Dat is denk ik de melk voor die linkse.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nêh, dan eerder een lekker glas blanke, zure karnemelk.
Nee mên, wij drinken alleen maar soyamelk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:51 schreef Joene het volgende:
Dat is denk ik de melk voor die linkse.
Alternatief als in: voor de goedverdienende blanke uit Amsterdam, ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:54 schreef Joene het volgende:
ohja dat was ik ff vergeten....![]()
IK snap nu ook weer wat je op oerol doet , alternatief feest
Nee blanke vla natuurlijkquote:
Extra White = Engels = buitenlands = allochtonisch = islam = onrein = slecht.quote:
Das jammer. De koelkast staat er vol mee op het moment!quote:
Snel opeten, voordat de Wilders Sicherheitspozilei langskomt!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:42 schreef Tally het volgende:
Das jammer. De koelkast staat er vol mee op het moment!
En een dikke reet J.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Snel opeten, voordat de Wilders Sicherheitspozilei langskomt!
Geeft niks Tal !quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gadver, fruit, wat ben jij voor een linkse hippievitamineneter?
Mêh, als het er een beetje strak uitziet, vind ik het nog wel te pruimen (whehehe), maar van die bottenzakken waar je xylofoon kan spelen op de ribben, dat hoeft voor mij niet.quote:
Dat heet slankquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mêh, als het er een beetje strak uitziet, vind ik het nog wel te pruimen (whehehe),
Net als aambeien!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Pruimen zijn gewoon Hollandsch Fruit
Wat al de verwachting was, wat-ie tegen Bea heeft gezegd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:02 schreef Joene het volgende:
Wat gaat Cohen zeggen in die persconferentie ?
Van de week zag ik hier op het forum een foto van een druipende pruim waarvan ik zoiets had: Als ik zulke schaamlippen had dan had ik er de schaar in gezet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Van die ronde dikke billen met zo'n druipende pruim ertussenBeter dan die scharminkelige chineesjes.
Zo tot de knie ?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Van de week zag ik hier op het forum een foto van een druipende pruim waarvan ik zoiets had: Als ik zulke schaamlippen had dan had ik er de schaar in gezet.
Zoiets ja. Ik zou er geen natte knieën van krijgenquote:
Kweenie meer. Iets met verdringen enzo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wie postte die spatlappen eigenlijk, T?
Nu ben ik ook best van de kutjes enzo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, nouja, ik heb zo mijn vermoedens...
*verder geheimzinnig gaat doen*
Ik ben blank Swetsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heeeeel even dacht ik dat het een besmeurd kutje was....
Ik moest naar beneden scrollen en zag eerst dat bruine.....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Heeeeel even dacht ik dat het een besmeurd kutje was....
Hij smaakte idd goed JK!quote:
Wrom nie? Ik mag graag naar besmeurde kutjes kijken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:59 schreef Tally het volgende:
En ik ga toch niet mijn besmeurde kutje op twitpic zetten
Omdat het dan op Twitter terecht komt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wrom nie? Ik mag graag naar besmeurde kutjes kijken.
Dan maak je toch gewoon een #besmeurdkutje aan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:01 schreef Tally het volgende:
Omdat het dan op Twitter terecht komt.
Waar ook mijn moeder wel eens mee leest
Ow nou, dan upload je je besmeurde kutje naar photobucket, og gewoon rechtstreeks in mijn mailquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat het dan op Twitter terecht komt.
Waar ook mijn moeder wel eens mee leest
Ze had dr nieuwe foon binnen. En wilde er ook tikker op!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:04 schreef Joene het volgende:
Oh dat is best kut als je ma je tweets volgt.
Dan zijn die kutjes ook geen kutjes meer maar ontplofte en/of uitgelebberde mollen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:29 schreef Tally het volgende:
Sommige besmeurde kutjes worden moeder!
Mja...
Ik heb geen foto van mijn besmeurde kutje
LALALALALALA DAT HEB IK NIET GEHOORD LALALALALALALAquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan zijn die kutjes ook geen kutjes meer maar ontplofte en/of uitgelebberde mollen.
Mijn moeder heeft bekkenbodeminstabiliteitstraining gegeven, dus meid, ik kan je verhalen vertellen, ojojoj.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:32 schreef Tally het volgende:
LALALALALALA DAT HEB IK NIET GEHOORD LALALALALALALA
Die trainingen heb ik gehadquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft bekkenbodeminstabiliteitstraining gegeven, dus meid, ik kan je verhalen vertellen, ojojoj.
Da was ook mijn grapje J.quote:
Hebben ze er ook een rapport over geschreven ?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Bij mijn vrouw kwam volgens mij op een gegeven moment zelfs de schoonmaker van het Erasmus MC even een inwendige echo maken, daar hebben echt 300 man naar d'r doosch staan staren.
Als je maar zon meeneemt!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:50 schreef Joene het volgende:
Ben je lekker mee heb je verkansie , komt ik langs
Japan en Kameroen.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Voetbal is niet iets waar ik me mee bezig hou, NJ. Het is een sport voor mietjes. Maar goed, tegen Denemarken dus. Met wie zitten we nog meer in de groep?
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Wordt Der Swets nu weer kwaad op me omdat ik alle voetballers mietjes vind? Dat ik weer niet tolerant ben?
Homo.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Voetbal is niet iets waar ik me mee bezig hou, NJ. Het is een sport voor mietjes. Maar goed, tegen Denemarken dus. Met wie zitten we nog meer in de groep?
En bier drinken is voor kneuzen, NJ.quote:
Toch wel jammer dat er geen overwegend moslim-land bij Denemarken en ons in de groep zit.quote:
Je vergeet nog de toevoeging intolerant.quote:
Tuurlijk niet. We moeten wel lief blijven voor elkaar.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je vergeet nog de toevoeging intolerant.
Ja dan kon je iemand in elkaar meppen onder het mom van voetbal hooligans.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat er geen overwegend moslim-land bij Denemarken en ons in de groep zit.
Wie is er nou homo, met je 'lief'? Ga maar lekker vanaf je bank, lurkend aan een pijpje, happend in een gehaktstaaf, kijken naar 22 jongens in korte broekjes die zwetend in een wei met balletjes spelen.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:54 schreef NJ het volgende:
Tuurlijk niet. We moeten wel lief blijven voor elkaar.
Nazi!!quote:Op maandag 14 juni 2010 10:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Wordt Der Swets nu weer kwaad op me omdat ik alle voetballers mietjes vind? Dat ik weer niet tolerant ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |