Plus dat het een politiek proces is dat de overheid goed uitkomt. Die gaat dus dubbel en dwars de prijs betalen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Joran heeft over de telefoon geklaagd over 'de barbaarse behandeling', tegenover z'n moeder.
Zoals ik al zei, het lijkt me voor jou een moeilijke beslissing. Wat is het fijnst voor jou, wat is het beste voor jullie kinderen. Wat mij bijvoorbeeld voor jou een overweging lijkt is dat je daar nooit echt helemaal relaxed op niveau met iemand zult kunnen praten, gewoon omdat je die taalbeheersing niet hebt. En dat kan dus ook eenzaamheid (isolatie) inhouden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mijn man zal ze wel motiveren om in het buitenland te studeren dus de kans dat ze daar ook willen blijven is aanwezig. Maar wij maken ook geld over omdat we hier zitten. Zo werkt dat een beetje. . .
Het is ook het sociale aspect dat meespeelt, hechte familieband. Maar ook de vrijheid daar die mijn man daar meer / sterker ervaart dan hier in NL. En als je het daar goed hebt dan heb je in feite niet zo heel veel te klagen. Maar ja, tis dan ook helemaal de cultuur van mijn man die zich daar als een vis in het water bij voelt. Voor mij is het wel ff wennen. Maar hechte familiebanden zoals daar heb ik hier niet.
Geen scheiding van de machten, dan ben je zo screwedquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:18 schreef Disana het volgende:
Plus dat het een politiek proces is dat de overheid goed uitkomt. Die gaat dus dubbel en dwars de prijs betalen.
Had ie zijn mond maar open moeten doen over Natalee. Al die jaren in vrijheid blijheid gaat hij nu duur betalen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen scheiding van de machten, dan ben je zo screwed.
Zolang ik mn man nog hebquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het lijkt me voor jou een moeilijke beslissing. Wat is het fijnst voor jou, wat is het beste voor jullie kinderen. Wat mij bijvoorbeeld voor jou een overweging lijkt is dat je daar nooit echt helemaal relaxed op niveau met iemand zult kunnen praten, gewoon omdat je die taalbeheersing niet hebt. En dat kan dus ook eenzaamheid (isolatie) inhouden.
De manier waarop hij als een trofee wordt getoond doet wel wat middeleeuws aan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Had ie zijn mond maar open moeten doen over Natalee. Al die jaren in vrijheid blijheid gaat hij nu duur betalen.
Is het ook. Maar in zijn geval, jarenlang de dans ontsprongen, weet ik niet waar ik mijn medeleven vandaan moet halen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De manier waarop hij als een trofee wordt getoond doet wel wat middeleeuws aan.
Hij is niet schuldig verklaard, dus onschuldigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Is het ook. Maar in zijn geval, jarenlang de dans ontsprongen, weet ik niet waar ik mijn medeleven vandaan moet halen.
Door mij is ie wel schuldig verklaard, het is natuurlijk mijn mening maarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij is niet schuldig verklaard, dus onschuldig
Dat dusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Is het ook. Maar in zijn geval, jarenlang de dans ontsprongen, weet ik niet waar ik mijn medeleven vandaan moet halen.
Geen idee, eerst ff etenquote:
Goede reis hondjes.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:02 schreef hondjes het volgende:
Wat ze vandaag zeggen, zijn ze morgen alweer vergeten.![]()
Dus ik vertrek morgen maar weer, voor een tijdje..
Dat zal ze leren
Ik ook niet. Overigens worden de kansen op privileges in de cel voor Joran waarschijnlijk wel groter door de hype. Peru kan het zich ook niet zomaar veroorloven hem te laten vermoorden in de bajes.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
na het debatquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh Freek komt weer met een verkiezingsconference.
Dus effe de herhaling van DWDD programmeren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:32 schreef Laysa het volgende:
Sow hero heeft ff een hoop werk van Geert teniet gedaan net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |