abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 januari 2011 @ 16:40:43 #101
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_91853593
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 15:53 schreef Razende_Rosser het volgende:
Heet je toevallig zelf Kees?
ik heet Lee, JaimyLee
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_91857947
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 16:40 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

ik heet Lee, JaimyLee
Aha! Gefeliciteerd.
SJAAKIE!
  zondag 13 februari 2011 @ 00:51:21 #103
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_92702965
Lopen 3 oude kabouters door het bos, te filosoferen hoe ze het voor elkaar gaan krijgen blijvend herinnerd te worden op deze aardbol.
Roept er 1, "Oh, kom, we gaan naar het Guiness book of records toe, we kunnen daar vast wel wat registereren"!

Goed, gaat de 1e naar binnen.. Norse man: "Vertel?" Kabouter:"Ik heb het kleinste pinkje van de hele wereld!" "Ehm goedgekeurd.

De 2e gaat naar binnen om zijn kleinste oortje.. werd ook goedgekeurd.

De 3e dacht, ik heb vast het kleinste piemeltje!.. Komt die even later boos buiten en roept: Wie is Advanced Power!?!
  zondag 13 februari 2011 @ 01:08:08 #104
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_92703580
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 november 2010 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
4 Nonnen willen naar de hemel. Petrus staat bij de poort, naast hem een hele grote schaal wijwater. Alle nonnen moeten vertellen met welk lichaamsdeel zij in aanraking zijn geweest met het mannelijk geslachtsdeel. De eerste non steekt haar vinger op. Zij moet haar vinger dopen in het water en mag doorlopen. De tweede laat haar hand zien. Nadat zij hem gereinigd heeft in het water mag ze door. De derde non wil net gaan vertellen met welk lichaamsdeel zij in aanraking is geweest met het mannelijk geslachtsdeel, als zij ruw opzij geduwd wordt door de vierde non, die tegen Petrus gilt:"Als jij denkt dat ik ga gorgelen met water waar zij met haar kont in heeft gezeten, ben je hartstikke gek!"
_O-
  zondag 13 februari 2011 @ 03:27:15 #105
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_92706491
quote:
10s.gif Op zondag 13 februari 2011 00:51 schreef zyx1981 het volgende:
Lopen 3 oude kabouters door het bos, te filosoferen hoe ze het voor elkaar gaan krijgen blijvend herinnerd te worden op deze aardbol.
Roept er 1, "Oh, kom, we gaan naar het Guiness book of records toe, we kunnen daar vast wel wat registereren"!

Goed, gaat de 1e naar binnen.. Norse man: "Vertel?" Kabouter:"Ik heb het kleinste pinkje van de hele wereld!" "Ehm goedgekeurd.

De 2e gaat naar binnen om zijn kleinste oortje.. werd ook goedgekeurd.

De 3e dacht, ik heb vast het kleinste piemeltje!.. Komt die even later boos buiten en roept: Wie is Advanced Power!?!
Hij is goed, maar jammergenoeg al eerder in deze reeks gebruikt met wie is SuperwormJim :P
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_92773836
Er loopt een jongetje met zijn moeder door de supermarkt.
Komen ze bij het snijvlees.
Vraagt zoonlief: Mag ik Ast, ma?
Zegt zijn moeder: Nee jongen, dat heb je al.

:'( :D :'(
SJAAKIE!
pi_92776809
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:01 schreef JaimyLee het volgende:
Hans Kazan is niet zijn echte naam. Dit is zijn artiestennaam.
Wat is zijn echte naam?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:02 schreef JaimyLee het volgende:
Hans Poepjes vind zijn naam stom. Hij gaat naar het gemeentehuis om zijn naam te veranderen. De vrouw die hem helpt vraagt, dat is goed, hoe wil je dan gaan heten?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:33:10 #108
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_93500567
Haha ja.
040
pi_94014724
een vrouw vraagt bij de kassa " heeft u een plastic zakje"
Zegt verkoper: "ik vraag toch ook niet of u een kartonnen doos heeft"

Hoe noem je een lilliputter uit Twente? Een lillitukker

Waarom staat er in Staphorst geen Ikea? Omdat je zonder vloeken geen Ikea kast in elkaar kan zetten.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:24:14 #110
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_94306787
Jantje zit in de klas en vraagt aan zijn juffrouw of hij bij haar mag logeren.
Natuurlijk mag dit niet, maar na enig aandringen mag het toch.
Als ze bij haar thuis zijn en gaan slapen, kleed jantje zich uit.
Dan komt ineens de man van de juffrouw binnen. Verstop je in de kast! Zegt de juffrouw.
Jantje gaat snel de kast in en doet de deuren dicht. Maar zijn piemel blijft tussen de deur zitten!
De man zit dit en vraagt aan de juffrouw wat dit is.
"Dat is het radioknopje!" zegt de juffrouw.
De man loopt er naar toe en draait er aan.
Dan zingt jantje: Dit is radio friemel, als je doordraait breekt mijn pieeemel.

toen ik 7 was ging ik met een vriend hij vertelde mij die ik lag in een deeeeuuuk,gek die mop is baas om een of andere reden.. :Y
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
  vrijdag 18 maart 2011 @ 21:30:16 #111
320438 JApieman
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:24 schreef 3M1N3M het volgende:
Jantje zit in de klas en vraagt aan zijn juffrouw of hij bij haar mag logeren.
Natuurlijk mag dit niet, maar na enig aandringen mag het toch.
Als ze bij haar thuis zijn en gaan slapen, kleed jantje zich uit.
Dan komt ineens de man van de juffrouw binnen. Verstop je in de kast! Zegt de juffrouw.
Jantje gaat snel de kast in en doet de deuren dicht. Maar zijn piemel blijft tussen de deur zitten!
De man zit dit en vraagt aan de juffrouw wat dit is.
"Dat is het radioknopje!" zegt de juffrouw.
De man loopt er naar toe en draait er aan.
Dan zingt jantje: Dit is radio friemel, als je doordraait breekt mijn pieeemel.

toen ik 7 was ging ik met een vriend hij vertelde mij die ik lag in een deeeeuuuk,gek die mop is baas om een of andere reden.. :Y
Is al voorbij gekomen.
¯_(ツ)_/¯
  zaterdag 19 maart 2011 @ 09:24:50 #112
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_94325684
Weet ik daar reageerde ik ook op...
Maar ik d8 dat die vriend m zelf bedacht had,wel grappig dat jij hem kent ;)
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
  donderdag 31 maart 2011 @ 15:15:50 #113
340542 Agua
Dyslexics have more fnu?
pi_94856184
Komt een pinguin bij de bakker. Bakker: Wat kan ik voor je doen? Pinguin: Drie broden graag. Bakker: Wit of bruin? Pinguin: Ach, doe maar wat, ben toch op de scooter.
  donderdag 31 maart 2011 @ 17:34:34 #114
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_94862280
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:15 schreef Agua het volgende:
Komt een pinguin bij de bakker. Bakker: Wat kan ik voor je doen? Pinguin: Drie broden graag. Bakker: Wit of bruin? Pinguin: Ach, doe maar wat, ben toch op de scooter.
NIET ALWEER..
The Outside Agency
pi_94982349
Er komt niemand bij de bakker. Bakker: "Godverdomme"
pi_94983316
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 16:27 schreef HQ-Design het volgende:
Er komt niemand bij de bakker. Bakker: "Godverdomme"
goeien garp mang
pi_95010259
Een man en een vrouw gaan op vakantie in de jungle van India. Daar komen ze zoveel speciale dieren tegen dat ze er toch echt eentje willen meenemen. Dus die man die wil een bijzondere slang meenemen en die vrouw vind een uniek schattig uitziend stinkdier.
Op het vliegveld van India komen ze met veel geluk door de douane, echter eenmaal op Schiphol aangekomen begint de vrouw het toch benauwd te krijgen: Wat doen we nu met die dieren?
Die man: Nou simpel, ik doe die slang om mijn middel en dan lijkt het net gewoon een speciale riem. En jij doet dat stinkdier gewoon in je onderbroek en loopt gewoon door alsof er niets aan de hand is.
Die vrouw: Nou ik weet niet of ik dat wel wil hoor, dat ding stinkt nogal.
Zegt die man: Maar je daarover maar niet druk, daar kan dat beestje tegen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_95016183
Ik ben vorige week tegen een boom aan gereden. Gelukkig kwam ik er met wat lichte schrammetjes en kneuzingen vanaf. Toen de politie ter plaatse kwam, vroegen ze me een verklaring af te leggen.
Agent: "Wat is er gebeurd?"
Ik: "Er stak een konijn de weg over"
Agent: "Maar dan had u beter gewoon over het konijn heen kunnen rijden!"
Ik: "Dat probeerde ik ook, maar toen kroop hij achter die boom!"
pi_95303354
Wat is voor mannen het beste zevengangenmenu?

SPOILER
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_95303403
Je pikt een liftster op, een mooi meisje. Plotseling valt ze flauw in jouw auto en je brengt haar naar het ziekenhuis. Daar wordt je gestresst van. Maar in het ziekenhuis hoor je dat ze zwanger is, en ze feliciteren je dat je vader gaat worden. Jij zegt dat je niet de vader bent, maar het meisje zegt van wel. Dit begint erg stressvol te worden. Dus dan eis je een DNA-onderzoek om te bewijzen dat je de vader niet bent. Nadat de test gedaan is krijg je van de arts te horen dat je onvruchtbaar bent... en dat waarschijnlijk al vanaf je geboorte. Je bent wel heel erg gestresst, maar enorm opgelucht. Onderweg terug naar huis denk je na over je drie kinderen thuis... Dát is pas stress!
pi_95303420
Een man komt te laat op zijn werk.
De baas schreeuwt tegen hem:
"Je had er vanochtend om half negen moeten zijn!"
Antwoordt de man: Hoezo? Wat is er dan om half negen gebeurd?

Lol :')
pi_95303447
Om het af te leren! :')

Een blondje breit met veel liefde een vest voor haar militaire geliefde voor de koude nachten in Afghanistan. In de doos doet ze een brief: "Liefste, de portokosten liepen zo hoog op vanwege het gewicht van het vest, dat ik de knopen eraf heb gehaald. Je vindt ze in het rechterzakje."
pi_95303933
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 16:02 schreef Sam-x het volgende:
Je pikt een liftster op, een mooi meisje. Plotseling valt ze flauw in jouw auto en je brengt haar naar het ziekenhuis. Daar wordt je gestresst van. Maar in het ziekenhuis hoor je dat ze zwanger is, en ze feliciteren je dat je vader gaat worden. Jij zegt dat je niet de vader bent, maar het meisje zegt van wel. Dit begint erg stressvol te worden. Dus dan eis je een DNA-onderzoek om te bewijzen dat je de vader niet bent. Nadat de test gedaan is krijg je van de arts te horen dat je onvruchtbaar bent... en dat waarschijnlijk al vanaf je geboorte. Je bent wel heel erg gestresst, maar enorm opgelucht. Onderweg terug naar huis denk je na over je drie kinderen thuis... Dát is pas stress!
  zondag 10 april 2011 @ 16:23:09 #124
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_95304364
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 16:03 schreef Sam-x het volgende:
Om het af te leren! :')

Een blondje breit met veel liefde een vest voor haar militaire geliefde voor de koude nachten in Afghanistan. In de doos doet ze een brief: "Liefste, de portokosten liepen zo hoog op vanwege het gewicht van het vest, dat ik de knopen eraf heb gehaald. Je vindt ze in het rechterzakje."
pi_95321244
Gisteren had ik weer eens een probleem met m'n computer. Nou heb ik zo'n whizzkid als buurjongen, waarvan z'n kamer nog het meest lijkt op de ruimtevaartcentrum. Dus ik breng die computer mooi naar hem toe. Voor een beetje poen lost hij alles op. Hij kijkt even en zegt: "Ik zie het al; het is een typisch gevalletje 'ID honderd T'. En met de kleinste moeite lost ie mijn onbenullige computerprobleempje op. "Maar eh," zei ik, "waarom heeft zo'n onbenullig probleem zo'n ingewikkelde naam als 'ID honderd T'?" "Tja," zei m'n buurjongen, nadat ik had betaald: "Schrijf het thuis maar eens op, dan snap je het vast wel." Dus ik naar huis en ik schreef op: 'ID100T'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')