http://shop.telfort.nl/te(...)tive_tab=textreviewsquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:07 schreef mac78 het volgende:
Ik zag dat ik de nokia n8 kan reserveren bij KPN > enig idee waar het nog meer kan > wil geen kpn
In dat topic staan interessante stukjes. Niet iedereen is nog 100% overtuigd (internet blijf zo te lezen achter op bijv Android toestellen) maar ik kan haast niet wachten!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanavond Tweakers showcase:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1418551/0
Komt vast ook nog wel wat nieuws vandaan
Wat ik ook gelezen heb: in de Nokia store zijn de toestellen eerder leverbaar dan via telecomwinkels. Tevens zijn er meer kleuren beschikbaar dan via telecomwinkels. Ik gok dat zwart, grijs en groen via telecomwinkels komen en dat oranje en blauw exclusief voor Nokia.nl zijn. Ik ga dan gewoon voor zwart.quote:+ Dolby surround, mkv support en een hdmi aansluiting is gaaaf!
+ USB on-the-go
+ Het toestel ligt *erg* lekker in de hand.
+ Het toestel is erg licht.
+ Symbian lijkt een stuk stabieler en sneller te zijn dan de versie die op de N97 draait.
+ Angry Birds is gaaf
+ De camera met een sensor die qua sensor-grootte kan meten aan een compactcamera en die *zeer* nette foto's maakt.
+ FX studio is gaaf.
+ De usb on-the-go feature ondersteund ook toetsenborden en muizen.
+ Amoled (En volgens Nokia géén leveringsproblemen)
+ De OVI-Store is enorm verbeterd nu bijv. onderverdeeld per categorie
+ Nu nog maar een SDK downloaden als je applicaties wilt maken voor veel verschillende Nokia toestellen
+ Het toestel voelt erg solide aan, dus echt als een high-end telefoon. Ook het ongrendel-knopje voelt een stuk degelijker dan die van de N97.
+ De batterijduur beloofd veel goeds, bijvoorbeeld 50 uur non-stop muziek afspelen. Of het echt zo is valt natuurlijk nog te bezien
+ Pinch-to-Zoom
+ Mooie nieuwe mediaspeler
+ Leuke presentatie met veel informatie over QT.
- Het touchscreen leek mij wat ongevoelig aan de onderkant, wellicht is dat te wijten aan de huidige software versie?
- Widgets nemen altijd een vaste hoeveelheid ruimte in
quote:Daarna de demo van het toestel zelf. Die was overtuigend genoeg. Er zit een hoop leuke techniek verstopt in de N8 die je niet zo snel in vergelijkbare apparaten zal terugvinden. En dat werd goed gebracht. Met surroundinstallatie en de demo op de HD beamer voelde je als in een bioscoop. Afspelen van HD content met 5.1 geluid via HDMI op je telefoon is toch wel een stapje verder. En met de mogelijkheid om randapparatuur aan te sluiten op de USB poort ontstaan er nieuwe creatieve mogelijkheden om met je telefoon om te gaan. Zo kan je een toetsenbord en muis aansluiten (via USB of Bluetooth), en een groot scherm (via HDMI) en zo een soort van draagbare computer realiseren. Of je net opgenomen HD filmpjes op een USB stickje zetten.
Da's enkel en alleen voor de N8 of ook andere toestellen?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Headset om TV uit de lucht te kijken zonder dat je Internetverbinding nodig hebt. In NL zijn dat dus sowieso NL1, 2 en 3 die je kunt kijken
Richtprijs is 40 euro geloof ik.
Voor alle usb-on-the-go symbian3 toestellen in de toekomstquote:Op donderdag 9 september 2010 13:35 schreef ursel het volgende:
[..]
Da's enkel en alleen voor de N8 of ook andere toestellen?
ahh ok, wel nokia gelimiteerd.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor alle usb-on-the-go symbian3 toestellen in de toekomst
Engadget en nokiablog hebben het. En natuurlijk de link van het plaatje.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:22 schreef ursel het volgende:
[..]
ahh ok, wel nokia gelimiteerd.
Heb je trouwens wel een linkje ervan
En dan doet Nokia afstand van Symbian?quote:
Ik ben ook geen fan van Symbian maar als ik in de Advanced Search van GSMArena.com (aanrader) dingen kies die ik in een telefoon wil hebben en op zoek druk is de Nokia N8 de enige telefoon die als resultaat wordt getoondquote:symbian kan gewoon ECHT niet meer, daar helpt de goede hardware niet meer aan mee
Jawel.quote:Op zondag 12 september 2010 15:38 schreef Catch22- het volgende:
De n8 is niet echt superieur ofzo denk ik. Wel een erg goede camera.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |