ik heet Lee, JaimyLeequote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
4 Nonnen willen naar de hemel. Petrus staat bij de poort, naast hem een hele grote schaal wijwater. Alle nonnen moeten vertellen met welk lichaamsdeel zij in aanraking zijn geweest met het mannelijk geslachtsdeel. De eerste non steekt haar vinger op. Zij moet haar vinger dopen in het water en mag doorlopen. De tweede laat haar hand zien. Nadat zij hem gereinigd heeft in het water mag ze door. De derde non wil net gaan vertellen met welk lichaamsdeel zij in aanraking is geweest met het mannelijk geslachtsdeel, als zij ruw opzij geduwd wordt door de vierde non, die tegen Petrus gilt:"Als jij denkt dat ik ga gorgelen met water waar zij met haar kont in heeft gezeten, ben je hartstikke gek!"
Hij is goed, maar jammergenoeg al eerder in deze reeks gebruikt met wie is SuperwormJimquote:Op zondag 13 februari 2011 00:51 schreef zyx1981 het volgende:
Lopen 3 oude kabouters door het bos, te filosoferen hoe ze het voor elkaar gaan krijgen blijvend herinnerd te worden op deze aardbol.
Roept er 1, "Oh, kom, we gaan naar het Guiness book of records toe, we kunnen daar vast wel wat registereren"!
Goed, gaat de 1e naar binnen.. Norse man: "Vertel?" Kabouter:"Ik heb het kleinste pinkje van de hele wereld!" "Ehm goedgekeurd.
De 2e gaat naar binnen om zijn kleinste oortje.. werd ook goedgekeurd.
De 3e dacht, ik heb vast het kleinste piemeltje!.. Komt die even later boos buiten en roept: Wie is Advanced Power!?!
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:01 schreef JaimyLee het volgende:
Hans Kazan is niet zijn echte naam. Dit is zijn artiestennaam.
Wat is zijn echte naam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:02 schreef JaimyLee het volgende:
Hans Poepjes vind zijn naam stom. Hij gaat naar het gemeentehuis om zijn naam te veranderen. De vrouw die hem helpt vraagt, dat is goed, hoe wil je dan gaan heten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is al voorbij gekomen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:24 schreef 3M1N3M het volgende:
Jantje zit in de klas en vraagt aan zijn juffrouw of hij bij haar mag logeren.
Natuurlijk mag dit niet, maar na enig aandringen mag het toch.
Als ze bij haar thuis zijn en gaan slapen, kleed jantje zich uit.
Dan komt ineens de man van de juffrouw binnen. Verstop je in de kast! Zegt de juffrouw.
Jantje gaat snel de kast in en doet de deuren dicht. Maar zijn piemel blijft tussen de deur zitten!
De man zit dit en vraagt aan de juffrouw wat dit is.
"Dat is het radioknopje!" zegt de juffrouw.
De man loopt er naar toe en draait er aan.
Dan zingt jantje: Dit is radio friemel, als je doordraait breekt mijn pieeemel.
toen ik 7 was ging ik met een vriend hij vertelde mij die ik lag in een deeeeuuuk,gek die mop is baas om een of andere reden..
NIET ALWEER..quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:15 schreef Agua het volgende:
Komt een pinguin bij de bakker. Bakker: Wat kan ik voor je doen? Pinguin: Drie broden graag. Bakker: Wit of bruin? Pinguin: Ach, doe maar wat, ben toch op de scooter.
goeien garp mangquote:Op zondag 3 april 2011 16:27 schreef HQ-Design het volgende:
Er komt niemand bij de bakker. Bakker: "Godverdomme"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
quote:Op zondag 10 april 2011 16:02 schreef Sam-x het volgende:
Je pikt een liftster op, een mooi meisje. Plotseling valt ze flauw in jouw auto en je brengt haar naar het ziekenhuis. Daar wordt je gestresst van. Maar in het ziekenhuis hoor je dat ze zwanger is, en ze feliciteren je dat je vader gaat worden. Jij zegt dat je niet de vader bent, maar het meisje zegt van wel. Dit begint erg stressvol te worden. Dus dan eis je een DNA-onderzoek om te bewijzen dat je de vader niet bent. Nadat de test gedaan is krijg je van de arts te horen dat je onvruchtbaar bent... en dat waarschijnlijk al vanaf je geboorte. Je bent wel heel erg gestresst, maar enorm opgelucht. Onderweg terug naar huis denk je na over je drie kinderen thuis... Dát is pas stress!
quote:Op zondag 10 april 2011 16:03 schreef Sam-x het volgende:
Om het af te leren!
Een blondje breit met veel liefde een vest voor haar militaire geliefde voor de koude nachten in Afghanistan. In de doos doet ze een brief: "Liefste, de portokosten liepen zo hoog op vanwege het gewicht van het vest, dat ik de knopen eraf heb gehaald. Je vindt ze in het rechterzakje."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |