is er een verschil?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je het nou over consultancy of de pr0n business?
en dat zonder te kussenquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:22 schreef Stereotomy het volgende:
Wat was 1234 precies ook alweer?
Basis + vlees + saus + groente?
Dat van Steer of ons hapje van zondag was ook erg lekkerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moet nog wat bedenken voor vanavond. Iemand een geniaal low-carb idee??
Soep is trouwens weer heeeelijk geluktEn genoeg over om flink wat in te vriezen en mee naar mijn werk te nemen
Dat eet ik vaak als lunch.. erg lekker, maar niet helemaal wat ik zoek geloof ik. En dan moet ik voor Thijs echt helemaal iets anders maken, want die lust dat niet, en daar heb ik geen zin in (gister al gedaan)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:55 schreef Stereotomy het volgende:
Insalata Caprese Sunny
[ afbeelding ]
Met buffelmozarella, tomaat, basilicum, peper en olijfolie. Met een lekker stukje vlees erbij.
mijn collega's zagen mij slurpenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met of zonder gezicht herkenbaar kauwend?
dat is zeker een goeie jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:33 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, wanneer willen jullie naar Toscane?
Ik zou trouwens een autorit overwegen - kost wel wat meer tijd, maar dan kun je je auto helemaal afladen met lekkers als je terugrijdt
Ja iddquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:33 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, wanneer willen jullie naar Toscane?
Ik zou trouwens een autorit overwegen - kost wel wat meer tijd, maar dan kun je je auto helemaal afladen met lekkers als je terugrijdt
Nee hoor, in Australie hebben we ook heel veel gereden, we wisselen elkaar af en je moet je erop instellen dat je veel rijdt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:38 schreef FutureFairytale het volgende:
dat is zeker een goeie jamaar hoe lang is het rijden naar Toscane? eenmaal daar ben je volgens mij helemaal kapot, ook al doe je er 2 dagen over
Goedzoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:44 schreef Sunnythesun het volgende:
het is gelukt!! De boom is verpot!
![]()
Alleen ben ik wel een beetje nat geregend.. en ik zweet, bah!
leuk! al een idee welk tentje? ok ja afwisselen gaat. en rijden is áltijd goedkoper. anders zou iedereen vliegenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
GoedzoPics or
![]()
Ik ga even boodschappen doen.
Straks naar het gemeentehuis van Haarlem ivm pensioen vriendin en aansluitend daarna mss een hapje eten, we zijn er dan tóch nietwaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |