Bedanktquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Okay, dan geef ik bij afslag Den Oever nog wel wat extra gas.
Valt wel mee denk ik vanmiddag is ergerder.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Morgen eerst maar eens de boot zien te halen, wordt natuurlijk weer feest in Harlingen.
Mêh, vorig jaar ging ik ook op de eerste zaterdag, was toch best druk!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:30 schreef Joene het volgende:
Valt wel mee denk ik vanmiddag is ergerder.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:32 schreef Joene het volgende:
ik had pots zonder zo een potsicoon.
Volgens mij zit-ie nu een kopje thee te drinken bij Bea.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoi! Heeft de Grote Blonde Leider de Koran al verboden?
Nee nog niet maar hij zal binnenkort de turkenkapelletjes in nederland wel sluiten hoop ik.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoi! Heeft de Grote Blonde Leider de Koran al verboden?
ik dacht Turkse Thee.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien wel gemaakt met het oude zakje van Job, whehehehehehe.
Daar zie ik Bea wel voor aan, zulke garpjes.
Koffie. Zwart.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mij zit-ie nu een kopje thee te drinken bij Bea.
Niet met Melk , anders is het niet blank.quote:
Koffie met melk is voor mietjes en de Grote Blonde Leider is alles behalve homo natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Niet met Melk , anders is het niet blank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |