Nintendoquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:07 schreef Ang3l het volgende:
Laten we 't niet hopenDa's me toch een nintendo final fantasy zeg!
XIV koop ik uiteindelijk wel, heb XI ook gekocht. Dit jaar, voor vier euroquote:Heb gister trouwens XI van m'n c-schijf geflikkerd. Die vond ik NOG vervelender
Ik denk dan ook niet dat ik XIV ga bekijken .... (oke oke, vast wel)
En dan klagen sommigen dat de eerste 5 uur van XIII vervelend zijn. "Wat een stom spel als het pas leuk wordt na 5 uur spelen!"quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NintendoNaja, gewoon blijven spelen, zeker een uur of 10 en er wat meer over Vivi bekend is.
Ja ik ook dit jaar pas, incl de uitbreidingen. Heb het 3x gespeeld en ergerde me groen en geel. Ik hoop dat er in XIV veel verbeterd wordt. Ik speel wel MMO's (wow en aion) maar IX vond ik echt vre-se-lijk.quote:[..]
XIV koop ik uiteindelijk wel, heb XI ook gekocht. Dit jaar, voor vier euroVerder denk ik niet dat ik MMO's ga spelen inderdaad, maar wie weet... Moeten we op de PS3 daar ook maandelijks voor gaan betalen trouwens?
Mensen die daarover klagen moeten geen Final (of RPG's algemeen) spelen. Er zijn er veel die een lange opbouw kennen. Denk eens aan Chrono Trigger waar je de eerste twee uur alleen maar over een kermis looptquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan klagen sommigen dat de eerste 5 uur van XIII vervelend zijn. "Wat een stom spel als het pas leuk wordt na 5 uur spelen!"
[..]
Die ken ik nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mensen die daarover klagen moeten geen Final (of RPG's algemeen) spelen. Er zijn er veel die een lange opbouw kennen. Denk eens aan Chrono Trigger waar je de eerste twee uur alleen maar over een kermis loopt
Je kent Chrono Trigger niet.. Amai! Dat is de beste game ALLER TIJDEN! Zoek een SNES/PSOne/DS + game en ga 'm spelen!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ken ik niet
Ik heb qua RPG's eigenlijk alleen Final Fantasy.
Of nee, Dragon Age is ook een RPG!
En vroeger (vroegaaahhh) speelde ik heeeeeeel veel Kingsquest en zo. Dat was ook tergend langzaam
Je druppelt langzaam in het verjaal eigenlijk, op een pats boem openingsscene na veelal.
Kupo!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:38 schreef 67Impala het volgende:
Final Fantasy IX is koningIk vond juist het begin erg leuk in het kasteel, en uiteraard de Moogles! want um ja moogles zijn awesome
![]()
dus hebt geduld en speel het gewoon, wordt echt wel beter
Ik vind het tot nu toe dus echt te stupide kinderachtig slapstick.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:38 schreef 67Impala het volgende:
Final Fantasy IX is koningIk vond juist het begin erg leuk in het kasteel, en uiteraard de Moogles! want um ja moogles zijn awesome
![]()
dus hebt geduld en speel het gewoon, wordt echt wel beter
Ik heb XI nooit gespeeld, voorderest wel alles gespeeld en uitgespeeld (H) , mja IX heeft iig bij mij de leukste indruk achter gelaten misschien juist omdat het wat minder serieus oogt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe dus echt te stupide kinderachtig slapstick.
Maar goed, ben pas in de ijsgrot, dus ik moet nog niet oordelen
Ik vind het nou ook weer niet zo tergend vervelend dat ik wil stoppen (zoals bij XI)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup. Chrono Trigger is echt een mustquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kent Chrono Trigger niet.. Amai! Dat is de beste game ALLER TIJDEN! Zoek een SNES/PSOne/DS + game en ga 'm spelen!
Zsnes + ROM werkt ook maar dan moet je op de PC gamen
Zoveel tijd heb ik nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:22 schreef 67Impala het volgende:
Ik heb I t/m 6 ooit een keer gespeeld op een emulator... dus weet ik niet heel veel meer van eigenlijk.VII iets van 3 of 4x uitgespeeld. Final fantasy VIII kan ik echt werkelijk dromen. Heb nu op me ps3 een save file staan waar ik mee bezig was voordat FFXIII kwam om te proberen of ik alles op 255 kan krijgen ![]()
Final fantasy IX ook alles bereikt wat mogelijk was. Vond ik het leukste met kaarten enzo... alleen nooit gepresteerd om iedereen lvl 100 te krijgen. Final Fantasy X tsja wat kan ik ervan zeggen... 300 uur alles 255 stats en alles en iedereen verslagen Final Fantasy X-2... ik moet volgens mij nog 1 Iron Duke en dan heb ik er 6 dus is iedereen uber... Final fantasy XII alles gehaald alle wapens enzo.... Final fantasy XIII 100%
heb me vooral gefocust op de playstation varianten en op de GBA en DS vanwege het emulator gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
Alleen lelijke mensen spelen geen IX en alleen lelijke mensen vinden IX niet leuk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben er niet meer verder mee gegaan. Geen tijd gehad.
Jij vieze he-bitch!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |