quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:51 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Nieuws voor mij inderdaad, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn weer een illusie rijker...quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:49 schreef DJ_ het volgende:
hoop dat ze wat laten zien van Versus op de E3
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Square Enix E3 2010 Line-Up Revealed - No Versus
Square Enix announced their line-up of games attending this years E3 earlier today. Many of them are no-brainers including the large amount of Eidos titles at the convention for the first time under the Square Enix banner but the main title we care about is Final Fantasy Versus XIII. Unfortunately, it doesn't appear in their line-up.![]()
There's possibly still hope though. Versus could appear as a surprise title like FFXIII has in the past. Let's just hope that if it does, the infamous Closed Mega Theatre doesn't accompany it.
Source: Square Enix E3 2010
#Fail E3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als beloning hier alvast een foto van een Final Fantasy speelster:![]()
Vind je? Ik gebruikte hem amper.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Lol
een van de belangrijkste/best characters in de game gek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hij heeft ook Haste natuurlijk!
Toch zijn die oude delen nu nog steeds goed speelbaarquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:58 schreef Reddiablo het volgende:
zit toch wel wat in, en zo heb ik bijna nooit een FF uitgespeeld, LOL.
Had wel Sephiroth verslagen, maar daarna niet meer ondanks ik uhm.. die secret character wel had.
FF3(?) had ik Kefka ook verslagen maar tijdens de einddemo liep de game vast, daarna nooit meer verslagen.
Alle andere FF's heb ik het nooit tot het einde geschopt, ook omdat ik eigenlijk ALLES wil halen maar meestal boeit het me toch niet lang genoeg, of zijn er alweer 10 nieuwe consoles op de markt
Dat is wel een beetje afhankelijk van hoe je ze speelt. FFVII kan ik echt niet spelen op mijn TV, maar op de PSP is het heerlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Toch zijn die oude delen nu nog steeds goed speelbaar
Ik speel ze gewoon lekker op de PSonequote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje afhankelijk van hoe je ze speelt. FFVII kan ik echt niet spelen op mijn TV, maar op de PSP is het heerlijkIk vind sowieso de oude ideaal voor op een handheld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:22 schreef aeque het volgende:
Daar hebben ze de map voor uit gevonden...nee nee, ik bedoel als je de missies tegenkomt die je naar een andere lokatie sturen, op je kaart staan namelijk geen plaatsnamen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:22 schreef aeque het volgende:
Daar hebben ze de map voor uit gevonden...Die map helpt ook niet echt als je een paar keer draait, dan ben ik de weg weer kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet er waarschijnlijk nog een paar uurtjes rond huppelen en wat meer herkenningspunten ontdekken.Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
Laat me raden, je speelde hem toen op een Europese SNES met zo'n adapter voor Amerikaanse spellen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:58 schreef Reddiablo het volgende:
FF3(?) had ik Kefka ook verslagen maar tijdens de einddemo liep de game vast, daarna nooit meer verslagen.
bijna... met een copyboxquote:Op woensdag 16 juni 2010 06:37 schreef chibibo het volgende:
[..]
Laat me raden, je speelde hem toen op een Europese SNES met zo'n adapter voor Amerikaanse spellen?
Als je kunt leven met de graphics wel, het is mijn favoriete Final, maar op een grote HDTV komen de graphics niet helemaal mooi over. Ik ga 'm binnenkort op de PSP spelen, dat scherm is wat meer geschikt vind ik persoonlijk.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef Dosadi het volgende:
is Final Fantasy IX een beetje goed te spelen op de PS3... want ik wil 'em deze week aanschaffen...
Ik heb geen HD-tv, dus dat zal wel loslopen... en na XIII valt alles wel tegen... ik ben snel tevreden, voor mij staat het verhaal centraal.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je kunt leven met de graphics wel, het is mijn favoriete Final, maar op een grote HDTV komen de graphics niet helemaal mooi over. Ik ga 'm binnenkort op de PSP spelen, dat scherm is wat meer geschikt vind ik persoonlijk.
Heel veel plezier dan, beste PSN aankoop die je ooit kunt doen!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Ik heb geen HD-tv, dus dat zal wel loslopen... en na XIII valt alles wel tegen... ik ben snel tevreden, voor mij staat het verhaal centraal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |