Leuk tochquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
OMG! Dan heb ik straks Erwin, Trev EN LL in de auto!
ooh wacht je moest nog werken toch...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
tros muziekfeest op het plein![]()
gaan en hard zuipen is vet lachen
Ik bedoelde met mijn scootahhh. Die kan noooooitniet zo'n eind op 1 tankjequote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
OMG! Dan heb ik straks Erwin, Trev EN LL in de auto!
Jij en lief?quote:
Oke gelukkig.quote:
Zuipen, en er morgen fucking vroeg uitmoeten. Ik wil nu al doodquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
tros muziekfeest op het plein![]()
gaan en hard zuipen is vet lachen
jawel johquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:12 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik bedoelde met mijn scootahhh. Die kan noooooitniet zo'n eind op 1 tankje
zonder drank is het namelijk echt moeilijk verrot zo'n feest met nl muziekquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zuipen, en er morgen fucking vroeg uitmoeten. Ik wil nu al dood
Vooral neit met mijn dikke bips achteropquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:12 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik bedoelde met mijn scootahhh. Die kan noooooitniet zo'n eind op 1 tankje
Inderdaad, daaromquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
zonder drank is het namelijk echt moeilijk verrot zo'n feest met nl muziek_!
Nou, mijn stoel staat ongeveer in het stuur hoor, dus dan kan er best iemand met lange benen achter mijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga wel achterin
ik heb kleine pootjes dus is beter achterin (ook voor jou) dan kan erwin of trev voorin
Dikke bipsenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vooral neit met mijn dikke bips achterop
alcohol is een harddrugquote:
Gaat dan wel Thijs zijn stoel er uit want daar kan ik niet zittenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, mijn stoel staat ongeveer in het stuur hoor, dus dan kan er best iemand met lange benen achter mij![]()
Jou naast me lijkt me juist leuk![]()
En het zou kunnen dat er nog iemand extra bij komt he, oei oei oei!
kiek dan, we zeggen gewoon hetzelfdequote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
belle perez
ik zeg gaan
neem mijn eos met zoomlens mee
in de auto wil je me echt niet naast me zitten, dan ben ik echt gestressedquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, mijn stoel staat ongeveer in het stuur hoor, dus dan kan er best iemand met lange benen achter mij![]()
Jou naast me lijkt me juist leuk![]()
En het zou kunnen dat er nog iemand extra bij komt he, oei oei oei!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |