Geeft niks Tal !quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gadver, fruit, wat ben jij voor een linkse hippievitamineneter?
Mêh, als het er een beetje strak uitziet, vind ik het nog wel te pruimen (whehehe), maar van die bottenzakken waar je xylofoon kan spelen op de ribben, dat hoeft voor mij niet.quote:
Dat heet slankquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mêh, als het er een beetje strak uitziet, vind ik het nog wel te pruimen (whehehe),
Net als aambeien!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Pruimen zijn gewoon Hollandsch Fruit
Wat al de verwachting was, wat-ie tegen Bea heeft gezegd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:02 schreef Joene het volgende:
Wat gaat Cohen zeggen in die persconferentie ?
Van de week zag ik hier op het forum een foto van een druipende pruim waarvan ik zoiets had: Als ik zulke schaamlippen had dan had ik er de schaar in gezet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Van die ronde dikke billen met zo'n druipende pruim ertussenBeter dan die scharminkelige chineesjes.
Zo tot de knie ?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Van de week zag ik hier op het forum een foto van een druipende pruim waarvan ik zoiets had: Als ik zulke schaamlippen had dan had ik er de schaar in gezet.
Zoiets ja. Ik zou er geen natte knieën van krijgenquote:
Kweenie meer. Iets met verdringen enzo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wie postte die spatlappen eigenlijk, T?
Nu ben ik ook best van de kutjes enzo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, nouja, ik heb zo mijn vermoedens...
*verder geheimzinnig gaat doen*
Ik ben blank Swetsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heeeeel even dacht ik dat het een besmeurd kutje was....
Ik moest naar beneden scrollen en zag eerst dat bruine.....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Heeeeel even dacht ik dat het een besmeurd kutje was....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |