abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88743807
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:57 schreef meneerbanaan het volgende:
Kennen jullie de mop die homo's niet kennen?
nou?
Feel the fuzz!
  Moderator / Redactie FP maandag 15 november 2010 @ 17:18:57 #52
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_88744239
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 17:07 schreef Kalebatz het volgende:

[..]

nou?
:')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_88766708
quote:
10s.gif Op maandag 15 november 2010 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

:')
Uh-oh :@
Feel the fuzz!
pi_88766913
Loopt een eend een ijswinkel binnen en vraagt: "Hebben jullie ook eendenvoer?"
"Nee", zegt de bediende.
Volgende dag loopt die eend weer die ijswinkel binnen en vraagt: "Hebben jullie ook eendenvoer?"
"Nee", zegt die bediende wederom.
De dag daarop loopt die eend weer die ijswinkel binnen en vraagt: "Hebben jullie ook eendenvoer?"
"Nee", zegt die bediende nogmaals, en vervolgt: "Als je hier morgen weer komt vragen om eendenvoer spijker ik je voeten aan de grond."
Voor de vierde keer loopt die eend de ijswinkel binnen en vraagt: "Heb je ook spijkers?"
"Nee", zegt de bediende.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_88779114
Het is groen, heeft 4 poten en als het uit de boom valt ben je dood...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feel the fuzz!
pi_88797969
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:43 schreef Kalebatz het volgende:
Het is groen, heeft 4 poten en als het uit de boom valt ben je dood...

SPOILER
Waarom ben ik dood als er een pooltafel uit de boom valt?
Ik sta helemaal niet onder een boom :@
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:29:19 #57
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_88800790
Wat moet je doen als je een kaal kutje hebt gelikt?

SPOILER
The Outside Agency
pi_88801167
Komt er een man bij de bakker en vraagt: ''Heb je ook een tijgerbrood?''
Bakker: ''Nee''
Zegt die man:

SPOILER
pi_88814172
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 17:07 schreef Kalebatz het volgende:

[..]

nou?
:') _O-
pi_88814946
Hoe noemt men een boomerang die niet terugkomt?

SPOILER
SJAAKIE!
pi_88987846
Een man in zijn nieuwe Ferrari ziet een oude man fietsen, de man in zijn Ferrari is aardig en biedt aan om de oude man een lift te geven. Maar de oude man zegt: ''Wat moet ik dan met mijn fiets? Hij past namelijk niet in je Ferrari.'' Waarop de Ferrari-bestuurder zegt: ''Weet je wat ik maak jouw fiets met een touw vast aan mijn auto, jij blijft op je fiets zitten maar zo ga je wel snel. Als ik te snel ga dan moet je maar met je fiets-bel bellen.''De oude man die vindt dat wel oké en gaat akkoord. Zo gezegd zo gedaan. De man gaat nu sneller dan normaal. Maar na een tijdje komt de Ferrari-bestuurder een andere snelle auto tegen en die daagt hem uit. De Ferrari bestuurder kan dit natuurlijk niet afslaan en gaat racen met de andere snelle auto. De snelheden lopen al snel op en de oude man begint te bellen als een gek. De politie die ziet de twee mannen racen en gaat erachterna en meldt verbaasd bij de politie-centrale: Centrale, wij achtervolgen twee racende auto's en daarachter een oude man op een fiets die blijft bellen dat hij er langs wil.

SPOILER
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
  zondag 21 november 2010 @ 21:10:47 #62
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_88989350
Ik had laatst een date.
Zegt dat mens tegen me:"Ik wil dat je me behandelt als een prinsesje."
Ik zeg:"Oké..."

Heb ik der meegenomen naar Parijs, doodgereden in een tunnel.
The Outside Agency
pi_89035680
Er was een marokkaans jongetje die wilde nederlander worden. Hij zei tegen zijn meester:'Hoe kan ik nederlander worden??'De meester zei:'dan moet je goeie cijfers halen voor taal en spelling.
Dat jongetje deed goed zijn best en haalde het. De meester zei:'Je bent nu officieel een nederlander!
Het jongetje was heel blij en ging het tegen zijn ouders vertellen. Hij zei:'Mam, pap ik ben nederlander geworden..!!Ze ouders sloegen hem en het jongetje moest naar z'n kamer,,Hij zei tegen zichzelf: Ik ben nog niet eens 10 minuten Nederlander en ik heb nu al ruzie met die kut marokkanen
pi_89107018
Wat is het verschil tussen een kruiwagen met zand en een kruiwagen met baby's?

SPOILER
Bassline, Hard time, Rockin' Hardstyle rhymes, Rough beat, Pitch the speed, Give us everything we need. Press 'em up, To the club, No one ever let it stop, Pump this track, We'll attack, Bouncing bouncing.. Front to back!
pi_89124461
Amsterdam begint met een A en eindigt met een ?

SPOILER
pi_89126978
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 03:15 schreef Prof_Hoax het volgende:

SPOILER
faalhaas
Bassline, Hard time, Rockin' Hardstyle rhymes, Rough beat, Pitch the speed, Give us everything we need. Press 'em up, To the club, No one ever let it stop, Pump this track, We'll attack, Bouncing bouncing.. Front to back!
pi_89128898
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 10:00 schreef F2tB het volgende:

[..]

faalhaas

Wie is de faalhaas?
  donderdag 25 november 2010 @ 11:35:37 #68
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_89129673
quote:
Op donderdag 25 november 2010 11:11 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Wie is de faalhaas?
Wat een rare zin. Hij zou pas kloppen met een komma tussen "A" en "en". Toch leuk geprobeerd, hoor.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_89130823
Het is toch: Amsterdam begint met een A en eindigt met een E :?
pi_89131331
De enige echte.

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2010 03:54 schreef Sportex het volgende:
Amsterdam begint met een A en eindigt met een?

SPOILER
  donderdag 25 november 2010 @ 13:29:19 #71
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_89133168
Hoe heet ET van z'n voornaam
SPOILER
pi_89137406
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 11:11 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Wie is de faalhaas?
Lees:

quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 11:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Wat een rare zin. Hij zou pas kloppen met een komma tussen "A" en "en". Toch leuk geprobeerd, hoor.
  maandag 29 november 2010 @ 23:28:26 #73
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_89325556
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:29 schreef Jovatov het volgende:
Hoe heet ET van z'n voornaam
SPOILER
Zo flauw maar ik lig echt in een scheur hier. :')
  zondag 2 januari 2011 @ 19:20:14 #74
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_90757167
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2010 20:44 schreef stef040 het volgende:
Er was is een nederlander, een belg en een duitser. De Nederlander dacht dat hij de kortste armen in de wereld had. De Belg d8 dat hij het kleinste hoofd in de wereld had. De Duitser d8 dat hij de kleinste lul had. Ze gingen allemaal naar het Guinness World Book of Records. De Nederlander ging eerst en kwam trots terug: 'Niemand heeft kortere armen dan mij!' De Belg ging daarna en kwam ook trots terug: 'Niemand heeft een kleiner hoofd dan mij!' Als laatste ging de Duitser. Hij kwam boos terug en zei: 'Wtf WIE IS SuperwormJim?
HAHAHHAHHAHAHHHHAHAH XD
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
  zondag 2 januari 2011 @ 19:22:41 #75
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_90757259
Jantje zit in de klas en vraagt aan zijn juffrouw of hij bij haar mag logeren.
Natuurlijk mag dit niet, maar na enig aandringen mag het toch.
Als ze bij haar thuis zijn en gaan slapen, kleed jantje zich uit.
Dan komt ineens de man van de juffrouw binnen. Verstop je in de kast! Zegt de juffrouw.
Jantje gaat snel de kast in en doet de deuren dicht. Maar zijn piemel blijft tussen de deur zitten!
De man zit dit en vraagt aan de juffrouw wat dit is.
"Dat is het radioknopje!" zegt de juffrouw.
De man loopt er naar toe en draait er aan.
Dan zingt jantje: Dit is radio friemel, als je doordraait breekt mijn pieeemel.
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')