Server eruit. Door overbelasting. Dat was eigenlijk wel te verwachten. Maar goed, ik met mijn domme kop om 4 uur savonds het proberen. En de registratiecode heb ik pas om 12 uur kunnen krijgen. Maar goed, straks maar even proberen hoe het speelt.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:31 schreef aeque het volgende:
Verdomme... Nu gaat de open beta van FF XIV wel door, ligt de server eruit...
En nog steeds geen codequote:Op donderdag 2 september 2010 14:01 schreef pjats het volgende:
[..]
Server eruit. Door overbelasting. Dat was eigenlijk wel te verwachten. Maar goed, ik met mijn domme kop om 4 uur savonds het proberen. En de registratiecode heb ik pas om 12 uur kunnen krijgen. Maar goed, straks maar even proberen hoe het speelt.
Ik ook. Wel code. Ook de code geregistreerd, alleen kom ik niet op de test-sitequote:Op donderdag 2 september 2010 16:52 schreef aeque het volgende:
[..]
En nog steeds geen codeIK WIL FF XIV!
quote:Applications for the FINAL FANTASY XIV Open Beta Test have been temporarily suspended. Please wait until we are ready to accept new applications and then try again.
Probleem opgelost. Spel gedownload via torrents en toen geinstalleerd. Enige probleem was dat het al laat was toen het installeren klaar was. Maar ik kon iig het spel starten. Nog niks gedaan, behalve even gekeken bij character creation. Vanavond hopelijk eindelijk wat spelen.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:56 schreef pjats het volgende:
[..]
Ik ook. Wel code. Ook de code geregistreerd, alleen kom ik niet op de test-site![]()
Dus ik kan niks downloaden...
Zo game besteld en walkthrough ook weer, dan is de verzameling weer compleetquote:Op woensdag 1 september 2010 11:46 schreef Son-Goku het volgende:
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/final+fantasy+x_PS2.html
Zo kan het ook.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:43 schreef pjats het volgende:
[..]
Probleem opgelost. Spel gedownload via torrents en toen geinstalleerd. Enige probleem was dat het al laat was toen het installeren klaar was. Maar ik kon iig het spel starten. Nog niks gedaan, behalve even gekeken bij character creation. Vanavond hopelijk eindelijk wat spelen.
quote:The FINAL FANTASY XIV Beta Test Site can only be accessed by those who have been granted Beta Test accounts.
Beta testers can log in from the link below using their Square Enix Account.
Dat heb ik ook nog steeds. Ook al speel ik het nu wel. Kijk ff hier voor hoe je alles kan downloaden en dan toch spelen: http://www.ffxivcore.com/(...)nstall-instructions/quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo kan het ook.
Ik heb nu eindelijk mn code gekregen en kan vanmiddag het spel gaan downloaden.
Update(17.22) nou code wel maar kan niet inloggen op beta site..krijg de volgende fout.
[..]
Die site had ik idd afgelopen vrijdag al gevonden en alles vanaf gedownload en geinstalleerd.quote:Op maandag 6 september 2010 14:57 schreef pjats het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog steeds. Ook al speel ik het nu wel. Kijk ff hier voor hoe je alles kan downloaden en dan toch spelen: http://www.ffxivcore.com/(...)nstall-instructions/
Ik download ook steeds de nieuwste updates daarvandaan ipv via de officiele downloader. Dat gaat sneller
Euh... Heb je het hier over een bundel oid?quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
FFXIII 360 komt alsnog naar Japan, incl. Engelse soundtrack en 'easy mode'
Nee, over de 360-versie van FFXIII.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Euh... Heb je het hier over een bundel oid?
Jeetje. Dat gaat niet echt lekker. Dat probleem met de muis blijkt ook iets stom te zijn. Blijkbaar iets dat wel is ingebouwd, maar dat je niet zelf kan aanpassen. Behalve via een patch die niet van Square Enix komtquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Die site had ik idd afgelopen vrijdag al gevonden en alles vanaf gedownload en geinstalleerd.
Dat correct installeren heeft al tot zondag ochtend vroeg geduurd.
Vervolgens was alles geinstalleerd en wil ik gaan inloggen. Werkt de inlog knop niet. Hij doet gewoon helemaal niets.
Ook al op dat forum gepost en er zijn meer mensen met dat probleem.
Ik heb het maar opgegeven. Heb ook nog nooit zo'n chaotische open beta meegemaakt.
Ik wacht wel lekker op de PS3 versie.
Voor zover ik weet heeft de Japanse versie geen Engelse subs.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:28 schreef Son-Goku het volgende:
Is Final Fantasy 13 eigenlijk ergens te importeren zodat ik met een japanse audiotrack en engelse subs kan spelen?
Eindelijk meer infoquote:17.09.10 - Square Enix wird zur Fabula Nova Crystallis Final Fantasy XIII-Serie am 11.01.11 eine gleichnamige Pressekonferenz in Japan abhalten, wie der japanische Publisher laut der Famitsu in einem Trailer auf der Tokyo Game Show mitteilt.
Details über die Konferenz sind unklar: Es ist allerdings davon auszugehen, dass Square Enix dort über Final Fantasy Versus XIII (PS3) und Final Fantasy Agito XIII (PSP) ausführlich sprechen wird.
Ik heb drie battles gedaan en daarna nooit meer gespeeld. Wat een baggerquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:21 schreef Ixnay het volgende:
En er komt een vervolg op Dissidia.
Heb het eerste spel ervan uitgespeeld en daarna nooit meer aangeraakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |