Ja maar jij bent verzuurde nicht die extreem hoge eisen stelt, maar het imago heeft van een slet.quote:
Macht geld, beroemdheid erotiseert.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:40 schreef Desmonkey het volgende:
Kzou echt, naast geld en een carrierepush, niet weten waarom iemand iets begint met Gordon.
Of Herman Tjeenk Willink.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:43 schreef Desmonkey het volgende:
Nou ja, dan zou men eerder gaan voor Gerard Joling of Carlo Boszhardt.
Ik sta niet in de top 100quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:44 schreef Great.Expectations het volgende:
Dat maakt Tha_Erik en Ang3l ook zo woest aantrekkelijk, met hun hoge plaats in de Fok! Top 100.
Nee!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:46 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Neem maar alvast afscheid van Steve.
Ik vind Raoul geen lelijke jongen hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:34 schreef creno het volgende:
pff, ik kreeg van mijn vriend, MIJN VRIEND nogwel, te horen dat de vriend van Gordon op me lijkt
(op de foto die gemaakt is toen ze samen in de auto zaten).
O. Zou dat tegen me werken?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:37 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja maar jij bent verzuurde nicht die extreem hoge eisen stelt, maar het imago heeft van een slet.![]()
ja en straks verhuizen naar oude mannen rusthuis de roze rimpelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:14 schreef Ang3l het volgende:
ClubjesZo'n geitenwollensokkennerderijg "De Kringen" gevoel krijg ik er bij!
Ben ik daartoe gedoemd??
sjoerd kooistra ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:56 schreef Xiance het volgende:
ik ken eigenlijk geen rijke homo's waar ik t wel mee aan zou willen leggen
van het idee alleen al schieten me de bibbers onderin mn tenenquote:
Kevin Tarte verdient vast best lekkerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:01 schreef Xiance het volgende:
nouja.. ik ken eigenlijk zowiezo geen homo's waar ik t wel mee aan zou willen leggen
wie's da?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kevin Tarte verdient vast best lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |