Natuurlijk. Verkiezingsbeloften zijn mooi, maar ik kijk liever ook naar wat partijen in het verleden hebben waargemaakt van hun beloften.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dan kijk je naar het verleden. Het gaat om de toekomst en waar de partijen nu op richten. Lees de standpunten maar eens door. Behalve de SGP en ChristenUnie heeft iedere partij wel goede homostandpunten.
Dat kan goed, maar het verleden biedt geen garantie voor de toekomstquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:13 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Natuurlijk. Verkiezingsbeloften zijn mooi, maar ik kijk liever ook naar wat partijen in het verleden hebben waargemaakt van hun beloften.
Verkiezingsprogramma's bieden ook (te) weinig houvast, het gaat er uiteindelijk om wie met wie een coalitie vormt, en welke standpunten dan worden uitonderhandeld tot een regeerakkoord. En dan moet je nog maar zien of de voornemens in een regeerakkoord daadwerkelijk worden uitgevoerd. En daarbij vind ik behaalde resultaten uit het verleden wel een grote rol spelen, het zegt iets over de betrouwbaarheid en "regeervermogen" van een partij. Partijen zonder recente regeerervaring bekijk ik daardoor al een stuk kritischer.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat kan goed, maar het verleden biedt geen garantie voor de toekomst![]()
Ik hoop iig niet dat je alleen maar daarom op de D66 gaat stemmen.
Dus als ik het goed begrijp ga je op de D66 stemmen omdat ze het in het verleden erg goed hebben gedaan in de regeringen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:21 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Verkiezingsprogramma's bieden ook (te) weinig houvast, het gaat er uiteindelijk om wie met wie een coalitie vormt, en welke standpunten dan worden uitonderhandeld tot een regeerakkoord. En dan moet je nog maar zien of de voornemens in een regeerakkoord daadwerkelijk worden uitgevoerd. En daarbij vind ik behaalde resultaten uit het verleden wel een grote rol spelen, het zegt iets over de betrouwbaarheid en "regeervermogen" van een partij. Partijen zonder recente regeerervaring bekijk ik daardoor al een stuk kritischer.
Zeg ik dat ergens?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp ga je op de D66 stemmen omdat ze het in het verleden erg goed hebben gedaan in de regeringen?
Nou ja, je zegt indirect dat je d66 gelooft, omdat ze in eerdere regeringen hebben gezeten.quote:
Nee, dan moet je nog maar eens herlezen wat ik hierboven hebt getypt. Over D66 heb ik alleen maar gezegd dat zonder hen er geen "homohuwelijk" was geweest. That's it. En dat ik bij partijen zonder regeerervaring kritischer ben naar wat ze beloven.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou ja, je zegt indirect dat je d66 gelooft, omdat ze in eerdere regeringen hebben gezeten.
Dan zou je iedere partij wel kunnen geloven, behalve wilders en pvdd en ton
Een cohennetje dusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik stem voor een lekkere vent in mijn bed.
Dan begreep ik je verkeerd, en nu snap ik je helemaal en ben ik het met je eensquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:43 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nee, dan moet je nog maar eens herlezen wat ik hierboven hebt getypt. Over D66 heb ik alleen maar gezegd dat zonder hen er geen "homohuwelijk" was geweest. That's it. En dat ik bij partijen zonder regeerervaring kritischer ben naar wat ze beloven.
Hey bro, heb jij de nieuwe vengaboys al gehoord/gezien ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:26 schreef keizerpinguin het volgende:
Ben blij als we een maand verder zijn....
Al die politiek op tv, erg belangrijk maar pffffffff
je kunt op de ambassade stemmenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maarja je woont toch niet in nederland dus
ja maar heeft toch geen zin om te gaan stemmen aangezien je toch niet in nederland bent om de 'gevolgen' te voelenquote:
Ze sturen uitkeringen ook naar het buitenland hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja maar heeft toch geen zin om te gaan stemmen aangezien je toch niet in nederland bent om de 'gevolgen' te voelen
dubbelquote:
Wel aantonen dat je een nietsnut bentquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:11 schreef Nuno_G het volgende:
[quote]Op dinsdag 8 juni 2010 22:08 schreef Peter het volgende:
[..]
Ze sturen uitkeringen ook naar het buitenland hoor
[/quote
ik ga er gelijk een aanvragen]
denk niet dat je voor eentje in aanmerking komtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:11 schreef Nuno_G het volgende:
[quote]Op dinsdag 8 juni 2010 22:08 schreef Peter het volgende:
[..]
Ze sturen uitkeringen ook naar het buitenland hoor
[/quote
ik ga er gelijk een aanvragen]
Shouldn't be that hard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |