Dat dan weer wel ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:08 schreef Kluts het volgende:
Ik heb in Utrecht gewerkt en moest elke dag door HC naar de trein. Hoevaak ik daar wel geen vechtpartijen en andere toestanden met dat rondhangend volk heb gezien.
Ook al had je die dag werkelijk waar echt compleet niks anders te doen (en dan ook echt daadwerkelijk helemaal NIKS), was je dan wel gekomen? Of kom je hier alleen even opscheppen dat je naar Muse gaat?quote:
Er was opeens zin/animo voor een meet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:11 schreef Kluts het volgende:
Ik zie dat we ineens een meet hebben de 19e in Pluskut? What happened?
Een meet had me wel leuk gelekenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook al had je die dag werkelijk waar echt compleet niks anders te doen (en dan ook echt daadwerkelijk helemaal NIKS), was je dan wel gekomen? Of kom je hier alleen even opscheppen dat je naar Muse gaat?
Toen de spoorlijnen in opkomst kwamen, zijn er 5 Standaardstations ontworpen. 1ste tot 5de klasse (van groot naar klein). Alleen eerste klasse is goed genoegquote:
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook al had je die dag werkelijk waar echt compleet niks anders te doen (en dan ook echt daadwerkelijk helemaal NIKS), was je dan wel gekomen? Of kom je hier alleen even opscheppen dat je naar Muse gaat?
naar het stemlokaal fietsen, naar huis spullen pakken en dan naar mn nieuwe crib om te klussenquote:
Nou ja, vroeg het even omdat je normaal alleen even overspringt van R&P SC naar Singles als er hier een rel gaande is en je even mee komt stoken. Vandaarquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een meet had me wel leuk gelekenDe vorige keer kon ik ook niet. Al ligt het er natuurlijk wel aan wie er komen
Volgens mij heb ik dat nieuwe crib gemist!quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
naar het stemlokaal fietsen, naar huis spullen pakken en dan naar mn nieuwe crib om te klussen
Ah zo. Alleen heb je die stations niet altijd voor het uitkiezen lijkt me? Dat hangt toch van je bestemming af?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:13 schreef stbabylon het volgende:
Toen de spoorlijnen in opkomst kwamen, zijn er 5 Standaardstations ontworpen. 1ste tot 5de klasse (van groot naar klein). Alleen eerste klasse is goed genoeg
Is er nu een rel dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, vroeg het even omdat je normaal alleen even overspringt van R&P SC naar Singles als er hier een rel gaande is en je even mee komt stoken. Vandaar
Dank uuuquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat nieuwe crib gemist!
Wat tof! Gefeliciteerd!
Duh. Ik opperde gister zelf het plan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Er was opeens zin/animo voor een meet.
Dingen veranderen snel in Singlesquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Duh. Ik opperde gister zelf het plan.
Maar het zou eerst in juli in Arnhem zijn. Althans, gistermiddag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |