ik ga nu echt mijn ogen maar dichtdoen. sorry voor mijn discussiemengeling maar ik vond het zo lullig tegenover Z. Doeeiiiiquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben nooit goed in voorbeelden, ik moet daarmee ophouden![]()
Denk dat Z. zich prima redt als ik hem zo inschatquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Reactie op Sun:
[..]
ik ga nu echt mijn ogen maar dichtdoen. sorry voor mijn discussiemengeling maar ik vond het zo lullig tegenover Z. Doeeiiii
trustequote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Reactie op Sun:
[..]
ik ga nu echt mijn ogen maar dichtdoen. Doeeiiii
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:05 schreef LieLie het volgende:
Ik voel me helemaal op een lijn met jullie, Sun en Tav
Maar nog niet ver genoeg.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:00 schreef Isabeau het volgende:
Wat lees ik nu, FF? Ga jij op de mooiste stropdas stemmen??
Peilingen zijn ook weinig waard zo de laatste dagen. Maar ik denk nog steeds dat de VVD niet de grootste zal worden. PvdA of zelfs nog CDA denk ik.quote:
CDA geloof ik niet dat die het redden.. Pvda is na VVD grootste kanshebber.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Peilingen zijn ook weinig waard zo de laatste dagen. Maar ik denk nog steeds dat de VVD niet de grootste zal worden. PvdA of zelfs nog CDA denk ik.
CDA had voor Balkenende I ook opeens een rotsprong omhoog gemaakt, op de een of andere manier.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Peilingen zijn ook weinig waard zo de laatste dagen. Maar ik denk nog steeds dat de VVD niet de grootste zal worden. PvdA of zelfs nog CDA denk ik.
Met jou topinkomen is dat ook logisch natuurlijkquote:
Weet je het nu nog niet?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy slingert kieskompas nogmaals aan![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Met jou topinkomen is dat ook logisch natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |