Daar heb je wel gelijk in ja, wat doen we eraan!?quote:
Kan hij heus wel...... Maar of hij daar nou zin in heeft?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:40 schreef stefan_s het volgende:
goldfinger kan je zelf de vijver niet verschonen
Ik zou het ook niet zelf doen hoor!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:43 schreef stefan_s het volgende:
hij heeft toch de rest van de dag vrij, kan hij wel even de vijver schoonmaken, mag hij gelijk mijne doen!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:40 schreef stefan_s het volgende:
goldfinger kan je zelf de vijver niet verschonen
en dat is reden nummer 3quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:41 schreef NBT het volgende:
[..]
Kan hij heus wel...... Maar of hij daar nou zin in heeft?
0,0quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:37 schreef NBT het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in ja, wat doen we eraan!?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:51 schreef stefan_s het volgende:
TT: GRTDTIJVV, geen reet te doen wanneer iemand je vijver verschoont.
OP Plaats een kosten analyse over het onderhouden en verschonen van vijvers door derden.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:51 schreef lynda het volgende:
[..]
0,0![]()
Heeft ook bijna niemand zin in van die groep
Nu moet ik zelf een topic maken om iemand te zoeken die mijn vijver verschoontquote:
zal me eerlijk een anus oxiderenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:47 schreef NBT het volgende:
Maar moet je OP aangepast worden? Wat vinden jullie?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal me eerlijk een anus oxideren
DONE!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:57 schreef lynda het volgende:
[..]
En daarom.. knip mij en Droxz eens uit de OP
windows movie maker?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
pffffff![]()
toch maar een ander programma zoeken voor het lichter maken van filmpjes
krijg je daar filmpjes wel lichter mee zonder teveel beeldkwaliteit te verliezen?quote:
ohw, weet ik niet..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
krijg je daar filmpjes wel lichter mee zonder teveel beeldkwaliteit te verliezen?
proficiat draakjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:23 schreef draculettetje het volgende:
al weet meer als de helft het al wel
ik had hier nog niet verteld he, dat ik 15 mei een dochter heb gekregen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
foto's van hyves dus ook al door de helft gezien
Heb jij een kind?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:23 schreef draculettetje het volgende:
al weet meer als de helft het al wel
ik had hier nog niet verteld he, dat ik 15 mei een dochter heb gekregen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een poepie op deze fotoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:23 schreef draculettetje het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja raar he, zomaar uit de lucht komen vallen![]()
had ik je dat nog niet verteld?
die had ik dronken verstuurd dan denk ik ha haquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee![]()
Alhoewel.. ik herinner me een smsje van 's nachts!![]()
(studie ontwijkend gedrag)
dankquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:59 schreef lynda het volgende:
Raar maar verdiend!![]()
En nee dat is geheim tot ik langs ben geweest bij jullie
Zie PM voor we met ze 2en weer eens topic kapenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank![]()
![]()
nouhouflauw, wanneer kom je dan
hahahaha, mooizoo!!quote:
WT, dat is weird.....quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:45 schreef stefan_s het volgende:
ik krijg net interne post met de vermiste documenten en een post itje, waarop staat sorry, geen naam niets erop :'|
Goedemiddag!!quote:
NBTquote:
Komen ze nu alweer jou vijver schoonmaken?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
over 6 uurtjes gaat de boel hier weer beginnen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Komen ze nu alweer jou vijver schoonmaken?![]()
Oohwjaa....... Belachelijk, mijne is alweer bijna voorbij...quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
om 7 uur gaan we weer open en begint me werkweek
de mijne is zondag pas voorbijquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:11 schreef NBT het volgende:
[..]
Oohwjaa....... Belachelijk, mijne is alweer bijna voorbij...
huh?quote:
kijk naar de tijd van post!quote:
whehehequote:
ze zeggen hetquote:
Beter!quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo me auto is ook klaar voor de keuring
quote:
en dan ga jij nog schreeuwen ook nogquote:
Sorry!quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan ga jij nog schreeuwen ook nog
Goedemorgen NBTquote:
ahhhh, gaat lekker slapen ofzo dan!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:15 schreef stefan_s het volgende:
mn ogen bloeden ik heb koppijn en ik ben weer aant werk.. ... ..
ik heb al stiekem een kwartier op de wc geslapenquote:
Ohw is dat alles!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:37 schreef stefan_s het volgende:
[..]
ik heb al stiekem een kwartier op de wc geslapenvalt wel mee nu, Espresso's
ben weer fris en fruitig nu ik had even een vroege ochtend dipje.
airco is wel beter ja......quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:53 schreef stefan_s het volgende:
Ja en ik heb hooikoorts en vandaag is het heel benauwt weer,
dus mn ogen branden heel erg en van die medicijnen ga je slapen, is niet te doen dus.
ach hier is airco dus ik overleef het wel
Gelukkig wel!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:00 schreef stefan_s het volgende:
bijna weekend dan kunnen we weer uitrusten!
* NBT geeft stefan_s een lekker kopje koffiequote:
* Stefan S geniet van een heerlijk kopje koffiequote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:01 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT geeft stefan_s een lekker kopje koffie
Je word toch nog even wakker voor de wedstrijd!quote:
Ik ga hem ook niet zien hoor..quote:Op maandag 14 juni 2010 12:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
niet voor die wedstrijd![]()
ik heb het vandaag druk
Hoe is het nou met onze Batskoning?quote:
druk aan het werkquote:
eigenlijk nietquote:
Nu wel echt aan het werk?quote:
quote:
Hooo is, vroeg wakker? Jij!quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vroeg wakker![]()
ik moet vanavond pas werken
2 uur geslapenquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Hooo is, vroeg wakker? Jij!![]()
Ga is heel gauw terug je bed in dan!![]()
Ahhh dat is wel minder dan....quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
2 uur geslapen![]()
stik de moord van de pijn in me rug en heb een ontsteking in me lies die ook gruwelijk zer doet dus slapen wil niet echt lukken
voor me rug heeft geen nut meer moet ik maar mee leren te levenquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:41 schreef NBT het volgende:
[..]
Ahhh dat is wel minder dan....Al naar de dokter geweest?
Ahh okee... dat scheelt!quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor me rug heeft geen nut meer moet ik maar mee leren te leven![]()
en de ontsteking is al aan het mindere
ik ben al 1 keer geopereerd aan me rug en in een 2de keer heb ik echt geen zin.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:52 schreef NBT het volgende:
[..]
Ahh okee... dat scheelt!
Mja, ik ben 1 keer naar de dokter geweest voor me rug, die gast kan er ook helemaal niks mee.. en doet er niks aan, daar heb je gelijk!
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen ja!quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben al 1 keer geopereerd aan me rug en in een 2de keer heb ik echt geen zin.
Op me vriendje!quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
precies![]()
op wie ben je trouwens verliefd?
Zoooo doe je aardigquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:50 schreef stefan_s het volgende:
ik sta 21/107 in de voetbal poul :x 20 punten achter de nr #1
haha, ja dat zijn wel de meeste kanshebbers die scores!quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:28 schreef stefan_s het volgende:
ja alles ingevult met
1-1
0-0
2-0
1-0
2-1meeste kans, ik heb er gewoon geen vestand van maar die mensen doen het juist het beste,
nr #1 is een parttime schoonmaakster haha.
Bahhh!quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:42 schreef stefan_s het volgende:
Jaa stoer toch![]()
Vandaag is er taart,cake en eierkoeken
ooooohh..... Boefje!quote:
gelukkig maar!quote:
dat valt wel meequote:
Mooizo! Kan je er weer even tegenaan!quote:
quote:
Oke, dat is wat lastiger.. dat lukt mij ook nooitquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies![]()
nou alleen nog zin maken om te gaan werken
preciesquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:25 schreef NBT het volgende:
[..]
Oke, dat is wat lastiger.. dat lukt mij ook nooit
Verward over mijn verliefdheid!quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies![]()
ik heb alleen geen keus het moet vandaag allemaal worden gedaan![]()
waarom ben je nou weer verward?
huhquote:
Ik weet eigenlijk niet of ik verliefd ben!quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
huh![]()
hoe speel je dat nou klaar![]()
waarom zie ik jouw trouwens nooit in de Bi SC?quote:
Oke, nou opruimse en poetstste (ofzoquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga toch maar eens beginnen met opruimen en daarna poetsen![]()
klanten vinden het wel zo fijn als de zaak schoon en opgeruimd is
Waar zit dat?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom zie ik jouw trouwens nooit in de Bi SC?
