abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82546358
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 08:46 schreef internal het volgende:

[..]

Stem op de piratenpartij Die komen op voor precies die punten.
Ik doe niet aan 1 issuepartijen, bovendien vind ik het nogal amateurs
pi_82546496
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 08:21 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

je praat als een of andere christen.
Uhm... hij praat als een PVV'er. En er stemmen niet bijster veel christenen op de PVV.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_82546683
Ondanks hun makken w.b. het homostandpunt stem ik op CU:

En wel op Edje Anker.

[ Bericht 34% gewijzigd door koningdavid op 09-06-2010 13:35:43 ]
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_82547453
Mensen die liever een tegelzetter of metselaar in de politiek zien dan iemand die ervoor heeft geleerd
Henk en Ingrid
Ga weg
pi_82548955
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:30 schreef koningdavid het volgende:
Ondanks hun makken w.b. het homostandpunt stem ik op CU:

En wel op Edje Anker.
Waarom geen SGP?
Patat Friet
pi_82549648
Ben het niet eens met het hun vrouwenstandpunt. Bovendien zijn ze te rechts en te onbeduidend om ooit een vuist te maken.
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:34:29 #82
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_82550378
Ik heb het helemaal gehad met Pechtold, als D66 lid. Ik stem op Job Cohen.

D66 is opgericht om de gekozen burgemeester, gekozen premier, en districtenstelsel in te voeren en eerste kamer of op te heffen of rechtstreeks te kiezen.

Maar nee, Pechtold en van der Ham hebben er een SUFFE onderwijspartij van gemaakt, die de huren met 60% laat stijgen en honderden euro's eigen risico wil in de zorg en de bestuurlijke vernieuwing LAAT voor wat hij is.

Ze hebben goffedomme de hele partij om zeep geholpen. Ze zijn mijn stem niet meer waard.
  Forum Admin woensdag 9 juni 2010 @ 15:38:09 #83
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_82553973
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:34 schreef Perico het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met Pechtold, als D66 lid. Ik stem op Job Cohen.

D66 is opgericht om de gekozen burgemeester, gekozen premier, en districtenstelsel in te voeren en eerste kamer of op te heffen of rechtstreeks te kiezen.

Maar nee, Pechtold en van der Ham hebben er een SUFFE onderwijspartij van gemaakt, die de huren met 60% laat stijgen en honderden euro's eigen risico wil in de zorg en de bestuurlijke vernieuwing LAAT voor wat hij is.

Ze hebben goffedomme de hele partij om zeep geholpen. Ze zijn mijn stem niet meer waard.
Pas maar op, de D66 fundamentalisten maken je in dit topic af, dat deden ze met mij ook al
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')