Neeeheeeee!!quote:Bijstandsmoeders gekoppeld aan rijke man
DONGERADEEL - De Friese plaatsen Dongeradeel en Dantumadiel hebben een bijzondere manier gevonden om te bezuinigen op uitkeringen. De sociale dienst gaat bijstandsvrouwen 'updaten' om ze vervolgens aan een rijke kerel te koppelen, die de dames kunnen onderhouden.
Er wordt per vrouw 1400 euro geïnvesteerd in de 'opknapbeurt', waarmee, zo meldt de dienst, vier ton per jaar kan worden bespaard. Ervan uitgaande dat eenderde van de bijstandsmeoders aan de rijke man worden geholpen.
Ik wordt er anders wel kankergeil van hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:13 schreef Salamando het volgende:
1400 euro uitgeven aan een kort pittig kapsel, een nieuwe kleur en nieuwe hippe kleding met bloemetjesmotief?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:13 schreef Salamando het volgende:
1400 euro uitgeven aan een kort pittig kapsel, een nieuwe kleur en nieuwe hippe kleding met bloemetjesmotief?
Aah, de eerste bijstandsmoeder meldt zich zo te zienquote:
Ik heb geen kind, woon al samen en jawel ik werk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:17 schreef Drinky het volgende:
[..]
Aah, de eerste bijstandsmoeder meldt zich zo te zien
Bijstandsmoeders in ontkenningsfasequote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik heb geen kind, woon al samen en jawel ik werk.
Dus nee
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is dat ook een rijke Friese vent dan?
Krijgt een alleenstaande man dit ook indien hij ervoor zorgt dat hij geen bijstandsmoeder creëert?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:18 schreef Pharkus het volgende:
Krijgt een werkende man dit bedrag ook als hij er voor zorgt dat zijn vrouw niet in de bijstand komt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |