Volgens mij kan je dinosaurus best eten. Net zoiets als kikkerbilletjes alleen heb je er een tikkie grotere kluif aan.quote:
Nou ik heb een uurtje of 8 min of meer geslapen/gedoezeld. Filmpje gekeken, dus op zich aardig, maar ik begin nu wat suf te worden (om niet heel hip jetlag te zeggen)quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:02 schreef Joene het volgende:
Heb je die vlucht vanuit dat pleuris China een beetje doorstaan ?
Ik wil maar gewoon weer zo snel mogelijk in een normaal ritme komen. Morgen gewoon weer werken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:08 schreef Joene het volgende:
Ahja , gewoon 3 blikken redbull , en je ken er weer ff tegen !
Vanavond 23:00 bedoel jequote:Op donderdag 10 juni 2010 11:11 schreef Joene het volgende:
Dat zeg ik redbull of koffie opblijven tot vanavond 21 uur en morgen idd lekker werken !
Ook voor jou twee dino's voor je post:quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat een onbestemd gevoel vandaag. Ontzettend blij dat we eindelijk van Balkenende zijn verlost, ontzettend triest dat Geert 24 zetels heeft gekregen. Kennelijk zijn we toch een heel dom land. In ieder geval woon ik niet in de domste provincie van NL. In vrijwel elke gemeente van Limburg is de PVV de grootste.Nooit geweten dat daar veel moslims wonen.

.
Ik zie die hele dino's niet...quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ook voor jou twee dino's voor je post: [ afbeelding ][ afbeelding ].
Ik zeg het is een glorieuze dag.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat een onbestemd gevoel vandaag. Ontzettend blij dat we eindelijk van Balkenende zijn verlost, ontzettend triest dat Geert 24 zetels heeft gekregen. Kennelijk zijn we toch een heel dom land. In ieder geval woon ik niet in de domste provincie van NL. In vrijwel elke gemeente van Limburg is de PVV de grootste.Nooit geweten dat daar veel moslims wonen.
"New decade" toen ik 'm selecteerde, maar nu gewoon "nieuwe lay-out". Inderdaad een alpha versie. Werkt heel fijn.quote:
Jammer dat het zo regent door de opwarming van de aarde door alle moslimimmigranten, maar anders was het een mooie dag geweest om je spijkerlaarzen aan te trekken en een lekker potje te gaan marcheren door de binnenstad.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zeg het is een glorieuze dag.
Ik heb hem teruggezet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:36 schreef NJ het volgende:
"New decade" toen ik 'm selecteerde, maar nu gewoon "nieuwe lay-out". Inderdaad een alpha versie. Werkt heel fijn.
De preview ziet er goed uit inderdaad, zo op het eerste oog al stukken beter dan de bagger.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:36 schreef NJ het volgende:
"New decade" toen ik 'm selecteerde, maar nu gewoon "nieuwe lay-out". Inderdaad een alpha versie. Werkt heel fijn.
Ah alweer een verkapte godwinquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jammer dat het zo regent door de opwarming van de aarde door alle moslimimmigranten, maar anders was het een mooie dag geweest om je spijkerlaarzen aan te trekken en een lekker potje te gaan marcheren door de binnenstad.
Dit dus een zege , mn dorpje blijft vrij van moslimsquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zeg het is een glorieuze dag.
Sarcasme werkt niet zo goed op jou, hè?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah alweer een verkapte godwinHet begint een beetje treurig te worden.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Sarcasme werkt niet zo goed op jou, hè?
Die andere topics staan niet in ONZ, ventje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:47 schreef Swetsenegger het volgende:Ja alsof het sarcasme is. Ik heb de rest van je posts in andere topics ook gezien, jankzak.
Mjah ik word er alleen een beetje moe van dat je bij deze 'tolerante' linkse mensen op zijn best 'dom' en op zijn slechtst 'kankernazi' bent omdat je een andere politieke voorkeur hebt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:50 schreef Joene het volgende:
Maar Swets , jij en ik hebben gewoon lekker meegestemd !
Ja de post van UI-dinges is ook echt een ONZ post ja. flikker toch op. Beetje bijdehand doen en gaan terugkrabbelen onder het mom van 'onz' als je tegengas krijgt?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die andere topics staan niet in ONZ, ventje.
Laat je toch niet zo op de kast jagen en relax een beetje, mên.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja de post van UI-dinges is ook echt een ONZ post ja. flikker toch op. Beetje bijdehand doen en gaan terugkrabbelen onder het mom van 'onz' als je tegengas krijgt?
Ventje
ik vertelde op mn werk (200+ turken /marokkanen) dat ik pvv had gestemdquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah ik word er alleen een beetje moe van dat je bij deze 'tolerante' linkse mensen op zijn best 'dom' en op zijn slechtst 'kankernazi' bent omdat je een andere politieke voorkeur hebt.
Ja was allemaal maar een grapje toch. Kom nog een paar 'lachsmileys' om te laten zien hoe grappig je ben. Tyf gewoon lekker op met je nazi vergelijkingen en je gejank.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Laat je toch niet zo op de kast jagen en relax een beetje, mên.
Hoe kom je erbij dat ik tolerant ben?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah ik word er alleen een beetje moe van dat je bij deze 'tolerante' linkse mensen op zijn best 'dom' en op zijn slechtst 'kankernazi' bent omdat je een andere politieke voorkeur hebt.
Daar kom ik helemaal niet bij. Het is wel duidelijk dat je dat niet ben.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik tolerant ben?
Fijn dat die misvatting dan uit de lucht is. Mensen met een andere mening zijn gewoon dom naar mijn mening.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Daar kom ik helemaal niet bij. Het is wel duidelijk dat je dat niet ben.
Gelukkig kun jij wél uitstekend koel blijven als je een beetje tegengas krijgt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja was allemaal maar een grapje toch. Kom nog een paar 'lachsmileys' om te laten zien hoe grappig je ben. Tyf gewoon lekker op met je nazi vergelijkingen en je gejank.
Dank je.quote:
Zoals gezegd ben ik vandaag al minimaal voor dom en verder vooral voor xenofoob en nazi uitgemaakt. hoezoe 'beetje'? Tief gewoon op met je kutvergelijkingen en hou op met je gejank als de uitslag van de verkiezingen je niet aanstaan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gelukkig kun jij wél uitstekend koel blijven als je een beetje tegengas krijgt.
Je bedoelt de VVD het alleenrechtquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik hoop dat we eindelijk eens een zakenkabinet krijgen, JK, waarbij over belangrijke ingebrachte onderwerpen dan eindelijk eens een echt inhoudelijke discussie kan plaatsvinden en waarbij de Tweede Kamer dan echt democratisch een stem uitbrengt op het voorstel dat het best beargumenteerd is. Maar dat blijft natuurlijk een utopie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |