Jah. Ik ben er uitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat zegt idd veel over de partijen
Maar goed, geloof dat er inderdaad een aanzienlijk percentage is dat pas in het stemhokje besluit wat ze gaan stemmen, dus alle tijd!
cool , dan wordt het eindelijk warmquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat gebeurt er als echt iedereen blanco zo stemmen btw?Hihi. Zou wel leuk zijn, maar daar doen die rechtse klootzakken nooit aan meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik moest gewoon nog even wat speerpunten van 2 partijen tegenover elkaar zetten en kijken wat het best bij mij past, en dat heb ik net dus gedaanquote:
die slinkse loeders ook niet denk ikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi. Zou wel leuk zijn, maar daar doen die rechtse klootzakken nooit aan mee
nou, die eerder nog denk ik...quote:
Goedzoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moest gewoon nog even wat speerpunten van 2 partijen tegenover elkaar zetten en kijken wat het best bij mij past, en dat heb ik net dus gedaan
Oef! Gelukkig maar.quote:
Daarom kun je ook beter blanco stemmen dan niet stemmenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:31 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oef! Gelukkig maar.
En hoezo beginnen mensen over blanco stemmenje moet je gelukkig prijzen dat we kunnen stemmen en geen dictatuur hebben. :d
ze zijn niet voor niet slinks hehquote:
quote:
Ben jij helderziendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |