Ik heb in mijn interview aan Yoshinori kitase toevallig hier een vraag over gesteldquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:23 schreef Ixnay het volgende:
Ze moeten gewoon weer eens een klassieke turn based Final Fantasy maken op de oude manier, zoals deel 4 t/m 10. En dan met HD graphics.
Verstandige keus. VIII suckt maar IX is de beste!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:08 schreef 67Impala het volgende:
67Impala gaat vanaf vandaag weer intensief Final Fantasy IX spelen.... om een of andere reden kan Final Fantasy VIII me niet meer zo boeien, omdat ik de basis gelegd heb om mega sterk te worden.
En nu zit ik nu van: Getver moet ik weer verder... en ik zat een beetje te googlen en toen kwam ik ergens FFIX tegen..en ik werd prompt blij.. dus bij deze ga ik Ang3l inhalen met FFIX
Snap ik dat je me gaat inhalen. Ik zit op disc 2 en vind het nog steeds zuigen dus heb al weer weken niet gespeeld.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:08 schreef 67Impala het volgende:
67Impala gaat vanaf vandaag weer intensief Final Fantasy IX spelen.... om een of andere reden kan Final Fantasy VIII me niet meer zo boeien, omdat ik de basis gelegd heb om mega sterk te worden.
En nu zit ik nu van: Getver moet ik weer verder... en ik zat een beetje te googlen en toen kwam ik ergens FFIX tegen..en ik werd prompt blij.. dus bij deze ga ik Ang3l inhalen met FFIX
Afhaker.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snap ik dat je me gaat inhalen. Ik zit op disc 2 en vind het nog steeds zuigen dus heb al weer weken niet gespeeld.
Misschien is het gewoon niet aan je besteedt... Dat kan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:46 schreef Ang3l het volgende:
JaAls ik meer tijd heb misschien. Maar nu zijn er leukere dingen en spellen dan het (vind ik echt nog steeds) kinderachtige IX
ditquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verstandige keus. VII suckt maar IX is de beste!
Kan iemand een andere mening/smaak hebben?quote:
Thanks van de week maar even weer beiden aanschaffen! Toch ook maar weer overwegen om me ps2 ook aan te sluiten aangezien ik geen ps3 heb die ps2 spellen ondersteuntquote:Op woensdag 1 september 2010 11:46 schreef Son-Goku het volgende:
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/final+fantasy+x_PS2.html
Server eruit. Door overbelasting. Dat was eigenlijk wel te verwachten. Maar goed, ik met mijn domme kop om 4 uur savonds het proberen. En de registratiecode heb ik pas om 12 uur kunnen krijgen. Maar goed, straks maar even proberen hoe het speelt.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:31 schreef aeque het volgende:
Verdomme... Nu gaat de open beta van FF XIV wel door, ligt de server eruit...
En nog steeds geen codequote:Op donderdag 2 september 2010 14:01 schreef pjats het volgende:
[..]
Server eruit. Door overbelasting. Dat was eigenlijk wel te verwachten. Maar goed, ik met mijn domme kop om 4 uur savonds het proberen. En de registratiecode heb ik pas om 12 uur kunnen krijgen. Maar goed, straks maar even proberen hoe het speelt.
Ik ook. Wel code. Ook de code geregistreerd, alleen kom ik niet op de test-sitequote:Op donderdag 2 september 2010 16:52 schreef aeque het volgende:
[..]
En nog steeds geen codeIK WIL FF XIV!
quote:Applications for the FINAL FANTASY XIV Open Beta Test have been temporarily suspended. Please wait until we are ready to accept new applications and then try again.
Probleem opgelost. Spel gedownload via torrents en toen geinstalleerd. Enige probleem was dat het al laat was toen het installeren klaar was. Maar ik kon iig het spel starten. Nog niks gedaan, behalve even gekeken bij character creation. Vanavond hopelijk eindelijk wat spelen.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:56 schreef pjats het volgende:
[..]
Ik ook. Wel code. Ook de code geregistreerd, alleen kom ik niet op de test-site![]()
Dus ik kan niks downloaden...
Zo game besteld en walkthrough ook weer, dan is de verzameling weer compleetquote:Op woensdag 1 september 2010 11:46 schreef Son-Goku het volgende:
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/final+fantasy+x_PS2.html
Zo kan het ook.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:43 schreef pjats het volgende:
[..]
Probleem opgelost. Spel gedownload via torrents en toen geinstalleerd. Enige probleem was dat het al laat was toen het installeren klaar was. Maar ik kon iig het spel starten. Nog niks gedaan, behalve even gekeken bij character creation. Vanavond hopelijk eindelijk wat spelen.
quote:The FINAL FANTASY XIV Beta Test Site can only be accessed by those who have been granted Beta Test accounts.
Beta testers can log in from the link below using their Square Enix Account.
Dat heb ik ook nog steeds. Ook al speel ik het nu wel. Kijk ff hier voor hoe je alles kan downloaden en dan toch spelen: http://www.ffxivcore.com/(...)nstall-instructions/quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo kan het ook.
Ik heb nu eindelijk mn code gekregen en kan vanmiddag het spel gaan downloaden.
Update(17.22) nou code wel maar kan niet inloggen op beta site..krijg de volgende fout.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |