quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Collega net aan de telefoon gehad. Die is he-le-maal overstuur, jánken, omdat haar zoontje zijn amandelen moest laten knippen.Ik hou mijn hart vast als dat kind, of haar, echt een keer wat overkomt
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:04 schreef remlof het volgende:
Slechts 27 graden hier.
Nou ja, ik vlieg vanavond terug naar Nederland:P
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Collega net aan de telefoon gehad. Die is he-le-maal overstuur, jánken, omdat haar zoontje zijn amandelen moest laten knippen.Ik hou mijn hart vast als dat kind, of haar, echt een keer wat overkomt
Na het knippen van mijn amandelen werd ik twee weken later opgenomen met een bijna fatale bloeding doordat er een ader gesprongen was in mijn keel. Nood-operatie, bloedtransfusies en papa en mama mochten op mijn kamertje blijven slapen voor het geval dat.quote:
Ach, misschien denk ik dat ook wel eens als ik her en der dingen lees. Je hoeft je hart niet vast te houden hoor, zolang ze maar adequaat op noodsituaties reageert is er niets aan de handquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jeetje wat een verhaalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Na het knippen van mijn amandelen werd ik twee weken later opgenomen met een bijna fatale bloeding doordat er een ader gesprongen was in mijn keel. Nood-operatie, bloedtransfusies en papa en mama mochten op mijn kamertje blijven slapen voor het geval dat.
Zelfs aan een standaard-ingreep zitten risico's!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Nee joh, heel netjes één voor éénquote:
quote:Bijstandsmoeders gekoppeld aan rijke man
DONGERADEEL - De Friese plaatsen Dongeradeel en Dantumadiel hebben een bijzondere manier gevonden om te bezuinigen op uitkeringen. De sociale dienst gaat bijstandsvrouwen 'updaten' om ze vervolgens aan een rijke kerel te koppelen, die de dames kunnen onderhouden.
Woordvoerder Martijn Adema van Dantumadiel bevestigt de aanpak tegenover de Leeuwarder Courant.
Er wordt per vrouw 1400 euro geďnvesteerd in de 'opknapbeurt', zo meldt de dienst. Hiermee kan echter vier ton per jaar worden bespaard, ervan uitgaande dat eenderde van de bijstandsmoeders aan de rijke man wordt geholpen en dus geen uitkering meer nodig heeft.
Voor die 1400 euro mag de bijstandmoeder naar een kapper in Dokkum en krijgt ze een 'imagoadvies'. Ook wordt de kledingkast doorgenomen, wordt er geshopt indien de garderobe niet hip genoeg is, en krijgt de vrouw tips op het gebied van sociale vaardigheden, lichaamshouding en presentatie.
Wanneer de vrouw 'geupdate' is, mag ze op de foto bij een fotograaf waarna ze wordt ingeschreven bij relatiebureau Mens en Relatie uit Oentsjerk.
echt sommige mensen worden steeds debieler, wie verzind zoiets, vind het ook erg vernederend voor een bijstandsmoeder.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pittig walgelijk. Niet die opknapbeurt, maar de insteek
[..]
Staat echt in De Telegraaf.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:39 schreef Copycat het volgende:
Wat een nonsens. Geen verlate 1 aprilgrap?
ff filmpje gekeken, ach als je geld hebtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:17 schreef beequeen het volgende:
OMFGBBQ, wat een volk.![]()
De haring is heerlijk Dees.![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Echt he, jij hebt bem dus ook al opquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:17 schreef beequeen het volgende:
Toffe fotoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja fantastisch
Vooral het zeilen op de oceaan gister was geweldig!
[ afbeelding ]
mooi weerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja fantastisch
[ afbeelding ]
Ik had wel wat classy'ers verwacht eigenlijk. Mijn hemel wat is dit ordiquote:
Mooi, ziet er ook lekker warm uit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja fantastisch
[ afbeelding ]
Ik geloof dat ik toch maar even ga klikken ook al kan ik op kantoor het geluid niet aan zettenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik had wel wat classy'ers verwacht eigenlijk. Mijn hemel wat is dit ordi
Damn, wat een verhaalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Na het knippen van mijn amandelen werd ik twee weken later opgenomen met een bijna fatale bloeding doordat er een ader gesprongen was in mijn keel. Nood-operatie, bloedtransfusies en papa en mama mochten op mijn kamertje blijven slapen voor het geval dat.
Dingen die hier gepost worden zijn wel iets anders dan de werkelijkheidquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, misschien denk ik dat ook wel eens als ik her en der dingen lees. Je hoeft je hart niet vast te houden hoor, zolang ze maar adequaat op noodsituaties reageert is er niets aan de hand
Woaah, daar krijg je zelfs hier een spontaan vakantiegevoel vanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja fantastisch
[ afbeelding ]
Updatenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Bijstandsmoeders gekoppeld aan rijke man
DONGERADEEL - De Friese plaatsen Dongeradeel en Dantumadiel hebben een bijzondere manier gevonden om te bezuinigen op uitkeringen. De sociale dienst gaat bijstandsvrouwen 'updaten' om ze vervolgens aan een rijke kerel te koppelen, die de dames kunnen onderhouden.
Woordvoerder Martijn Adema van Dantumadiel bevestigt de aanpak tegenover de Leeuwarder Courant.
Er wordt per vrouw 1400 euro geďnvesteerd in de 'opknapbeurt', zo meldt de dienst. Hiermee kan echter vier ton per jaar worden bespaard, ervan uitgaande dat eenderde van de bijstandsmoeders aan de rijke man wordt geholpen en dus geen uitkering meer nodig heeft.
Voor die 1400 euro mag de bijstandmoeder naar een kapper in Dokkum en krijgt ze een 'imagoadvies'. Ook wordt de kledingkast doorgenomen, wordt er geshopt indien de garderobe niet hip genoeg is, en krijgt de vrouw tips op het gebied van sociale vaardigheden, lichaamshouding en presentatie.
Wanneer de vrouw 'geupdate' is, mag ze op de foto bij een fotograaf waarna ze wordt ingeschreven bij relatiebureau Mens en Relatie uit Oentsjerk.
ziet er relaxt uit, waar zit je?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja fantastisch
[ afbeelding ]
Café Nol, dat wat echt Amsterdam was ........... bloody tourists en kutyuppenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:17 schreef beequeen het volgende:
oh nou dat geeft net wel ff de schwung weerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik toch maar even ga klikken ook al kan ik op kantoor het geluid niet aan zetten
t zal wel, ik vind het wat triest overkomen. . .quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:59 schreef Copycat het volgende:
Het is een vrijgezellenfeest, die moeten toch ordinair en plat zijn?
Daarom was Diva Mayday er ook. Maar ja, dat soort types is er altijd bij als er gratis drank en coke te scoren valt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:59 schreef Copycat het volgende:
Het is een vrijgezellenfeest, die moeten toch ordinair en plat zijn?
Nog heel ff genieten dusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:00 schreef remlof het volgende:
[..]
In Albufeira, nog. Om half vijf komt de taxi om ons naar het vliegveld te brengen.
Dus tochquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daarom was Diva Mayday er ook. Maar ja, dat soort types is er altijd bij als er gratis drank en coke te scoren valt.
Dat vind ik van zowat ieder vrijgezellenfeest. Met name als de aanstaande bruid of bruidegom als een mongool verkleed de straat op moet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:00 schreef Marrije het volgende:
t zal wel, ik vind het wat triest overkomen. . .
Dat was inderdaad wel 1 van de dingen waar door ik dacht wat een treurnis. Als dát je vrijgezellenfeest moet opleuken. . .quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daarom was Diva Mayday er ook. Maar ja, dat soort types is er altijd bij als er gratis drank en coke te scoren valt.
met tampons op een bunnypakje ofzo, ook zoiets waarvan ik denk 'moet dat nou zo'quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vind ik van zowat ieder vrijgezellenfeest. Met name als de aanstaande bruid of bruidegom als een mongool verkleed de straat op moet.
je moet het vanavond nog maar eens afspelen en dan met geluidquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:59 schreef Deisyy het volgende:
Mama Cabau is wel heel erg blij dat haar meisje een Wesley aan de haak heeft geslagen![]()
(Ik moet inene weer aan de haakjes van Fann denken)
Is dat persoon in die tijgerjurk een man of een vrouw?
Niet als mongool maar wel als één of ander uitgerangeerde clownquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vind ik van zowat ieder vrijgezellenfeest. Met name als de aanstaande bruid of bruidegom als een mongool verkleed de straat op moet.
Ik ga me er alvast op verheugenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
je moet het vanavond nog maar eens afspelen en dan met geluid
De Britse vrijgezellenfeesten zijn de ergste. In Amsterdam merk je nu al dat de Euro weer lager staat tov de Engelse Pond. Vorig jaar leken ze bijna uit het straatbeeld verdwenen maar afgelopen weekend ben ik er weer heel wat tegen gekomen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
met tampons op een bunnypakje ofzo, ook zoiets waarvan ik denk 'moet dat nou zo'
Zolang ik Yolanthe maar niet tegenkom, wat een irritante, nagemaakte, talentloze portieksnol zegquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Britse vrijgezellenfeesten zijn de ergste. In Amsterdam merk je nu al dat de Euro weer lager staat tov de Engelse Pond. Vorig jaar leken ze bijna uit het straatbeeld verdwenen maar afgelopen weekend ben ik er weer heel wat tegen gekomen.
Voor 1400 euro is daar vast nog wel iets van te maken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Zolang ik Yolanthe maar niet tegenkom, wat een irritante, nagemaakte, talentloze portieksnol zeg
Grin.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor 1400 euro is daar vast nog wel iets van te maken.
Niet de moeitequote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zijn dus gewoon pooiers...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoeven ze niet meer naar Budapest e.d. Een aantal grote steden in het voormalige oostblok werd behoorlijk geteisterd door Brits vrijgezellenschorriemorrie de laatste jaren, dankzij Ryanair en de goedkope booz en sex daar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Britse vrijgezellenfeesten zijn de ergste. In Amsterdam merk je nu al dat de Euro weer lager staat tov de Engelse Pond. Vorig jaar leken ze bijna uit het straatbeeld verdwenen maar afgelopen weekend ben ik er weer heel wat tegen gekomen.
Is MayDay een man dus die alle feestjes en partijtjes opfleurt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:59 schreef Deisyy het volgende:
Mama Cabau is wel heel erg blij dat haar meisje een Wesley aan de haak heeft geslagen![]()
(Ik moet inene weer aan de haakjes van Fann denken)
Is dat persoon in die tijgerjurk een man of een vrouw?
Ik vraag me dan ook af of die vrouwen die 1400 euro terug moeten betalen als het volgens de gemeente de schuld is van die vrouwen als de relatie toch geen succes wordt?quote:
Lief dat je het post, maar ik denk dat ik maar niet ga klikkenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is MayDay een man dus die alle feestjes en partijtjes opfleurt.
Ze was ook in de goude kooi toendertijd een paar keer.
ze staat hier te playbacken
quote:Chinezen verven hond als panda
Zhengzhou - Het is een opvallende trend onder sommige Chineze hondenbezitters. Zij laten hun hond verven, zodat hij eruit ziet als een ander dier.
Een golden retriever geverfd als tijger Foto: REUTERS
Veel Chinezen verwennen hun hond al regelmatig met een bezoekje aan de kapper. Nu komen ze niet alleen voor een knip- en wasbeurt, maar ook voor een complete make-over tot tijger of panda, meldt de Daily Mail. Een aantal voorbeelden wordt tentoongesteld in het Dahe Pet Civilization Park in Zhengzhou. Leuk voor hun baasje, maar of de dieren er zelf zo van genieten
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:30 schreef Copycat het volgende:
Die MayDay is toch al jaren uitgerangeerd?
Doet het alleen nog bij mensen met wansmaak,... ze/hij was op haar plaats dusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:30 schreef Copycat het volgende:
Die MayDay is toch al jaren uitgerangeerd?
Ik heb d'r jaren terug gezien op een feestje en toen vond ik het al zo treurnis. RIP aan het pensioenpotje dan maar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Travestieten, daar raak je nooit vanaf.
kost da?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
@Coos: Je hoeft niet meer te kijken voor laswerk, ik heb die pipo te pakken gekregen en kacheltje gekocht!![]()
[ afbeelding ]
Het is hier pikkedonker ineens en er vallen al behoorlijk dikke druppelsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:04 schreef Marrije het volgende:
De lucht betrekt hier aardig, heel fijn, kan ik zo ff in de keuken aan de gang.
Oh nee toch niet, ik moet mn zoontje zo van school halen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ooit was er in de achterhoek een mevrouw van de VVD die ook vond dat dames in de bijstand maar snel een man moesten zoeken.
Als het te koud is buiten ga ik altijd gewoon lekker binnen zitten .......quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die dingen branden als de hel en geven een partij hitte af, daar wordt je "koud" van
Het valt nog niet mee om die dingen niet te hoog op te stoken. Voor je het weet slaan de vlammen uit de schoorsteen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die dingen branden als de hel en geven een partij hitte af, daar wordt je "koud" van
nou in Amsterdam wordt het ook inene donker dus ik denk dat jij er zo vanaf bent en het hier los barst.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is hier pikkedonker ineens en er vallen al behoorlijk dikke druppels
hahahahquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Als het te koud is buiten ga ik altijd gewoon lekker binnen zitten .......
Ik zit al bijna drie weken voor eentje, een kleinere,dat ding gaat als een tierelier. En vlammen uit de pijp mag van mij ook wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het valt nog niet mee om die dingen niet te hoog op te stoken. Voor je het weet slaan de vlammen uit de schoorsteen.
Zolang je daarmee geen bomen of het rieten dak van je buren in de fik steekt is dat ook geen probleemquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zit al bijna drie weken voor eentje, een kleinere,dat ding gaat als een tierelier. En vlammen uit de pijp mag van mij ook wel.
Ik voel aan de druk op m'n oren dat het zo gaat onweren in Amsterdam.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou in Amsterdam wordt het ook inene donker dus ik denk dat jij er zo vanaf bent en het hier los barst.
Henk Wijngaardquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zit al bijna drie weken voor eentje, een kleinere,dat ding gaat als een tierelier. En vlammen uit in de pijp mag van mij ook wel.
ik voel ff met je mee, als mijn vlaggetjes maar niet wegwaaien vind ik alles best.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik voel aan de druk op m'n oren dat het zo gaat onweren in Amsterdam.
ik liep zonet door de regen en onweerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is hier pikkedonker ineens en er vallen al behoorlijk dikke druppels
Heb er een bij Xenos gekocht,,maar daar zit gaas voor, i.v.m vonken en Spanje. voor 79 euro..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zit al bijna drie weken voor eentje, een kleinere,dat ding gaat als een tierelier. En vlammen uit de pijp mag van mij ook wel.
Waarschijnlijk vlak van tevoren zodat je zadel ook nog eens nat is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:02 schreef Copycat het volgende:
Hier begint het een beetje te betrekken. Zal wel losbarsten als ik naar huis ga. Gelukkig heb ik geanticipeerd en mijn appelponcho bij me.
Ik lust ze niet, en het hele kantoor stinkt ernaar want ze worden hier uitgedeeldquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar wel met een lekker harinkie en ze zijn lekkerrrrrrr
Mijn fiets staat binnenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vlak van tevoren zodat je zadel ook nog eens nat is.
Je had beter even kunnen stoppen om met jezelf te overleggen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn fiets staat binnen.
Maar ik ben vanochtend wel over een busbaanafzetting geflikkerd. Omdat ik even niet kon beslissen of ik links of rechts langs de grote kei wilde fietsen en toen dacht dat ik in een gleuf geraakte en toen wist ik niet meer hoe ik moest fietsen.
Wat een vreemde combinatie van schaafwonden. Je zou toch verwachten dat je knie ook geschaafd zou zijn.quote:Maar nu heb ik wel een geschaafde enkel, dijbeen en pols.
Ik checkte nog even: nee. Niks te zien op mijn knie. Nu viel ik ook wel erg vreemd en de schaafwonden komen van mijn fiets die nog vreemder op en tegen me viel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een vreemde combinatie van schaafwonden. Je zou toch verwachten dat je knie ook geschaafd zou zijn.
O ja, dan is het niet vreemd. Ik ging er vanuit dat je door het asfalt geschuurd was.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik checkte nog even: nee. Niks te zien op mijn knie. Nu viel ik ook wel erg vreemd en de schaafwonden komen van mijn fiets die nog vreemder op en tegen me viel.
Nog 5 minuten, Heksie. Met de buienradar heb ik sowieso geen Piet Paulusma nodig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:23 schreef Toverheks het volgende:
huh, hoor nu Piet paulusma die vertelt dat er een bui vanuit Amsterdam onderweg is naar weet ik veel, nou is hier wel donker maar regen echt niet, zie je wel PPaulusma schud gewoon het weer uit zijn mouw.
ja stom he, ging nog naar buiten kijken ook, maar zie geen regen hoor maar wordt wel erg donker nu.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nog 5 minuten, Heksie. Met de buienradar heb ik sowieso geen Piet Paulusma nodig.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Het gaat hier te keer, da's nie normoal
Alles valt hier dus de rest van het land blijft droog.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:02 schreef Copycat het volgende:
Nog droog. Vind het mooi geweest voor vandaag. Naar huis en na mij de zondvloed!
Peruaanse nieuws-site toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:06 schreef Gert het volgende:
Resten lichaam Nathalee Holloway gevonden, gonst het op internet nu..
Een krant in Peru beweert dit. Het AD schrijft erover.
bij sloterparkbad en het kwam met bakken uit de hemel, nu klaart het weer lekker opquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoewel in dezelfde stad, wonen we nog best ver van elkaar vandaan, volgens mij.
Ehhh... ja, de site van een krant.quote:
Verstandig. De groepsfase moet je ook zonder Robben door kunnen komen. Eventueel zou hij de laatste wedstrijd van de poule nog mee kunnen doen als de nood aan de man komt. Die is over ruim twee weken pas.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:12 schreef Toverheks het volgende:
JOHANNESBURG - Arjen Robben speelt niet met Nederland in de eerste wedstrijd op het WK tegen Denemarken. Dat heeft bondscoach Bert van Marwijk dinsdag gezegd.
Oei!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Telegraaf noemt die krant een sensatiekrant
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die Amerikanen hebben de aanwijzingen van Jaap opgevolgd en ............quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:06 schreef Gert het volgende:
Resten lichaam Nathalee Holloway gevonden, gonst het op internet nu..
Een krant in Peru beweert dit. Het AD schrijft erover.
is er geen vindersloon of de gouden tip dat eraan verbonden was, dan kan Jaap gaan rentenierenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Die Amerikanen hebben de aanwijzingen van Jaap opgevolgd en ............
geloof er helemaal niks van, ook toevallig dat net nu nathalie dan gevonden wordt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens de Belgen hebben toeristen bij toeval de schedel van Natalee opgedoken.
http://www.gva.be/nieuws/(...)7f-fb8bd766d199.aspx
Of ze hebben Jaap open gesnedenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is er geen vindersloon of de gouden tip dat eraan verbonden was, dan kan Jaap gaan rentenieren
Die zijn er allang. En erg slechtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geloof er helemaal niks van, ook toevallig dat net nu nathalie dan gevonden wordt.
( waneer komt er een boek en film en doc over al Joran``s zijn avonturen)
ja echt he, allemaal toevalligheden, de ene krant roept nog harder dan de andere krant.quote:
Oiquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja echt he, allemaal toevalligheden, de ene krant roept nog harder dan de andere krant.
vind dat de berichtgeving over joran nu maar eens afgelopen moet wezen en we ons als klein kikkerland opmaken voor het WK
Was ff heftig hier he? in DE stadquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja echt he, allemaal toevalligheden, de ene krant roept nog harder dan de andere krant.
vind dat de berichtgeving over joran nu maar eens afgelopen moet wezen en we ons als klein kikkerland opmaken voor het WK
geeft niet hoor, niks om je voor te schamenquote:
ja he, maar minder van je vloer dus.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Was ff heftig hier he? in DE stadIk had de leen hond nog even snel een plas laten doen. Toen ik boven kwam was zelfs mijn vloer kledder (balkon deur stond open)
Vind ik wel,... Sensatiezoekers allemaalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geeft niet hoor, niks om je voor te schamen
Vloer is geen probleem maar dat gebeurd zelden. Balkon is inpandig. Ik laat ook meestal alles gewoon liggenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja he, maar minder van je vloer dus.
is nu wel lekker heb de balkondeur weer op de haak, maar we krijgen nog een beetje volgens Piet P ff opklaren nu en vanavond/vannacht barst het weer los.
Soury hebbie al haring gedaan???quote:
Nee nog niet, maar ik zag Remlof met zijn poffertjespan op een boot in Portugal. En ineens heb ik weer zin inquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Soury hebbie al haring gedaan???
Ze zijn verukkelukkeluk.
Jullie gaan je gang maar, ik verdiep me nog even in het Financieel Dagblad en de Staatscourantquote:
Tis toch ook een beetje soapyquote:
Nou Remlof vanaf vanavond kan je die rode zakdoek weer gebruiken waar hij voor gemaakt is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja fantastisch
[ afbeelding ]
Ik verdiep me wat dat betreft alleen nog in mijn eigen bankafschriften..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Jullie gaan je gang maar, ik verdiep me nog even in het Financieel Dagblad en de Staatscourant
Daar kijk ik dan weer liever niet naarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik verdiep me wat dat betreft alleen nog in mijn eigen bankafschriften..
Mwahhh ééns per jaar krijg ik een blije blauwe briefquote:
Oh, zo eentje waarin staat dat je teveel belasting hebt betaald en dat zij, i.p.v. jij daar de afgelopen periode rente van hebben getrokken, maar dat je het nu, zonder die rente en zonder een bedankje, weer terug krijgtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwahhh ééns per jaar krijg ik een blije blauwe brief
Dat is het "wij" gevoel Onze jongensquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:59 schreef Jian het volgende:
"Oranjekoorts in supermarkten stijgt gestaag"
Wat bezielt die mensen toch, het gros weet niet eens wat buitenspel is, maar als het Nederlands elftal een groot tournooi speelt kopen zel alles wat maar enigszins oranje is en hangen ze de straat vol met die afschuwelijke paupervlaggetjes
Ja zoiets maar ik vind het altijd weer leukquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, zo eentje waarin staat dat je teveel belasting hebt betaald en dat zij, i.p.v. jij daar de afgelopen periode rente van hebben getrokken, maar dat je het nu, zonder die rente en zonder een bedankje, weer terug krijgt
Ben jij niet trots op Nederland?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hou van voetbal, niet van dat "wij-gevoel" . Stelletje stupide schapen
Ik zou niet weten waar ik trots op moet zijn. Dat stelletje wat achter een bal aan holt ook niet (voor een godsvermogen)quote:
Met rente hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, zo eentje waarin staat dat je teveel belasting hebt betaald en dat zij, i.p.v. jij daar de afgelopen periode rente van hebben getrokken, maar dat je het nu, zonder die rente en zonder een bedankje, weer terug krijgt
Ik ook niet, ik hou helemaal niet van voetbal.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik trots op moet zijn. Dat stelletje wat achter een bal aan holt ook niet (voor een godsvermogen)
Nog welquote:Goddank zijn er nog coffee shops
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik hou helemaal niet van voetbal.
[..]
Nog wel
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:09 schreef Jian het volgende:
Africaman niet aan te slepen
AMSTERDAM - De bedenker van het nu al omstreden WK gadget 'de Africaman' wordt overspoeld met telefoontjes en emails.
ik wist het, een doorslaand succes !
http://www.telegraaf.nl/a(...)aan_te_slepen__.html
quote:Een knipoog naar de apartheid in Zuid-Afrika
Toch wel in die Jaapplas, hč?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens de Belgen hebben toeristen bij toeval de schedel van Natalee opgedoken.
http://www.gva.be/nieuws/(...)7f-fb8bd766d199.aspx
En het gekke is dat de landen om ons heen nu eindelijk ook eens voorzichtig de voordelen van ons beleid durven in te zien en "wij" opeens weer bij monde van met name de Christenhonden weer lijken te geloven dat "the war on drugs can be won."quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor.Dat rook gezeik eerst.
Ik ben voorquote:Poolse pedofielen zullen voortaan chemisch gecastreerd worden. Vandaag gaat in het land een wetswijziging daaromtrent van kracht.
Morgen maar goed stemmen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En het gekke is dat de landen om ons heen nu eindelijk ook eens voorzichtig de voordelen van ons beleid durven in te zien en "wij" opeens weer bij monde van met name de Christenhonden weer lijken te geloven dat "the war on drugs can be won."
Kweet niet ... Wat is de grens 11, 14, 18 ? Sommige dames zijn er zelf voor in als tiener.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:17 schreef Marrije het volgende:
Via die link van scrut kwam ik dit tegen:
[..]
Ik ben voor
Heb je geen stemadvies van je dealer gekregen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen maar goed stemmen.Tis toch morgen
"Groen" meer zei die nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je geen stemadvies van je dealer gekregen?
Ja, doe maar GOED stemmen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen maar goed stemmen.Tis toch morgen
quote:Bejaarden moeten betalen voor ommetje
GRONINGEN - Bewoners van de tien verpleeghuizen van ZINN, met vestigingen in Groningen, Hoogezand en Haren, moeten voortaan betalen voor een blokje om. Als de bewoners samen met een van de medewerkers een ommetje willen maken kost ze dat 15 euro. Dat meldde directeur Wil Koopmans van ZINN dinsdag.
Ja, maar waarom nou weer chemisch, wat mankeert er aan 2 bakstenenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:17 schreef Marrije het volgende:
Via die link van scrut kwam ik dit tegen:
[..]
Ik ben voor
¤ 21,00 om te douchen, godsamme dat is nog eens business man !quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, doe maar GOED stemmen.
Hier weer zo'n treurig en tranentrekkend bericht
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
[..]
Dan heeft de pastoor opeens zo'n hoge stem als hij z'n preek op Zondag doet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar waarom nou weer chemisch, wat mankeert er aan 2 bakstenen
Ik schaam me echt soms voor dit land. Mijn moeders broer is erg slecht. Zijn hele leven hard gewerkt. Zijn vrouw is drie jaar geleden overleden. Nu staat hem een kamertje te wachten gedeeld met nog iemand. Eén kastje en een stoel that's it. Verdomme gevangenen hebben internet en een flat screenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
[..]
Tis gewoon om je ogen uit de kop te schamenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
[..]
Schandalig dit!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan heeft de pastoor opeens zo'n hoge stem als hij z'n preek op Zondag doet.
Als je Rita nog één keer wil zien dan moet je om zeven uur op Ned1 kijken.quote:
Die wordt ergens directeur van een verpleeghuis of zo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je Rita nog één keer wil zien dan moet je om zeven uur op Ned1 kijken.
Die zien we nooit meer té-rug!!!!
[ afbeelding ]
Ze was ooit directeur van een gevangenis dus veel andere skills heeft ze niet meer nodig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die wordt ergens directeur van een verpleeghuis of zo.
Vrouwen moeten ge_updatequote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Schandalig dit!
En zo'n directeur na die opmerking gelijk ontslaan en tot aan z'n 65e op bijstandsniveau zetten.
Dat is toch wel met een happy endingquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:43 schreef Marrije het volgende:
Voor een uitgebreide douchebeurt 21 e moeten betalen
Bedankt Rita ........... voor allesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je Rita nog één keer wil zien dan moet je om zeven uur op Ned1 kijken.
Die zien we nooit meer té-rug!!!!
[ afbeelding ]
Rita Verzonkquote:
Waar komt die éne euro dan vandaan? Waarom niet 20 of 25quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:43 schreef Marrije het volgende:
Voor een uitgebreide douchebeurt 21 e moeten betalen
Nee, de PVVquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zo'n directeur kan beter een hotel gaan runnen in plaats van werkzaam zijn in de zorg. Ik begrijp dat mensen niet op bijvoorbeeld een SP willen stemmen vanwege eigenbelang. Maar ooit is iedereen oud en dat zal ze dan leren
De SP is voor zover ik het kan beoordelen echt de enige partij met nog wat hart in z'n donder. De rest is behept met kille koude zakelijkheid. Niet in woord, nee natuurlijk niet, maar wel in daden!
Het muis bejaardenhuis word steeds realistisherquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zo'n directeur kan beter een hotel gaan runnen in plaats van werkzaam zijn in de zorg. Ik begrijp dat mensen niet op bijvoorbeeld een SP willen stemmen vanwege eigenbelang. Maar ooit is iedereen oud en dat zal ze dan leren
De SP is voor zover ik het kan beoordelen echt de enige partij met nog wat hart in z'n donder. De rest is behept met kille koude zakelijkheid. Niet in woord, nee natuurlijk niet, maar wel in daden!
Jups, dat moet je die PVV nageven, dat is waarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, de PVVtis echt zo, behalve voor bejaarde Islamieten natuurlijk
Het valt mij nog mee dat er niets achter de komma staat. Alles in de zorg is tot op de minuut en cent berekend.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar komt die éne euro dan vandaan? Waarom niet 20 of 25
Ja maar als iemand in zijn broek poept zal het wel duurder wordenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het valt mij nog mee dat er niets achter de komma staat. Alles in de zorg is tot op de minuut en cent berekend.
Voor het personeelsbeleid zouden sommige ideetjes van Geert wel weer aardig roet in het eten gooien.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Er wordt niet in de broek gepoept, daar is geen tijd voor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar als iemand in zijn broek poept zal het wel duurder worden
Van die gaarkeukens ga je niet schijten maar kotsenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar als iemand in zijn broek poept zal het wel duurder worden
Das gaar !!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Van die gaarkeukens ga je niet schijten maar kotsen
quote:
Zou me iid niks verbazen. Ik wil ook echt niet honderd wordenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zweer het je, over een paar jaar naaien ze bij oudere incontinenten de anus dicht en geven ze ze een zijuitgang met vuilniszak. Daar kan lekker veel in en het hoeft dus eens per maand gewisseld te worden.
En als er nu geen geld was, dan zou het nog anders zijn. Maar er is werkelijk geld plenty. 't Is alleen een kwestie van keuzes maken en prioriteiten geven.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou me iid niks verbazen. Ik wil ook echt niet honderd worden
Je kunt die oudjes natuurlijk dan ook maandelijks aan de weg zetten. Met een beetje techniek pikt die vuilniswagen die zak er wel afquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zweer het je, over een paar jaar naaien ze bij oudere incontinenten de anus dicht en geven ze ze een zijuitgang met vuilniszak. Daar kan lekker veel in en het hoeft dus eens per maand gewisseld te worden.
Das een stiekume tvp !!! Weg ermeequote:
Die worden dan ook grotendeels door familie verzorgd ipv dat ze zijn over geleverd aan een bejaardentehuis. Maar voor dat deel bejaarden dat zelf voor een bejaardentehuis kiest en niet bij zoon of dochterlief wil wonen, triest natuurlijk dat die met zulke kosten worden opgescheept.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies, fuck de subsidies voor kunst, cultuur, de ontwikkelingshulp beperken, halveer het ambtenarenapparaat etc. Ja het is een kwestie van keuzes maken toch !quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En als er nu geen geld was, dan zou het nog anders zijn. Maar er is werkelijk geld plenty. 't Is alleen een kwestie van keuzes maken en prioriteiten geven.
Daar gaat het ook wel naar terug.. Dat de kinderen voor de ouders zorgen. Fuck ik heb ze niet .. Maar vast een fokker die me uitlaatquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die worden dan ook grotendeels door familie verzorgd ipv dat ze zijn over geleverd aan een bejaardentehuis. Maar voor dat deel bejaarden dat zelf voor een bejaardentehuis kiest en niet bij zoon of dochterlief wil wonen, triest natuurlijk dat die met zulke kosten worden opgescheept.
Ik word gewoon moslim en dan nog een kind of 6 op de wereld zetten en ik zit geramd op m'n oude dagquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die worden dan ook grotendeels door familie verzorgd ipv dat ze zijn over geleverd aan een bejaardentehuis. Maar voor dat deel bejaarden dat zelf voor een bejaardentehuis kiest en niet bij zoon of dochterlief wil wonen, triest natuurlijk dat die met zulke kosten worden opgescheept.
Wat dacht je van die vennootschapsbelasting weer gewoon terug naar 35 procent, 60 procent belastingtarief voor grootverdieners, minder subsidies voor bedrijven, etc. Maak het maar duurder voor ze, daar worden innovatief en creatief van en dat brengt die bedrijven veel verder.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies, fuck de subsidies voor kunst, cultuur, de ontwikkelingshulp beperken, halveer het ambtenarenapparaat etc. Ja het is een kwestie van keuzes maken toch !
Jouw voorstellen leveren vooral ook werkloosheid op. Beter pakken we de HRA aan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies, fuck de subsidies voor kunst, cultuur, de ontwikkelingshulp beperken, halveer het ambtenarenapparaat etc. Ja het is een kwestie van keuzes maken toch !
Als je dan maar wel een beetje door holt , mijn auto stottert onder de 20 km per uurquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar gaat het ook wel naar terug.. Dat de kinderen voor de ouders zorgen. Fuck ik heb ze niet .. Maar vast een fokker die me uitlaat
Je zou normaal doen, gekquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat dacht je van die vennootschapsbelasting weer gewoon terug naar 35 procent, 60 procent belastingtarief voor grootverdieners, minder subsidies voor bedrijven, etc. Maak het maar duurder voor ze, daar worden innovatief en creatief van en dat brengt die bedrijven veel verder.
Mag ook!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jouw voorstellen leveren vooral ook werkloosheid op. Beter pakken we de HRA aan.
Je slaat de spijker op zijn kop Teun.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Onzin, we hebben zat mensen nodig in de zorg, het onderwijs etc. Ik hou van kunst en cultuur, maar ik ben bereid om keuzes te maken !quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jouw voorstellen leveren vooral ook werkloosheid op. Beter pakken we de HRA aan.
*meldtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het muis bejaardenhuis word steeds realistisher
Hmm, zit je met zonen nog wel wat saver dan met dochters. . .quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik word gewoon moslim en dan nog een kind of 6 op de wereld zetten en ik zit geramd op m'n oude dag
Amen!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zijn kop Teun.
Ik ben natuurlijk al wat ouder dan de rest hier en heb er dus al heel wat meegemaakt die buiten hun schuld in een nare sociale situatie zijn beland door b.v. een ongeluk, ziekte of echtscheiding. Ik heb al heel wat klaagverhalen aan moeten horen maar heb een geheugen als een olifant en herinnerde hen er altijd even fijntjes aan dat ze door hun stemgedrag in het verleden zelf dit malheur over zich afgeroepen hebben.
En kijk naar mijzelf. Had ooit een goede dik betaalde baan wordt geheel buiten mijn schuld invalide, sterker nog de schuld lag bij mijn werkgever die die weigerde aansprakelijkheid te erkennen met als gevolg een meer dan tien jaar aanslepend proces en gedurende dat proces minimaal poen.
Pas dan leer je de noden van de "onderkant van de samenleving" goed kennen. Ik gun dat niemand.
Maar helaas de meeste mensen stemmen opportunistisch zonder te beseffen dat het bij hun ook van de ene op de andere dag afgelopen kan zijn.
Dochters worden uitgehuwelijkt en zonen blijven in het ouderlijk huis wonenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hmm, zit je met zonen nog wel wat saver dan met dochters. . .
Een waar woord. En zit je er eenmaal, zie dan nog maar eens diezelfde stem van je te laten horen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:13 schreef Coos het volgende:
Maar helaas de meeste mensen stemmen opportunistisch zonder te beseffen dat het bij hun ook van de ene op de andere dag afgelopen kan zijn.
Van mij mag het, die kunst & cultuur beperken. Zo ook minder politie en defensie met hun dure speeltjes. De agenten gewoon op de fiets de straat op, klaar is Kees.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Onzin, we hebben zat mensen nodig in de zorg, het onderwijs etc. Ik hou van kunst en cultuur, maar ik ben bereid om keuzes te maken !
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, maar het is wat Teun zegt, er is in wezen geld genoeg. Er zullen alleen daadwerkelijk keuzes gemaakt moet worden. En als ik zie wat een geld deze overheid over de balk gooit voor zaken die volgens mij niet tot de prioriteiten behoren dan zeg ik begin eerst maar eens daar te snoeien i.p.v. de rekening bij het bedrijfsleven neer te leggen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zijn kop Teun.
Ik ben natuurlijk al wat ouder dan de rest hier en heb er dus al heel wat meegemaakt die buiten hun schuld in een nare sociale situatie zijn beland door b.v. een ongeluk, ziekte of echtscheiding. Ik heb al heel wat klaagverhalen aan moeten horen maar heb een geheugen als een olifant en herinnerde hen er altijd even fijntjes aan dat ze door hun stemgedrag in het verleden zelf dit malheur over zich afgeroepen hebben.
En kijk naar mijzelf. Had ooit een goede dik betaalde baan wordt geheel buiten mijn schuld invalide, sterker nog de schuld lag bij mijn werkgever die die weigerde aansprakelijkheid te erkennen met als gevolg een meer dan tien jaar aanslepend proces en gedurende dat proces minimaal poen.
Pas dan leer je de noden van de "onderkant van de samenleving" goed kennen. Ik gun dat niemand.
Meer dan 30 jaar geleden kwam mijn opa terecht in één van de in het stuk genoemde verpleeghuizen. Hij was een man die zich altijd piekfijn verzorgd had, in het verpleeghuis keek niemand van het personeel daar naar om. Op zijn laatste verjaardag lag hij ongeschoren met een papieren feesthoedje op in z'n bed terwijl hij ook nog eens net doodleuk tussen neus en lippen door te horen had gekregen dat z'n vrouw eerder die dag in het ziekenhuis overleden was.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:12 schreef Marrije het volgende:
Dat was dus bijna 20 jaar geleden. Nu is er dus niks veranderd, behalve dan dat er een 'luxe' () behandeling gegeven kan worden tegen extra betaling. Dus eigenlijk he, moet men nog blij zijn ook. Dat dat kán in Nederland
Een hond heeft het beterquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meer dan 30 jaar geleden kwam mijn opa terecht in één van de in het stuk genoemde verpleeghuizen. Hij was een man die zich altijd piekfijn verzorgd had, in het verpleeghuis keek niemand van het personeel daar naar om. Op zijn laatste verjaardag lag hij ongeschoren met een papieren feesthoedje op in z'n bed terwijl hij ook nog eens net doodleuk tussen neus en lippen door te horen had gekregen dat z'n vrouw eerder die dag in het ziekenhuis overleden was.
Er zijn de afgelopen vijftien jaren, vanaf KOk II, bakken met geld richting bedrijfsleven gegaan. Lastenverlichting na lastenverlichting, herschikken van gelden begon enorm goed op gang te komen bij de kabinetten Balkenende. Weghalen bij de burgers, brengen naar bedrijven.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, maar het is wat Teun zegt, er is in wezen geld genoeg. Er zullen alleen daadwerkelijk keuzes gemaakt moet worden. En als ik zie wat een geld deze overheid over de balk gooit voor zaken die volgens mij niet tot de prioriteiten behoren dan zeg ik begin eerst maar eens daar te snoeien i.p.v. de rekening bij het bedrijfsleven neer te leggen.
Als die miljoen werklozen in de ene sector wil inzetten in een andere sector levert dat dus per saldo niets op maar zal het, door omscholing e.d., eerder geld kosten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Onzin, we hebben zat mensen nodig in de zorg, het onderwijs etc. Ik hou van kunst en cultuur, maar ik ben bereid om keuzes te maken !
Schrijnend.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meer dan 30 jaar geleden kwam mijn opa terecht in één van de in het stuk genoemde verpleeghuizen. Hij was een man die zich altijd piekfijn verzorgd had, in het verpleeghuis keek niemand van het personeel daar naar om. Op zijn laatste verjaardag lag hij ongeschoren met een papieren feesthoedje op in z'n bed terwijl hij ook nog eens net doodleuk tussen neus en lippen door te horen had gekregen dat z'n vrouw eerder die dag in het ziekenhuis overleden was.
Schandelijk ! en daarom meer verplegend personeel en geen Betuwelijn en Europa kan ook even de spreekwoordelijke pest krijgen...., Prioriteiten !quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik mocht mijn pauzes niet in een praatje met de bewoners steken. Meer dan dertig jaar geleden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:24 schreef Marrije het volgende:
Als vrijwilliger kun je wat dat betreft misschien nog wel meer voor die mensen betekenen.
Ik ben sinds september werkenloos. 23 jaar gewerkt in de IT. Nu was ik bereid en dat wil ik ook om me om te scholen naar de zorg sector. Er was een opleiding beloofd maar oh wacht geld is opquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als die miljoen werklozen in de ene sector wil inzetten in een andere sector levert dat dus per saldo niets op maar zal het, door omscholing e.d., eerder geld kosten.
Je hoort vaak dat goede zorg in individuele gevallen vooral ook het werk is van individuen die zich uit moreel oogpunt niet bij de regels van de directie neerleggen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Schrijnend.
Ik heb aardig wat schrijnende dingen mee gemaakt. Dat werk is dan ook niks voor mij, ik was al snel een illusie armer dat ik wel wat voor die mensen kon betekenen. Als personeelslid heb je ook maar te doen wat je wordt opgedragen. Als vrijwilliger kun je wat dat betreft misschien nog wel meer voor die mensen betekenen.
Dat is ook gekmakend. Het ene moment kunnen of moeten werklozen allerlei opleidingen doen en bij een volgend kabinet mag er weer niemand een opleiding doen maar wordt al het budget uitgegeven aan de scam die reďntegratie-bureau heet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben sinds september werkenloos. 23 jaar gewerkt in de IT. Nu was ik bereid en dat wil ik ook om me om te scholen naar de zorg sector. Er was een opleiding beloofd maar oh wacht geld is opNu doe ik nog steeds niks en ben maar weer in de IT gaan solliciteren
.
Als bedrijven goed draaien ( en zorgen voor een sterke economie) mogen ze best hun bijdrage leveren, zonder meer ! Maar ik ken ook mensen die zich 80 uur en meer per week de tyfus werken en daarom ook aardig wat centjes verdienen en daar betalen ze ook nog een hoop belasting over en dat hoeft echt niet meer te worden. Dan zeggen ze op een gegeven moment bekijk het maar of ik verhuis wel naar .......... Marxisme werkt niet !quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er zijn de afgelopen vijftien jaren, vanaf KOk II, bakken met geld richting bedrijfsleven gegaan. Lastenverlichting na lastenverlichting, herschikken van gelden begon enorm goed op gang te komen bij de kabinetten Balkenende. Weghalen bij de burgers, brengen naar bedrijven.
Het voordeel is dat ze (uwv) nu met rust laten. Ik ga mijn eigen gang. Maar kloppen doet het nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is ook gekmakend. Het ene moment kunnen of moeten werklozen allerlei opleidingen doen en bij een volgend kabinet mag er weer niemand een opleiding doen maar wordt al het budget uitgegeven aan de scam die reďntegratie-bureau heet.
Dit werkt ook niet. Een goede mix werkt uiteindelijk beter. Trouwens, met reistijden erbij gerekend, werkt half nederland 80 uur per week.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Als bedrijven goed draaien ( en zorgen voor een sterke economie) mogen ze best hun bijdrage leveren, zonder meer ! Maar ik ken ook mensen die zich 80 uur en meer per week de tyfus werken en daarom ook aardig wat centjes verdienen en daar betalen ze ook nog een hoop belasting over en dat hoeft echt niet meer te worden. Dan zeggen ze op een gegeven moment bekijk het maar of ik verhuis wel naar .......... Marxisme werkt niet !
Keuzes maken, het valt niet mee, ik weet 't, maar wat moet, moet. En dan kun je wel van te voren allerlei hindernissen opwerpen, maar daar schiet niemand wat mee op.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als die miljoen werklozen in de ene sector wil inzetten in een andere sector levert dat dus per saldo niets op maar zal het, door omscholing e.d., eerder geld kosten.
Maar wel in ieder verzorgings tehuis tien (of meer) managers die niet managen en voornamelijk opstrijken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Schrijnend.
Ik heb aardig wat schrijnende dingen mee gemaakt. Dat werk is dan ook niks voor mij, ik was al snel een illusie armer dat ik wel wat voor die mensen kon betekenen. Als personeelslid heb je ook maar te doen wat je wordt opgedragen. Als vrijwilliger kun je wat dat betreft misschien nog wel meer voor die mensen betekenen.
Zou het éénmalig zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:33 schreef Coos het volgende:
[..]
En dat soort berichten over douchen voor 21 euro zal dat proces alleen maar versnellen.
Vandaar mijn keuze voor het beperken van de HRA. Realistisch gezien ook veel uitvoerbaarder en veel minder ingrijpend.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Keuzes maken, het valt niet mee, ik weet 't, maar wat moet, moet. En dan kun je wel van te voren allerlei hindernissen opwerpen, maar daar schiet niemand wat mee op.
Ja naar waar/wat??? Lekker laten gaan dan komen die honderdduizenden vijfigplussers hier misschien ook weer eens aan de bak. Marktwerking!! Ja me neus!!! Ook zo'n argument om megalomane bonussen te geven. Anders vertrekken ze naar het buitenland. Nou dááágg succes daar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan zeggen ze op een gegeven moment bekijk het maar of ik verhuis wel naar ..........
O, laat ik voorop stellen dat ik geen enkele moeite heb met het beperken van de HRA boven een X bedragquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vandaar mijn keuze voor het beperken van de HRA. Realistisch gezien ook veel uitvoerbaarder en veel minder ingrijpend.
In India heb je amper dat mensen zich verzekeren, dus als je daar afhankelijk wordt dan ben je dat dus van familie en anders kun je de straat opquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar wel in ieder verzorgings tehuis tien (of meer) managers die niet managen en voornamelijk opstrijken.
En alweer wat Teun zegt vanaf KOK is het voor het bedrijfsleven cresendo gegaan terwijl de uitkeringen niet meer met de lonen meestegen terwijl dat altijd wel het geval was. Ja een inflatiecorrectie maar dat houd wel in dat er een leger echte armen is ontstaan in de afgelopen 25 jaar. Gek hč dat wijken verpauperen. Ook blanke wijken!!
Laatst las ik ergens van een politicoloog die voorspelde dat er binnen tioen jaar grote sociale onrust in Europa zal onstaan, gewoon omdat de mensen het niet meer pikken. Dus niet alleen Nederland maar heel Europa met dank aan Brussel. Uiteindelijk heeft Hitler postuum toch nog zijn derde rijk gekregen.
En dat soort berichten over douchen voor 21 euro zal dat proces alleen maar versnellen.
Uiteindelijk zal de HRA zo goed als helemaal afgeschaft moeten worden, in één keer is helaas niet haalbaar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:38 schreef Jian het volgende:
[..]
O, laat ik voorop stellen dat ik geen enkele moeite heb met het beperken van de HRA boven een X bedrag
Kan je nagaan wat dit voor de minima betekend.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
En wat het gestegen is, is teniet gedaan door hoge prijzen van basisvoorzieningen,.
Voor mijn man is het wel een reden om terug te willen, die zegt de laatste tijd steeds vaker dat we het daar beter kunnen hebben. Maar ja, als je geen 'terug' hebt dan ligt het natuurlijk al een stuk lastiger.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja naar waar/wat??? Lekker laten gaan dan komen die honderdduizenden vijfigplussers hier misschien ook weer eens aan de bak. Marktwerking!! Ja me neus!!! Ook zo'n argument om megalomane bonussen te geven. Anders vertrekken ze naar het buitenland. Nou dááágg succes daar.
En Marxisme werk t idd niet maar een zekere vorm van solidarteit zal de arbeidsmoraal en kwaliteit van leven voor iedereen wel vergroten.
't Gaat vanzelf naar de verdommenis, er komt vanzelf weer een oorlog of opstand (zoals je al zei) en dan zeggen mensen "Dat mag nooit meer gebeuren!!!". Afijn, weer dertig of zestig jaar later.....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat dit voor de minima betekend.
Vier jaar geleden Wouter Bos: over vier jaar moeten de voedselbanken verdwenen zijn.
Heb jij deze campagne nog iemand het woord cvoedselbanken horen gebruiken.
Herinner me nog goed dat Jetta Klijnsma op de vraag van Matthijs van Nieuwkerk waarom zijn er voedselbanken, antwoordde: omdat er vrijwilligers zijn.
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar is het dan zo dat jullie kinderen daar moeten opgroeien zodat ze het later vanzelfsprekend vinden dat ze voor jullie moeten zorgen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:42 schreef Marrije het volgende:
Voor mijn man is het wel een reden om terug te willen, die zegt de laatste tijd steeds vaker dat we het daar beter kunnen hebben. Maar ja, als je geen 'terug' hebt dan ligt het natuurlijk al een stuk lastiger.
Het zijn niet personen die naar het buitenland vertrekken maar hele bedrijfsorganisaties, vennootschappen, holdings, etc. Als die in Nederland de helft van de belasting zouden betalen die ze hier eigenlijk zouden moeten betalen, dan zouden we lachend die ontbrekende miljarden betalen ! Maar ze zijn gevlucht en komen niet terug.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja naar waar/wat??? Lekker laten gaan dan komen die honderdduizenden vijfigplussers hier misschien ook weer eens aan de bak. Marktwerking!! Ja me neus!!! Ook zo'n argument om megalomane bonussen te geven. Anders vertrekken ze naar het buitenland. Nou dááágg succes daar.
En Marxisme werk t idd niet maar een zekere vorm van solidarteit zal de arbeidsmoraal en kwaliteit van leven voor iedereen wel vergroten.
Moeten is een groot woord en het is altijd afwachten hoe dingen gaan he. Misschien trouwen ze wel in het buitenland en gaan ze daar wonen en willen ze geen geld overmaken. Dat kan. Hun moeder is Nederlandse tenslottequote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar is het dan zo dat jullie kinderen daar moeten opgroeien zodat ze het later vanzelfsprekend vinden dat ze voor jullie moeten zorgen?
Kloptquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Het zijn niet personen die naar het buitenland vertrekken maar hele bedrijfsorganisaties, vennootschappen, holdings, etc. Als die in Nederland de helft van de belasting zouden betalen die ze hier eigenlijk zouden moeten betalen, dan zouden we lachend die ontbrekende miljarden betalen ! Maar ze zijn gevlucht en komen niet terug.
Oké, maar ik begreep uit jouw woorden dat je man zich zeker wil stellen van zorg voor hemzelf. Misschien moet ik dat breder opvatten als zorg voor jullie allemaal en omgekeerd ook voor de rest van de familie.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Moeten is een groot woord en het is altijd afwachten hoe dingen gaan he. Misschien trouwen ze wel in het buitenland en gaan ze daar wonen en willen ze geen geld overmaken. Dat kan. Hun moeder is Nederlandse tenslotteMaar het ligt wel in de lijn der verwachting, dat als de kinderen daar opgroeien dat ze het normaal vinden om voor hun ouders te zorgen. Hopelijk is dat niet nodig en kunnen wij zelf eea borgen, maar nogmaals, je weet nooit hoe eea loopt.
Ieuwwwwquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Moeten is een groot woord en het is altijd afwachten hoe dingen gaan he. Misschien trouwen ze wel in het buitenland en gaan ze daar wonen en willen ze geen geld overmaken. Dat kan. Hun moeder is Nederlandse tenslotteMaar het ligt wel in de lijn der verwachting, dat als de kinderen daar opgroeien dat ze het normaal vinden om voor hun ouders te zorgen. Hopelijk is dat niet nodig en kunnen wij zelf eea borgen, maar nogmaals, je weet nooit hoe eea loopt.
Voorlopig is Nederland een enorm belastingparadijs voor grote bedrijven, een doorn in het oog van vele Westerse landenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Het zijn niet personen die naar het buitenland vertrekken maar hele bedrijfsorganisaties, vennootschappen, holdings, etc. Als die in Nederland de helft van de belasting zouden betalen die ze hier eigenlijk zouden moeten betalen, dan zouden we lachend die ontbrekende miljarden betalen ! Maar ze zijn gevlucht en komen niet terug.
En met die solidariteit ben ik het helemaal eens. Maar nogmaals voor je naar het bedrijfsleven kijkt moet je in mijn optiek zeker eerst eens kijken naar die geweldige GELD verslindende en verkwistende overheid die overal "goede sier" maakt met geld dat veel beter besteed kan worden !!!!
Buitenlandse bedrijven zeker. Maar vergeet niet dat onze vroegere industrie zoals de textiel, de scheepsbouw enz. allang geleden naar de lage lonen landen zijn vertrokken en dat zal altijd zo blijven.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:46 schreef Jian het volgende:
[..]
En met die solidariteit ben ik het helemaal eens. Maar nogmaals voor je naar het bedrijfsleven kijkt moet je in mijn optiek zeker eerst eens kijken naar die geweldige GELD verslindende en verkwistende overheid die overal "goede sier" maakt met geld dat veel beter besteed kan worden !!!!
We hebben hier in NL een eigen bedrijf en in India ook. Als we dat in India meer uitbreiden levert het per saldo meer op dan hier in NL. Daar is ook eigen grond en eigen huizen enzo, dus hoef je geen huur te betalen en zo nog veel meer van die dingen. Maar ja, succes van nu is geen garantie voor de toekomst, dus hoe we er dan bij zitten, geen idee.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, maar ik begreep uit jouw woorden dat je man zich zeker wil stellen van zorg voor hemzelf. Misschien moet ik dat breder opvatten als zorg voor jullie allemaal en omgekeerd ook voor de rest van de familie.
Zorg is natuurlijk meer dan geld en aangezien het hier eerder ging over douchen en wandelen, nam ik aan dat je man ook verwacht dat jullie kinderen dat later ter hand nemen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
We hebben hier in NL een eigen bedrijf en in India ook. Als we dat in India meer uitbreiden levert het per saldo meer op dan hier in NL. Daar is ook eigen grond en eigen huizen enzo, dus hoef je geen huur te betalen en zo nog veel meer van die dingen. Maar ja, succes van nu is geen garantie voor de toekomst, dus hoe we er dan bij zitten, geen idee.
Dat zijn constructies voor veelal buitenlandse bedrijven, die hier anders nooit zouden neerstrijken en dus dan helemaal geen belasting hier zouden betalenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voorlopig is Nederland een enorm belastingparadijs voor grote bedrijven, een doorn in het oog van vele Westerse landen
Veel plezier met Freekquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Buitenlandse bedrijven zeker. Maar vergeet niet dat onze vroegere industrie zoals de textiel, de scheepsbouw enz. allang geleden naar de lage lonen landen zijn vertrokken en dat zal altijd zo blijven.
Totdat men massaal zelfmoord pleegt zoals bij de fabicage van de I-phone en dan het loon verdubbeld.
Ik durf er geld op te zetten dat die mannen alweer elders in de wereld aan het kijken zijn of het daar wel goedkoper kan.![]()
en nu ben ik weg.
edit: en met alinea 2 ben ik het eens
Vanuit een eigen huis is dat sowieso anders dan dat je bent aangewezen op toiletrondes enzo. Maar inderdaad, de kinderen van mijn schoonmoeder doen geregeld leuke dingen met haar, maar die wonen grotendeels ook nog thuis. Maar het kan maar zo zijn dat onze kinderen niet bij ons 'op het erf' willen wonen en dat is dat natuurlijk ook goed.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Zorg is natuurlijk meer dan geld en aangezien het hier eerder ging over douchen en wandelen, nam ik aan dat je man ook verwacht dat jullie kinderen dat later ter hand nemen.
Alternatief voor kinderen hebben ??.. Dat bedoel ik dus, hoe vaak ik al niet heb gehoord dat ik eenzaam doodga omdat ik geen kids heb. Nou ik ken er genoeg die kinderen hebben en alsnog achter de geranium's weg zitten te kwijnen. Het bejaarden tehuis begon als een grapjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, dat bejaardentehuis hier is een leuk alternatief
En het grotere Nederlandse bedrijfslevenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zijn constructies voor veelal buitenlandse bedrijven, die hier anders nooit zouden neerstrijken en dus dan helemaal geen belasting hier zouden betalen
Legse kipquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is een kuiken. Dit topic had een kuiken nodig.
Welnee, het komt allemaal goed, zoals altijd, ik ben altijd positief wat dat betreft, behalve over Oranje op het WKquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En het grotere Nederlandse bedrijfsleven![]()
Maar goed, die vlucht naar een ander land, dat is dan ook de vrucht van globaliseren......not![]()
Uiteindelijk gaat het tot niets leiden, behalve dan armoede. Zoveel armoede dat producten niet meer gekocht kunnen worden. Het is een cirkel naar beneden.
Ah op die manier, helemaal gelijk. Ik denk dat er meer achter de geraniums zitten dan niet. Maar ik weet ook niet goed in hoeverre dat een keuze van die mensen zelf is? Toen mijn opa in een verpleegtehuis moest omdat ie niet meer alleen kon wonen zei mijn man meteen dat hij hier welkom was. Maar mijn opa wilde in zijn oude woonplaats blijven, daar had ie meer binding mee. Ook goed.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Alternatief voor kinderen hebben ??.. Dat bedoel ik dus, hoe vaak ik al niet heb gehoord dat ik eenzaam doodga omdat ik geen kids heb. Nou ik ken er genoeg die kinderen hebben en alsnog achter de geranium's weg zitten te kwijnen. Het bejaarden tehuis begon als een grapje
Veel plezier Hondjesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:02 schreef hondjes het volgende:
Wat ze vandaag zeggen, zijn ze morgen alweer vergeten.![]()
Dus ik vertrek morgen maar weer, voor een tijdje..
Dat zal ze leren
Ah oké, als de kinderen maar de keus krijgen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vanuit een eigen huis is dat sowieso anders dan dat je bent aangewezen op toiletrondes enzo. Maar inderdaad, de kinderen van mijn schoonmoeder doen geregeld leuke dingen met haar, maar die wonen grotendeels ook nog thuis. Maar het kan maar zo zijn dat onze kinderen niet bij ons 'op het erf' willen wonen en dat is dat natuurlijk ook goed.
En met geld kun je daar ook wel eea aan 'zorg' kopen, al is het in andere mate dan hier.
Wel eerste effe stemmen hčquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:02 schreef hondjes het volgende:
Dat zal ze leren
Mijn man zal ze wel motiveren om in het buitenland te studeren dus de kans dat ze daar ook willen blijven is aanwezig. Maar wij maken ook geld over omdat we hier zitten. Zo werkt dat een beetje. . .quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah oké, als de kinderen maar de keus krijgen.
Lijkt me een moeilijke beslissing, Nederland met al zijn voorzieningen en welvaart en vrijheid, en een eigen stukje land met een huis en een bedrijf erbij.
Veel plezierquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:02 schreef hondjes het volgende:
Dat zal ze leren
Zal wel lukken Teun,,thanks..tot donderdag.quote:
stoute peruaanen mama...en viiessssssssssssssquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Joran heeft over de telefoon geklaagd over 'de barbaarse behandeling', tegenover z'n moeder.
Die cel is echt viessssss, mam.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Joran heeft over de telefoon geklaagd over 'de barbaarse behandeling', tegenover z'n moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |