Ben je niet in Nederland geboren dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:44 schreef badboynova het volgende:
Edje neger hem gewoon, denk om je bloeddruk.
Stemwijzer doet mij als suri vertellen dat ik PVV of pPVDA moet stemmen
Ik heb het album een tijd geleden gehoord en vond het toen tof. Er is nu ook een album met Wu Tang en Beatles.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:48 schreef RitseB het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het best wel niet om aan te horen
Rita Verdonk is het altijd net niet, dat nep gemotiveerde gedoe van haar is echt zo naar om te zien.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:55 schreef Sigmund666 het volgende:
Marianne net ook
(In tegenstelling tot de nep-strenge Rita Verdonk)
Idd. Maar zij doet me denken aan zo'n juffrouw van een kleuterklas die iets grappig vind en dan boos wordt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Rita Verdonk is het altijd net niet, dat nep gemotiveerde gedoe van haar is echt zo naar om te zien.
Die trappelende mensen met kleren aan in een zwembad.
Dat wel, maar me afkomst is wel Surinaams.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ben je niet in Nederland geboren dan?
Dan ben je gewoon een Nederlander schat.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:04 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat wel, maar me afkomst is wel Surinaams.
Dat weet ik zelf ook, maar veel mensen zien dat niet zo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een Nederlander schat.
Maar als je een andere huidskleur hebt ben je in eerste instantie NIET Nederlands.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een Nederlander schat.
op Splinter cell (conviction)style, leven ze weer.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:29 schreef Sigmund666 het volgende:
Gecondoleerd.
Gewoon D66 stemmen morgenquote:
wtfquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:44 schreef badboynova het volgende:
Edje neger hem gewoon, denk om je bloeddruk.
Stemwijzer doet mij als suri vertellen dat ik PVV of pPVDA moet stemmen
kan niet, die willen Groningen en Friesland samen hebbenquote:
Ik kwam bij het kieskompas op SGP uitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik weet echt niet waar ik dit keer op moet stemmen, vind al die lui sneu op elkaar te zeiken als sneue brugklassers![]()
Die kieswijzers vertrouw ik niet. Ik vind dat ze daar ook een officiele van moeten uitbrengen, kan er zelf ook wel eentje maken en zo anderen beinvloeden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |