quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Collega net aan de telefoon gehad. Die is he-le-maal overstuur, jánken, omdat haar zoontje zijn amandelen moest laten knippen.Ik hou mijn hart vast als dat kind, of haar, echt een keer wat overkomt
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:04 schreef remlof het volgende:
Slechts 27 graden hier.
Nou ja, ik vlieg vanavond terug naar Nederland:P
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Collega net aan de telefoon gehad. Die is he-le-maal overstuur, jánken, omdat haar zoontje zijn amandelen moest laten knippen.Ik hou mijn hart vast als dat kind, of haar, echt een keer wat overkomt
Na het knippen van mijn amandelen werd ik twee weken later opgenomen met een bijna fatale bloeding doordat er een ader gesprongen was in mijn keel. Nood-operatie, bloedtransfusies en papa en mama mochten op mijn kamertje blijven slapen voor het geval dat.quote:
Ach, misschien denk ik dat ook wel eens als ik her en der dingen lees. Je hoeft je hart niet vast te houden hoor, zolang ze maar adequaat op noodsituaties reageert is er niets aan de handquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jeetje wat een verhaalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Na het knippen van mijn amandelen werd ik twee weken later opgenomen met een bijna fatale bloeding doordat er een ader gesprongen was in mijn keel. Nood-operatie, bloedtransfusies en papa en mama mochten op mijn kamertje blijven slapen voor het geval dat.
Zelfs aan een standaard-ingreep zitten risico's!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Zelfs aan een standaard-ingreep zitten risico's!
Nee joh, heel netjes één voor éénquote:
quote:Bijstandsmoeders gekoppeld aan rijke man
DONGERADEEL - De Friese plaatsen Dongeradeel en Dantumadiel hebben een bijzondere manier gevonden om te bezuinigen op uitkeringen. De sociale dienst gaat bijstandsvrouwen 'updaten' om ze vervolgens aan een rijke kerel te koppelen, die de dames kunnen onderhouden.
Woordvoerder Martijn Adema van Dantumadiel bevestigt de aanpak tegenover de Leeuwarder Courant.
Er wordt per vrouw 1400 euro geďnvesteerd in de 'opknapbeurt', zo meldt de dienst. Hiermee kan echter vier ton per jaar worden bespaard, ervan uitgaande dat eenderde van de bijstandsmoeders aan de rijke man wordt geholpen en dus geen uitkering meer nodig heeft.
Voor die 1400 euro mag de bijstandmoeder naar een kapper in Dokkum en krijgt ze een 'imagoadvies'. Ook wordt de kledingkast doorgenomen, wordt er geshopt indien de garderobe niet hip genoeg is, en krijgt de vrouw tips op het gebied van sociale vaardigheden, lichaamshouding en presentatie.
Wanneer de vrouw 'geupdate' is, mag ze op de foto bij een fotograaf waarna ze wordt ingeschreven bij relatiebureau Mens en Relatie uit Oentsjerk.
echt sommige mensen worden steeds debieler, wie verzind zoiets, vind het ook erg vernederend voor een bijstandsmoeder.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pittig walgelijk. Niet die opknapbeurt, maar de insteek
[..]
Staat echt in De Telegraaf.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:39 schreef Copycat het volgende:
Wat een nonsens. Geen verlate 1 aprilgrap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |