Geen idee, waarom je dat denkt, vertelquote:Op maandag 19 juli 2010 06:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom heb ik toch het idee dat jij het daar ook niet doet...
Omdat het een nogal vreemde opmerking is.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:32 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Geen idee, waarom je dat denkt, vertel
Ik maak wel eens vaker een vreemde opmerking.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 06:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat het een nogal vreemde opmerking is.
waarom moeten wij altijd weten dat jij dat elke lowlands 100x doetquote:Op maandag 19 juli 2010 06:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom heb ik toch het idee dat jij het daar ook niet doet...
Echt he, ik wil het juist niet wetenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:50 schreef julian6 het volgende:
[..]
waarom moeten wij altijd weten dat jij dat elke lowlands 100x doet
ik ook nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:39 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Echt he, ik wil het juist niet weten
Leugens! Vuige leugens! (of nou ja... iig zwaar overdrevenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:50 schreef julian6 het volgende:
[..]
waarom moeten wij altijd weten dat jij dat elke lowlands 100x doet
De gulden middenwegquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:37 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik douche me meestal 1x op LL, en dat vind ik wel genoeg. Moeilijkste keus is wanneer, op de zaterdag is meest logische keuze, maar hoe laat?
Nou moet ik toegeven dat ik thuis vaker om de dag dan iedere dag douche. Beetje overdreven vind ik dat, alsof ik na iedere dag vies ben.. Maar op LL mag 70% van de bezoekers denk ik wel een extra bezioekje aan de douches brengen. Sommige mensen stinken gewoon echt te hard!
Meestal kan ik dan niet meer op mijn benen staan vanwege drank/moeheid (vaL dan ook als een blok in slaap). Om dan nog te gaan douchen, daar ben ik op dat moment niet meer itoe in staat.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:23 schreef kesselman het volgende:
BEHALVE..........als je t snachts doet vlak voor dat je je tent/slaapzak in kruipt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |