Deze keer was het eens niet de bedoeling om het op mezelf te betrekken

Ik denk dat hoe je politiek gezien tegen bepaalde dingen aankijkt wel degelijk een vorm van levensbeschouwing is. Sterker nog, dat heb ik altijd geleerd bij maatschappijleer vroeger

Jij kunt Wilders en/of VVD stom vinden wat je wilt, maar als je kids daarvoor kiezen is dat dus in hśn ogen helemaal niet stom. Wellicht IS het ook helemaal niet stom, en dus geen tekortkoming van jouw opvoeding. Als jij het een tekortkoming van je opvoeding vindt, wil je dus eigenijk liever je eigen ideeėn opdringen aan je kind
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:09:25 #26
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82542526
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:03 schreef Disana het volgende:
Heks, vaker naar de dierentuin:

Orang-oetans houden van mensen kijken
oh Disana, volgens mij is de serie van oeranoetangeiland afgelopen, keek gisterenavond 11 uur en was oude aflevering, zo jammer, vond het zo intressant en leuk al die weesjes in een kruiwagen en op de bosschool en werd een klein beetje verliefd op Jordan, een oeranoetang die buiten de groep valt.
heb respect voor die Lone huppeldepup, goede baan als stewardess gooit ze allemaal aan de kant en richt zoiets op.

en had wat in de COS vanmorgen gezet van een schildpad.
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2010 @ 12:11:19 #27
137949 Disana
pi_82542607
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:09 schreef Toverheks het volgende:

[..]

oh Disana, volgens mij is de serie van oeranoetangeiland afgelopen, keek gisterenavond 11 uur en was oude aflevering, zo jammer, vond het zo intressant en leuk al die weesjes in een kruiwagen en op de bosschool en werd een klein beetje verliefd op Jordan, een oeranoetang die buiten de groep valt.
heb respect voor die Lone huppeldepup, goede baan als stewardess gooit ze allemaal aan de kant en richt zoiets op.
Ja joh, aan alle mooie dingen komt een eind, zeggen ze. Vaker naar de dierentuin dus, ze vinden het leuk
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:12:13 #28
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82542638
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:11 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja joh, aan alle mooie dingen komt een eind, zeggen ze. Vaker naar de dierentuin dus, ze vinden het leuk
ja ga met mijn nichtje van 7 van de zomer als zij vakantie heeft een dagje Artis doen.
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:15:08 #29
241662 Jian
Well, well, well
pi_82542755
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:04 schreef Disana het volgende:

[..]

Dubai bijvoorbeeld. Ik hoorde dat vorige week van een wetenschapper op de radio. Die wilde niet dat zijn kinderen beļnvloed worden door het klimaat hier.
Een door de olie, wanstaltig rijke Islamitische Staat die deels hunkert en streeft naar Westerse normen en waarden ......... waar twaalfjarige meisjes worden veroordeeld omdat ze "vrijwillig" seks hebben gehad met meerderen volwassen mannen of een vijftienjarige Franse jongen wordt veroordeeld na een aangifte dat hij was verkracht door 3 volwassen mannelijke ingezetenen omdat hij deze mannen zou hebben aangemoedigd seks met hem te hebben.....zal ik nog even doorgaan. Nee, daar is het toch veel beter gesteld als in Nederland
pi_82542790
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:03 schreef Disana het volgende:
Heks, vaker naar de dierentuin:

Orang-oetans houden van mensen kijken
Dat verbaast me niets. Orang Oetans zitten precies zo naar de mensen te kijken als de mensen naar hun. (toch kan ik er slecht tegen dat zo'n beessie daar opgesloten zit)
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2010 @ 12:17:06 #31
137949 Disana
pi_82542845
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:15 schreef Jian het volgende:

[..]

Een door de olie wanstaltig rijke Islamitische Staat die deels hunkert en streeft naar Westerse normen en waarden ......... waar twaalfjarige meisjes worden veroordeeld omdat ze vrijwillig seks hebben gehad met meerderen volwassen mannen of een vijftienjarige Franse jongen wordt veroordeeld na een aangifte dat hij was verkracht door 3 volwassen mannelijke ingezetenen omdat hij deze mannen zou hebben aangemoedigd seks met hem te hebben.....zal ik nog even doorgaan. Nee, daar is het toch veel beter gesteld als in Nederland
Volgens hem worden 'buitenlanders' daar met respect behandeld en met rust gelaten, maar dat is het punt niet (heb je het trouwens niet over SA?).

Het punt is dat we hier een braindrain hebben van hoogopgeleide allochtonen dankzij de moslimhaat en Wilders.
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2010 @ 12:17:34 #32
137949 Disana
pi_82542865
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:15 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dat verbaast me niets. Orang Oetans zitten precies zo naar de mensen te kijken als de mensen naar hun. (toch kan ik er slecht tegen dat zo'n beessie daar opgesloten zit)
Ja, heb ik ook. Ik heb ook altijd het gevoel dat ze veel te weinig ruimte hebben.
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:19:54 #33
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82542976
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:08 schreef MeraViglioSa het volgende:

Als jij het een tekortkoming van je opvoeding vindt, wil je dus eigenijk liever je eigen ideeėn opdringen aan je kind
Ik kan niet voor Lea praten maar volgens mij is dat niet de strekking van het verhaal, volgens mij gaat het er meer om dat je bijvoorbeeld de PVV als discriminerend ziet en daarom die stemkeuze niet kunt waarderen, dat is wat anders dan je eigen idee opdringen aan je kind. Dus het kind hoeft niet dezelfde stemkeuze te maken als moeders, maar tussen dat en stemmen op een discriminerende partij (als je dat zo zou zien) liggen nog tal van partijen. En op zich, als je de PVV ziet als discriminerende partij kan ik me dus goed voorstellen dat je het gevoel hebt dat je faalt als ouder opdat gebied als je kind dat stemt.
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:27:18 #34
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_82543316
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:19 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik kan niet voor Lea praten maar volgens mij is dat niet de strekking van het verhaal, volgens mij gaat het er meer om dat je bijvoorbeeld de PVV als discriminerend ziet en daarom die stemkeuze niet kunt waarderen, dat is wat anders dan je eigen idee opdringen aan je kind. Dus het kind hoeft niet dezelfde stemkeuze te maken als moeders, maar tussen dat en stemmen op een discriminerende partij (als je dat zo zou zien) liggen nog tal van partijen. En op zich, als je de PVV ziet als discriminerende partij kan ik me dus goed voorstellen dat je het gevoel hebt dat je faalt als ouder opdat gebied als je kind dat stemt.
Ik snap wel wat de strekking is van het verhaal
Ik denk alleen dat het principe hetzelfde is als levensbeschouwing. Jij denkt er anders over dan je kind, en baalt dus van je opvoeding (of in elk geval van de keuze van je kind) als dat iets anders kiest. Maar het ligt niet aan jou of aan datgene wat je kind kiest - het is je kind's overtuiging, en dat is net zo dom of slim of in elk geval gerechtvaardigd als jóuw keuze. Veel mensen zien dat alleen niet. En denken dat ze 'falen' als het kind niet iets kiest waar jij je in kunt vinden. Is niet terecht vind ik, want je hebt ze bijgebracht dat ze hun eigen mening mogen hebben. Maw: geslaagd met vlag en wimpel.

En ja ik zou willen dat mijn moeder er ook zo over dacht, maar dat is vast kortzichtig.
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:29:11 #35
241662 Jian
Well, well, well
pi_82543400
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:17 schreef Disana het volgende:

[..]

Volgens hem worden 'buitenlanders' daar met respect behandeld en met rust gelaten, maar dat is het punt niet (heb je het trouwens niet over SA?).

Het punt is dat we hier een braindrain hebben van hoogopgeleide allochtonen dankzij de moslimhaat en Wilders.
Nee, ik heb het niet over SA, maar over Dubai. Het feit dat Dubai buitenlanders en buitenlandse investeerders nodig heeft, noopt dat Emiraat om meer Westerse normen en waarden na te streven, bijvoorbeeld door meer bewegingsvrijheid aan vrouwen te gunnen. Maar dat neemt niet weg dat Dubai bijvoorbeeld gewoon de Sharia hanteert, lekker dan ...

Mijn punt is dat allochtonen die met die mededeling Nederland verlaten gewoon boter op hun hoofd hebben en dat ze dan ook maar lekker moeten gaan
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:29:29 #36
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82543416
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:27 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik snap wel wat de strekking is van het verhaal
Ik denk alleen dat het principe hetzelfde is als levensbeschouwing. Jij denkt er anders over dan je kind, en baalt dus van je opvoeding (of in elk geval van de keuze van je kind) als dat iets anders kiest. Maar het ligt niet aan jou of aan datgene wat je kind kiest - het is je kind's overtuiging, en dat is net zo dom of slim of in elk geval gerechtvaardigd als jóuw keuze. Veel mensen zien dat alleen niet.
Volgens mij gaat het verder dan het ergens anders over denken. Dat ie anders denkt is denk ik prima. Zodra dat discriminerend wordt is dat denk ik teleurstellend.

-ik zie dat je je post hebt aangepast, maar ik hoop dat mijn antwoord toch laat zien dat het wat genuanceerder ligt dan gewoon willen dat je kind denkt zoals jij of dat het in je straatje moet passen. Dat discriminatie niet in je straatje past dat lijkt mij namelijk niet zo vreemd. . .
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2010 @ 12:31:09 #37
137949 Disana
pi_82543498
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:29 schreef Marrije het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het verder dan het ergens anders over denken. Dat ie anders denkt is denk ik prima. Zodra dat discriminerend wordt is dat denk ik teleurstellend.
Dat is ook wat ik begrijp. En die gedachte steun ik. Geen lui egocentrisch relativisme dat alle ideeėn op een lijn stelt voor mij
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:32:11 #38
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_82543545
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:29 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik denk (mening) dat als de PVV in dit geval écht zo discriminerend was, het verboden zou zijn.
Misschien zijn ze helemaal niet zo discriminerend als dat jij het vindt.
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:32:54 #39
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82543575
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:31 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat is ook wat ik begrijp.
En die gedachte steun ik. Geen lui egocentrisch relativisme dat alle ideeėn op een lijn stelt voor mij
Ik ook, maar wellicht dat Lea het zelf beter kan verwoorden
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:34:31 #40
241662 Jian
Well, well, well
pi_82543634
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:32 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik denk (mening) dat als de PVV in dit geval écht zo discriminerend was, het verboden zou zijn.
Ik ga wel een eind met je mee

De PVV heeft overigens een aantal punten, zoals ook de SP die heeft, waarvan ik zou willen dat de VVD die in haar programma zou hebben
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2010 @ 12:35:04 #41
137949 Disana
pi_82543665
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:29 schreef Jian het volgende:

[..]

Nee, ik heb het niet over SA, maar over Dubai. Het feit dat Dubai buitenlanders en buitenlandse investeerders nodig heeft, noopt dat Emiraat om meer Westerse normen en waarden na te streven, bijvoorbeeld door meer bewegingsvrijheid aan vrouwen te gunnen. Maar dat neemt niet weg dat Dubai bijvoorbeeld gewoon de Sharia hanteert, lekker dan ...

Mijn punt is dat allochtonen die met die mededeling Nederland verlaten gewoon boter op hun hoofd hebben en dat ze dan ook maar lekker moeten gaan
Dat van die sharia is me bekend, maar ik hoor nooit anders dan dat het daar voor mensen van buitenaf goed toeven is. Zelf vind ik het doodzonde dat hoogopgeleide mensen dit land verlaten vanwege het klimaat dat Wilders en zijn sympathisanten scheppen. Overigens zijn er ook Nederlanders die om die reden weg willen.
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:35:40 #42
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82543698
quote:

[..]

Ik zeg niet dat ik dat vind Mera, ik heb een paar keer aangegeven dat als je van mening bent dat dat zo is, dat het dan niet zo gek is dat je dat niet onder anders denken schaart maar als daarbuiten.

En dat het verboden zou zijn als het écht zo was, denk je dat echt? Of denk je dat het ook zou kunnen dat mensen precies de mazen in de wet zouden kunnen gebruiken waardoor het lijkt alsof het niet zo zou zijn.
pi_82543780
Ik ga zo op Rutte stemmen , er moet iig voorkomen worden dat Cohen er nog een groter rotzooitje van gaat maken, dan dat zijn voorgangers al hebben gedaan....
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:37:26 #44
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_82543787
quote:

[..]

Daaraan toegevoegd: wellicht heeft je kind zich verdiept in de standpunten van de PVV en is het daar gewoon grotendeels mee eens. Wil nog absoluut niet zeggen dat je kind discrimineert, dus ik blijf erbij dat teleurgesteld zijn niet rechtvaardig is. Ten eerste omdat je hen hebt bijgebracht dat ze hun eigen mening mogen hebben (en dat is belangrijker denk ik), en ten tweede omdat je zelf misschien bevooroordeeld bent door de media.

Echter, als je kind iets kiest waarvan je zelf heel goed weet waar het precies over gįįt (bijvoorbeeld een verslaving waar je zelf ook mee gekampt hebt), dan is het een ander verhaal.
pi_82543808
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:34 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik ga wel een eind met je mee

De PVV heeft overigens een aantal punten, zoals ook de SP die heeft, waarvan ik zou willen dat de VVD die in haar programma zou hebben
idd
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:41:26 #46
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_82543970
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:35 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik dat vind Mera, ik heb een paar keer aangegeven dat als je van mening bent dat dat zo is, dat het dan niet zo gek is dat je dat niet onder anders denken schaart maar als daarbuiten.

En dat het verboden zou zijn als het écht zo was, denk je dat echt? Of denk je dat het ook zou kunnen dat mensen precies de mazen in de wet zouden kunnen gebruiken waardoor het lijkt alsof het niet zo zou zijn.
Ik denk dat de PVV over het algemeen als discri wordt gezien, omdat ze in de overwegend linkse media (met name tv) zo bestempeld worden. Niet gek natuurlijk, zo werkt het nu eenmaal.
Maar als je echt niets tegen islamieten over het algemeen, of mensen met een andere huidskleur dan jij hebt, maar het wel heel erg eens bent met een heleboel dingen waar de PVV voor staat. Ben je dan discriminerend? Ik vind van niet.
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:41:51 #47
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82543991
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:37 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Daaraan toegevoegd: wellicht heeft je kind zich verdiept in de standpunten van de PVV en is het daar gewoon grotendeels mee eens. Wil nog absoluut niet zeggen dat je kind discrimineert, dus ik blijf erbij dat teleurgesteld zijn niet rechtvaardig is. Ten eerste omdat je hen hebt bijgebracht dat ze hun eigen mening mogen hebben (en dat is belangrijker denk ik), en ten tweede omdat je zelf misschien bevooroordeeld bent door de media.

Echter, als je kind iets kiest waarvan je zelf heel goed weet waar het precies over gįįt (bijvoorbeeld een verslaving waar je zelf ook mee gekampt hebt), dan is het een ander verhaal.
Precies, en zoals Lea aangaf, de mantra boehoeeee islam is eng aanhangen is niet iets waar iedere ouder zich zomaar bij neer zou leggen. Die zouden misschien aan zichzelf twijfelen waarom een politieke partij die alleen dat punt benadrukt (want laten we elkaar geen gekke henkie noemen, dat is wel waar het om draait) meer indruk maakt dan alle waarden en normen die zijn meegegeven tijdens de opvoeding.
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:46:06 #48
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_82544175
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:41 schreef Marrije het volgende:

[..]

Precies, en zoals Lea aangaf, de mantra boehoeeee islam is eng aanhangen is niet iets waar iedere ouder zich zomaar bij neer zou leggen. Die zouden misschien aan zichzelf twijfelen waarom een politieke partij die alleen dat punt benadrukt (want laten we elkaar geen gekke henkie noemen, dat is wel waar het om draait) meer indruk maakt dan alle waarden en normen die zijn meegegeven tijdens de opvoeding.
Nou, dat betwijfel ik dus. Dat is waar de media de nadruk op legt, ja. Maar dat hoeft niet hetgene te zijn waar het om draait. Die mantra is wat je voorgeschoteld krijgt. Wil niet zeggen dat het echt zo erg is.
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:46:39 #49
241662 Jian
Well, well, well
pi_82544198
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:35 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat van die sharia is me bekend, maar ik hoor nooit anders dan dat het daar voor mensen van buitenaf goed toeven is. Zelf vind ik het doodzonde dat hoogopgeleide mensen dit land verlaten vanwege het klimaat dat Wilders en zijn sympathisanten scheppen. Overigens zijn er ook Nederlanders die om die reden weg willen.
Ja zo zijn er ook Nederlanders die het land verlaten omdat het land steeds onveiliger wordt of omdat ze de belastingen de pan uit vinden rijzen. Ik bedoel laten we nou toch eerlijk wezen er valt genoeg te klagen en ook te verbeteren, maar kijkend naar de rest van de wereld is het in Nederland allemaal niet zo slecht geregeld met onze vrijheden en rechten. Dat bedoel ik ook met "naar welk paradijs gaan ze dan" want ik geloof niet dat het elders veel beter is (elk huisje heeft zijn kruisje) Dat met de PVV er nu van ALLES gaat veranderen daar geloof ik gewoon niet in.
pi_82544238
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:22 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik heb in india een gave zonnebril op sterkte laten maken, zó goedkoop daar
Je staat er toch iedere keer nog versteld van wat die vier jarigen allemaal kunnen.
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:48:16 #51
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82544263
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:41 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik denk dat de PVV over het algemeen als discri wordt gezien, omdat ze in de overwegend linkse media (met name tv) zo bestempeld worden. Niet gek natuurlijk, zo werkt het nu eenmaal.
Ik denk dat de PVV over het algemeen als discriminerend wordt gezien omdat bepaalde standunten en niet om wat de media er van maakt. Bijvoorbeeld: de kopvoddentax. Alleen die benaming getuigt al van disrespect, maar ok, daar even doorheen kijkend: geldt dat alleen voor moslima's of ook voor de dames in staphorst en autochtone oudere dames met een doekje op het hoofd?
quote:
Maar als je echt niets tegen islamieten over het algemeen, of mensen met een andere huidskleur dan jij hebt, maar het wel heel erg eens bent met een heleboel dingen waar de PVV voor staat. Ben je dan discriminerend? Ik vind van niet.
Hoeveel procent van de PVV stemmers stemmen PVV om standpunten die niets met de islam te maken hebben. . .
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:48:33 #52
241662 Jian
Well, well, well
pi_82544274
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:37 schreef Anniebab het volgende:
Ik ga zo op Rutte stemmen , er moet iig voorkomen worden dat Cohen er nog een groter rotzooitje van gaat maken, dan dat zijn voorgangers al hebben gedaan....
Als Cohen het voor het zeggen krijgt overweeg ik te emigreren, dat is pas een aderlating voor Nederland
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2010 @ 12:48:34 #53
137949 Disana
pi_82544275
Ik zeg maar één ding: kopvoddentax
pi_82544279
Tis ook wel een kolerezooitje in dit land hoor, mijn buurman was gemachtigd door zijn vrouw en had zijn ID mee en de hare niet, maar stempas was wel voorzien van handtekening, mocht hij niet voor haar stemmen.En ik weet nog goed met de laatste keer stemmen liepen sommige buitenlanders met 4 stembiljetten de hokjes in en uit......daar wordt ik nou echt pissig van.....
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:48:55 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82544299
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:46 schreef MeraViglioSa het volgende:

Nou, dat betwijfel ik dus. Dat is waar de media de nadruk op legt, ja. Maar dat hoeft niet hetgene te zijn waar het om draait. Die mantra is wat je voorgeschoteld krijgt. Wil niet zeggen dat het echt zo erg is.
Inderdaad. Wilders heeft het zelf immers nauwelijks over de schrikbeelden van massa-imigratie ...
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:49:10 #56
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_82544314
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:46 schreef Jian het volgende:

[..]

Ja zo zijn er ook Nederlanders die het land verlaten omdat het land steeds onveiliger wordt of omdat ze de belastingen de pan uit vinden rijzen. Ik bedoel laten we nou toch eerlijk wezen er valt genoeg te klagen en ook te verbeteren, maar kijkend naar de rest van de wereld is het in Nederland allemaal niet zo slecht geregeld met onze vrijheden en rechten. Dat bedoel ik ook met "naar welk paradijs gaan ze dan" want ik geloof niet dat het elders veel beter is (elk huisje heeft zijn kruisje) Dat met de PVV er nu van ALLES gaat veranderen daar geloof ik gewoon niet in.
Eensch. Accute verandering, dat wil (bijna) niemand. Ook al zeggen ze van wel. We zijn allemaal kudde- en gewoontedieren.
pi_82544326
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:48 schreef Jian het volgende:

[..]

Als Cohen het voor het zeggen krijgt overweeg ik te emigreren, dat is pas een aderlating voor Nederland
Ja wat een aanfluiting der politici.....
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:49:45 #58
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82544339
quote:

[..]

Die mantra wordt door Geert zelf onophoudelijk opgedreund, daar ligt dus wel degelijk de nadruk op
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2010 @ 12:50:16 #59
137949 Disana
pi_82544360
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:46 schreef Jian het volgende:

[..]

Dat laatste heb ik niet gehoord of gelezen. Wel dat de PVV een stem geeft aan ongenoegen en onvrede en dat dat zich met name uit in het schuin aankijken van moslims.
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 12:50:51 #60
184769 crew  Deisyy
pi_82544392
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:48 schreef Anniebab het volgende:
Tis ook wel een kolerezooitje in dit land hoor, mijn buurman was gemachtigd door zijn vrouw en had zijn ID mee en de hare niet, maar stempas was wel voorzien van handtekening, mocht hij niet voor haar stemmen.En ik weet nog goed met de laatste keer stemmen liepen sommige buitenlanders met 4 stembiljetten de hokjes in en uit......daar wordt ik nou echt pissig van.....
Je lijkt wel een Marokkaan.
pi_82544475
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:48 schreef Jian het volgende:

[..]

Ho, wacht even. Jij hebt al in een veel eerder stadium gezegd dat als Cohen de premier wordt, je gaat emigreren. Nu niet opeens terugkrabbelen door te zeggen dat je het "overweegt".
pi_82544478
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:48 schreef Anniebab het volgende:
Tis ook wel een kolerezooitje in dit land hoor, mijn buurman was gemachtigd door zijn vrouw en had zijn ID mee en de hare niet, maar stempas was wel voorzien van handtekening, mocht hij niet voor haar stemmen.
Dus omdat die buurman haar id niet bij zich had is het hier een kolerezooi.
Cool!

Nederland bestaat!
Go hard or go home
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:52:40 #63
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_82544479
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:48 schreef Marrije het volgende:

[..]

Hoeveel procent van de PVV stemmers stemmen PVV om standpunten die niets met de islam te maken hebben. . .
Ik denk niet dat ik heel bijzonder en apart ben, dus wellicht nog aardig wat
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Inderdaad. Wilders heeft het zelf immers nauwelijks over de schrikbeelden van massa-imigratie ...
Ja, is ook zo'n beetje het enige wat hem gevraagd wordt natuurlijk
Bovendien weet hij ook wel dat dat aandacht trekt, dus naamsbekendheid, dus stemmen, dus gaat 'ie er graag op in.
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:52:44 #64
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82544485
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:41 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

even er op in haken, ik vind dat er geen moskeen meer bijgebouwd mogen worden, geen dure vakantiegelden in de zomervakantie voor de thuisblijvers.
kunnen jullie je herrinderen dat van slotervaart, nou door de media is dat zo opgeklopt niet normaal meer, en door sommige wethouders hier werd er gezegt, laten we er maar een tig duizend euro tegenaan kwakken in de zomervakantie voor de thuisblijvers.om ze vooral maar *zoet* te houden, kijk zulke dingen vind ik een slechte zaak, buurthuizen zijn hier gericht op hangjongeren, maar zodra een blank kind de trap op wil wordt ie weggejaagd, maar wil dat dan zeggen dat ik discrimineer en op PVV zal stemmen, nee, maar op sommige punten heeft Wilders gewoon gelijk.
hier in Amsterdam sluiten veel wethouders hun ogen voor de problemen, en waarom, omdat ze bang zijn dat straks hun ramen of hun auto de fik in gaan, of omdat hun gezinnen bedreigt worden want dat is de andere kant van de zaak.
veel mensen houden gewoon hun mond dicht en spelen het speletje mee, maar zullen ze vandaag ook achter hun keuze staan in het stemhokje.
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2010 @ 12:53:45 #65
137949 Disana
pi_82544544
Ik denk dat ik een ommetje ga maken.
pi_82544555
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:50 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Je lijkt wel een Marokkaan.
De enige Marrokkaan die ik ken, en die hier in de gemeente woont ,en er een shoarma/pizzatent heeft, stemt op Wilders.... Hoeza lijk ik een marokkaan?
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:54:37 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82544598
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:52 schreef MeraViglioSa het volgende:

Bovendien weet hij ook wel dat dat aandacht trekt, dus naamsbekendheid, dus stemmen, dus gaat 'ie er graag op in.
Dus ... gokt ie vooral op de mensen die bang zijn voor de islamisering ...
Vandaar ook steeds die terughoudendheid over deze kwestie.
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:55:01 #68
241662 Jian
Well, well, well
pi_82544618
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:50 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat laatste heb ik niet gehoord of gelezen. Wel dat de PVV een stem geeft aan ongenoegen en onvrede en dat dat zich met name uit in het schuin aankijken van moslims.
Nou ja ze vertrekken neem ik aan omdat ze "bang" zijn voor de toekomst, of vinden ze het nu als zo slecht, dan blijf ik zeggen, succes elders waar het zoooo goed is.
En een stem geven aan ongenoegen en onvrede vind ik persoonlijk geen slechte zaak hoor ! Dat heet zaken die toch wel leven bespreekbaar maken.
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:55:42 #69
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82544661
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:52 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik heel bijzonder en apart ben, dus wellicht nog aardig wat
Ik denk nog geen 10%
quote:
[..]

Precies, dus dat wordt wel degelijk benadrukt en niet in de laatste plaats door Geert zelf.
pi_82544666
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:52 schreef Noek het volgende:

[..]

Dus omdat die buurman haar id niet bij zich had is het hier een kolerezooi.
Cool!

Nederland bestaat!
Ja ik geef een voorbeeld van hoe scheef t hier af en toe is, en ja soms vind ik t een koelerezooj hier....
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:55:49 #71
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_82544670
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:53 schreef Anniebab het volgende:

[..]

De enige Marrokkaan die ik ken, en die hier in de gemeente woont ,en er een shoarma/pizzatent heeft, stemt op Wilders.... Hoeza lijk ik een marokkaan?
Goh, en die voelt zich niet gediscrimineerd? Wat gek
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 12:55:59 #72
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_82544677
quote:

[..]

Vond het tot nu toe nog enigszins gelijk op gaan, maar dit is echt lariekoek. Wilders laat geen mogelijkheid onbenut om het gevaar van "de islam" aan te kaarten. Zie alleen al de twee live-debatten van de afgelopen week (waar dus niet in geknipt kan zijn door de media want het was live).
En dan hebben we ook nog het woord "kopvoddentax". Een politicus die zich op die wijze uitlaat, kun je toch niet meer in bescherming gaan nemen met het argument dat de media het benadrukken?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_82544692
quote:

[..]

De enige Marrokkaan die ik ken, en die hier in de gemeente woont ,en er een shoarma/pizzatent heeft, stemt op Wilders....
Ja, dat zou ik ook zeggen als ik de enige Marokkaan in de gemeente zou zijn en ik wil nog een beetje shoarma slijten. Voor je het weet is iedereen weer aan de vis. Daaaag toko!
Go hard or go home
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:56:26 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82544698
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:55 schreef Anniebab het volgende:

Ja ik geef een voorbeeld van hoe scheef t hier af en toe is, en ja soms vind ik t een koelerezooj hier....
Wat is er in hemelsnaam scheef aan een man die niet aan de eisen voldoet om voor zijn vrouw te stemmen dit ook daadwerkelijk mee te delen?
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 12:56:33 #75
184769 crew  Deisyy
pi_82544707
quote:

[..]

Omdat je je bij voorbaat al achtergesteld voelt bij de buitenlanders die wel mochten stemmen
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:56:37 #76
241662 Jian
Well, well, well
pi_82544711
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ho, wacht even. Jij hebt al in een veel eerder stadium gezegd dat als Cohen de premier wordt, je gaat emigreren. Nu niet opeens terugkrabbelen door te zeggen dat je het "overweegt".
Nu het dichterbij komt begin ik m te knijpen
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 12:57:17 #77
184769 crew  Deisyy
pi_82544744
quote:

[..]

Regels zijn regels. Die buurman had gewoon even goed moeten lezen.
pi_82544749
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:55 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Goh, en die voelt zich niet gediscrimineerd? Wat gek
Nee hij voelt zich hier zeer thuis tussen de volendammers....en is heel aardig.....en een harde werker.
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2010 @ 12:57:32 #79
137949 Disana
pi_82544756
quote:

[..]

Er is op de radio al twee weken lang heel duidelijk te horen dat je minimaal een kopie van het ID mee moet nemen van degene voor wie je gaat stemmen. Buurman dus dom, heeft geen donder met 'buitenlanders' te maken.
pi_82544760
quote:

[..]

Het gras is niet groener al ziet het er in Oostenrijk heel mals uit.
Eigenlijk vind ik Nederland wel oké. Waar is Rita??
Go hard or go home
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:58:17 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82544804
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:57 schreef Anniebab het volgende:

Nee hij voelt zich hier zeer thuis tussen de volendammers....en is heel aardig.....en een harde werker.
Weet je wel zeker dat het een echte Marokkaan is?
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:58:28 #82
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_82544816
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:55 schreef Gert het volgende:

[..]

Vond het tot nu toe nog enigszins gelijk op gaan, maar dit is echt lariekoek. Wilders laat geen mogelijkheid onbenut om het gevaar van "de islam" aan te kaarten. Zie alleen al de twee live-debatten van de afgelopen week (waar dus niet in geknipt kan zijn door de media want het was live).
En dan hebben we ook nog het woord "kopvoddentax". Een politicus die zich op die wijze uitlaat, kun je toch niet meer in bescherming gaan nemen met het argument dat de media het benadrukken?
Volgens jou gebeurt een live uitzending heel spontaan en wordt van tevoren niet bepaald waar het over zal gaan ? Je weet toch wel beter neem ik aan
pi_82544817
quote:

[..]

Zegt ie. Om geen slachtoffer te worden van een oud Volendams volksgericht en als een soort glasverzekering.
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:58:30 #84
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82544821
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:56 schreef Jian het volgende:

[..]

Nu het dichterbij komt begin ik m te knijpen
zal me tassie maar vast gaan inpakken welk land ga je wonen, heb je al blind op de wereldbol geprikt
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 12:58:39 #85
184769 crew  Deisyy
pi_82544830
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:57 schreef Noek het volgende:

[..]

Het gras is niet groener al ziet het er in Oostenrijk heel mals uit.
Eigenlijk vind ik Nederland wel oké. Waar is Rita??
Je bedoelt Tatjana?
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2010 @ 12:59:40 #86
137949 Disana
pi_82544882
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:58 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Volgens jou gebeurt een live uitzending heel spontaan en wordt van tevoren niet bepaald waar het over zal gaan ? Je weet toch wel beter neem ik aan
Heb je überhaupt wel gekeken? Gisteren begon hij er zelf over en moest hij afgekapt worden omdat het over iets anders ging.
pi_82544905
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Weet je wel zeker dat het een echte Marokkaan is?
Ja en hij heet Mohammed.....
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:00:18 #88
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_82544912
Even voor de duidelijkheid, ik weet het nog steeds niet hoor, op wie ik ga stemmen.
Dus eigenlijk moet je mij gewoon negeren. Ik heb iets teveel gelezen om nog te kunnen kiezen
pi_82544964
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:00 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ja en hij heet Mohammed.....
Zo heten ze allemaal
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 13:02:18 #90
184769 crew  Deisyy
pi_82545027
Genoeg gelachen, ik ga even een hokje kleuren
pi_82545038
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:58 schreef Coos het volgende:

[..]

Zegt ie. Om geen slachtoffer te worden van een oud Volendams volksgericht en als een soort glasverzekering.
Nee hoor zolang je hier geen rottigheid uithaalt en je sociaal gedraagt mag je blijven ,dat geldt trouwens voor iedereen....
pi_82545054
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:02 schreef Deisyy het volgende:
Genoeg gelachen, ik ga even een hokje kleuren
Wacht effe Deiss na het journaal ga ik met je mee.
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:04:25 #93
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_82545145
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:59 schreef Disana het volgende:

[..]

Heb je überhaupt wel gekeken? Gisteren begon hij er zelf over en moest hij afgekapt worden omdat het over iets anders ging.
Nee, ik heb niet gekeken. Ik vertrouw liever op wat de partijen zelf vinden, zonder sturing van regiemensen of belangen van tv-lui. Dus wat ze op papier zetten, en of en in hoeverre ik het daar mee eens ben. En niet hoe één al dan niet bekwame leider gebekt is.
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2010 @ 13:05:29 #94
137949 Disana
pi_82545227
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:04 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Nee, ik heb niet gekeken. Ik vertrouw liever op wat de partijen zelf vinden, zonder sturing van regiemensen of belangen van tv-lui. Dus wat ze op papier zetten, en of en in hoeverre ik het daar mee eens ben. En niet hoe één al dan niet bekwame leider gebekt is.
Die ene leider is in dit geval dus ook echt de enige hč, dus what he says is what you get. Maar dat weet je natuurlijk omdat je zoveel hebt gelezen.
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:08:09 #95
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_82545381
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:05 schreef Disana het volgende:

[..]

Die ene leider is in dit geval dus ook echt de enige hč, dus what he says is what you get. Maar dat weet je natuurlijk omdat je zoveel hebt gelezen.
Je hoeft niet gelijk zo neerbuigend te doen omdat ik mijn mening op een andere manier vorm dan jij
Ik zou nooit op Wilders stemmen. Wellicht wel PVV, maar niet die 'blonde' schreeuwert die daar staat.
Niet dat ik dat uit hoef te leggen trouwens
pi_82545396
Van mij mag je op de PVV stemmen, Mera. Maar doe nou niet net of de PVV niet discrimineert, dat valt niet vol te houden. De PVV ijvert voor rechtsongelijkheid op basis van afkomst en religie, dat staat gewoon in hun programma en heeft niets met de media te maken.
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:08:39 #97
241662 Jian
Well, well, well
pi_82545406
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:55 schreef Gert het volgende:

[..]

Net om het één of ander hoor, maar jij wilt dus zeggen dat "linkse" media/politiek sowieso niet elke gelegenheid aangrijpen om dat punt op de hun meest passende manier naar voren te brengen ? Kom op zeg
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:08:44 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82545411
quote:

Het is zeker die linkse mediamaffia?
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 13:09:00 #99
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_82545427
quote:

[..]

Ja, is het weer lachen gieren brullen?

Gisteren werd aan elke lijsttrekker gevraagd welke punten hij werwezenlijkt wilde zien in een nieuw kabinet.
Wilders noemde als eerste: grenzen dicht voor moslims. Dat moet hij toch niet zeggen van "de media"? Hij kiest er toch zelf voor om dat live op TV te noemen, als eerste punt?

En als je in de Tweede Kamer over "kopvoddentax" begint, dan doe je dat toch jśist om de media te halen? Hij zou zeer teleurgesteld geweest zijn als dat genegeerd was.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:09:47 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82545478
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:08 schreef Jian het volgende:

Net om het één of ander hoor, maar jij wilt dus zeggen dat "linkse" media/politiek sowieso niet elke gelegenheid aangrijpen om dat punt op de hun meest passende manier naar voren te brengen ? Kom op zeg
Ja dus.

Goede vriend van me werkt bij NOVA. Was op de academie al het buitenbeentje, want VVD.
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2010 @ 13:10:11 #101
137949 Disana
pi_82545505
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:08 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Je hoeft niet gelijk zo neerbuigend te doen omdat ik mijn mening op een andere manier vorm dan jij
Ik zou nooit op Wilders stemmen. Wellicht wel PVV, maar niet die 'blonde' schreeuwert die daar staat.
Niet dat ik dat uit hoef te leggen trouwens
Ik doe niet neerbuigend, je zegt dat je heel veel hebt gelezen dus dan weet je ook dat de PVV = Wilders.
pi_82545512
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:09 schreef Gert het volgende:

Ja, is het weer lachen gieren brullen?
Nou!
Go hard or go home
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 13:11:29 #103
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_82545591
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:08 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik kies mijn eigen woorden wel.
pi_82545700
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja dus.

Goede vriend van me werkt bij NOVA. Was op de academie al het buitenbeentje, want VVD.
Ik ken een Turk bij Nova, helaas geen moslim
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:15:05 #105
241662 Jian
Well, well, well
pi_82545791
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Da's een goeie
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:16:00 #106
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82545835
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:15 schreef Jian het volgende:

Da's een goeie
Maar dat ie zich dan toch handhaaft, in zo'n links bolwerk.
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:16:57 #107
241662 Jian
Well, well, well
pi_82545881
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:11 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik kies mijn eigen woorden wel.
Doe het zorgvuldig zou ik zeggen, voordat je het weet vangen ze je erop ......
pi_82545883
Zo, nu even mijn stoeltje in de linkse kerk inkleuren.
pi_82545939
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Er moet iemand zijn die de neuzen ten kantore zal afhakken in opdracht van de blonde profeet.
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 13:18:20 #110
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_82545964
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:16 schreef Jian het volgende:

[..]

Doe het zorgvuldig zou ik zeggen, voordat je het weet vangen ze je erop ......
Jouw poging mislukte alvast.
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:19:12 #111
241662 Jian
Well, well, well
pi_82546015
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Heb je wel eens een grafiek gezien (er stond er onlangs nog één afgebeeld, ik weet helaas niet meer waar) met de "politieke" verhoudingen binnen de publieke omroep. Als de stemmingsuitslag vandaag daar conform aan is, regeert Job morgen alleen
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:19:27 #112
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_82546025
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:10 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik doe niet neerbuigend, je zegt dat je heel veel hebt gelezen dus dan weet je ook dat de PVV = Wilders.
Nee, ik zeg dat ik teveel gelezen heb.
Ik zeg nergens dat dat heel veel was, maar wel teveel om direct te kunnen kiezen.
Als in, alle partijprogramma's, dat soort dingen. Dat was eigenlijk al teveel informatie want teveel waar ik het mee eens ben en teveel waar ik het niet mee eens ben, bij elke partij.

Zucht, naja laat ook maar, ik blijf mezelf niet verdedigen tegen jullie, zoals gewoonlijk. Het ligt vast aan mijn rare hoofd Ga weer wat doen
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:19:41 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82546040
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:17 schreef Scrutinizer het volgende:

Er moet iemand zijn die de neuzen ten kantore zal afhakken in opdracht van de blonde profeet.
Hoe staat Wilders tegenover nichten, want mijn vriend zou in de toekomst toch nog eens de volgende op het lijstje kunnen zijn.
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:20:41 #114
241662 Jian
Well, well, well
pi_82546114
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:16 schreef Coos het volgende:
Zo, nu even mijn stoeltje in de linkse kerk inkleuren.
Genieten Coos, misschien duurt het wel weer vier jaar
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:22:26 #115
241662 Jian
Well, well, well
pi_82546199
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:18 schreef Gert het volgende:

[..]

Jouw poging mislukte alvast.
Natuurlijk m'n beste, natuurlijk (ik mis die over het hoofd aaiende smiley)
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:22:49 #116
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82546223
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:19 schreef MeraViglioSa het volgende:

Zucht, naja laat ook maar, ik blijf mezelf niet verdedigen tegen jullie, zoals gewoonlijk. Het ligt vast aan mijn rare hoofd Ga weer wat doen
Boehoe!
pi_82546252
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoe staat Wilders tegenover nichten, want mijn vriend zou in de toekomst toch nog eens de volgende op het lijstje kunnen zijn.
Wilders heeft een soort Machiavellistisch verbond met de gay-scene. Daar zullen zijn Amerikaanse supporters toch ook wel van fronsen, me dunkt.
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 13:23:59 #118
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_82546279
quote:

[..]

Die heeft hij omarmd!
Want die kunnen immers niet meer veilig over straat vanwege de moslims.
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:24:03 #119
241662 Jian
Well, well, well
pi_82546282
quote:

[..]

Ik zeg nergens dat dat heel veel was, maar wel teveel om direct te kunnen kiezen.
Als in, alle partijprogramma's, dat soort dingen. Dat was eigenlijk al teveel informatie want teveel waar ik het mee eens ben en teveel waar ik het niet mee eens ben, bij elke partij.

Relax meis, ik vond je vandaag best wel okee
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2010 @ 13:24:25 #120
137949 Disana
pi_82546306
quote:

[..]

Jij was anders degene die allerlei weetjes en meningen van anderen ter discussie stelde. Het lag aan Leandra, het lag aan de linkse media, de PVV discrimineert niet, etcetera
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:25:04 #121
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_82546341
Druk hier

Straks even boodschappen doen iig en natuurlijk naar de stembus

EDIT: En nu is het weer rustig

[ Bericht 20% gewijzigd door BONG4002 op 09-06-2010 13:32:03 (Postactiviteit drastisch minder) ]
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:25:37 #122
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82546368
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:

Wilders heeft een soort Machiavellistisch verbond met de gay-scene. Daar zullen zijn Amerikaanse supporters toch ook wel van fronsen, me dunkt.
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:23 schreef Gert het volgende:

Die heeft hij omarmd!
Want die kunnen immers niet meer veilig over straat vanwege de moslims.
En volgens mij vindt die vriend zo'n bruin hemdje best sexy staan.

Ik moet de hele tijd hieraan denken:

"THEY CAME FIRST for the Communists,
and I didn't speak up because I wasn't a Communist.

THEN THEY CAME for the trade unionists,
and I didn't speak up because I wasn't a trade unionist.

THEN THEY CAME for the Jews,
and I didn't speak up because I wasn't a Jew.

THEN THEY CAME for me
and by that time no one was left to speak up."
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:25:41 #123
241662 Jian
Well, well, well
pi_82546374
quote:

[..]

Hij is erop tegen ze met hun hoofd naar beneden van gebouwen af te gooien
pi_82546556
Het begint hier nu te regenen, als ik nu zou gaan stemmen zou dat volgens Maurice de Hond dus op het CDA zijn
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2010 @ 13:29:10 #125
137949 Disana
pi_82546595
Het is hier warm en klam, welke partij past daarbij?

Oh ik weet het: de moederlijke boezem van Rita.
pi_82546852
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:29 schreef Disana het volgende:
Het is hier warm en klam, welke partij past daarbij?

Oh ik weet het: de moederlijke boezem van Rita.
Gatver, Disana. Hou op! Ik word onpasselijk bij het idee van de warme klamme boezem van Rita. Ik gebruik het niet vaak maar dit is toch echt: IEUWWW
pi_82546925
Terug van Kleuren!....Zo....
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2010 @ 13:39:21 #128
137949 Disana
pi_82547174
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:33 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Gatver, Disana. Hou op! Ik word onpasselijk bij het idee van de warme klamme boezem van Rita. Ik gebruik het niet vaak maar dit is toch echt: IEUWWW
Sorry.

Maar jij noemde het CDA!
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:40:14 #129
241662 Jian
Well, well, well
pi_82547231
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Het begint hier nu te regenen, als ik nu zou gaan stemmen zou dat volgens Maurice de Hond dus op het CDA zijn
Volgens Maurice stemmen de lage inkomens niet met regen, dus dat is in het voordeel van rechts. Maar bij de PVV zitten allemaal laag opgeleiden, die dus naar ik aanneem niet bij de hoge inkomens behoren, dus dat is dan weer gunstig voor links. Als het heel mooi weer is gaan alle mensen met een uitkering naar het strand dus die stemmen dan ook weer niet, daarentegen moeten de strandtenthouders, die allemaal ondernemer zijn dan hard werken dus die hebben dan weer geen tijd om te stemmen op de VVD, dus rechts.
Ik vind dat we Nederland ten behoeve van de peilingen van Maurice in zijn geheel moeten overdekken. Of we laten die manipulerende waus gewoon lullen.
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 13:43:30 #130
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82547394
Mensen
pi_82547441
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:39 schreef Disana het volgende:

[..]

Sorry.

Maar jij noemde het CDA!
Ja, dat is ook wel weer zo
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 13:45:21 #132
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82547505
Als ik zou mogen stemmen zou ik Wilders PVV stemmen om jullie te zieken.

Het maakt toch allemaal niet uit
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2010 @ 13:45:28 #133
137949 Disana
pi_82547512
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ja, dat is ook wel weer zo
Da's nou echt de partij waarvan ik lange tijd niets meer hoop te horen.

(een mens mag hopen)
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 13:46:01 #134
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82547551
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:45 schreef Disana het volgende:

[..]

Da's nou echt de partij waarvan ik lange tijd niets meer hoop te horen.

(een mens mag hopen)
Ben ik het waarachtig met je eensch
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 13:46:43 #135
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82547578
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:40 schreef Jian het volgende:

[..]

Volgens Maurice stemmen de lage inkomens niet met regen, dus dat is in het voordeel van rechts. Maar bij de PVV zitten allemaal laag opgeleiden, die dus naar ik aanneem niet bij de hoge inkomens behoren, dus dat is dan weer gunstig voor links. Als het heel mooi weer is gaan alle mensen met een uitkering naar het strand dus die stemmen dan ook weer niet, daarentegen moeten de strandtenthouders, die allemaal ondernemer zijn dan hard werken dus die hebben dan weer geen tijd om te stemmen op de VVD, dus rechts.
Ik vind dat we Nederland ten behoeve van de peilingen van Maurice in zijn geheel moeten overdekken. Of we laten die manipulerende waus gewoon lullen.
Of we moeten er voor zorgen dat mensen niet het huis uit hoeven om te stemmen
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 13:47:16 #136
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82547615
Al die zielige oude omaatjes die nu uitglijden enzo...
Geert, doe er wat aan!
pi_82547673
Ik hoor allemaal valse noten, misschien moeten sommige instrumenten gestemd worden
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:49:10 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82547728
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ik zou mogen stemmen zou ik Wilders PVV stemmen om jullie te zieken.

Het maakt toch allemaal niet uit
De hulptroepen.
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 13:49:52 #139
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82547772
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik hoor allemaal valse noten, misschien moeten sommige instrumenten gestemd worden
Ik luister een prachtig stuk klassieke muziek waarvan ik nogsteeds de naam niet ken (godverdomme) dus ik kan het niet zijn
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 13:50:11 #140
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82547793
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

De hulptroepen.
Van wat?
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 13:52:08 #141
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82547909
Er is toch zo'n iPhone app die muziek kan herkennen? Dat je zeg maar de iPhone de muziek laat "horen" en dat die dan met een beetje geluk weet wat het is?
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:52:59 #142
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82547965
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Er is toch zo'n iPhone app die muziek kan herkennen? Dat je zeg maar de iPhone de muziek laat "horen" en dat die dan met een beetje geluk weet wat het is?

Shazaam
pi_82548002
Op zich is het stemmen op de PVV om anderen te zieken wel een legitieme reden. Als dat je bedoeling is, kun je idd geen betere partij uitzoeken.
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 13:53:47 #144
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82548012
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Shazaam
Bestaat dat enkel en alleen voor iPhones? Of is daar toevallig zeg maar ook een pc versie van?
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:54:18 #145
241662 Jian
Well, well, well
pi_82548042
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:46 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Of we moeten er voor zorgen dat mensen niet het huis uit hoeven om te stemmen
Ja daaag, dan gaan al die slecht ter been zijnde bejaarden ook nog es op de PvdA stemmen
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 13:54:35 #146
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82548061
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Op zich is het stemmen op de PVV om anderen te zieken wel een legitieme reden. Als dat je bedoeling is, kun je idd geen betere partij uitzoeken.
Wel hč? Daar laat de Grote Blonde Hoop zich makkelijk voor lenen
Zelfs mensen die geen kudt begrijpen van politiek schieten uit hun panty want hij is een enge Nazi enzo
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 13:55:01 #147
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82548085
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:54 schreef Jian het volgende:

[..]

Ja daaag, dan gaan al die slecht ter been zijnde bejaarden ook nog es op de PvdA stemmen
Da's de bedoeling van democratie hč? Dat al die mensen waar ik het niet mee eens ben ook mogen stemmen.
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:55:29 #148
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82548103
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:53 schreef Ian_Nick het volgende:

Bestaat dat enkel en alleen voor iPhones? Of is daar toevallig zeg maar ook een pc versie van?
Dat weet ik niet.

Gelukkig heb ik meer verstand van politiek .
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:56:34 #149
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82548153
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

De hulptroepen.

Mij ziek je niet door PVV te stemmen. Ik kan het alleen meer waarderen dat iemand zegt: kutmoslims, uitvreters, opdonderen met die lui en geen één meer binnen laten dan gaan doen alsof dat niet het belangrijkste standpunt is.
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:58:10 #150
241662 Jian
Well, well, well
pi_82548224
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:53 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ik weet wel dat je een website hebt waar je kan hummen, fluiten en die dan de melodie/ het nummer herkent (of zou moeten herkenen) http://www.midomi.com/
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 13:58:16 #151
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82548229
Kunnen we niet gewoon een dictatuur nemen? Dan is in ieder geval duidelijk wie het verkeerd heeft gedaan als we straks allemaal arm en lelijk zijn.
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 13:58:50 #152
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82548265
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:58 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik weet wel dat je een website hebt waar je kan hummen, fluiten en die dan de melodie/ het nummer herkent (of zou moeten herkenen) http://www.midomi.com/
Keck, dat gaan we 's even nader inspecteren
pi_82548353
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:54 schreef Ian_Nick het volgende:

Zelfs mensen die geen kudt begrijpen van politiek schieten uit hun panty want hij is een enge Nazi enzo
Of ze stemmen op hem.
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 14:00:55 #154
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82548369
Goed, aangezien het nu zeg maar officieel "te laat" is kan ik nu wel even serieus de stemwijzert invullen en kijken wat ik volgens iemand anders dan had moeten stemmen
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 14:01:07 #155
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82548383
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Of ze stemmen op hem.
Dat is nu al het geval
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2010 @ 14:01:14 #156
137949 Disana
pi_82548387
Daar hadden ze even niet aan gedacht: op sommige plaatsen zitten de stembussen al vol omdat de formulieren dit jaar groter zijn.

Lage opkomst trouwens, nog maar 28%.
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:01:28 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82548398
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:

Of ze stemmen op hem.
Want hij is heul geen one-issue persoon! En hij heeft echte oplossingen! Voor alles!
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:01:58 #158
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82548418
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:01 schreef Disana het volgende:
Daar hadden ze even niet aan gedacht: op sommige plaatsen zitten de stembussen al vol omdat de formulieren dit jaar groter zijn.

Lage opkomst trouwens, nog maar 28%.
Dus toch de regen
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 14:02:04 #159
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82548424
Zeaux, peuk, bakje koffie, stemwijzert.
Ik denk dat ik heel links ga eindigen, eerlijk gezegd
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2010 @ 14:03:06 #160
137949 Disana
pi_82548473
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:01 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dus toch de regen
Nou ik hoop dat die mensen de moeite alsnog nemen zodra het stopt met regenen. Nog tijd zat, wij stemmen ook pas vanavond.
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:05:51 #161
241662 Jian
Well, well, well
pi_82548617
Ik snap dat niet met die regen, er zit toch gewoon een dak op je auto
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2010 @ 14:06:24 #162
137949 Disana
pi_82548647
Voor mij is het maar 2 minuten lopen.
pi_82548685
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:05 schreef Jian het volgende:
Als ik nu naar mijn auto loop kom ik langs het stembureau
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 14:07:08 #164
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82548688
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:05 schreef Jian het volgende:
Ik snap niet dat je niet zou stemmen omdat het regent, maar dat ben ik.
Alsof je geen mening meer hebt als je nat zou kunnen worden
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:07:12 #165
241662 Jian
Well, well, well
pi_82548690
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:06 schreef Disana het volgende:
Voor mij is het maar 2 minuten lopen.
voor mij ook
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2010 @ 14:08:45 #166
137949 Disana
pi_82548772
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:07 schreef Jian het volgende:

[..]

voor mij ook
Daarom ben jij ook een VVD'er en ik niet Aaahhhh, de zwoele damp van natte bladeren.
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:08:48 #167
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82548775
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:07 schreef Jian het volgende:

[..]

voor mij ook
Voor mij ook
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 14:11:06 #168
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82548901
Argh, wat doet de PvdA zo hoog in mijn resultaat!?
pi_82548976
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat komt door de poltieke samenstelling van de redactie van Nova.
pi_82549014
Ik was daarstraks als enige samen met een bejaarde man....En die was ruzie aan het maken met die vrijwilligers die daar zaten...dat dit Godver allemaal kon in nederland en dat had ie in de gemeenteraad vergadering ook al gezegd!!!!!!!!!!!!!!!! En die andere mannen maar heel timide en rustig ''O'' zeggen
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 14:13:23 #171
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82549038
PvdA
PVV
SP

En ik heb 'm toch redelijk serieus in zitten vullen
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:13:36 #172
241662 Jian
Well, well, well
pi_82549056
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Je bent gek op Rooibosthee en je hebt aan het eind van de maand altijd geldgebrek omdat je meer hebt uitgegeven als dat je hebt verdiend ?
pi_82549093
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:13 schreef Ian_Nick het volgende:
PvdA
PVV
SP

En ik heb 'm toch redelijk serieus in zitten vullen
Dat komt redelijk ....exact overheen met die van mij....
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 14:14:37 #174
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82549126
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:13 schreef Jian het volgende:

[..]

Je bent gek op Rooibosthee en je hebt aan het eind van de maand altijd geldgebrek omdat je meer hebt uitgegeven als dat je hebt verdiend ?
Ik ben er zelf ook niet blij mee, eerlijk gezegd
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 14:15:11 #175
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82549165
Ik heb godverdomme een teringhekel aan Mariėtte Hamer
pi_82549198
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb godverdomme een teringhekel aan Mariėtte Hamer
Je hoeft geen PVDA te stemmen
pi_82549236
Of PVV
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 14:16:49 #178
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82549270
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:15 schreef Laysa het volgende:

[..]

Je hoeft geen PVDA te stemmen
Mei Li Vos, het enige lichtpuntje op deze donkere, donkere dag
pi_82549368
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:16 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Mei Li Vos, het enige lichtpuntje op deze donkere, donkere dag
die is nog steeds PVDA....
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 14:21:04 #180
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82549520
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:18 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ja, zo bedoel ik het ook.
Als het dan toch PvdA moet zijn is er in ieder geval nog Mei Li Vos...

Maar goed, die stemwijzert is natuurlijk ook maar door iemand in elkaar gezet
pi_82549591
Go hard or go home
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2010 @ 14:22:16 #182
137949 Disana
pi_82549598
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:21 schreef Ian_Nick het volgende:

Maar goed, die stemwijzert is natuurlijk ook maar door iemand in elkaar gezet
http://www.brandvoting.nl/
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:23:31 #183
241662 Jian
Well, well, well
pi_82549666
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:18 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ja, maar die hebben ze weggemoffeld naar plaats 38 ...
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 14:23:51 #184
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82549690
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:22 schreef Disana het volgende:

[..]

http://www.brandvoting.nl/
Goed, doen we dat ook nog even
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 14:24:16 #185
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82549715
Welke auto kies ik? Waar is godverdomme mijn Trabant!?
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2010 @ 14:24:48 #186
137949 Disana
pi_82549748
Pas maar op, ik kreeg met een Volvo en Cointreau de VVD.
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:27:57 #187
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82549920
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:24 schreef Disana het volgende:
Pas maar op, ik kreeg met een Volvo en Cointreau de VVD.
Ik kreeg met Guhl, het Parool en het Vara TV Magazine CDA.
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 14:28:19 #188
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82549945
Hier blijft hij hangen op welk tijdschrift
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2010 @ 14:28:34 #189
137949 Disana
pi_82549963
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik kreeg met Guhl, het Parool en het Vara TV Magazine CDA.
Oh god. En ik had nog wel de VPRO-Gids.
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:29:32 #190
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82550032
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:28 schreef Disana het volgende:

Oh god. En ik had nog wel de VPRO-Gids.
Kun je nagaan wat een nonsensding dat was.
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 14:29:33 #191
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82550033
Dit is duidelijk geen goeie test voor mij Ik zit 90% van de tijd naar merken te kijken die ik niet eens echt ken Bovendien kan het me bij ongeveer alles ook geen hol schelen welk merk het is
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2010 @ 14:29:58 #192
137949 Disana
pi_82550059
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit is duidelijk geen goeie test voor mij Ik zit 90% van de tijd naar merken te kijken die ik niet eens echt ken Bovendien kan het me bij ongeveer alles ook geen hol schelen welk merk het is
Je moet 'm ook alleen voor de lol maken
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 14:29:59 #193
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82550061
Welk merk shampoo? Dat wat godverdomme net in de aanbieding is bij de buurtsupert
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 14:30:24 #194
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82550095
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:29 schreef Disana het volgende:

[..]

Je moet 'm ook alleen voor de lol maken
Ja, maar ik kom er niet door heen, wat kan mij het nou rotten welk merk spijkerbroek ik heb!?
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 14:30:51 #195
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82550130
Wat ik nu zit te doen is meer "Welk Merk Ken Je Uberhaupt?"
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2010 @ 14:31:09 #196
137949 Disana
pi_82550150
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:30 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ja, maar ik kom er niet door heen, wat kan mij het nou rotten welk merk spijkerbroek ik heb!?
Nou ja, duidelijk dan dat jij bij de SGP zou uitkomen: jij kijkt geen tv met reclame.
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 14:31:51 #197
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82550197
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:31 schreef Disana het volgende:

[..]

Nou ja, duidelijk dan dat jij bij de SGP zou uitkomen: jij kijkt geen tv met reclame.
Ik kijk geen tv. Ben ik nu SGP?
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2010 @ 14:32:05 #198
137949 Disana
pi_82550216
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:31 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ik kijk geen tv. Ben ik nu SGP?
Yep.
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 14:33:12 #199
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82550288
LOL! Mijn merkkeuzes passen bij de PVV.

Dus als je at random gewoon op de mooiste plaatjes klikt moet je op Wilders stemmen
Eigenlijk een geweldige test dus
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:33:35 #200
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82550314

Q-Tip. Precies zoals op dat plaatje heb ik 'm in NY aan het werk gezien. Stond ik gewoon zo op zijn draaitafel te kijken, van een halve meter afstand. Helemaal high van de Vicks DayQuill om mijn griep te onderdrukken.
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 14:33:38 #201
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82550319
Ik wist wel dat Andrelon een racistisch kutmerk is!
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:34:24 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82550365
Wat zegt muzieksmaak over stemkeuze?
Ik zal wel in een bananenrepubliek thuishoren .
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 14:34:35 #203
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82550386
Nou ben ik eigenlijk heel gelukkig dat ik niet kan stemmen
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 14:34:49 #204
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82550410
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:34 schreef Copycat het volgende:
Oeh! Is dįįr een test van!?
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:37:28 #205
241662 Jian
Well, well, well
pi_82550596
Fernando Flores, voormalig bodyguard van Britney Spears, gaat de zangeres aanklagen wegens seksuele intimidatie.

Fernando voelde zich niet veilig met Britney in de buurt. "Ze liep altijd naakt rond in huis en lokte me vaak haar slaapkamer in", zegt de bodyguard in de Britse krant The Sun.

Ja, dat is wel erg zeg, die arme jongen is vast voor het leven getekend
pi_82550646
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:34 schreef Copycat het volgende:
Ik weet alleen dat Femke, net als ik, vriend van Frank is op Hyves
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 14:38:09 #207
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82550653
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:37 schreef Jian het volgende:
Fernando Flores, voormalig bodyguard van Britney Spears, gaat de zangeres aanklagen wegens seksuele intimidatie.

Fernando voelde zich niet veilig met Britney in de buurt. "Ze liep altijd naakt rond in huis en lokte me vaak haar slaapkamer in", zegt de bodyguard in de Britse krant The Sun.

Ja, dat is wel erg zeg, die arme jongen is vast voor het leven getekend
Heb je gezien hoe onsmakelijk dat wijf tegenwoordig is? Ik begrijp die arme man wel.
Ben ik nu SGP'er?
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:39:27 #208
104871 remlof
Europees federalist
pi_82550737
Ok, zometeen effe op Mei Li stemmen.

pi_82550770
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:37 schreef Jian het volgende:
Fernando Flores,
Familie van?
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 14:40:02 #210
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82550780
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:39 schreef remlof het volgende:
Ok, zometeen effe op Mei Li stemmen.

Goede zaak.

_!
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:40:58 #211
241662 Jian
Well, well, well
pi_82550822
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Heb je gezien hoe onsmakelijk dat wijf tegenwoordig is? Ik begrijp die arme man wel.
Ben ik nu SGP'er?
Of een latente nicht
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:41:45 #212
241662 Jian
Well, well, well
pi_82550866
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Familie van?
dat was me niet eens opgevallen
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 14:43:11 #213
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82550964
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:40 schreef Jian het volgende:

[..]

Of een latente nicht

Je mag d'r hebben.
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:44:12 #214
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82551024
Grijpt in kruis en roept: mannen die over seksuele intimidatie door vrouwen spreken zijn sukkels.
Echt macho's neuken alles.
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 14:45:15 #215
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82551092
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:44 schreef Copycat het volgende:
Grijpt in kruis en roept: mannen die over seksuele intimidatie door vrouwen spreken zijn sukkels.
Ben je nu al dronken?
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:48:41 #216
241662 Jian
Well, well, well
pi_82551312
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:44 schreef Copycat het volgende:
Sorry, ik had natuurlijk moeten weten dat die aanklacht van die die jongen nooit om geld zou gaan
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 14:54:53 #217
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82551636
...Eigenlijk zijn het gewoon allemaal debielen.
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:57:03 #218
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82551761
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:45 schreef Ian_Nick het volgende:

Ben je nu al dronken?
Als dat beter is voor jouw gemoedsrust: ja hoor.
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 14:57:39 #219
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82551796
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als dat beter is voor jouw gemoedsrust: ja hoor.
Da's lief van je
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:58:41 #220
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82551865
omdat je vandaag stemmen mag heeft iedereen op straat zeker een kort lontje), ben ik op de turkenmarkt is daar stadsdeelkantoor in de hal een beetje geschreeuw, jong stelletje, die gozer geeft die griet toch een optater in der gezicht bloed spoot eruit, staat daar een beveiliger en wat denk je, staat alleen maar te kijken doet niks, ik roep nog he mafkees hou je handen eens thuis, zegt die beveiliger, hey mevrouw niet mee bemoeien huh ik denk niet mee bemoeien, moet die griet nog meer klappen krijgen, inmiddels zat ze in haar felroze joggingpak op de grond te blerren, maar zo een beveiliger, waar is die voor aangenomen??? meisje krabbelt op, loopt met haar slamaarraak vriendje weg, hij schreeuwend ik sla je de kanker en vermoord je,meisje dribbelt er naast heel der gezicht lag open en bloede als een rund. en beveiliger staat nog steeds van afstandje te kijken, inmiddels nog meer mensen maar niemand steekt een poot uit ppfftt.

o ja Schrutz en jian, er is op de Amstel boekenmarkt de 13e juni.misschien dat 1 van jullie er heen wilt.
voor Soury en FANN dan ook maar.
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 14:59:51 #221
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82551935
Goed, that does it. Ik stem op Toverheks.
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:59:58 #222
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82551939
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:43 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Je mag d'r hebben.
triest meisje.
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:02:25 #223
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82552065
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed, that does it. Ik stem op Toverheks.

je bent lief ja ja wacht maar als ik aan de *macht* kom, moet je kijken wat er dan allemaal gaat veranderen ach zou wel willen hoor, de politiek in, heb de balle verstand er niet van maar ach, dat hebben de politici ook niet lopen ook maar alles te beloven en te miereneuken en om wat??? hun wonen wel in hun villa`s of grachtenpandje hoor, en kunnen alles afschrijven en krijgen ook nog gratis koffie als ze de 2e kamer betreden.
( alleen Cohen wil maar kopjes thee) daar hebben ze speciaal een waterkokert voor aangeschaft.
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 15:03:57 #224
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82552140
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:02 schreef Toverheks het volgende:

[..]

je bent lief ja ja wacht maar als ik aan de *macht* kom, moet je kijken wat er dan allemaal gaat veranderen ach zou wel willen hoor, de politiek in, heb de balle verstand er niet van maar ach, dat hebben de politici ook niet lopen ook maar alles te beloven en te miereneuken en om wat??? hun wonen wel in hun villa`s of grachtenpandje hoor, en kunnen alles afschrijven en krijgen ook nog gratis koffie als ze de 2e kamer betreden.
( alleen Cohen wil maar kopjes thee) daar hebben ze speciaal een waterkokert voor aangeschaft.
Ik meen het, stel jezelf beschikbaar en mijn stem heb je.
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:04:10 #225
241662 Jian
Well, well, well
pi_82552151
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:58 schreef Toverheks het volgende:

o ja Schrutz en jian, er is op de Amstel boekenmarkt de 13e juni.misschien dat 1 van jullie er heen wilt.
Ja, as zondag ik wist het en als ik tijd heb ga ik zeker even neuzen
pi_82552166
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:58 schreef Toverheks het volgende:
omdat je vandaag stemmen mag heeft iedereen op straat zeker een kort lontje), ben ik op de turkenmarkt is daar stadsdeelkantoor in de hal een beetje geschreeuw, jong stelletje, die gozer geeft die griet toch een optater in der gezicht bloed spoot eruit, staat daar een beveiliger en wat denk je, staat alleen maar te kijken doet niks, ik roep nog he mafkees hou je handen eens thuis, zegt die beveiliger, hey mevrouw niet mee bemoeien huh ik denk niet mee bemoeien, moet die griet nog meer klappen krijgen, inmiddels zat ze in haar felroze joggingpak op de grond te blerren, maar zo een beveiliger, waar is die voor aangenomen??? meisje krabbelt op, loopt met haar slamaarraak vriendje weg, hij schreeuwend ik sla je de kanker en vermoord je,meisje dribbelt er naast heel der gezicht lag open en bloede als een rund. en beveiliger staat nog steeds van afstandje te kijken, inmiddels nog meer mensen maar niemand steekt een poot uit ppfftt.

Wat een wereld
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 15:04:55 #227
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82552196
Toverheks in debat die dan gewoon zegt: "zit niet zo stom te lullen, ik versta geen hol van wat je zegt met al je dure engelse woorden"

Kwaliteits televisie.
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 15:06:19 #228
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82552279
Volgens mij word Nederland een stuk gesjelluger met Toverheks aan de macht
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:08:04 #229
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82552365
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:03 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ik meen het, stel jezelf beschikbaar en mijn stem heb je.
De TiTaToverPartij Waar U stem wel gehoord wordt.

ja mooie slogan he, denk je dat de rest van nederland erin zou trappen
echt dat wordt niks Ian, ik in de 2e kamer, ze zijn daar zo beleefd tegen elkaar, ik zou daar lopen roepen, hey ff dimmen, en nu je bek houwe, en meer van dat soort uitlatingen.
ik denk dat als ik 1 keer achter de interuptiemicrofoon sta dat er wel een kamerdienaar is die mij hardhandig buiten zal zetten.
en ach, heb ook geen hoofd voor een hoedje op prinsjesdag, dus deze droom gaat aan mij voorbij.
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:09:15 #230
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82552426
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Toverheks in debat die dan gewoon zegt: "zit niet zo stom te lullen, ik versta geen hol van wat je zegt met al je dure engelse woorden"

Kwaliteits televisie.
ja echt hahaha het zal echt zo gaan, of ik zeg gewoon, wff ff vragen aan me vriendjes op FOK of die ff een vertaling aan me door twitteren
pi_82552562
Alles wat jij vindt is een realiteit
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 15:11:59 #232
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82552576
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:08 schreef Toverheks het volgende:
ik in de 2e kamer, ze zijn daar zo beleefd tegen elkaar, ik zou daar lopen roepen, hey ff dimmen, en nu je bek houwe, en meer van dat soort uitlatingen.

Oh God, ik wil dit!

De TiTaToverPartij
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:12:02 #233
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82552578
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:04 schreef Jian het volgende:

[..]

Ja, as zondag ik wist het en als ik tijd heb ga ik zeker even neuzen
ja heb een barbeque maar wil liever naar de boekenmarkt.
denk eerst daar even heen, wil een boek van Jacob olie, Schrutz zegt die zijn niet duur 2e hands dus denk dat ik maar vroeg op sta en ook ff ga struinen.
pi_82552750
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:11 schreef BobdeStreamer het volgende:
Even een stemmig muziekje

Hi, sad panda!
Go hard or go home
pi_82552817
ik ga een weekendje naar Maastricht zaterdag, iemand nog uitgaantips???
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:16:32 #236
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82552827
Van Marwijk wordt nu al gek van vuvuzela JOHANNESBURG - De training van het Nederlands elftal was woensdag bijna drie kwartier oud toen bondscoach Bert van Marwijk zich bijna wanhopig tot het massaal toegestroomde publiek wendde. Met een driftig handgebaar maakte de keuzeheer van Oranje duidelijk dat de vele supporters nu toch wel voldoende op hun vuvuzela hadden geblazen.

ik zie er ook wel tegenop hoor, tegen dat getoeter want het lijd wel af, en zachter kan je het geluid ook niet zetten want dan hoor ik het komentaar ook niet.
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:17:06 #237
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82552855
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:16 schreef Anniebab het volgende:

nee, maar ik wens je wel heel veel plezier en mooi weer
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:17:48 #238
104871 remlof
Europees federalist
pi_82552896
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:

Kwaliteits televisie.
Doet me denken aan:

woensdag 9 juni 2010 @ 15:17:52 #239
241662 Jian
Well, well, well
pi_82552900
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:12 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ja heb een barbeque maar wil liever naar de boekenmarkt.
denk eerst daar even heen, wil een boek van Jacob olie, Schrutz zegt die zijn niet duur 2e hands dus denk dat ik maar vroeg op sta en ook ff ga struinen.
Deze vind jij wel wat denk ik

http://link.marktplaats.nl/345500875

staat ook nog een kalender op';

http://link.marktplaats.nl/332949476
pi_82553025
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:16 schreef Toverheks het volgende:
Van Marwijk wordt nu al gek van vuvuzela JOHANNESBURG - De training van het Nederlands elftal was woensdag bijna drie kwartier oud toen bondscoach Bert van Marwijk zich bijna wanhopig tot het massaal toegestroomde publiek wendde. Met een driftig handgebaar maakte de keuzeheer van Oranje duidelijk dat de vele supporters nu toch wel voldoende op hun vuvuzela hadden geblazen.

ik zie er ook wel tegenop hoor, tegen dat getoeter want het lijd wel af, en zachter kan je het geluid ook niet zetten want dan hoor ik het komentaar ook niet.
Ja zeer irritant , je wordt er gek van volgens mij als je t te lang aan je hoofd hebt.....
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:23:43 #241
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82553223
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:17 schreef Jian het volgende:

[..]

Deze vind jij wel wat denk ik

http://link.marktplaats.nl/345500875

staat ook nog een kalender op';

http://link.marktplaats.nl/332949476
ja die bedoel ik, Schrutz had al getipt dat ik naar het spui moest maar heb daar nog geen gelegenheid voor gehad, maar via marktplaats is niet duur maar weet niet hoe dat werkt etc. en straks maak ik geld over en zit te wachten op boek en kalender en komt er niks, ben ik opgelicht.
dank je voor de link.

en ben al hier en in Osdorp in diverse winkels geweest voor de jaarkalender maar niks.
pi_82553313
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef Jian het volgende:

[..]

Genieten Coos, misschien duurt het wel weer vier jaar
Heb een vreemd voorgevoel dat we over veel minder dan vier jaar weer in het stemhokje staan.

Kom ik bij dat stembureau was ik m'n stempas vergeten.

Dat kwam omdat ik gelijk boodschappen ging doen. Had de stempas op de tafel klaargelegd maar omdat ik ook het bonnetje van de schoenmaker moest zoeken weer glad vergeten.

Er zat een klasgenootje van de lagere school als hoofd van het stembureau en toch moest ik mijn identieteitsbewijs laten zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Coos op 09-06-2010 15:31:04 ]
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 15:27:48 #243
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_82553430
Net terug van het joggen in het park. Zeiknat geregend. Dus ik ga maar niet meer stemmen.
pi_82553472
Een heel lang item over de verkiezingen hier op het Spaanse nieuws.

En Nol van Schaik coffeeshophouder te Haarlem spreekt dus vloeiend Spaans.

woensdag 9 juni 2010 @ 15:28:51 #245
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82553494
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:16 schreef Toverheks het volgende:

wees blij dat het beperkt blijft tot de tv, ik heb dat in mn 'achtertuin'
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 15:30:47 #246
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_82553595
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:59 schreef Toverheks het volgende:

[..]

triest meisje.
Die heeft zich juist geweldig teruggeknokt uit een heel diep dal van voortdurende dronkenschap, drugsgebruik en zelfmoordneigingen.
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 15:30:49 #247
184769 crew  Deisyy
pi_82553596
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:25 schreef Coos het volgende:

[..]

Kom ik bij dat stembureau was ik m'n stempas vergeten.
En die kut-marokkanen zonder stempas mochten zeker wel stemmen?
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:31:14 #248
104871 remlof
Europees federalist
pi_82553619
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:27 schreef Gert het volgende:
Net terug van het joggen in het park. Zeiknat geregend. Dus ik ga maar niet meer stemmen.
Stel je niet aan, hop, ga van je democratisch recht gebruikmaken
pi_82553646
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:30 schreef Deisyy het volgende:

[..]

En die kut-marokkanen zonder stempas mochten zeker wel stemmen?
Ik woon in een blanke wijk.
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 15:32:16 #250
184769 crew  Deisyy
pi_82553680
Ik werd vol enthousiasme onthaald door de vrijwilligers op het stembureau

Zeker een lage opkomst
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:33:07 #251
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82553723
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:28 schreef Marrije het volgende:

[..]

wees blij dat het beperkt blijft tot de tv, ik heb dat in mn 'achtertuin'
oh hier woond ook ergens een jongetje die blaast er af en toe op, maar die dingen geven een herrie dus jij zit goed, maar echt het kon niet verboden worden, maar de herrie ontneemt je het plezier om naar een wedstrijd te kijken, zag het bij de africa cup, heb op het laatst steeds wedstrijden maar overgeslagen want zat me echt te ergeren.
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 15:33:27 #252
184769 crew  Deisyy
pi_82553743
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:31 schreef Coos het volgende:

[..]

Ik woon in een blanke wijk.
Je hebt toch wel 1 Marokkaan in je wijk, anders kan je beter in Volendam gaan wonen
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:34:24 #253
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82553789
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:30 schreef Gert het volgende:

[..]

Die heeft zich juist geweldig teruggeknokt uit een heel diep dal van voortdurende dronkenschap, drugsgebruik en zelfmoordneigingen.
en toch blijft ze triest Gert, zij zal nooit een normaal leven op kunnen bouwen, altijd maar achterna gezeten worden door paperazzi`s enzo.
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 15:35:20 #254
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_82553838
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:19 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ja zeer irritant , je wordt er gek van volgens mij als je t te lang aan je hoofd hebt.....
De stupiditeit ook, om daar anderhalf uur op te gaan zitten blazen in het stadion.

Dat je je club of land aanmoedigt of de tegenstander de grafkanker wenst, OK. Maar dat doe je niet met dat achterlijke getoeter. Laat die mongolen dan triangels nemen, zo'n stadion vol getingeltangel is misschien nog wel knus.
pi_82553853
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:33 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Je hebt toch wel 1 Marokkaan in je wijk, anders kan je beter in Volendam gaan wonen
Aan de overkant in die flat woont een stokoud Afhaans mannetje. Als ik hem zie moet ik altijd aan het liedje van Boudewijn de Groot denken, Meester Prikkebeen.
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:35:47 #256
241662 Jian
Well, well, well
pi_82553861
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:28 schreef Coos het volgende:
Een heel lang item over de verkiezingen hier op het Spaanse nieuws.

En Nol van Schaik coffeeshophouder te Haarlem spreekt dus vloeiend Spaans.

Heeft ie in de Spaanse bak geleerd
pi_82553895
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:35 schreef Gert het volgende:

[..]

De stupiditeit ook, om daar anderhalf uur op te gaan zitten blazen in het stadion.

Dat je je club of land aanmoedigt of de tegenstander de grafkanker wenst, OK. Maar dat doe je niet met dat achterlijke getoeter. Laat die mongolen dan triangels nemen, zo'n stadion vol getingeltangel is misschien nog wel knus.
1 grote jostieband
pi_82553901
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:35 schreef Jian het volgende:

[..]

Heeft ie in de Spaanse bak geleerd
Ja wie weet.
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 15:37:07 #259
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_82553927
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:34 schreef Toverheks het volgende:

[..]

en toch blijft ze triest Gert, zij zal nooit een normaal leven op kunnen bouwen, altijd maar achterna gezeten worden door paperazzi`s enzo.
Dat is een ander leven dan verreweg de meeste mensen leven. En moeilijk om daar je draai in te vinden. Maar het hoeft niet per se triest te zijn denk ik. Er zitten ook grote voordelen aan.
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 15:38:25 #260
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_82553984
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:36 schreef Laysa het volgende:

[..]

1 grote jostieband
Moet jij eens kijken hoe dat swingt op de tribunes.
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:38:39 #261
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82553996
Stem op de **TiTaToverPartij* en je hoort er weer helemaal bij.

(speciaal voor Ian, plus de verkiezingsposter)
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 15:38:50 #262
18653 crew  D.
pi_82554010
*ff de stemming komt peilen
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 15:39:26 #263
184769 crew  Deisyy
pi_82554029
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:38 schreef D. het volgende:
Daurice
pi_82554066
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:36 schreef Laysa het volgende:

[..]

1 grote jostieband
Volgens mij zijn ze op die tribune allemaal van de Josti-band.
pi_82554071
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:38 schreef D. het volgende:
Ik twitter je wel ff
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:40:31 #266
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82554088
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:33 schreef Toverheks het volgende:

[..]

oh hier woond ook ergens een jongetje die blaast er af en toe op, maar die dingen geven een herrie dus jij zit goed, maar echt het kon niet verboden worden, maar de herrie ontneemt je het plezier om naar een wedstrijd te kijken, zag het bij de africa cup, heb op het laatst steeds wedstrijden maar overgeslagen want zat me echt te ergeren.
die herrie ontneemt me het plezier van een middagdutje Eergisteren een onverlaat een paar straten verderop die op dat ding blaast, een gozer hier achter het huis in de speeltuin blaast terug en zo ging dat 20 minuten lang over en weer
pi_82554118
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:38 schreef Gert het volgende:

[..]

Moet jij eens kijken hoe dat swingt op de tribunes.
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:40 schreef Coos het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze op die tribune allemaal van de Josti-band.
pi_82554136
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:40 schreef Marrije het volgende:

[..]

die herrie ontneemt me het plezier van een middagdutje Eergisteren een onverlaat een paar straten verderop die op dat ding blaast, een gozer hier achter het huis in de speeltuin blaast terug en zo ging dat 20 minuten lang over en weer
Whahaha
pi_82554144
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:40 schreef Marrije het volgende:

[..]

Hier liggen ze in de prullenbak. Na 2 keer toeteren al. Lekker vlot en praktisch.
Go hard or go home
pi_82554147
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:16 schreef Anniebab het volgende:
Ik adviseer Maastricht
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:41:48 #271
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82554155
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat is een ander leven dan verreweg de meeste mensen leven. En moeilijk om daar je draai in te vinden. Maar het hoeft niet per se triest te zijn denk ik. Er zitten ook grote voordelen aan.
welke voordelen Gert, dat zij elke dag een biefstukje kan kopen? dat ze elke dag in de week een andere auto de garage kan uitrijden? dat ze vriendjes krijgt/heeft waar ze niet zeker van weet of ze het om haar doen of omdat ze beroemd is? dat ze haar kinderen moet afschermen omdat ze kunnen worden gekidknapt,
en moet ik nog doorgaan, nee denk dat weinig meisjes van haar leeftijd met haar willen ruilen, ze heeft zoveel meegemaakt en zal altijd worden achtervolgd door haar verleden, elke stap die zij doet wordt 100 keer in de gaten gehouden.
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 15:41:49 #272
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82554157
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:17 schreef remlof het volgende:

[..]

Doet me denken aan:

Godver, waarom bestaat zoiets niet meer...

U ben direk, doch lijf verbonde met onze studio De haag.
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 15:42:29 #273
18653 crew  D.
pi_82554196
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:39 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Daurice
D. hond

woensdag 9 juni 2010 @ 15:42:49 #274
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82554213
quote:

[..]

Das waar maar in die docu destijds kwam ze op sommige momenten wel echt zielig over. Hoort ook bij het leven, daar niet van. Maar ze zei toen dat ze vrijwel nooit echt kon doen wat ze zelf wilde, waarop iemand anders toen zei jij kunt juist alles doen wat je wil, waarop zij wat sip keek en zei juist niet. Deels wel en deels niet en het is natuurlijk maar net wat zwaarder weegt.
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 15:43:01 #275
18653 crew  D.
pi_82554220
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:40 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik twitter je wel ff
Ik weniehoedawerkt hoor
pi_82554269
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:43 schreef D. het volgende:

[..]

Ik weniehoedawerkt hoor
Gewoon gaan liggen...het doet heul geen pijn
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 15:43:57 #277
184769 crew  Deisyy
pi_82554273
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:43 schreef D. het volgende:

[..]

Ik weniehoedawerkt hoor
Gewoon tweet zeggen
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 15:44:27 #278
184769 crew  Deisyy
pi_82554293
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:43 schreef Laysa het volgende:

[..]

O Ja zo kan het ook
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 15:44:35 #279
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82554303
Jacobse en Van Es zouden zo 10 zetels hebben.
pi_82554313
Hier kleurt de wijk met de dag meer Oranje
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 15:45:09 #281
18653 crew  D.
pi_82554334
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:43 schreef Laysa het volgende:

[..]

Je maakt toch geen misbruik van de situatie he?

pi_82554337
quote:

[..]

Zij vroeg zich toen in die docu af of zij ooit vrij zou zijn. Mensen die in een gevangenis zitten komen wel ooit vrij, zij niet. Was echt wel sneu. Al vraag ik me af of ze nog wel zonder zou kunnen. Men zoekt het ook vaak weer op.
Go hard or go home
pi_82554351
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:44 schreef Deisyy het volgende:

[..]

O Ja zo kan het ook
.....ze kenneh maar beter kraken dan piepen...of was het nou andersom
pi_82554367
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:45 schreef D. het volgende:

[..]

Je maakt toch geen misbruik van de situatie he?

nee...echt niet....zou ik toch nooooooooooooit doen
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 15:45:59 #285
18653 crew  D.
pi_82554369
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:43 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Gewoon tweet zeggen
Ah, dat kan ik wel

*Tweet roept, en afwacht of Laysa daar iets mee kan
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 15:46:20 #286
18653 crew  D.
pi_82554386
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:45 schreef Laysa het volgende:

[..]

nee...echt niet....zou ik toch nooooooooooooit doen
Ow, gelukkig
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:47:02 #287
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82554422
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:44 schreef Laysa het volgende:
Hier kleurt de wijk met de dag meer Oranje

nou ben nog steeds de enigste in de straat samen met yvonne, en dat zal ook wel zo blijven.

Je kan nu ook ergens naar toe mailen als je het NIET eens bent dat de buren etc zo de straat versieren, en zijn mensen die wakker blijven van dat gewapper van de vlaggetjes en dat niet leuk vinden en meer bla bla bla.
ja dan neem je maar oordopjes zal ik tegen die mensen willen zeggen, wat staat er nu vrolijker, lekker fel oranje of het grauwe van een baksteen.
pi_82554458
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:45 schreef D. het volgende:

[..]

Ah, dat kan ik wel

*Tweet roept, en afwacht of Laysa daar iets mee kan
pi_82554494
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:47 schreef Toverheks het volgende:

[..]

nou ben nog steeds de enigste in de straat samen met yvonne, en dat zal ook wel zo blijven.

Je kan nu ook ergens naar toe mailen als je het NIET eens bent dat de buren etc zo de straat versieren, en zijn mensen die wakker blijven van dat gewapper van de vlaggetjes en dat niet leuk vinden en meer bla bla bla.
ja dan neem je maar oordopjes zal ik tegen die mensen willen zeggen, wat staat er nu vrolijker, lekker fel oranje of het grauwe van een baksteen.
Zodra ik wakker lig van geflapper zullen mensen op hun hoede moeten gaan zijn....ik en mn schaar
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 15:48:47 #290
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82554526
en nee daar ga ik mezelf niet mee * krassen maar dan knip ik de hele zooi kapot mee
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:51:28 #292
127966 Marrije
ja, met dubbel r
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:55:58 #293
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82554811
quote:
jij zit zeker alle filmpjes van de tegenpartij te bekijken he, leuk he had afgelopen zondag op tv weer gezien, ach zoiets komt nooit meer terug, welke caberatier het ook namaakt.
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 15:57:56 #294
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82554883
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:55 schreef Toverheks het volgende:

[..]

jij zit zeker alle filmpjes van de tegenpartij te bekijken he, leuk he had afgelopen zondag op tv weer gezien, ach zoiets komt nooit meer terug, welke caberatier het ook namaakt.
Nederlandse humor op tv is sowieso zwaar naar de klote. Ze proberen allemaal Amerikaanse sitcoms na te doen maar dat werkt gewoon niet.

Koot en Bie is een perfect voorbeeld van originele, goeie humor, gewoon gemaakt omdat het leuk is.
Vroegah was alles beter
  woensdag 9 juni 2010 @ 16:04:12 #295
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82555157
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Nederlandse humor op tv is sowieso zwaar naar de klote. Ze proberen allemaal Amerikaanse sitcoms na te doen maar dat werkt gewoon niet.

Koot en Bie is een perfect voorbeeld van originele, goeie humor, gewoon gemaakt omdat het leuk is.
Vroegah was alles beter
vind Najib Amhali ook erg leuk, maar een jan jaap jannus van de wal of een bert visser nee, welke ik ook leuk vond was herman finkers maar ja die doet het geloof ik niet meer.
brigitte kaandorp was ook leuk haar paar eerste sjows, maar toen zij moeder werd werd het zo afgezaagd vond ik.
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 16:06:02 #296
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82555240
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:04 schreef Toverheks het volgende:

[..]

vind Najib Amhali ook erg leuk, maar een jan jaap jannus van de wal of een bert visser nee, welke ik ook leuk vond was herman finkers maar ja die doet het geloof ik niet meer.
brigitte kaandorp was ook leuk haar paar eerste sjows, maar toen zij moeder werd werd het zo afgezaagd vond ik.
Theo Maassen vind ik af en toe ijzersterk
En Herman Finkers was ook briljant af en toe

Ze ZIJN er wel De echt leuke mensen
  woensdag 9 juni 2010 @ 16:07:22 #297
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82555290
en wat ik ook waardeloze humor vind is Tineke Schouten, echt als je 1 typje van haar gezien hebt heb je ze allemaal gezien.

wat ik dan wel weer leuk vind is * ons kent ons* van man bijt hond.
Goh, ik zit vandaag wel op mijn praatstoel hier.
  FOK!Babe woensdag 9 juni 2010 @ 16:15:25 #298
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82555714
We hebben het topic kapodt gemaakt, TiTa.
  woensdag 9 juni 2010 @ 16:16:39 #299
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82555776
nee hoor
  woensdag 9 juni 2010 @ 16:16:50 #300
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82555787
vol = vol
  woensdag 9 juni 2010 @ 16:17:14 #301
127966 Marrije