Gevonden.......................quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[Bi yourself] #85 met onze mega-slet tijn
Ik ook hoor! Gelukkig hoef ik nog maar 48 minutenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:11 schreef stefan_s het volgende:
1 uur en 55 minuten, ik ben al aan het aftellen
ik zag hetquote:
het was ook een overbodige reactie van mij..quote:
Dat is echt triest!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:14 schreef stefan_s het volgende:
ik heb goed nieuws, er is zojuist een george clooney machine op onze afdeling geplaatst! maar je mag er maar 4 per dag omdat 1 zon dingetje 30 cent kost
Ja Precies, maar sowieso die apparaten, daar komt zo'n fokking klein kopje koffie uit... aan 4 heb je dan echt niet genoeg!?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:18 schreef stefan_s het volgende:
Idd koop dan niet zo'n ding.
Als je zon apparaat kan betalen kan je ook wel die cups betalen toch?
Maar we krijgen maar een bepaald bedrag voor consumtie goederen iedere maand, stop dan met ham kaas pistolets van de bakker weg te geven a 1,50 per stuken haal gewoon broodjes uit de supermarkt voor 30 cent..
dan moeten we maar filter koffie of automaat espresso gaan drinken, die na het drinken van zon nespresso niet meer te zuipen isquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:21 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja Precies, maar sowieso die apparaten, daar komt zo'n fokking klein kopje koffie uit... aan 4 heb je dan echt niet genoeg!?
Dus het is sowieso een slechte aanschaf!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:24 schreef stefan_s het volgende:
[..]
dan moeten we maar filter koffie of automaat espresso gaan drinken, die na het drinken van zon nespresso niet meer te zuipen is![]()
dat blijkt wel uit deze onnodige aanschafquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:24 schreef stefan_s het volgende:
[..]
dan moeten we maar filter koffie of automaat espresso gaan drinken, die na het drinken van zon nespresso niet meer te zuipen is![]()
goede koffie verhoogt de werk productiviteit, die al bijna 0 is omdat het management het een beetje te hoog in zn bol heeft
Echt he.... wat een systeem...quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:30 schreef stefan_s het volgende:
kunnen ze van de winst nog meer onnodige spullen kopen
Vandaag ben je wel heel erg vroeg!quote:
jaa!quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal! Alles goed hier ?
ja lekker lekker. alhoewel ik had liever wel een dagje vrij gehad vandaag met diti fantastische weer. jij niet ?quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:49 schreef NBT het volgende:
Ik zie dat er niemand is ofzo maar ik wou even mededelen dat mijn contract word verlengt!
voor hoelang is je contract nou verlengd ?quote:
Weer voor 4 maanden.... maar goed, tenminste iets he!quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor hoelang is je contract nou verlengd ?
Me 2de al, dus hierna een vast contract als het goed gaat!quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat is waar
is het de eerste contract verlening ?
ik hoop het voor jequote:Op donderdag 17 juni 2010 13:35 schreef NBT het volgende:
[..]
Me 2de al, dus hierna een vast contract als het goed gaat!
lijkt er idd opquote:
Ja, best wel beetje druk op werk......quote:
je bent nog maar 13 kg van je streef gewicht afquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:37 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, best wel beetje druk op werk......![]()
Verder mja, ben al 5 kg afgevallen![]()
Nog 13 te gaan!
Schiet het al een beetje op bij jou?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent nog maar 13 kg van je streef gewicht af![]()
ik nog 12 kg
quote:
Ahhh oke... dan wil het ook niet snelquote:
preciesquote:
Dat vind ik juist wel! Het is warmer buiten = meer zweten..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies![]()
ik heb er ook geen last van zolang ik maar niet te zwaar word![]()
een kilo of 5 wil ik er wel af hebben alleen is de zomer niet echt geschikt om af te vallen
als het warm is buiten gaan we ook meer BBQen en drink ik meer bierquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:11 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat vind ik juist wel! Het is warmer buiten = meer zweten..
Als het buiten koud is heb ik echt geen zin om naar de sportschool te gaan, als het warm is wel!
Normaal drink ik heel weinig, maar nu het warm is veel water...
dus eigenlijk alleen maar positief toch?
Mja oke, maar dat heet jezelf onder controle houdenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als het warm is buiten gaan we ook meer BBQen en drink ik meer bier
en dat lukt me dan niet zoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:19 schreef NBT het volgende:
[..]
Mja oke, maar dat heet jezelf onder controle houden
Haha, Nee dan zit het er niet in voor je!quote:
sporten heb ik geen tijd voorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:22 schreef NBT het volgende:
[..]
Haha, Nee dan zit het er niet in voor je!![]()
haha gewoon extra hard sporten dan
Je moet er wel wat voor over hebben!quote:
ik moet ook niet te mager wordenquote:
Dat is de keus aan jezelf!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet ook niet te mager worden
niet alleen aan mezelfquote:
In dat geval! Doe rustig aan en drink lekker je biertjequote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet alleen aan mezelf
mijn vrouwtjes willen ook niet dat ik te mager ben
dat doe ik dus ookquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:46 schreef NBT het volgende:
[..]
In dat geval! Doe rustig aan en drink lekker je biertje
NBTquote:
Klaar om naar huis te gaan... helaas moet ik nog 3 uur...quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
NBT
ik ben er helemaal klaar voor
ik moet om 6 uur beginnenquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:15 schreef NBT het volgende:
[..]
Klaar om naar huis te gaan... helaas moet ik nog 3 uur...
Oooooooooohww, dan ben ik alweer een uur thuis!quote:
dan kan je nog lekker even in de zon zittenquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Oooooooooohww, dan ben ik alweer een uur thuis!
nee dan ga ik meteen door om te sporten eigenlijk..quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan kan je nog lekker even in de zon zitten
jij bent gekquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:43 schreef NBT het volgende:
[..]
nee dan ga ik meteen door om te sporten eigenlijk..
Ik bruin toch niet, ik word rood en ga dan vervellen en word weer wit...quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij bent gek![]()
kan je eindelijk lekker bruinen ga je binnen sporten
dan kan je idd beter gaan sportenquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:59 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik bruin toch niet, ik word rood en ga dan vervellen en word weer wit...
Dus ja ik ga dan voor sporten!
Daarom!quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan kan je idd beter gaan sporten
ik heb genoeg te doenquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:09 schreef NBT het volgende:
[..]
Daarom!
En verveel me nu echt de pleuris joh, niks te doen hiero!
duidelijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:53 schreef NBT het volgende:
Dit topic was er even bij in geschoten!
Hee GF!
Gaat het nog allemaal goed met je?quote:
Voor de veranderingquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben alleen te vroeg wakker gemaakt
maar nou werd ik wakker gemaakt door de plaatselijke gemeente josti's die het briljante idee hadden om vandaag de bomen langs de weg te snoeienquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:15 schreef NBT het volgende:
[..]
Voor de verandering
Je bent altijd te vroeg wakker!
Op zon dag als vandaag? Pfff... Stelletje gekken!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar nou werd ik wakker gemaakt door de plaatselijke gemeente josti's die het briljante idee hadden om vandaag de bomen langs de weg te snoeien
belgen hequote:Op donderdag 24 juni 2010 12:25 schreef NBT het volgende:
[..]
Op zon dag als vandaag? Pfff... Stelletje gekken!
liefdequote:
Klinkt niet helemaal goed...quote:
Wat is er aan je hand?quote:
Dan doe je toch alsof!quote:
Anders zijn we niet hier he!quote:
Qft. Goedemorgen allen.quote:
Schoonheidquote:
quote:
quote:
Mja, kut klote geslapen enzo, ben niet echt origineel vanmorgenquote:
tis je vergeven... ik ookquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mja, kut klote geslapen enzo, ben niet echt origineel vanmorgen
nou... ik sliep lekker tot een uurtje of 5 toen werd die kleine wakker..quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:01 schreef NBT het volgende:
Volgens mij slaapt iedereen kut met dit weer..
Ohhw ja dat is natuurlijk ook geen pretje..quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou... ik sliep lekker tot een uurtje of 5 toen werd die kleine wakker..
die overigens nu continu bij mij wil zitten.... met een graadje of 39 koorts... en maar zeuren dat ik mijn voeten niet op tafel mag leggen(daar gaat je opvoeding
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |