Werkt dat dan? Die droge shampoo?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:31 schreef Nothingwoman het volgende:
[..]
Ja.. wel gelijk in
Mja, is toch wel lekker gevoel ofzo.
Geen idee, maar heb ervan gehoord. Dat is een soort poeder in je haar wat hetzelfde effect heeft na een douchebeurt met shampooquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:52 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Werkt dat dan? Die droge shampoo?
Neen!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:53 schreef Ritmo het volgende:
Dat hier uberhaupt discussie over mogelijk is...
Je gaat toch gewoon douchen?
Ik v raag me af of dat voor mij werkt: 1. eerste geluiden krijg ik niet eens mee, ben ik nog ver in dromeland (of gewoon door de oordopjes...) 2. als ik dan al wakker zou zijn... rennen? hmmm... slecht idee...quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:17 schreef Jos-T het volgende:
Het Is best makkelijk om gewoon minimaal 1 keer te douchen.
Ga op een camping staan met een 24uurs douche en ga douchen als je midden in de nacht met je gare hoofd terugkomt op de camping.
Of zorg er voor dat je smorgens bij de eerste geluiden (want dan ben je toch wakker) naar de douche rent.
Dan kan je daarna nog ff lekker een paar uurtjes liggen.
Werkt altijd, nooit in de rij....
Nog nooit gedoucht op lowlands. Dit is een traditie die ik graag in ere hou.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:25 schreef Ticker het volgende:
Ik vraag me echt af waarom sommige van jullie vorige jaar niet dood zijn gegaan aan de mexicaanse taco hoest.. 4 dagen niet douche? WTF? Je kunt op lowlands dag en nacht gaan douche.. en er zijn zoveel douches.. de voorzieningen zijn goed, afgesloten ruimtes.. wtf is wrong with these people?
Anders dan jij denkt, gaat er niemand dood aan 4 dagen niet douchenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:25 schreef Ticker het volgende:
Ik vraag me echt af waarom sommige van jullie vorige jaar niet dood zijn gegaan aan de mexicaanse taco hoest.. 4 dagen niet douche? WTF? Je kunt op lowlands dag en nacht gaan douche.. en er zijn zoveel douches.. de voorzieningen zijn goed, afgesloten ruimtes.. wtf is wrong with these people?
Nou, dat dus ten eerste! En ten tweede, beste Ticker, als je even terug leest zie je dat er er andere manieren zijn dan alleen douchen om nog enigszins schoon te blijven...quote:Op donderdag 24 juni 2010 07:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Anders dan jij denkt, gaat er niemand dood aan 4 dagen niet douchen
Ja daaag dikke ...quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:49 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Nou, dat dus ten eerste! En ten tweede, beste Ticker, als je even terug leest zie je dat er er andere manieren zijn dan alleen douchen om nog enigszins schoon te blijven...
Dikke?quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:56 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ja daaag dikke ...
Het is gewoon smerig.
Uhh.. gewoon normaal DOUCHEquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:58 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Trouwens, als je alles brandschoon wil hebben, wat doen je dan op Lowlands?!
Geen extra bagage, je kunt tools kopen bij de HEMA.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef Byte_Me het volgende:
ik ben verbaasd dat zoveel mensen douchen op een festival. ik zie er echt het nut niet van in, je bent toch in no time weer net zo smerig. het is gewoon zinloos en je moet extra bagage meenemen om te douchen. ik heb echt nog nooit van mn leven op een festival gedoucht, en ik heb er toch al een stuk of 20 bezocht.
Sommigen zijn er zelfs trots op dat ze niet douchenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:53 schreef Ritmo het volgende:
Dat hier uberhaupt discussie over mogelijk is...
Je gaat toch gewoon douchen?
Je vindt het gek dat mensen douchen? Niet iedereen rolt dagelijks door de modder zoals jij bedoeld. Ik douche omdat het verfrissend werkt 's ochtends en ik weer goed voor de dag kan komen. En het is helemaal geen extra bagage die je mee moet nemen, ik neem 2 handdoeken mee that's it. Zou ik ook daar kunnen kopen maar dat kost zeker weer 3 muntjes voor een theedoekquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef Byte_Me het volgende:
ik ben verbaasd dat zoveel mensen douchen op een festival. ik zie er echt het nut niet van in, je bent toch in no time weer net zo smerig. het is gewoon zinloos en je moet extra bagage meenemen om te douchen. ik heb echt nog nooit van mn leven op een festival gedoucht, en ik heb er toch al een stuk of 20 bezocht.
ik bedoel meer de handdoek en slippersquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:52 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik ben verbaasd dat er zo weinig mensen douchen op een festival. Ik zie er echt het nut wel van in. Lekker fris je tent in en/of aan de volgende dag beginnen. En wat is 1 flesje shampoo nou voor extra bagage. Ik heb echt op elk festival in mijn leven gedoucht, en ik heb er toch al een stuk of 1 bezocht.
dat kan ook anders: festival seks en (het gebrek aan) persoonlijke hygienequote:Op donderdag 24 juni 2010 12:47 schreef stbabylon het volgende:
Ik doe het voornamelijk om de leuter schoon te houden. Wel zo prettig voor de dames.
2 handdoekken noem ik toch echt extra bagage. en om 's ochtends fris voor de dag te komen steek ik mn kop even onder de kraan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:52 schreef julian6 het volgende:
Je vindt het gek dat mensen douchen? Niet iedereen rolt dagelijks door de modder zoals jij bedoeld. Ik douche omdat het verfrissend werkt 's ochtends en ik weer goed voor de dag kan komen. En het is helemaal geen extra bagage die je mee moet nemen, ik neem 2 handdoeken mee that's it. Zou ik ook daar kunnen kopen maar dat kost zeker weer 3 muntjes voor een theedoek
Jaa het is heel fijn! Het zit in een spuitbus (Kijk uit dat je het niet verwart met je waterdichtspray zoals ik ooit een keer heb gedaanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:54 schreef Nothingwoman het volgende:
[..]
Geen idee, maar heb ervan gehoord. Dat is een soort poeder in je haar wat hetzelfde effect heeft na een douchebeurt met shampoo
Nou, nu je beter kan spellen zal die geur om je heen vast minder zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:10 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
1. Leer Nederlands: doucheN
2. Je kan ook op een ANDERE manier schoon worden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |