1 vvdquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
![]()
Zo eerst maar eens zoeken naar de (voorlopige) uitslag, ben toch wel benieuwd. Al ben ik ook wel een beetje bang voor de uitslag
Daar was ik al een beetje bang voor... Nu hopen dat VVD niet alle plannen kan doordrukken...quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar was ik al een beetje bang voor... Nu hopen dat VVD niet alle plannen kan doordrukken...
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:23 schreef wel.o.k het volgende:
nou, doe eens een gok:
VVD+PVDA+CDA: 82 zetels
VVD+PVDA+D66+GROENLINKS: 81 zetels
VVD+CDA+SP+D66: 77 zetels
VVD+CDA+SP+GROENLINKS: 77 zetels
VVD+PVV+CDA: 76 zetels
VVD+PVDA+SP: 76 zetels
Dat zou fijn zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Natuurlijk kunnen ze dat niet. Ze regeren niet alleen en om een coalitie te vormen, moeten ze compromissen sluiten. Dus de scherpe kantjes gaan er wel vanaf.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijnAch, het is nu denk ik afwachten... En het viel me op dat de PVV volgens mij minder zetels heeft gekregen dan in de peilingen
Maar volgens mij had ik een oud overzichtje, want daarin stonden de VVD en PvdA gelijk qua zetels...
wat een weer hé? en vanavond moet ik weer avondvierdaagse lopenquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:27 schreef Bengeltje het volgende:
Overal kom ik politiek tegen.![]()
Eerst capp.
waar ga je dan werken wok?quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:05 schreef wel.o.k het volgende:
kogel door de kerk
![]()
1 juli zit ik niet meer in den Haag
vvd en groenlinks is een soort politieke kruisiging, zie ik niet zo snel gebeurenquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze wordt het: VVD+PVDA+D66+GROENLINKS: 81 zetels.
bengelquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:27 schreef Bengeltje het volgende:
Overal kom ik politiek tegen.![]()
Eerst capp.
stukken beterquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat een weer hé? en vanavond moet ik weer avondvierdaagse lopen![]()
zo beter?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vvd en groenlinks is een soort politieke kruisiging, zie ik niet zo snel gebeuren
tja, het wordt afwachtenquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel andere opties zijn er niet. PvdA en CDA zie ik niet samen regeren nadat hun vorige kabinet is gevallen. En de PVV heeft een breekpunt gemaakt van de AOW, dus dat gaat hem ook niet worden. Nog afgezien van de vraag of het CDA überhaupt wil regeren nu. En dan is het enige andere alternatief nog Paars plus Groenlinks of de SP.
Stukken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:42 schreef wel.o.k het volgende:
wat een weer hé? en vanavond moet ik weer avondvierdaagse lopen![]()
zo beter?
Goldi.quote:
maxiwok wil de avondvierdaagse lopen en er moet begeleiding mee, dus ik moet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Stukken.En moet? Volgens mij doe je zoiets toch omdat je dat zelf " lekker of leuk" vindt.
[..]
Goldi.![]()
fijn en als de kids een hobby hebbenquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maxiwok wil de avondvierdaagse lopen en er moet begeleiding mee, dus ik moet.
Hoax! Het is hier droog!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |