RoF is actievol ja, maar het is geen shooter. Volgens mij is het zelfs extreem turnbased met zelfs een grid waarbinnen je kunt bewegen. Kijk anders even een videoreview op IGN ofzo. WKC is overigens de meer klassieke RPG.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:37 schreef Ang3l het volgende:
Resonance of fate likt me te shooter achtig met al die guns.
Dan denk ik dat White Knight meer iets voor mij is, niet?
Ik heb in mijn interview aan Yoshinori kitase toevallig hier een vraag over gesteldquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:23 schreef Ixnay het volgende:
Ze moeten gewoon weer eens een klassieke turn based Final Fantasy maken op de oude manier, zoals deel 4 t/m 10. En dan met HD graphics.
Verstandige keus. VIII suckt maar IX is de beste!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:08 schreef 67Impala het volgende:
67Impala gaat vanaf vandaag weer intensief Final Fantasy IX spelen.... om een of andere reden kan Final Fantasy VIII me niet meer zo boeien, omdat ik de basis gelegd heb om mega sterk te worden.
En nu zit ik nu van: Getver moet ik weer verder... en ik zat een beetje te googlen en toen kwam ik ergens FFIX tegen..en ik werd prompt blij.. dus bij deze ga ik Ang3l inhalen met FFIX
Snap ik dat je me gaat inhalen. Ik zit op disc 2 en vind het nog steeds zuigen dus heb al weer weken niet gespeeld.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:08 schreef 67Impala het volgende:
67Impala gaat vanaf vandaag weer intensief Final Fantasy IX spelen.... om een of andere reden kan Final Fantasy VIII me niet meer zo boeien, omdat ik de basis gelegd heb om mega sterk te worden.
En nu zit ik nu van: Getver moet ik weer verder... en ik zat een beetje te googlen en toen kwam ik ergens FFIX tegen..en ik werd prompt blij.. dus bij deze ga ik Ang3l inhalen met FFIX
Afhaker.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snap ik dat je me gaat inhalen. Ik zit op disc 2 en vind het nog steeds zuigen dus heb al weer weken niet gespeeld.
Misschien is het gewoon niet aan je besteedt... Dat kan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:46 schreef Ang3l het volgende:
JaAls ik meer tijd heb misschien. Maar nu zijn er leukere dingen en spellen dan het (vind ik echt nog steeds) kinderachtige IX
ditquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verstandige keus. VII suckt maar IX is de beste!
Kan iemand een andere mening/smaak hebben?quote:
Thanks van de week maar even weer beiden aanschaffen! Toch ook maar weer overwegen om me ps2 ook aan te sluiten aangezien ik geen ps3 heb die ps2 spellen ondersteuntquote:Op woensdag 1 september 2010 11:46 schreef Son-Goku het volgende:
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/final+fantasy+x_PS2.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |