abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:15:50 #1
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_82486377

Play

Farmville is hét spel van Facebook waarbij je je eigen farm kan aanmaken om er vervolgens veel verschillende crops op te planten, het naar je eigen smaak in te richten én ook nog eens bomen en dieren kan oogsten.

XP - Je krijgt voor het aankopen van bepaalde items een hoeveelheid XP.
Deze XP heb je nodig om te kunnen levelen. In totaal zijn er 70 levels.

Ribbons - Je kan verschillende ribbons halen, door bepaalde hoeveelheden te voltooien.
Hieronder valt bijvoorbeeld: 50 buren toevoegen aan je farm, of zoveel soorten bomen te oogsten.
Op het moment zijn er 28 ribbons, maar er zullen er vast nog wel een aantal bij komen.

Masterys - De mastery kan je zien in de Market, dat is het balkje onder de crops hun foto en die 3 sterren.
Als je met je muis op dat balkje gaat staan krijg je te zien hoeveel je van die soort moet oogsten om dan de eerste mastery ster te halen. Je kan ook zien hoe ver je bent, die balk wordt langzamerhand blauw.
Als je een ster hebt gehaald krijg je een hoeveelheid xp.

Co-op - De nieuwste functie in FarmVille is de Co-op, het samen boeren. Met een aantal mensen moet je zo snel mogelijk een opdracht voltooien voor een beloning in de vorm van xp en coins, en daarnaast een aparte beloning bij het behalen van een gouden medaille. Je kan Co-ops joinen via de wall of via de co-op knop in het spel zelf. Voor meer info: klik hier.

De Dairy Farm - Deze stal is bedoeld voor koeien, en heeft ruimte voor 20 koeien. Als je er een stier bij plaatst heb je kans op kalfjes. De kalfjes kunnen overigens NIET in de Dairy Farm.

De Chicken Coop - Deze opslag is bedoeld voor kippen, en heeft ruimte voor 20 kippen.
Sinds kort is deze opslag ook uit te breiden tot een opslag van 60 kippen. Deze stal heeft ruimte voor 20 kippen, van allerlei soorten. Het voordeel van deze stal is dat het eieren kan produceren. Als je een ei weet te produceren uit je Chicken Coop kan je deze posten op je startpagina. Iedereen die een ei open maakt, kan allerlei verschillende cadeautjes krijgen.

Horse Stable - Deze stal is bedoeld voor paarden, en heeft ruimte voor 20 paarden. Bij het oogsten van deze stal maak je kans op verschillende bonussen. Het leuke aan deze stal is dat je hem zelf moet opbouwen. Je moet 50 items verzamelen om de stal compleet te krijgen en te kunnen gebruiken voor je paarden. Via hulp van vrienden kan je je stal zo snel mogelijk af maken.

Deze 50 items zijn opgedeeld in de volgende categoriën:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Harness
- Horseshoe

De Nursery - Een speciale stal voor kalfjes en veulens. Vooralsnog niks meer dan een makkelijke manier om de dieren te harvesten, maar waarschijnlijk in de toekomst een functie om dieren op te laten groeien. De Nursery is net als de Horse Stable een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Blanket
- Bottle

FarmVille Calculator
FarmVille Wiki
FarmVille Freak
Hoeveel moet ik planten voor ik een mastery haal?

Wanneer je level 10 bereikt kan je collections verzamelen. Onderdelen hiervoor vind je bij vrienden of op je eigen farm. Zodra je een collection compleet heb kan je deze op je prikbord of op het forum plaatsen zodat anderen hier weer een collectible door krijgen.
Complete Handleiding
Uitleg Firefox
Uitleg Chrome
Uitleg Internet Explorer

Als buren kan je elkaar gifts sturen. Wil je een gift versturen die niet in je lijstje staat?
Gebruik dan deze handleiding.

1UP
Anthraxx
Aeque
Automatic_
Beefcake
Bootje84
Borisz
Buurvrouw_Rietman
Burnaboy
Cat22
Dyr.
Crientj
DatMeenJeNiet
Dawnbreaker
DjFrodo
Lienzz
Eevv
Enfermera
Faceoff
Gateway
Glasbak
GlenSpey
Kn0x
Hara
Heroinjunk
iBenny
Krioro
Kuukske
liesje1979
MarkM
MMUFC
Morretje
Mirjam
NelisZ
Nune
Laster
Niddy
Lorteti
Peekies
Pien85
poehej
ry4life
Sjowhan
Snaavel
Solique
Super-Gabber
The_Dean
Tombolafan
Trainfreak
Trusten
Vicky
Xxiessiexx
Zeroku
Maffemuts
Joycie88
Yannick567
soapie
Korting

Wel meespelen maar niet al je gegevens blootgeven?
Hier kun je tips over de privacy settings voor Facebook en Farmville vinden.

Nieuw in Farmville: Honden!
Dieren waren al lang bekend, maar nu zijn er ook honden. Deze zijn niet zoals de andere dieren, maar zullen je helpen bij het farmen. Je kunt ze kopen voor coins en cash, waarbij je de coins honden 14 dagen lang elke dag moet voeren. Daarna kun je ze verschillende trucs leren door te belonen.

Deze OP is hier te vinden.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:16:21 #2
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_82486404
Laatste post
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hmm, ik dacht even snel dat mijn browser iets verkeerd deed of dat ik niet goed ingelogged stond bij FB, nou dan laat ik het even zo Alles staat beplant dus ik kan niks

MWah, in de meeste gevallen moet de bar toch wel na 15 minuten de juiste status aangeven. Weet je zeker dat je niet ergens nog een veldje hebt staan die nog klaar staat om geharvest te worden? Dit is vaak de reden dat de status niet verdwijnt..
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:20:07 #3
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_82486583
TerugVindPaprika.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_82486646
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:20 schreef Xebber het volgende:
TerugVindPaprika.
Psst, dat mag niet meer
pi_82487242
oh jee, een farmville topic.. misschien maar goed dat ik de eerste 97 delen gemist heb. Ben ook nogal verslaafd. Word alleen een beetje gek van die nieuwe bruidstent-artikelen... ik kom om in de olijven en dat is ook alles wat ik als reward krijg
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:33:32 #6
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_82487285
kan iemand me even inpraten over dat 'games unite' ofzo? waarom wordt daar zoveel over gezeken op de feed?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_82487407
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:33 schreef Mirjam het volgende:
kan iemand me even inpraten over dat 'games unite' ofzo? waarom wordt daar zoveel over gezeken op de feed?
geloof dat die zo'n snatch-iets hebben,d at automatisch gifts pikt.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:36:33 #8
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_82487428
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:36 schreef sbientje het volgende:

[..]

geloof dat die zo'n snatch-iets hebben,d at automatisch gifts pikt.
ohja? lekker is dat
pi_82487468
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:36 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ohja? lekker is dat
ja niet echt idd :S
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:42:58 #10
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_82487737
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:36 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ohja? lekker is dat

Snatchbar ja. Wordt gebruikt om gifts/collecties etc binnen te hengelen .

Had laatst een link waardoor je kon kijken wie er de bar (evt) gebruikte, maar heb dit met DJ Frodo getest en 't werkte niet helemaal; als je op de site al verbonden was met facebook, kwam je al in die lijst te staan .
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:44:54 #11
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_82487834
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:42 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Snatchbar ja. Wordt gebruikt om gifts/collecties etc binnen te hengelen .

Had laatst een link waardoor je kon kijken wie er de bar (evt) gebruikte, maar heb dit met DJ Frodo getest en 't werkte niet helemaal; als je op de site al verbonden was met facebook, kwam je al in die lijst te staan .
oh
nouja, er is er nu 1 op de feed die roept 'als het je niet bevalt gooi je me maar uit m'n lijst', ik denk dta ik dat dan maar doe het moet wel leukl blijven zeg
pi_82487990
werkt dus alleen voor vrienden die snatchbar? op mijn feed is het nog vrij rustig daarin geloof ik
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:49:07 #13
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82488007
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:44 schreef Mirjam het volgende:

[..]

oh
nouja, er is er nu 1 op de feed die roept 'als het je niet bevalt gooi je me maar uit m'n lijst', ik denk dta ik dat dan maar doe het moet wel leukl blijven zeg
Hey, dat las ik ook!

Maar goed; ik vind dat géén leuke manier van spelen, dus exit
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_82488043
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:49 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Hey, dat las ik ook!

Maar goed; ik vind dat géén leuke manier van spelen, dus exit
Over wie hebben we het dan?
Misschien heb ik die ook staan, want de laatste tijd zijn die bonussen wel erg snel weg..
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:50:53 #15
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_82488064
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:50 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Over wie hebben we het dan?
Misschien heb ik die ook staan, want de laatste tijd zijn die bonussen wel erg snel weg..
anne-mique dijker ofzo
is het voldoende om ze uit je facebook-vriendenlijst te gooien? dat heb ik zojuist wel gedaan
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:51:31 #16
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82488086
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:50 schreef Mirjam het volgende:

[..]

anne-mique dijker ofzo
is het voldoende om ze uit je facebook-vriendenlijst te gooien? dat heb ik zojuist wel gedaan
Ja, als het goed is wel Desnoods voor de zekerheid nog even verwijderen bij je buren
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:54:20 #17
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_82488211
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:51 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ja, als het goed is wel Desnoods voor de zekerheid nog even verwijderen bij je buren

Dat doe ik eigenlijk eerst, en daarna 'ontvriend' ik. Weet ik zeker dat het goed gaat.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:55:55 #18
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82488292
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:54 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Dat doe ik eigenlijk eerst, en daarna 'ontvriend' ik. Weet ik zeker dat het goed gaat.
Ja, ik doe dat meestal ook
pi_82489054
Ik zoek nog onderdelen voor mijn Nursery.

http://apps.facebook.com/onthefarm/wishlist_give.php?recipient=1222743115&giftId=blanket

Ik stuur terug als je iets wilt
pi_82489321
Anne-Mique exit dus.
Verder nog mensen? DJ Frodo?
pi_82490149
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:14 schreef Puala het volgende:
Ik zoek nog onderdelen voor mijn Nursery.

http://apps.facebook.com/onthefarm/wishlist_give.php?recipient=1222743115&giftId=blanket

Ik stuur terug als je iets wilt
ik heb je wat gestuurd.. hoef niets terug hoor
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:39:28 #23
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_82492988
Ik heb dat gamers unite gebruikt om stablegifts te vragen die ik zelf niet had. Gaan jullie mij nu ook weggooien?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_82493071
Binnenkort op de iPhone Farmvillen
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:41:25 #25
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82493090
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:40 schreef Maravilla het volgende:
Binnenkort op de iPhone Farmvillen
Dat lijkt mij niet fijn werken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo