Ja, maar die Ovi Player herkent ze dan niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kunt gewoon muziek via Windows verkenner op je telefoon zetten toch?
Wil ik ook graag weten! Heb vorige keer dat ik Hi klanteservice belde gebeld met mn zakelijke tel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:53 schreef Tegan het volgende:
Hoe voer je nou cijfers in tijdens het bellen? Zeg maar in een keuzemenu van een klantenservice?
Blauw is niet op voorraad bij Typhonequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Blauw
Dat is de mooiste. Anders roze, dan krijg je Symbian Anna als één van de eerste
Als je voor de goedkoopste opties gaat heb je volgens mij enkel keuze uit zwart en grijs toch? Dan zou ik gewoon voor zwart gaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:36 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Blauw is niet op voorraad bij Typhone![]()
Of is er ergens anders nog een goedkoper optie ?
Ik weet het niet, ik wil hier bestellen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je voor de goedkoopste opties gaat heb je volgens mij enkel keuze uit zwart en grijs toch? Dan zou ik gewoon voor zwart gaan.
Blauw en oranje zijn afaik exclusief voor Nokia zelf.
Hij voldoet prima, zeker als je albumart hebt gekoppeld als id3-tag. Daarnaast is gebruik in de auto wel handig via de FM-zender, op die manier is het in elke auto te gebruiken. Zelfs als het een oude radio met cassettedeck isquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:09 schreef junkiexp het volgende:
Zilver exemplaar besteld, donderdag in huis.
Ik ga hem ook als mp3 speler gebruiker in mijn auto, is de standaard speler een beetje handig ?
Ik heb een 3.5 mm jack ingang in mijn auto dus daar kan ik het aan gaan koppelen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij voldoet prima, zeker als je albumart hebt gekoppeld als id3-tag. Daarnaast is gebruik in de auto wel handig via de FM-zender, op die manier is het in elke auto te gebruiken. Zelfs als het een oude radio met cassettedeck is
Dat denk ik wel. En anders wordt het toch de FM-zenderquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:25 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik heb een 3.5 mm jack ingang in mijn auto dus daar kan ik het aan gaan koppelen.
Dat werkt wel goed denk ik.
Tergelijk staat de N8 dan gekoppeld met de Parrot, dus ik moet even kijken hoe ik ga instellen dat muziek dan niet via de parrot wordt afgespeeld.
Want de parrot staat weer gekoppeld aan mijn audiosysteem en mute dat ook tijdens een oproep.
Dat zal wel in te stellen zijn toch ?
Nee dan krijg ik weer zo'n losse module.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. En anders wordt het toch de FM-zender
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |